Die dingen vind ik altijd doodeng.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Boris werd vorige week op het strand overreden door een wagentje onder een grote vlieger. Stomme bestuurder.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Boris werd vorige week op het strand overreden door een wagentje onder een grote vlieger. Stomme bestuurder.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Zijn ze ook en gevaarlijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen vind ik altijd doodeng.
Ik heb het niet over een lampje. Die dingen die ze meestal om hebben zijn prima, er lopen er hier echter een paar rond die nogal overdrijven.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter wat last van een lampje, dan overreden worden.
Ik ook. Veel te snel, je ziet ze bijna niet aankomen.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen vind ik altijd doodeng.
Hij is er wel goed uitgekomen dus?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
Ze sjezen alle kanten op, je kunt ze niet voorspellen. Vooral als er dan veel mensen en honden lopen, vind ik dat doodeng.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Veel te snel, je ziet ze bijna niet aankomen.
Hij heeft wel netjes z'n excuses gemaakt.
Was jij dat?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, preciesIk heb wel eens met mijn groot licht geknipperd en dan later gedacht 'wacht, waarschijnlijk had 'ie helemaal geen groot licht aan'
Doe het zelden, maar het kan zomaar zijnquote:
Ja, hij kon nog opzij springen en werd alleen geschampt.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is er wel goed uitgekomen dus?
Ja, ik ook hoor. Ze komen ook rustig op een meter aan je voorbij.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze sjezen alle kanten op, je kunt ze niet voorspellen. Vooral als er dan veel mensen en honden lopen, vind ik dat doodeng.
Dan ontwijk je die buggy, krijg je die vlieger of het snoer in je nekquote:Op maandag 20 januari 2020 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Ze komen ook rustig op een meter aan je voorbij.
Dan zou het eigenlijk verboden moeten zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze sjezen alle kanten op, je kunt ze niet voorspellen. Vooral als er dan veel mensen en honden lopen, vind ik dat doodeng.
Juistquote:Op maandag 20 januari 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ontwijk je die buggy, krijg je die vlieger of het snoer in je nek
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist. En dan lopen schreeuwen dat je op moet passen.
Boris heeft als wraak over hun spullen gepist.
Borisquote:Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel foei gezegd. Hij mag niet overal pissen. Maar ik moest wel lachenquote:
Gelukkig..quote:Op maandag 20 januari 2020 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij kon nog opzij springen en werd alleen geschampt.
Ik heb die meneer wel gezegd dat hij op dat stuk helemaal niet mag vliegeren.
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad erg teleurstellende mensen.quote:Sorry smaken verschillen. Ik heb ze net met mijn dochter gemaakt en hebben het hele beslag uiteindelijk weggegooid omdat we ze allebei niet lekker vinden. Erg droog en geen smaak aan, al extra suiker toegevoegd maar sorry Nee. We gaan nu naar de supermarkt om nieuwe ingrediėnten te kopen en gaan een ander recept proberen.
Mvg,
Een teleurstellende moeder en dochter
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad erg teleurstellende mensen.
moeder en dochter kunnen niet bakken.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad erg teleurstellende mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |