quote:Op maandag 20 januari 2020 11:04 schreef summer2bird het volgende:
Jongens.
Moet je dit zien
http://batheinmymilk.com/
[ afbeelding ]
WTF
I will watch you.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:04 schreef summer2bird het volgende:
Jongens.
Moet je dit zien
[ afbeelding ]
WTF
quote:
Als het nou een lekker wijf was of zo, maar ....quote:Op maandag 20 januari 2020 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I will watch you.
dacht het niet he.
Discriminatie!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Als het nou een lekker wijf was of zo, maar ....
Kom je in mijn melk baden?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Als het nou een lekker wijf was of zo, maar ....
Om eerlijk te zeggen, heb ik niet zo'n behoefte aan om in melk te badderen.quote:
ja?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
kan wel geregeld worden trouwens. 2 telefoontjes en de tankwagen van campina kan onderweg zijn.
aaawwwhhhquote:Op maandag 20 januari 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. Al denk ik dat die chauffeur niet zomaar melk mag lossen bij mij thuis
Snap ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar om te kunnen badderen met Samzz zou ik het regelen.
Dom. Cleopatra baadde in ezelinnenmelk, het hield haar jongquote:Op maandag 20 januari 2020 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen, heb ik niet zo'n behoefte aan om in melk te badderen.
Mannen rijpen toch beter dan vrouwen.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dom. Cleopatra baadde in ezelinnenmelk, het hield haar jong.
Vinden ze zelf ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mannen rijpen toch beter dan vrouwen.
Ja en dan vallen ze ineens dood om.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat ook gelijk opgelost.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan vallen ze ineens dood om.
lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan vallen ze ineens dood om.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk.
beter dan lang ziek zijn en zo.
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf nu ik ouder word.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
troost je: de maandag ochtend is net voorbij!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maandagochtend dip. Ik heb geen zin meer.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
troost je: de maandag ochtend is net voorbij!
Wel ok! Thx!quote:
Ach joh,. deed Cleo vruger ok al!quote:Op maandag 20 januari 2020 11:04 schreef summer2bird het volgende:
Jongens.
Moet je dit zien
[ afbeelding ]
WTF
Gecondoleerd.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel ok! Thx!
Uitvaart is donderdag. Besloten om wel heen te gaan. Vriendinnetje gaat mee. Voelt allemaal beetje gek... zo definitief.
Thx!quote:
Het is vandaag de meest deprimerende dag van het jaar, schijnt het.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maandagochtend dip. Ik heb geen zin meer.
Ja, dat schijnt zo te zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is vandaag de meest deprimerende dag van het jaar, schijnt het.
quote:Op maandag 20 januari 2020 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is vandaag de meest deprimerende dag van het jaar, schijnt het.
quote:Blue Monday is a name given to a day in January (typically the third Monday of the month) claimed to be the most depressing day of the year. The concept was first publicised as part of a 2005 press release from holiday company Sky Travel , which claimed to have calculated the date using an equation.
quote:The idea is considered pseudoscience,[1] with its formula derided by scientists as nonsensical.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |