Ik had nog van gister over. Maar zelfs dat kostte me moeitequote:Op maandag 20 januari 2020 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
en ik heb geen zin om te koken.
Oh ja!quote:Op maandag 20 januari 2020 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en, je hebt toch een vriendje nu?.
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die kan prima over dr hoofd zeiken zodat ze de shampoo uit haar haren kan spoelenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou dat m'n haar ook zo lekker zacht en glad maken?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die kan prima over dr hoofd zeiken zodat ze de shampoo uit haar haren kan spoelen![]()
Of bedoelde je dat niet?
Is vast een onderzoek die zegt dat urine goed is voor je haar.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die kan prima over dr hoofd zeiken zodat ze de shampoo uit haar haren kan spoelen![]()
Of bedoelde je dat niet?
‘quote:Op maandag 20 januari 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is vast een onderzoek die zegt dat urine goed is voor je haar.
Een Stitch voor achter op je telefoon... Klinkt als iets dat ik moet hebben.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb voor t eerst sinds lang weer een bestellingegdaan bij Ali expres.
Een funko pop sleutelhanger van chucky en een stitch voor achter op je telefoon voor dochter
Met een ringetje zodat je hem niet uit je handen laat vallen.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Stitch voor achter op je telefoon... Klinkt als iets dat ik moet hebben.
Hebberdquote:Op maandag 20 januari 2020 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
En 55 dingen in m’n winkelwagentje zitten ofzo
Aaah okay. Daar heb ik een popsocket voorquote:Op maandag 20 januari 2020 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een ringetje zodat je hem niet uit je handen laat vallen.
Geloof niet dat Samz last had van kaalheid, de laatste keer dat ik haar zag vorig jaar zomer.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
‘
Er gaan verhalen rond die zeggen dat (ochtend)urine de haargroei bevordert en dat het haar er een gezonde glans van krijgt.’
Ik kon verder zo gauw niet iets serieus vinden.
Het is wel goed tegen schimmel, dus tijdens t douchen over je voeten plassen en je krijgt nooit voetschimmel
Nee, ik heb nog steeds erg veel en lang haar op m'n hoofdquote:Op maandag 20 januari 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof niet dat Samz last had van kaalheid, de laatste keer dat ik haar zag vorig jaar zomer.
En hoe lang heb je erop gewacht?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog poppetjes van the Beatles in de bestelling staan op Ali, kunnen elk moment binnenkomen.
Toch al snel 55 euro inclusief verzendkosten!quote:Op maandag 20 januari 2020 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
En 55 dingen in m’n winkelwagentje zitten ofzo
Ik dacht dat je bij Ali geen verzendkosten betaaldequote:Op maandag 20 januari 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch al snel 55 euro inclusief verzendkosten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |