ik vond het wel druk, maar file is hier bijna nooit.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:05 schreef Q. het volgende:
Wie stond er gezellig in de Citrix-file?
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-citrix-files.html
quote:
en dan? is januari afgelopen?quote:Op maandag 20 januari 2020 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste twee wekenHet echte aftellen is begonnen
Of heel erg verkouden. Ik weet het nog niet helemaal.quote:
gelukkig is het nog geen mannengriepquote:Op maandag 20 januari 2020 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of heel erg verkouden. Ik weet het nog niet helemaal.
quote:
Oh, dat had ik vorige weekquote:Op maandag 20 januari 2020 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of heel erg verkouden. Ik weet het nog niet helemaal.
Nee, gelukkig niet. Daar kun je aan doodgaan.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig is het nog geen mannengriep
[..]
Even kijken hoe ik me vanavond en morgenochtend voel, anders meld ik me ziekquote:Op maandag 20 januari 2020 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat had ik vorige weekBeterschap
ja, als het niet goed behandelt wordtquote:Op maandag 20 januari 2020 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Daar kun je aan doodgaan.
Ja, kan je je echt beroerd van voelenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even kijken hoe ik me vanavond en morgenochtend voel, anders meld ik me ziek.
Onder je voetenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kan je je echt beroerd van voelenVoor 's nachts kreeg ik vorige week de tip om dampo/vicks vaprub onder mn voeten te smeren en dan sokken aan. Werkt als een tiet
Mijn vriend heeft al bijna twee weken de mannengriep. Ik heb hem gezegd dat hij maar even een levensverzekering moet afsluitenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als het niet goed behandelt wordt
quote:Op maandag 20 januari 2020 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kan je je echt beroerd van voelenVoor 's nachts kreeg ik vorige week de tip om dampo/vicks vaprub onder mn voeten te smeren en dan sokken aan. Werkt als een tiet
Ja, vond het eerst ook heel raar. Maar toch geprobeerd en ik heb echt heerlijk geslapen zonder gehoestquote:
Huh? Hoe dan?quote:Op maandag 20 januari 2020 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe, geen idee. Dat het werkt heb ik nu aan den lijve ondervondenquote:
Onder je voeten? Okayquote:Op maandag 20 januari 2020 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaquote:
ik ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen Vicks in huis, moet ik eerst gaan kopen.
En ik heb mijn auto voor de APK weggebracht. Er moeten iig nieuwe banden onder, de rest is een verrassing.
Ze zullen vast wel wat anders vinden.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen Vicks in huis, moet ik eerst gaan kopen.
En ik heb mijn auto voor de APK weggebracht. Er moeten iig nieuwe banden onder, de rest is een verrassing.
quote:Op maandag 20 januari 2020 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goh, ga dat ook proberenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaZo zat ik ook eerst, maar geprobeerd en werkt dus echt. Als je erop googled zie je wel meer 'ervaringsverhalen' of mensen die het aanraden. Zoals bijvoorbeeld https://omaweetraad.nl/gezondheid/kriebelhoest of https://prospan.nl/blog/verkoudheidsbalsem
Dat moet ik ook eens doen. En de paracetamol aanvullenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet.
ik moet ook eens gaan kijken naar tht data van alles in mijn first aid kit. volgens mij kan de helft wel weg.
en mijn auto is volgende week aan de beurt
wondontsmetting en zo bleek al een jaar of 3 over datumquote:Op maandag 20 januari 2020 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens doen. En de paracetamol aanvullen.
Verwacht je grote kosten?
Nee, nog niet, maar mocht het gaan voorkomen, ga ik het zeker proberen.quote:
Ik kan zo niet bedenken wat... Voor ik m wegbracht hebben we namelijk zelf nog e.e.a. eraan gesleuteld. Maar ik kan zelf geen banden op de velg zetten en alles uitlijnen.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel wat anders vinden.
Best een kostenpost altijd.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Banden moeten bij mijn bakkie ook vervangen worden vrees ik.
Zou ik ook doenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee van mijn banden moeten waarschijnlijk ook vervangen worden, die zaten vorige keer bij de apk nog net voldoende, maar werd toen wel aangeraden om bij een volgende onderhoudsbeurt te laten vervangen. Eigenlijk zou ik die onderhoudsbeurt in december hebben, maar geen tijd gehad om in te plannen.Probeer het nog even uit te stellen tot mei of zo.
Vakantiegeld?quote:Op maandag 20 januari 2020 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee van mijn banden moeten waarschijnlijk ook vervangen worden, die zaten vorige keer bij de apk nog net voldoende, maar werd toen wel aangeraden om bij een volgende onderhoudsbeurt te laten vervangen. Eigenlijk zou ik die onderhoudsbeurt in december hebben, maar geen tijd gehad om in te plannen.Probeer het nog even uit te stellen tot mei of zo.
jep. iets van 500 euro was ik kwijt voor 4 nieuwe banden.quote:
Ik wil nietquote:Op maandag 20 januari 2020 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. iets van 500 euro was ik kwijt voor 4 nieuwe banden.
Ik heb er twee nodig, dat scheelt. Ik ga uit van 250 euro incl APK. Ik moet geen dure banden. Gewoon Continental van maximaal 80 euro per stuk of zo.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. iets van 500 euro was ik kwijt voor 4 nieuwe banden.
Dan heb ik dus gewone klotebanden.quote:Hiermee komt de gemiddelde levensduur van autobanden op ongeveer 65.000 km bij gebruik op “normaal” wegdek.
Ik heb het idee dat banden tegenwoordig minder lang mee gaan dan voorheen.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang gaan banden eigenlijk mee? Of hoeveel km? Want op m'n vorige auto hoefde ik ze nooit te vervangen en deze heb ik nu een jaar of vier geloof ik.
banden bespaar ik niet op, dus er moet wel gewoon een A merk op komen.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er twee nodig, dat scheelt. Ik ga uit van 250 euro incl APK. Ik moet geen dure banden. Gewoon Continental van maximaal 80 euro per stuk of zo.
40.000km dacht ikquote:Op maandag 20 januari 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang gaan banden eigenlijk mee? Of hoeveel km? Want op m'n vorige auto hoefde ik ze nooit te vervangen en deze heb ik nu een jaar of vier geloof ik.
Nee, normale banden. Continental is gewoon een A-merk. Maar niet zo duur als Michelin.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
banden bespaar ik niet op, dus er moet wel gewoon een A merk op komen.
Heb jij zo'n smalle bandjes?
[..]
40.000km dacht ik
Mijn voorbanden nog geen 15000 km, geen idee waarom.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar rij ik ook als een mongool danquote:Op maandag 20 januari 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn voorbanden nog geen 15000 km, geen idee waarom.
Laten we het houden op pittig kortharige rijstijl. Dankje.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar rij ik ook als een mongool dan
ik heb nu vredestein, prijsverschil met conti was minimaal. waren allebei iets van 95/100 euroquote:Op maandag 20 januari 2020 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, normale banden. Continental is gewoon een A-merk. Maar niet zo duur als Michelin.
Iets met agressief wegrijden, denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn voorbanden nog geen 15000 km, geen idee waarom.
Ow.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets met agressief wegrijden, denk ik.
Jaap had zijn uren alweer gemaakt voor vandaag en is alweer naar huis.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Komt iemand op kantoor stormen:
“Is Jaap er niet” kijkend naar zijn lege buro.
Jawel hij ligt er alleen onder.
Omdat ze dat de vorige keer bij de grote beurt hue hue zeiden.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:31 schreef Samzz het volgende:
Waarom denk je dat je banden moeten dan,CL?
Mijne moeten omdat ik er tijdens een uitwijkmanoeuvre een kapot heb gereden waardoor de reserveband erop moest en de andere voorband scheef afgesleten is.
Oh, dat mag van mij ook nog. Ik heb 250 euro voor twee banden incl. montage begroot, dus dat moet lukken me dunktquote:Op maandag 20 januari 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nu vredestein, prijsverschil met conti was minimaal. waren allebei iets van 95/100 euro
moet normaal geen probleem zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat mag van mij ook nog. Ik heb 250 euro voor twee banden incl. montage begroot, dus dat moet lukken me dunkt.
Aaah jaquote:Op maandag 20 januari 2020 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ze dat de vorige keer bij de grote beurt hue hue zeiden.
Mijn tweede fiets heeft ook een nieuwe achterband nodig, want die is lek, maar nu toch te koud om er mee rondjes te gaan rijden, dus die wil ik ergens in maart laten vervangen.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet normaal geen probleem zijn.
ik zag zaterdag dan mijn fiets ook dringend aan een nieuwe achterband toe is, maar die zijn gelukkig een stuk goedkoper en dat kan ik zelf doen
Nou, dat hoop ik toch. De garage die t gaat doen zijn wel een beetje afzetters. Maar goed, geen andere optie.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet normaal geen probleem zijn.
ik zag zaterdag dan mijn fiets ook dringend aan een nieuwe achterband toe is, maar die zijn gelukkig een stuk goedkoper en dat kan ik zelf doen
ik zag zaterdag na mn ritje dat er nogal een gat is de buitenbad zat.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn tweede fiets heeft ook een nieuwe achterband nodig, want die is lek, maar nu toch te koud om er mee rondjes te gaan rijden, dus die wil ik ergens in maart laten vervangen.
O god van die piepkleine kutlampjes zeker.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Licht was altijd een probleem op mijn fiets, dat ging om de haverklap stuk. Dus tegenwoordig koop ik van die lampjes bij de Action voor een paar euro en die gaan langer mee dan dat mijn verlichting voorheen mee ging.
Er zit bij mij een een klein lekje in waardoor ie langzaam leegloopt. Dus ik kan er nog wel mee naar de fietsenzaak fietsen en daar laten vervangen.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag zaterdag na mn ritje dat er nogal een gat is de buitenbad zat.
maar die was niet helemaal door. het karkas was nog wel heel.
maar ja, met zo'n dunne racebandjes op 6/7 bar vind ik dat toch wel een risico.
beter nu vervangen dan dat die klapt als ik ergens ver van huis ben
quote:Op maandag 20 januari 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god van die piepkleine kutlampjes zeker.
paar weken terug had mijn mtb op 1 rit 3 gaatjes in de achterbandquote:Op maandag 20 januari 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit bij mij een een klein lekje in waardoor ie langzaam leegloopt. Dus ik kan er nog wel mee naar de fietsenzaak fietsen en daar laten vervangen.
Die van de Action zijn nog best fel. Mijn honden hebben die aan hun tuigjes.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god van die piepkleine kutlampjes zeker.
Meer dat ze in het donker in de regen niet altijd even goed opvallen tussen een zee van andere rode lampjes.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van de Action zijn nog best fel. Mijn honden hebben die aan hun tuigjes.
Oh dat weet ik niet. Hier woont niemand.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer dat ze in het donker in de regen niet altijd even goed opvallen tussen een zee van andere rode lampjes.
Dat is positief. Zijn ze beter zichtbaar.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind wel fietslampen steeds feller worden, jezus.
Vind ik niet. Ik word als fietser, maar ook als automobilist, regelmatig verblind door die fietslampen. Ik heb de mijne extreem naar de grond gericht, die is ook zo fel.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is positief. Zijn ze beter zichtbaar.
Soms verblinden ze best wel, net als diequote:Op maandag 20 januari 2020 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is positief. Zijn ze beter zichtbaar.
ja, lekker verblindend.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind wel fietslampen steeds feller worden, jezus.
Ja, dat wel inderdaad. Heb ik ook last van.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms verblinden ze best wel, net als dieled-verlichting
bij auto's. Ik heb daar best wel moeite mee
De verlichting zou meer naar de grond gericht moeten worden inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik word als fietser, maar ook als automobilist, regelmatig verblind door die fietslampen. Ik heb de mijne extreem naar de grond gericht, die is ook zo fel.
bij auto's vind ik het juist weer meevallen nu.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook meer moeite met die ledverlichting bij auto’s, dat fietslampen feller worden was me niet opgevallen.
Ja joh, en zelf zie je niet meer waar je naartoe gaatquote:Op maandag 20 januari 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker verblindend.
ik kwam laatst een groepje hardlopers tegen die allemaal zo'n lamp op hun borst en rug hadden.
Ik vind het helemaal prima dat ze het dragen, maar het was wel een enorme bak licht
Hele bouwlandenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind hardlopers wel vaak ontzettend fel verlicht. En honden soms ookhele bouwlanden om hun nek
Zeker als je ook nog eens net te klein bent voor de zonnekleppenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
laagstaande zon is ook niet prettig vol in je gezicht bij het autorijden.
Dat je het verschil niet meer ziet tussen gewone verlichting en groot lichtquote:Op maandag 20 januari 2020 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms verblinden ze best wel, net als dieled-verlichting
bij auto's. Ik heb daar best wel moeite mee
Of skateboarders met lampjes in de wieltjesquote:Op maandag 20 januari 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker verblindend.
ik kwam laatst een groepje hardlopers tegen die allemaal zo'n lamp op hun borst en rug hadden.
Ik vind het helemaal prima dat ze het dragen, maar het was wel een enorme bak licht
Ja, preciesquote:Op maandag 20 januari 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je het verschil niet meer ziet tussen gewone verlichting en groot licht
Maar staan ze dan ook niet verkeerd afgesteld, dat ze even een tikkie omlaag moeten?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, preciesIk heb wel eens met mijn groot licht geknipperd en dan later gedacht 'wacht, waarschijnlijk had 'ie helemaal geen groot licht aan'
die zie ik eigenlijk nooit hier. zo hip zijn ze in mijn dorp niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of skateboarders met lampjes in de wieltjesEn verder dus niks. Als die 's nachts oversteken denk je ook dat er ufos landen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom m’n foon bouwlamp niet wil doorgeven
Eigenlijk dat de zon zo laag staat, dat ie er gewoon onderdoor schijnt.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker als je ook nog eens net te klein bent voor de zonnekleppen
Zou goed kunnenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar staan ze dan ook niet verkeerd afgesteld, dat ze even een tikkie omlaag moeten?
Ja, dat is bij mij dus al heel snelquote:Op maandag 20 januari 2020 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk dat de zon zo laag staat, dat ie er gewoon onderdoor schijnt.
Ach ja, beter dat dan dat ze helemaal niks aan licht dragen.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Maar ja, die bouwlampen zijn wel een ding. Fiets, hond, hardlopers. 'MaAr We MoEtEn ToCh GoEd ZiChTbAaR zIjN'
Wel meer dan een tikkie, ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar staan ze dan ook niet verkeerd afgesteld, dat ze even een tikkie omlaag moeten?
Bij die honden vraag ik me soms af of die beesten er geen last van hebben.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Maar ja, die bouwlampen zijn wel een ding. Fiets, hond, hardlopers. 'MaAr We MoEtEn ToCh GoEd ZiChTbAaR zIjN'
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is bij mij dus al heel snel
Die lopen helemaal verblind rond.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij die honden vraag ik me soms af of die beesten er geen last van hebben.
Dat ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die lopen helemaal verblind rond.
Beter wat last van een lampje, dan overreden worden.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij die honden vraag ik me soms af of die beesten er geen last van hebben.
Die dingen vind ik altijd doodeng.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Boris werd vorige week op het strand overreden door een wagentje onder een grote vlieger. Stomme bestuurder.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Boris werd vorige week op het strand overreden door een wagentje onder een grote vlieger. Stomme bestuurder.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Zijn ze ook en gevaarlijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen vind ik altijd doodeng.
Ik heb het niet over een lampje. Die dingen die ze meestal om hebben zijn prima, er lopen er hier echter een paar rond die nogal overdrijven.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter wat last van een lampje, dan overreden worden.
Ik ook. Veel te snel, je ziet ze bijna niet aankomen.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen vind ik altijd doodeng.
Hij is er wel goed uitgekomen dus?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Ze sjezen alle kanten op, je kunt ze niet voorspellen. Vooral als er dan veel mensen en honden lopen, vind ik dat doodeng.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Veel te snel, je ziet ze bijna niet aankomen.
Hij heeft wel netjes z'n excuses gemaakt.
Was jij dat?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, preciesIk heb wel eens met mijn groot licht geknipperd en dan later gedacht 'wacht, waarschijnlijk had 'ie helemaal geen groot licht aan'
Doe het zelden, maar het kan zomaar zijnquote:
Ja, hij kon nog opzij springen en werd alleen geschampt.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is er wel goed uitgekomen dus?
Ja, ik ook hoor. Ze komen ook rustig op een meter aan je voorbij.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze sjezen alle kanten op, je kunt ze niet voorspellen. Vooral als er dan veel mensen en honden lopen, vind ik dat doodeng.
Dan ontwijk je die buggy, krijg je die vlieger of het snoer in je nekquote:Op maandag 20 januari 2020 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Ze komen ook rustig op een meter aan je voorbij.
Dan zou het eigenlijk verboden moeten zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze sjezen alle kanten op, je kunt ze niet voorspellen. Vooral als er dan veel mensen en honden lopen, vind ik dat doodeng.
Juistquote:Op maandag 20 januari 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ontwijk je die buggy, krijg je die vlieger of het snoer in je nek
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist. En dan lopen schreeuwen dat je op moet passen.
Boris heeft als wraak over hun spullen gepist.
Borisquote:Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel foei gezegd. Hij mag niet overal pissen. Maar ik moest wel lachenquote:
Gelukkig..quote:Op maandag 20 januari 2020 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij kon nog opzij springen en werd alleen geschampt.
Ik heb die meneer wel gezegd dat hij op dat stuk helemaal niet mag vliegeren.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad erg teleurstellende mensen.quote:Sorry smaken verschillen. Ik heb ze net met mijn dochter gemaakt en hebben het hele beslag uiteindelijk weggegooid omdat we ze allebei niet lekker vinden. Erg droog en geen smaak aan, al extra suiker toegevoegd maar sorry Nee. We gaan nu naar de supermarkt om nieuwe ingrediënten te kopen en gaan een ander recept proberen.
Mvg,
Een teleurstellende moeder en dochter
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad erg teleurstellende mensen.
moeder en dochter kunnen niet bakken.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad erg teleurstellende mensen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 11:04 schreef summer2bird het volgende:
Jongens.
Moet je dit zien
http://batheinmymilk.com/
[ afbeelding ]
WTF
I will watch you.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:04 schreef summer2bird het volgende:
Jongens.
Moet je dit zien
[ afbeelding ]
WTF
quote:
Als het nou een lekker wijf was of zo, maar ....quote:Op maandag 20 januari 2020 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I will watch you.
dacht het niet he.
Discriminatie!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Als het nou een lekker wijf was of zo, maar ....
Kom je in mijn melk baden?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Als het nou een lekker wijf was of zo, maar ....
kijk jij ook toe?quote:
ik wel, maar geen melkquote:
Om eerlijk te zeggen, heb ik niet zo'n behoefte aan om in melk te badderen.quote:
ja?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
kan wel geregeld worden trouwens. 2 telefoontjes en de tankwagen van campina kan onderweg zijn.
ja. Al denk ik dat die chauffeur niet zomaar melk mag lossen bij mij thuisquote:
aaawwwhhhquote:Op maandag 20 januari 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. Al denk ik dat die chauffeur niet zomaar melk mag lossen bij mij thuis
maar om te kunnen badderen met Samzz zou ik het regelen.quote:
Snap ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar om te kunnen badderen met Samzz zou ik het regelen.
Dom. Cleopatra baadde in ezelinnenmelk, het hield haar jongquote:Op maandag 20 januari 2020 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen, heb ik niet zo'n behoefte aan om in melk te badderen.
Mannen rijpen toch beter dan vrouwen.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dom. Cleopatra baadde in ezelinnenmelk, het hield haar jong.
Vinden ze zelf ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mannen rijpen toch beter dan vrouwen.
Ja en dan vallen ze ineens dood om.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat ook gelijk opgelost.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan vallen ze ineens dood om.
lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan vallen ze ineens dood om.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk.
beter dan lang ziek zijn en zo.
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf nu ik ouder word.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
troost je: de maandag ochtend is net voorbij!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maandagochtend dip. Ik heb geen zin meer.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
troost je: de maandag ochtend is net voorbij!
Wel ok! Thx!quote:
Ach joh,. deed Cleo vruger ok al!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:04 schreef summer2bird het volgende:
Jongens.
Moet je dit zien
[ afbeelding ]
WTF
Gecondoleerd.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel ok! Thx!
Uitvaart is donderdag. Besloten om wel heen te gaan. Vriendinnetje gaat mee. Voelt allemaal beetje gek... zo definitief.
Thx!quote:
Het is vandaag de meest deprimerende dag van het jaar, schijnt het.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maandagochtend dip. Ik heb geen zin meer.
Ja, dat schijnt zo te zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is vandaag de meest deprimerende dag van het jaar, schijnt het.
quote:Op maandag 20 januari 2020 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Blue Monday is a name given to a day in January (typically the third Monday of the month) claimed to be the most depressing day of the year. The concept was first publicised as part of a 2005 press release from holiday company Sky Travel , which claimed to have calculated the date using an equation.
quote:The idea is considered pseudoscience,[1] with its formula derided by scientists as nonsensical.
quote:Op maandag 20 januari 2020 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Printen?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:38 schreef DrMarten het volgende:
Nieuwe printers op werk. Ben gvd de halve dag al bezig om documenten goed uit dat ding te krijgen.
Ik heb het maar opgegeven
SOwiesoquote:Op maandag 20 januari 2020 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor jou telt iedere dag even zwaar?
Alle officiële dingen gaan hier. Og ouderwets per post de deur uit.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Printen?
Dat doe ik echt maar een paar keer per jaar.
Ik kreeg ook nog ouderwets per post te horen of ik de Mol was of nietquote:Op maandag 20 januari 2020 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alle officiële dingen gaan hier. Og ouderwets per post de deur uit.
quote:Op maandag 20 januari 2020 13:38 schreef DrMarten het volgende:
Nieuwe printers op werk. Ben gvd de halve dag al bezig om documenten goed uit dat ding te krijgen.
Ik heb het maar opgegeven
Oh ja, hoe was dat?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog ouderwets per post te horen of ik de Mol was of niet![]()
Ouderwetse post =
Waar heb je zin in?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor het eten vanavond.
Ik wil alle officiele zooi ook nog per post hebbenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alle officiële dingen gaan hier. Og ouderwets per post de deur uit.
Cringy memes.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Normaal denken kost al moeite genoeg idd
Alsof ik zo vaak of facebook zitquote:Op maandag 20 januari 2020 13:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar posten huisvrouwen altijd van die plaatjes van op Facebook.
Ik blijf liever iets langer in bed liggen hoor, niks mis mee.quote:
kan bijna niet anders, huisvrouwen zijn tegenwoordig de grootste populatie op facebookquote:Op maandag 20 januari 2020 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof ik zo vaak of facebook zitEn daarnaast ook nog eens huisvrouwen in mijn contacten heb staan.
Nou ik heb ze niet. En ik zie die dingen ook nooit voorbij komen.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan bijna niet anders, huisvrouwen zijn tegenwoordig de grootste populatie op facebook
Wokgroenten in zoetzure saus met rijst?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor het eten vanavond.
https://www.facebook.com/Omdenken/quote:Op maandag 20 januari 2020 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof ik zo vaak of facebook zitEn daarnaast ook nog eens huisvrouwen in mijn contacten heb staan.
Als ik level 100 ben in Skyrim kan ik iedereen omver blazen door alleen maar te kijken. Als ik level 100 ben in Het Leven dan kan ik alleen maar in mn eigen broek poepen.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:00 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Omdenken/
51 vrienden van me vinden deze pagina leuk.
Zoveel vrienden heb ik niet eens.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:00 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Omdenken/
51 vrienden van me vinden deze pagina leuk.
Dat kan je bij level 0 ook al.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik level 100 ben in Skyrim kan ik iedereen omver blazen door alleen maar te kijken. Als ik level 100 ben in Het Leven dan kan ik alleen maar in mn eigen broek poepen.
aaawwhhhquote:Op maandag 20 januari 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel vrienden heb ik niet eens.
Ik vond het tot m'n 24e wel leuk allemaal. Daarna ging het ineens heel rap.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso wat is er tof aan je leeftijd? Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ie een bepaalde leeftijd tof vond.
is 'wel leuk' hetzelfde als 'tof'?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het tot m'n 24e wel leuk allemaal. Daarna ging het ineens heel rap.
Is gewoon in dezelfde cringeworthy categorie als:quote:Op maandag 20 januari 2020 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso wat is er tof aan je leeftijd? Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ie een bepaalde leeftijd tof vond.
Ja. Achteraf gezien misschien.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is 'wel leuk' hetzelfde als 'tof'?
Zodra je geboren wordt ga je al dood.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Is gewoon in dezelfde cringeworthy categorie als:
Life starts at 30.
Life starts at 40.
Life starts at 50.
Mijn thirties zijn zo snel gegaan, niet leuk meerquote:Op maandag 20 januari 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het tot m'n 24e wel leuk allemaal. Daarna ging het ineens heel rap.
Life starts at birth and ends with death.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Is gewoon in dezelfde cringeworthy categorie als:
Life starts at 30.
Life starts at 40.
Life starts at 50.
Super vet!quote:
27, FTW!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Het leven is niet je droom waar maken. Het leven is je droom af laten pakken, elke dag dingen doen die je helemaal niet wil, en dan dood. Ja. Dat is het leven."quote:Op maandag 20 januari 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra je geboren wordt ga je al dood.
Zoals Amy winehouse en zo?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo leuk dat sommigen eeuwig 27 blijven!
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Super vet!
Het is dit jaar wel een soort van Weerwolven / WIDM hybride geworden. Compleet met meerdere mollen, pas ter plekke gekozen, en een soort eilandraad om de zoveel tijd met mensen eruit stemmen. Heel spannend!
Ik moest vrijdag nog mijn ID laten zien toen ik een fles wijn wilde halenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo leuk dat sommigen eeuwig 27 blijven!
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag nog mijn ID laten zien toen ik een fles wijn wilde halenik ben gewoon eeuwig onder de 25
Omslagpunt nog niet bereikt dus dat je graag jonger wordt ingeschat?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag nog mijn ID laten zien toen ik een fles wijn wilde halenik ben gewoon eeuwig onder de 25
die verkoper wilde gewoon even je volledige naam en geboortedatum zien, dat maakt het googlen makkelijkerquote:Op maandag 20 januari 2020 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:
vind het niet erg jonger geschat te worden maar ik ben 31,5. Kom op! Dat hoeft ook weer nietquote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Omslagpunt nog niet bereikt dus dat je graag jonger wordt ingeschat?
Was een jong meisje bij de XLquote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die verkoper wilde gewoon even je volledige naam en geboortedatum zien, dat maakt het googlen makkelijker
Moet ik ook nog altijdquote:Op maandag 20 januari 2020 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap het, is natuurlijk ook wel een beetje context afhankelijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
vind het niet erg jonger geschat te worden maar ik ben 31,5. Kom op! Dat hoeft ook weer niet
Die heeft waarschijnlijk instructies gehad om het bij iedereen te doen die nog geen grijze haren heeft.quote:
dan had ze via haar oortje opdracht gekregen van een anderequote:
we rekenen niet meer met halve jaren, dat doen alleen ouders van klein grutquote:Op maandag 20 januari 2020 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
vind het niet erg jonger geschat te worden maar ik ben 31,5. Kom op! Dat hoeft ook weer niet
Ik Ben bijna op de verkeerde helft van de 31. Laat mequote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we rekenen niet meer met halve jaren, dat doen alleen ouders van klein grut
31,5 maand waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verpest voor het levenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
baliemedewerker: Wat is je leeftijd:
kind: bijna 5
bm: dus je bent 4.
kind: ja
bm: waarom zeg je dat dan niet?
kind
oke, sorry mevrouw.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik Ben bijna op de verkeerde helft van de 31. Laat me
Plus: die rekenen in maanden![]()
Mijn wolkje is 2 lentes oudquote:Op maandag 20 januari 2020 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn kindje is 31 weken.
Ja, uhm.....dat is uhm....
7 maanden en nog wat
'Ruim een half jaar.'quote:Op maandag 20 januari 2020 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn kindje is 31 weken.
Ja, uhm.....dat is uhm....
7 maanden en nog wat
Een zomerkindje kan dan alweer bijna drie zijn, terwijl een kind in de lente, dan net 2 is geworden.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Wat kinderhaat betreft is reddit wel de place to be.
[ afbeelding ]
Hopelijk heb je dan geen vloerbedekking.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendin van mijn schoonzus over haar zoon "Hij is nu ruim 22 maanden"quote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
baliemedewerker: Wat is je leeftijd:
kind: bijna 5
bm: dus je bent 4.
kind: ja
bm: waarom zeg je dat dan niet?
kind
Maar dan kun je minder goed pochen over alle dingen die hij 'al' kan.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vriendin van mijn schoonzus over haar zoon "Hij is nu ruim 22 maanden"
Zeg dan gewoon "hij is bijna 2"
op iets latere leeftijd komt dat ook voor in cafes:quote:
Ik zou me meer zorgen maken om de dingen die hij dan hoort te kunnen en niet kan.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dan kun je minder goed pochen over alle dingen die hij 'al' kan.
nix18.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:43 schreef gianni61 het volgende:
tegenwoordig geldt dit voor 18 jarigen trouwens. Met 16 mag je ook al niks meer
MAAR JE KRIJGT ER ZOVEEL VOOR TERUG!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |