Ja joh, en zelf zie je niet meer waar je naartoe gaatquote:Op maandag 20 januari 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker verblindend.
ik kwam laatst een groepje hardlopers tegen die allemaal zo'n lamp op hun borst en rug hadden.
Ik vind het helemaal prima dat ze het dragen, maar het was wel een enorme bak licht
Hele bouwlandenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind hardlopers wel vaak ontzettend fel verlicht. En honden soms ookhele bouwlanden om hun nek
Zeker als je ook nog eens net te klein bent voor de zonnekleppenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
laagstaande zon is ook niet prettig vol in je gezicht bij het autorijden.
Dat je het verschil niet meer ziet tussen gewone verlichting en groot lichtquote:Op maandag 20 januari 2020 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms verblinden ze best wel, net als dieled-verlichting
bij auto's. Ik heb daar best wel moeite mee
Of skateboarders met lampjes in de wieltjesquote:Op maandag 20 januari 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker verblindend.
ik kwam laatst een groepje hardlopers tegen die allemaal zo'n lamp op hun borst en rug hadden.
Ik vind het helemaal prima dat ze het dragen, maar het was wel een enorme bak licht
Ja, preciesquote:Op maandag 20 januari 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je het verschil niet meer ziet tussen gewone verlichting en groot licht
Maar staan ze dan ook niet verkeerd afgesteld, dat ze even een tikkie omlaag moeten?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, preciesIk heb wel eens met mijn groot licht geknipperd en dan later gedacht 'wacht, waarschijnlijk had 'ie helemaal geen groot licht aan'
die zie ik eigenlijk nooit hier. zo hip zijn ze in mijn dorp niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of skateboarders met lampjes in de wieltjesEn verder dus niks. Als die 's nachts oversteken denk je ook dat er ufos landen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom m’n foon bouwlamp niet wil doorgeven
Eigenlijk dat de zon zo laag staat, dat ie er gewoon onderdoor schijnt.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker als je ook nog eens net te klein bent voor de zonnekleppen
Zou goed kunnenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar staan ze dan ook niet verkeerd afgesteld, dat ze even een tikkie omlaag moeten?
Ja, dat is bij mij dus al heel snelquote:Op maandag 20 januari 2020 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk dat de zon zo laag staat, dat ie er gewoon onderdoor schijnt.
Ach ja, beter dat dan dat ze helemaal niks aan licht dragen.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Maar ja, die bouwlampen zijn wel een ding. Fiets, hond, hardlopers. 'MaAr We MoEtEn ToCh GoEd ZiChTbAaR zIjN'
Wel meer dan een tikkie, ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar staan ze dan ook niet verkeerd afgesteld, dat ze even een tikkie omlaag moeten?
Bij die honden vraag ik me soms af of die beesten er geen last van hebben.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Maar ja, die bouwlampen zijn wel een ding. Fiets, hond, hardlopers. 'MaAr We MoEtEn ToCh GoEd ZiChTbAaR zIjN'
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is bij mij dus al heel snel
Die lopen helemaal verblind rond.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij die honden vraag ik me soms af of die beesten er geen last van hebben.
Dat ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die lopen helemaal verblind rond.
Beter wat last van een lampje, dan overreden worden.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij die honden vraag ik me soms af of die beesten er geen last van hebben.
Die dingen vind ik altijd doodeng.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Boris werd vorige week op het strand overreden door een wagentje onder een grote vlieger. Stomme bestuurder.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Boris werd vorige week op het strand overreden door een wagentje onder een grote vlieger. Stomme bestuurder.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Zijn ze ook en gevaarlijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen vind ik altijd doodeng.
Ik heb het niet over een lampje. Die dingen die ze meestal om hebben zijn prima, er lopen er hier echter een paar rond die nogal overdrijven.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter wat last van een lampje, dan overreden worden.
Ik ook. Veel te snel, je ziet ze bijna niet aankomen.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen vind ik altijd doodeng.
Hij is er wel goed uitgekomen dus?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Ze sjezen alle kanten op, je kunt ze niet voorspellen. Vooral als er dan veel mensen en honden lopen, vind ik dat doodeng.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Veel te snel, je ziet ze bijna niet aankomen.
Hij heeft wel netjes z'n excuses gemaakt.
Was jij dat?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, preciesIk heb wel eens met mijn groot licht geknipperd en dan later gedacht 'wacht, waarschijnlijk had 'ie helemaal geen groot licht aan'
Doe het zelden, maar het kan zomaar zijnquote:
Ja, hij kon nog opzij springen en werd alleen geschampt.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is er wel goed uitgekomen dus?
Ja, ik ook hoor. Ze komen ook rustig op een meter aan je voorbij.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze sjezen alle kanten op, je kunt ze niet voorspellen. Vooral als er dan veel mensen en honden lopen, vind ik dat doodeng.
Dan ontwijk je die buggy, krijg je die vlieger of het snoer in je nekquote:Op maandag 20 januari 2020 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Ze komen ook rustig op een meter aan je voorbij.
Dan zou het eigenlijk verboden moeten zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze sjezen alle kanten op, je kunt ze niet voorspellen. Vooral als er dan veel mensen en honden lopen, vind ik dat doodeng.
Juistquote:Op maandag 20 januari 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ontwijk je die buggy, krijg je die vlieger of het snoer in je nek
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist. En dan lopen schreeuwen dat je op moet passen.
Boris heeft als wraak over hun spullen gepist.
Borisquote:Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel foei gezegd. Hij mag niet overal pissen. Maar ik moest wel lachenquote:
Gelukkig..quote:Op maandag 20 januari 2020 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij kon nog opzij springen en werd alleen geschampt.
Ik heb die meneer wel gezegd dat hij op dat stuk helemaal niet mag vliegeren.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad erg teleurstellende mensen.quote:Sorry smaken verschillen. Ik heb ze net met mijn dochter gemaakt en hebben het hele beslag uiteindelijk weggegooid omdat we ze allebei niet lekker vinden. Erg droog en geen smaak aan, al extra suiker toegevoegd maar sorry Nee. We gaan nu naar de supermarkt om nieuwe ingrediėnten te kopen en gaan een ander recept proberen.
Mvg,
Een teleurstellende moeder en dochter
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad erg teleurstellende mensen.
moeder en dochter kunnen niet bakken.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad erg teleurstellende mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |