Ik heb er twee nodig, dat scheelt. Ik ga uit van 250 euro incl APK. Ik moet geen dure banden. Gewoon Continental van maximaal 80 euro per stuk of zo.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. iets van 500 euro was ik kwijt voor 4 nieuwe banden.
Dan heb ik dus gewone klotebanden.quote:Hiermee komt de gemiddelde levensduur van autobanden op ongeveer 65.000 km bij gebruik op “normaal” wegdek.
Ik heb het idee dat banden tegenwoordig minder lang mee gaan dan voorheen.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang gaan banden eigenlijk mee? Of hoeveel km? Want op m'n vorige auto hoefde ik ze nooit te vervangen en deze heb ik nu een jaar of vier geloof ik.
banden bespaar ik niet op, dus er moet wel gewoon een A merk op komen.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er twee nodig, dat scheelt. Ik ga uit van 250 euro incl APK. Ik moet geen dure banden. Gewoon Continental van maximaal 80 euro per stuk of zo.
40.000km dacht ikquote:Op maandag 20 januari 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang gaan banden eigenlijk mee? Of hoeveel km? Want op m'n vorige auto hoefde ik ze nooit te vervangen en deze heb ik nu een jaar of vier geloof ik.
Nee, normale banden. Continental is gewoon een A-merk. Maar niet zo duur als Michelin.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
banden bespaar ik niet op, dus er moet wel gewoon een A merk op komen.
Heb jij zo'n smalle bandjes?
[..]
40.000km dacht ik
Mijn voorbanden nog geen 15000 km, geen idee waarom.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar rij ik ook als een mongool danquote:Op maandag 20 januari 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn voorbanden nog geen 15000 km, geen idee waarom.
Laten we het houden op pittig kortharige rijstijl. Dankje.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar rij ik ook als een mongool dan
ik heb nu vredestein, prijsverschil met conti was minimaal. waren allebei iets van 95/100 euroquote:Op maandag 20 januari 2020 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, normale banden. Continental is gewoon een A-merk. Maar niet zo duur als Michelin.
Iets met agressief wegrijden, denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn voorbanden nog geen 15000 km, geen idee waarom.
Ow.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets met agressief wegrijden, denk ik.
Jaap had zijn uren alweer gemaakt voor vandaag en is alweer naar huis.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Komt iemand op kantoor stormen:
“Is Jaap er niet” kijkend naar zijn lege buro.
Jawel hij ligt er alleen onder.
Omdat ze dat de vorige keer bij de grote beurt hue hue zeiden.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:31 schreef Samzz het volgende:
Waarom denk je dat je banden moeten dan,CL?
Mijne moeten omdat ik er tijdens een uitwijkmanoeuvre een kapot heb gereden waardoor de reserveband erop moest en de andere voorband scheef afgesleten is.
Oh, dat mag van mij ook nog. Ik heb 250 euro voor twee banden incl. montage begroot, dus dat moet lukken me dunktquote:Op maandag 20 januari 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nu vredestein, prijsverschil met conti was minimaal. waren allebei iets van 95/100 euro
moet normaal geen probleem zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat mag van mij ook nog. Ik heb 250 euro voor twee banden incl. montage begroot, dus dat moet lukken me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |