Is gewoon in dezelfde cringeworthy categorie als:quote:Op maandag 20 januari 2020 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso wat is er tof aan je leeftijd? Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ie een bepaalde leeftijd tof vond.
Ja. Achteraf gezien misschien.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is 'wel leuk' hetzelfde als 'tof'?
Zodra je geboren wordt ga je al dood.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Is gewoon in dezelfde cringeworthy categorie als:
Life starts at 30.
Life starts at 40.
Life starts at 50.
Mijn thirties zijn zo snel gegaan, niet leuk meerquote:Op maandag 20 januari 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het tot m'n 24e wel leuk allemaal. Daarna ging het ineens heel rap.
Life starts at birth and ends with death.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:10 schreef STING het volgende:
[..]
Is gewoon in dezelfde cringeworthy categorie als:
Life starts at 30.
Life starts at 40.
Life starts at 50.
Super vet!quote:
27, FTW!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso wat is er tof aan je leeftijd? Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ie een bepaalde leeftijd tof vond.
"Het leven is niet je droom waar maken. Het leven is je droom af laten pakken, elke dag dingen doen die je helemaal niet wil, en dan dood. Ja. Dat is het leven."quote:Op maandag 20 januari 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra je geboren wordt ga je al dood.
Zoals Amy winehouse en zo?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo leuk dat sommigen eeuwig 27 blijven!
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Super vet!
Het is dit jaar wel een soort van Weerwolven / WIDM hybride geworden. Compleet met meerdere mollen, pas ter plekke gekozen, en een soort eilandraad om de zoveel tijd met mensen eruit stemmen. Heel spannend!
Ik moest vrijdag nog mijn ID laten zien toen ik een fles wijn wilde halenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo leuk dat sommigen eeuwig 27 blijven!
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag nog mijn ID laten zien toen ik een fles wijn wilde halenik ben gewoon eeuwig onder de 25
Omslagpunt nog niet bereikt dus dat je graag jonger wordt ingeschat?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag nog mijn ID laten zien toen ik een fles wijn wilde halenik ben gewoon eeuwig onder de 25
die verkoper wilde gewoon even je volledige naam en geboortedatum zien, dat maakt het googlen makkelijkerquote:Op maandag 20 januari 2020 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:
vind het niet erg jonger geschat te worden maar ik ben 31,5. Kom op! Dat hoeft ook weer nietquote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Omslagpunt nog niet bereikt dus dat je graag jonger wordt ingeschat?
Was een jong meisje bij de XLquote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die verkoper wilde gewoon even je volledige naam en geboortedatum zien, dat maakt het googlen makkelijker
Moet ik ook nog altijdquote:Op maandag 20 januari 2020 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap het, is natuurlijk ook wel een beetje context afhankelijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
vind het niet erg jonger geschat te worden maar ik ben 31,5. Kom op! Dat hoeft ook weer niet
Die heeft waarschijnlijk instructies gehad om het bij iedereen te doen die nog geen grijze haren heeft.quote:
we rekenen niet meer met halve jaren, dat doen alleen ouders van klein grutquote:Op maandag 20 januari 2020 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
vind het niet erg jonger geschat te worden maar ik ben 31,5. Kom op! Dat hoeft ook weer niet
Ik Ben bijna op de verkeerde helft van de 31. Laat mequote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we rekenen niet meer met halve jaren, dat doen alleen ouders van klein grut
31,5 maand waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verpest voor het levenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
baliemedewerker: Wat is je leeftijd:
kind: bijna 5
bm: dus je bent 4.
kind: ja
bm: waarom zeg je dat dan niet?
kind
oke, sorry mevrouw.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik Ben bijna op de verkeerde helft van de 31. Laat me
Plus: die rekenen in maanden![]()
Mijn wolkje is 2 lentes oudquote:Op maandag 20 januari 2020 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn kindje is 31 weken.
Ja, uhm.....dat is uhm....
7 maanden en nog wat
'Ruim een half jaar.'quote:Op maandag 20 januari 2020 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn kindje is 31 weken.
Ja, uhm.....dat is uhm....
7 maanden en nog wat
Een zomerkindje kan dan alweer bijna drie zijn, terwijl een kind in de lente, dan net 2 is geworden.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Wat kinderhaat betreft is reddit wel de place to be.
[ afbeelding ]
Hopelijk heb je dan geen vloerbedekking.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendin van mijn schoonzus over haar zoon "Hij is nu ruim 22 maanden"quote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
baliemedewerker: Wat is je leeftijd:
kind: bijna 5
bm: dus je bent 4.
kind: ja
bm: waarom zeg je dat dan niet?
kind
Maar dan kun je minder goed pochen over alle dingen die hij 'al' kan.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vriendin van mijn schoonzus over haar zoon "Hij is nu ruim 22 maanden"
Zeg dan gewoon "hij is bijna 2"
op iets latere leeftijd komt dat ook voor in cafes:quote:
Ik zou me meer zorgen maken om de dingen die hij dan hoort te kunnen en niet kan.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dan kun je minder goed pochen over alle dingen die hij 'al' kan.
nix18.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:43 schreef gianni61 het volgende:
tegenwoordig geldt dit voor 18 jarigen trouwens. Met 16 mag je ook al niks meer
MAAR JE KRIJGT ER ZOVEEL VOOR TERUG!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |