Ik moet rustig aan doen, want heb weer n nieuw weekendje Lissabon geboektquote:Op maandag 20 januari 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog poppetjes van the Beatles in de bestelling staan op Ali, kunnen elk moment binnenkomen.
Zelfs op Ali heb ik in verhouding n dure smaak kennelijkquote:Op maandag 20 januari 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch al snel 55 euro inclusief verzendkosten!
Je kan filteren of je dat wel of niet wil.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij Ali geen verzendkosten betaalde.
Ik heb recent wat ps4 games verkocht, en wat oude rommel (printer, tafel, bureaustoel, krabpaal) voor bodemprijzen. Ruimt altijd wel lekker op.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga ze niet allemaal kopen hoor
ik wil wat playmobil verkopen, verder eigenlijk niks. Maar ik koop ook nooit zoveel.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb recent wat ps4 games verkocht, en wat oude rommel (printer, tafel, bureaustoel, krabpaal) voor bodemprijzen. Ruimt altijd wel lekker op.
Maar moet nog wat meer verkopen voordat ik de dingen koop die ik wilde hebben.
Iig nog een vitrinekast.
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil wat playmobil verkopen, verder eigenlijk niks. Maar ik koop ook nooit zoveel.
Denk altijd eerst: waar laat ik t en wat moet ik ermee? En dan vervolgens, ook al vind ik het nog zo tof, laat ik het vrijwel altijd staan![]()
Alleen nu heb ik een funko pop sleutelhanger in de auto en vind ik het wel leuk om wat meer van die dingen in de auto te doen op de een of andere manier. En miss aan m’n tas
Flinke tijd. Ik heb daar t geduld niet voor. Of ik vergeet dat ik wat besteld heb, dat is wel leuk, een cadeautje voor jezelf.quote:
O ik vind dit nog snel.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flinke tijd. Ik heb daar t geduld niet voor. Of ik vergeet dat ik wat besteld heb, dat is wel leuk, een cadeautje voor jezelf.
Als ik iets ‘nu’ wil hebben, bestel ik t gewoon ergens anders. Het maakt me bij deze dingen niet zoveel uit of ik moet wachten en als het niet zo goedkoop was geweest, zou ik het helemaal niet gekocht hebbenquote:Op maandag 20 januari 2020 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flinke tijd. Ik heb daar t geduld niet voor. Of ik vergeet dat ik wat besteld heb, dat is wel leuk, een cadeautje voor jezelf.
Ik mijn trip naar Barcelonaquote:Op maandag 20 januari 2020 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik weer een nieuw tripje Lissabon heb geboekt?
Om die redenen ben ik bewust minder gaan kopen.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik iets ‘nu’ wil hebben, bestel ik t gewoon ergens anders. Het maakt me bij deze dingen niet zoveel uit of ik moet wachten en als het niet zo goedkoop was geweest, zou ik het helemaal niet gekocht hebben
Ik snap 'mquote:Op maandag 20 januari 2020 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik iets ‘nu’ wil hebben, bestel ik t gewoon ergens anders. Het maakt me bij deze dingen niet zoveel uit of ik moet wachten en als het niet zo goedkoop was geweest, zou ik het helemaal niet gekocht hebben
Mijn heenvlucht was geannuleerd, dus de rest van de trip ook. Vandaar. Jij gaat gewoon voor de tweede(derde, vierde...) keer?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mijn trip naar Barcelona
Ik kocht al nooit veel. Dus dat hoefde ik nietquote:Op maandag 20 januari 2020 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die redenen ben ik bewust minder gaan kopen.
Barcelona ben ik al 2x geweest; deze keer ga ik samen met een vriend.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn heenvlucht was geannuleerd, dus de rest van de trip ook. Vandaar. Jij gaat gewoon voor de tweede(derde, vierde...) keer?
Wil je nog een kast hebben?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die redenen ben ik bewust minder gaan kopen.
Leuk!quote:Op maandag 20 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Barcelona ben ik al 2x geweest; deze keer ga ik samen met een vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |