abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 januari 2020 @ 10:03:21 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191097750
O+ Welkom in het Nintendo Switch-topic op FOK! O+

Wat is Nintendo Switch?
Nintendo Switch is de nieuwste console van Nintendo en de opvolger van WiiU. De basis van Switch is een tablet-achtig apparaat (6,2 inch scherm, 720p) die je thuis in een docking station zet maar net zo gemakkelijk mee neemt op reis. In de preview trailer wordt het hele concept in iets meer dan drie minuten uitgelegd en beter kunnen wij het ook niet uitleggen.

Tof! Wanneer kan ik ermee spelen?
Sinds 3 maart 2017 is de Switch, die regiovrij is, wereldwijd te koop. In Nederland ligt de prijs op zo'n 329 euro en voor dat geld krijg je de Switch, twee Joycon-controllers, een Joycon Grip, een docking station (met adapter) en een HDMI-kabel. Er wordt geen game meegeleverd tenzij het een speciale bundel betreft (de prijs ligt dan uiteraard wat hoger).

Switch 2019-model
Sinds de zomer van 2019 is er een nieuwe versie van de Nintendo Switch verschenen. Deze heeft vooral een langere batterijduur in handheldmode, zo'n vijf uur tegenover drie van het launch model. De 2019-versie gaat momenteel voor 329 euro en het oude model (mits nog voorradig) is dan vaak een paar tientjes goedkoper.

Switch Lite
Op 20 september verscheen de Switch Lite. Dit is een handheld only variant; zonder losse Joycon en zonder mogelijkheid om op de tv te spelen. De prijs ligt dan ook zo'n 100 euro lager. De Switch Lite is er in vier varianten: Turquoise, Geel, Grijs en een Pokemon limited edition die ietsje duurder is.

Welke games zijn er nu zoal de moeite waard?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerstvolgende grote release
Animal Crossing - New Horizons (20 maart 2020)

Lijst met User Id-s
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Notorious_Roy op 19-01-2020 10:20:07 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zondag 19 januari 2020 @ 10:08:02 #2
181272 crew  Noppie2000
pi_191097805
Mijn neefje van drie vind Mario Kart en Smash Bros geweldig, controls zijn nog een beetje lastig maar hij begint het al door te krijgen :Y Op zijn manier speelt hij dan ook he, maar dat maakt hem niet uit. Zeker Mario Kart is goed te doen.

Ik zou het denk ik niet puur voor een vierjarige kopen, maar als jezelf er ook lol uit zou halen meer dan prima natuurlijk. Een kind van 4 pakt dat echt wel op :Y
  zondag 19 januari 2020 @ 10:08:19 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191097808
TT slaat op geruchten dat er een Paper Mario en een 2D Metroid schijnen te komen. Paper Mario moet een terugkeer worden naar hoe het begon. Metroid wordt een vervolg op Metroid Fusion.

http://www.nintendolife.c(...)2d_metroid_this_year
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191097950
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 09:37 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Dit klinkt als een papa die stiekem zelf een Switch wil ;)
Busted :@

Maar even serieus, ik heb al heel lang geen spelconsole gehad, dus voor mij is het geen must. Het lijkt mij wel iets voor het gezin an sich.
quote:
Vier jaar lijkt me te jong voor een Switch.
Zeker omdat ze dan toch de aandacht niet lang bij een ding kunnen houden. Een potje Mario Kart duurt dan te lang.
Daar ben ik ook bang voor. Daarom gaan we bij familie ook een keertje proefdraaien. Eens zien of het de moeite waard is.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 19 januari 2020 @ 10:21:34 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191097954
OP ietsje aangepast. Twintig titels nu als 'aanrader' genoteerd en in spoiler gezet zodat je niet teveel hoeft te scrollen.

Andere ideeën zijn welkom. Ik wil de OP informatief en toch kort/bondig houden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191097999
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2020 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
TT slaat op geruchten dat er een Paper Mario en een 2D Metroid schijnen te komen. Paper Mario moet een terugkeer worden naar hoe het begon. Metroid wordt een vervolg op Metroid Fusion.

http://www.nintendolife.c(...)2d_metroid_this_year
:o
pi_191099290
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 10:08 schreef Noppie2000 het volgende:

Ik zou het denk ik niet puur voor een vierjarige kopen, maar als jezelf er ook lol uit zou halen meer dan prima natuurlijk. Een kind van 4 pakt dat echt wel op :Y
Mijn neefjes van 4, bijna 5, vermaken zich prima een hele tijd met Mario kart op de switch.
Maar die zijn ook Mario kart gek.
Wa die kleintjes al wel niet kunnen met bijv een smartphone, of een console.
pi_191104776
Mijn vrouw wil Just Dance én Ring Fit. :{
pi_191104874
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 18:31 schreef Aurelius het volgende:
Mijn vrouw wil Just Dance én Ring Fit. :{
En wie is de baas thuis?

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2020 18:39:47 ]
pi_191105255
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 18:39 schreef SarCastro het volgende:

[..]

En wie is de baas thuis?
Mijn vrouw, hoezo?
pi_191105485
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 19:02 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Mijn vrouw, hoezo?
Ik wilde gewoon weten of je zo'n leugenaar bent die zegt dat hij de baas thuis is.
Je bent geslaagd voor de test ;)
pi_191106776
Ik zou voor een 4-jarige nog geen Switch kopen. Mario kart spelen gaat redelijk, maar is van zo’n dramatisch niveau dat het je tegen gaat staan om het zelf te spelen. (Af en toe de verkeerde kant op rijden bijvoorbeeld, en je moet hem wel af en toe laten winnen om het leuk te houden). En van alle spellen die we hebben is dat de enige die hij echt kan spelen. En hij gaat dan wel zitten zeuren dat hij ermee wil spelen. Wil je iets voor je kind kopen, koop dan gewoon een tablet. Daar zijn veel meer geschikte spelletjes voor die per stuk enkele euro’s zijn vs 50 euro voor een Switch-game.

Ik denk overigens dat een 5-jarige hier al veel meer mee kan, ze leren verrassend snel. Dus je kan hem ook gewoon een jaartje puur voor jezelf houden ;)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_191111404
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 19:16 schreef SarCastro het volgende:
Ik wilde gewoon weten of je zo'n leugenaar bent die zegt dat hij de baas thuis is.
Je bent geslaagd voor de test ;)
:D

Voordeel is wel dat ze geen verstand heeft van games heeft, dus ik haal Just Dance 2019 wel, die is een stuk goedkoper. Is meer als party game met de kinderen.

Ring Fit Adventure lijkt mij stiekem ook wel leuk. :@
pi_191111464
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2020 08:48 schreef Aurelius het volgende:

[..]

:D

Voordeel is wel dat ze geen verstand heeft van games heeft, dus ik haal Just Dance 2019 wel, die is een stuk goedkoper. Is meer als party game met de kinderen.

Ring Fit Adventure lijkt mij stiekem ook wel leuk. :@
ring fit is leuk
pi_191111534
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 20:41 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou voor een 4-jarige nog geen Switch kopen. Mario kart spelen gaat redelijk, maar is van zo’n dramatisch niveau dat het je tegen gaat staan om het zelf te spelen. (Af en toe de verkeerde kant op rijden bijvoorbeeld, en je moet hem wel af en toe laten winnen om het leuk te houden). En van alle spellen die we hebben is dat de enige die hij echt kan spelen. En hij gaat dan wel zitten zeuren dat hij ermee wil spelen. Wil je iets voor je kind kopen, koop dan gewoon een tablet. Daar zijn veel meer geschikte spelletjes voor die per stuk enkele euro’s zijn vs 50 euro voor een Switch-game.

Ik denk overigens dat een 5-jarige hier al veel meer mee kan, ze leren verrassend snel. Dus je kan hem ook gewoon een jaartje puur voor jezelf houden ;)
Ik zou juist een 4 jarige eerder een switch geven dan een tablet. Like 100 keer eerder
pi_191112086
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 09:03 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ik zou juist een 4 jarige eerder een switch geven dan een tablet. Like 100 keer eerder
Gelukkig verschillen mensen daar dan in. Ik zou geen switch kopen voor een 4 jarige. Eerder onze tablet laten gebruiken. Zitten veel meer opties op voor kinderen. Kleine spellen, simpele spelletjes die vaak nog leerzaam zijn ook.
Vici, Vidi, Veni!
pi_191112108
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 12:51 schreef amp25 het volgende:

[..]

Weet het zit nu op 230 met 38 uur speeltijd
Als je een keer wat nodig hebt moet je het maar laten weten. Ik heb lang niet alles meer, maar wellicht dat ik sommige voor je kan breeden. Jangmo-o bijvoorbeeld….die heb ik nu 50x staan lol. Probeer m shiny te krijgen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_191112109
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 09:03 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ik zou juist een 4 jarige eerder een switch geven dan een tablet. Like 100 keer eerder
Mijn oudste is ook 4, maar toont (nog) geen interesse in gamen. Als het zover is, mag hij ook op de switch (Mario Kart). Ik vertrouw het gesloten ecosysteem van Nintendo wat meer dan een tablet.
pi_191112304
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:28 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Game opent past echt als in Velen bent. Gok met 10 uur dat je of daar net bent, of je zit nog in white orchard. In that case, hold on to your hat, it only gets better.
Inmiddels zit ik er al een tijdje in. Het is handiger spelen als je wat achtergrond info hebt over de gebeurtenissen voorafgaand aan het spel. Heeft ook invloed op de quests.

De main quest en aardig wat sidequests zijn prachtig uitgewerkt, maar ik heb toch ook aardig wat dialoog en cutscenes overgeslagen. Daardoor lijkt de main quest toch wat aan de korte kant. Zeker als je net uit DQXI komt. Ik vraag me af wat de expansion packs nog toevoegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191112349
Hier een 4-jarige in huis die heel graag mee doet met Mario Party op de switch, vind hij geweldig maar bakt er nog niet veel van. De 10-jarige is al een stuk behendiger maar raakt snel de interesse kwijt (speelt Mario Odyssee, Yoshi en Mario Party). Maar de switch is gekocht voor mij ;)
pi_191112595
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 09:03 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ik zou juist een 4 jarige eerder een switch geven dan een tablet. Like 100 keer eerder
Waarom?

Spelletjes die bij de leeftijd passen zijn zoveel leuker voor ze. Mijn zoon kreeg er een toen hij 3 werd en hij gebruikt hem wekelijks voor dr Panda (heeft ook een racegame ;) ). Echt gamen hebben ze rond die leeftijd vaak nog geen interesse in, dingen ‘maken’ wel. Vergelijkbare spelletjes bestaan er niet voor de Switch. Nog afgezien van de tekenspellen, puzzels en de werkbladen die hij er op kan maken. Wifi staat gewoon uit. Mijn zoon heeft overigens twee gamende ouders, dus we zijn alleen maar blij als hij straks mee kan spelen.

De switch is puur een game-apparaat en kan alleen daardoor al nooit tippen aan de afwisseling die een tablet brengt. Games zijn misschien beter, mooier en veel uitgebreider, maar ook 50x zo duur en veel uitgebreider dan nodig.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_191112767
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 09:56 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Gelukkig verschillen mensen daar dan in. Ik zou geen switch kopen voor een 4 jarige. Eerder onze tablet laten gebruiken. Zitten veel meer opties op voor kinderen. Kleine spellen, simpele spelletjes die vaak nog leerzaam zijn ook.
Ja maar je geeft ook meteen toegang tot internet. Switch heeft ook kleine spelletjes en zijn beter gecontroleerd dan de play store.
  maandag 20 januari 2020 @ 11:10:24 #23
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191112800
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:07 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ja maar je geeft ook meteen toegang tot internet. Switch heeft ook kleine spelletjes en zijn beter gecontroleerd dan de play store.
Alle bekende tablets hebben een kinderstand waarin je als ouders instelt wat een kind kan.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_191112805
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 09:58 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Mijn oudste is ook 4, maar toont (nog) geen interesse in gamen. Als het zover is, mag hij ook op de switch (Mario Kart). Ik vertrouw het gesloten ecosysteem van Nintendo wat meer dan een tablet.
Ja dat is ook mijn rede. Switch is zo dicht te timmeren. Ik vind tablet echt te link.
pi_191112834
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:10 schreef Perrin het volgende:

[..]

Alle bekende tablets hebben een kinderstand waarin je als ouders instelt wat een kind kan.
ja leuk maar ik zie altijd dat kinderen meer kunnen dan nodig. Maar dit is Nintendo topic.
pi_191112891
Maar goed een tablet geven om die helemaal dicht te timmeren, alle apps zelf gaan installeren en controleren vind ik 100 keer meer werk dan een kind de switch te geven.
pi_191112934
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:10 schreef Tailless het volgende:
Ja dat is ook mijn rede. Switch is zo dicht te timmeren. Ik vind tablet echt te link.
Ze zijn er zo handig in. Laatst iets op YouTube opgezet (Thomas de trein) en even 5 min. weggegaan. Toen ik terugkwam zat hij allerlei commercials voor speelgoed te kijken.

En dan heb ik het nog niet over alle shit in die "gratis" games die ze verleiden om paps er geld aan uit te laten geven.
pi_191112997
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:20 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ze zijn er zo handig in. Laatst iets op YouTube opgezet (Thomas de trein) en even 5 min. weggegaan. Toen ik terugkwam zat hij allerlei commercials voor speelgoed te kijken.

En dan heb ik het nog niet over alle shit in die "gratis" games die ze verleiden om paps er geld aan uit te laten geven.

Dat bedoel ik gratis app heeft advertentie naar andere app etc. Mario kart heeft mijn neefje vaak gespeeld. Duw gewoon de switch in hun hand
pi_191113020
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:26 schreef Tailless het volgende:
Dat bedoel ik gratis app heeft advertentie naar andere app etc. Mario kart heeft mijn neefje vaak gespeeld. Duw gewoon de switch in hun hand
Maar je hebt er helaas ook Fornite op. Daar zijn al die kinderen verslaafd aan. Al heb ik me nooit echt in de precieze details verdiept.
pi_191113031
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:29 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Maar je hebt er helaas ook Fornite op. Daar zijn al die kinderen verslaafd aan. Al heb ik me nooit echt in de precieze details verdiept.
Je hebt ook fortnite op tables
pi_191113036
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:31 schreef Tailless het volgende:

[..]

Je hebt ook fortnite op tables
Fortnite is overal. :X
pi_191114487
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:16 schreef tijdreiziger1974 het volgende:

[..]

Inmiddels zit ik er al een tijdje in. Het is handiger spelen als je wat achtergrond info hebt over de gebeurtenissen voorafgaand aan het spel. Heeft ook invloed op de quests.

De main quest en aardig wat sidequests zijn prachtig uitgewerkt, maar ik heb toch ook aardig wat dialoog en cutscenes overgeslagen. Daardoor lijkt de main quest toch wat aan de korte kant. Zeker als je net uit DQXI komt. Ik vraag me af wat de expansion packs nog toevoegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist die battle kan je epischer maken door veel sidequests te doen die niet allemaal 1,2,3 voor de hand liggen. Ik ben er nu weer doorheen aan het gaan met een sign build. Wel erg makkelijk zo als mijn igni 2 tot 3 zo hard tickt dan mijn zwaardaanvallen pijn doen :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Donderkonijn op 20-01-2020 13:30:17 ]
pi_191116009
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 13:23 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Juist die battle kan je epischer maken door veel sidequests te doen die niet allemaal 1,2,3 voor de hand liggen. Ik ben er nu weer doorheen aan het gaan met een sign build. Wel erg makkelijk zo als mijn igni 2 tot 3 zo hard tickt dan mijn zwaardaanvallen pijn doen :P
Over welk spel gaat dit?
pi_191117522
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2020 15:02 schreef Bolters het volgende:

[..]

Over welk spel gaat dit?
The Witcher 3
pi_191119813
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:07 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ja maar je geeft ook meteen toegang tot internet. Switch heeft ook kleine spelletjes en zijn beter gecontroleerd dan de play store.
Dat is gewoon een kwestie van instellen. Mijn zoon kan bewust niet zelf op internet, WiFi stel ik elke keer als ik er wat op wil zetten handmatig in. Internet is ook helemaal niet nodig. Youtube heeft hij ook bewust niet op zijn tablet. Maar afgezien daarvan ontopic: de Switch heeft imo vrij weinig spellen die goed zelfstandig te spelen zijn door peuters/kleuters. Al ben ik wat dat betreft wel benieuwd naar Animal Crossing, hopelijk komt daar een demo van, al lijkt dat me wel een lastig soort spel voor een demo.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 20 januari 2020 @ 20:01:13 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191120085
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:48 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Dat is gewoon een kwestie van instellen. Mijn zoon kan bewust niet zelf op internet, WiFi stel ik elke keer als ik er wat op wil zetten handmatig in. Internet is ook helemaal niet nodig. Youtube heeft hij ook bewust niet op zijn tablet. Maar afgezien daarvan ontopic: de Switch heeft imo vrij weinig spellen die goed zelfstandig te spelen zijn door peuters/kleuters. Al ben ik wat dat betreft wel benieuwd naar Animal Crossing, hopelijk komt daar een demo van, al lijkt dat me wel een lastig soort spel voor een demo.
Een demo van Animal Crossing is niet te doen nee. Beetje vissen en appels plukken en je hebt gelijk de hele game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191120297
Ik vind de discussie wel leuk over games voor 4 jarige op de switch.

Mijn lijstje zou zijn.
- Kirby
- yoshi
- Mario odessy
- Mario kart
- random indie

Ik denk namelijk dat deze games met de juiste hulpmiddelen gespeeld kunnen worden door die leeftijd. Maar ik heb geen kinderen.
  maandag 20 januari 2020 @ 20:14:00 #38
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_191120346
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een demo van Animal Crossing is niet te doen nee. Beetje vissen en appels plukken en je hebt gelijk de hele game.
Afgezien van dat heeft AC geen specifiek doel, dus is het voor een kleuter zeer lastig te begrijpen.
  maandag 20 januari 2020 @ 20:14:28 #39
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191120356
Lego City speelde mijn zoon met veel plezier toen ie 5 was.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 20 januari 2020 @ 20:34:45 #40
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_191120812
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 10:53 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Waarom?

Spelletjes die bij de leeftijd passen zijn zoveel leuker voor ze. Mijn zoon kreeg er een toen hij 3 werd en hij gebruikt hem wekelijks voor dr Panda (heeft ook een racegame ;) ). Echt gamen hebben ze rond die leeftijd vaak nog geen interesse in, dingen ‘maken’ wel. Vergelijkbare spelletjes bestaan er niet voor de Switch. Nog afgezien van de tekenspellen, puzzels en de werkbladen die hij er op kan maken. Wifi staat gewoon uit. Mijn zoon heeft overigens twee gamende ouders, dus we zijn alleen maar blij als hij straks mee kan spelen.

De switch is puur een game-apparaat en kan alleen daardoor al nooit tippen aan de afwisseling die een tablet brengt. Games zijn misschien beter, mooier en veel uitgebreider, maar ook 50x zo duur en veel uitgebreider dan nodig.
Ik denk ook dat iets als een switch pas iteressant is zodra deze 6/8+ is, daarvoor heeft het geen enkele zin om deze continue te vertellen hoe deze verder moet komen in elke willekeurige game die iets van tekst vereist.
  maandag 20 januari 2020 @ 20:48:28 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_191121219
Ik zou een kind vooral meer met een Switch vertrouwen dan tablet spellen omdat Nintendo spellen niet rond gokken / variabele beloning schema's opgebouwd zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 januari 2020 @ 20:56:58 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191121432
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:48 schreef speknek het volgende:
Ik zou een kind vooral meer met een Switch vertrouwen dan tablet spellen omdat Nintendo spellen niet rond gokken / variabele beloning schema's opgebouwd zijn.
Nintendo spellen op Switch. Nintendo spellen op mobile platformen zijn net zo erg als de rest :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 20 januari 2020 @ 21:34:02 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_191122365
quote:
19s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nintendo spellen op Switch. Nintendo spellen op mobile platformen zijn net zo erg als de rest :D
Haha ja daarom ook op Switch.
Behalve Pokémon Quest dan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191123058
Gewoon lekker buitenspelen! *O*
pi_191124115
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Afgezien van dat heeft AC geen specifiek doel, dus is het voor een kleuter zeer lastig te begrijpen.
Ik denk dat juist het geen doel hebben het een prima spel voor kleuters maakt. Gewoon doelloos rondrijden met een virtuele trein en daar willekeurig mensen en goederen in- en uitladen vindt mijn kleuter al leuk. Ik denk dat daardoor ook een spel zoals Yoshi nu nog te lastig is, gewoon rondlopen daar vindt hij leuker, de rest is bijzaak of toeval. Maar ik denk wel dat dat het eerste spel gaat zijn dat hij kan/wil spelen. Ook omdat hij Yoshi heel leuk vindt. Lego City gaan we binnenkort proberen, die had mijn neefje van 9 geleend (die er niks aan vond, want het was geen Fortnite :N ) en ik heb nog niet alle dingen die verzameld kunnen worden :’)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_191128415
quote:
3s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:00 schreef Qunix het volgende:
Gewoon lekker buitenspelen! *O*
Dit dus….Kleine van mij vraagt steeds: Fietsen? Ja hoor het is koud maar papa gaat met je fietsen. Buiten zijn is heerlijk!

Maar goed...blijft een Switch topic dit :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_191131165
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 09:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Als je een keer wat nodig hebt moet je het maar laten weten. Ik heb lang niet alles meer, maar wellicht dat ik sommige voor je kan breeden. Jangmo-o bijvoorbeeld….die heb ik nu 50x staan lol. Probeer m shiny te krijgen.
Ondertussen 295

Welke versie heb je ik heb de shield version
pi_191134528
Ik heb Sword
Vici, Vidi, Veni!
pi_191135557
quote:
Saber Interactive: Witcher 3 Update For Switch Will Be "Worth The Wait"

Earlier this month, Saber Interactive said it was hard at work on an update for its Switch port of The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition. While it was originally thought to be a minor update, a recent comment from the developer suggests it might be a lot bigger.
In response to a question on its official VK social Media page, Saber said the update would be "worth the wait" for Switch owners, which is a rather interesting comment to make for a game released last October.
According to Wccftech, modders previously discovered additional graphics options in the month of the game's Nintendo release, which has led to theories that these options could be made available to everyone at some point in the near future.

http://www.nintendolife.c(...)ll_be_worth_the_wait
SOONY
  dinsdag 21 januari 2020 @ 20:55:42 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191135669
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:50 schreef DKUp het volgende:

[..]

Master Sword, Epona en Zelda als derde main heks naast Yennefer en Triss _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191136843
Vraagje: gebruiken jullie een headset voor de Switch en zo ja, welke?

Ik ben namelijk op zoek naar een headset die ik kan gebruiken tijdens Fortnite: eentje die ik niet in de console, maar in de controller steek (of draadloos: natuurlijk ook prima) en waaruit ik dan zowel het ingame geluid als stemmen van spelers hoor. Uiteraard ook met mogelijkheid om zelf te praten. Aanraders?
pi_191154648
Fire Emblem: Three Houses besteld. Nu kijken of ik ooit nog tijd om het te spelen, tussen al het Minecraften door. :7
For great justice!
pi_191154863
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:49 schreef Bolters het volgende:
Vraagje: gebruiken jullie een headset voor de Switch en zo ja, welke?

Ik ben namelijk op zoek naar een headset die ik kan gebruiken tijdens Fortnite: eentje die ik niet in de console, maar in de controller steek (of draadloos: natuurlijk ook prima) en waaruit ik dan zowel het ingame geluid als stemmen van spelers hoor. Uiteraard ook met mogelijkheid om zelf te praten. Aanraders?
een bluetooth dongle + elke bluetooth headset een optie? (zie dat de dongle daat niet beschikbaar is, maar elders wellicht wel?)

gebruik zelf gewoon simpele oordopjes als ik niemand om mij heen wil storen
pi_191155225
quote:
3s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:00 schreef Qunix het volgende:
Gewoon lekker buitenspelen! *O*
Ga eens heel snel je mond spoelen o|O
pi_191156201
Kind naar buiten, ik op de Switch. *O*

Zonder gekheid, als zo'n ding al in huis is, mogen ze gerust meespelen en iets als Labo wil ik dan ook nog wel aanschaffen. Speciaal voor kind aanschaffen, neuh. Dat komt later wel, mogen ze er meteen voor meesparen. :+

Ik zit op een stom punt in Octopath, teveel dezelfde poppetjes meegenomen en nu zit ik bij bazen die daar niet lekker mee samenwerken. Grind alles. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191157781
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 08:33 schreef mschol het volgende:

[..]

een bluetooth dongle + elke bluetooth headset een optie? (zie dat de dongle daat niet beschikbaar is, maar elders wellicht wel?)

gebruik zelf gewoon simpele oordopjes als ik niemand om mij heen wil storen
Heb de PlayStation Gold genomen. Thanks voor de tip anyways!
pi_191158271
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 09:17 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ga eens heel snel je mond spoelen o|O
:{w
pi_191159308
Ik wil breath of the wild 2 info :(
pi_191159718
nog tips voor nieuwe games
  donderdag 23 januari 2020 @ 16:58:29 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191160374
quote:
99s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
Ik wil breath of the wild 2 info :(
Wacht maar op de E3.

Van 2021.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191162607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:03 schreef amp25 het volgende:
nog tips voor nieuwe games
De megaman lagacy collections zijn met flinke korting in de e-shop.
pi_191163418
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wacht maar op de E3.

Van 2021.
:( :( :( :( :(
pi_191163527
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:11 schreef Tailless het volgende:
Ik vind de discussie wel leuk over games voor 4 jarige op de switch.

Mijn lijstje zou zijn.
- Kirby
- yoshi
- Mario odessy
- Mario kart
- random indie

Ik denk namelijk dat deze games met de juiste hulpmiddelen gespeeld kunnen worden door die leeftijd. Maar ik heb geen kinderen.
Odessey is een stap te hoog voor een 4 jarige.
pi_191164383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:19 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Odessey is een stap te hoog voor een 4 jarige.
Je kan daar easy mode aanzetten
pi_191167950
Hey maar ff heh, vinden jullie de line up van de switch ook niet wat teleurstellend? Ik mis echt wat goede adventures en originele onderscheidende titels. De Wii U-magnetron maaltijden heb ik wel ff gezien nu. Tijd voor een goede vernieuwende Mario of IP. Pokemon was prima overigens.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 24 januari 2020 @ 00:04:00 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191167996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 23:59 schreef RaymanNL het volgende:
Hey maar ff heh, vinden jullie de line up van de switch ook niet wat teleurstellend? Ik mis echt wat goede adventures en originele onderscheidende titels. De Wii U-magnetron maaltijden heb ik wel ff gezien nu. Tijd voor een goede vernieuwende Mario of IP. Pokemon was prima overigens.
Het is even een tussenjaar inderdaad. Gewoon opvullen met een Xbox met Gamepass.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191170044
Komt omdat 2019 écht goed was.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 10:00:41 #68
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_191170976
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is even een tussenjaar inderdaad. Gewoon opvullen met een Xbox met Gamepass.
Waren de switch releases in Q1 en Q2 2019 dan echt zo goed?
  Forum Admin vrijdag 24 januari 2020 @ 10:03:41 #69
35723 crew  GGMM
pi_191171019
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 08:20 schreef Qunix het volgende:
Komt omdat 2019 écht goed was.
Mwa
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games vrijdag 24 januari 2020 @ 10:57:59 #70
181272 crew  Noppie2000
pi_191171696
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is even een tussenjaar inderdaad. Gewoon opvullen met een Xbox met Gamepass.
Tussenjaar? We weten de line-up nog niet eens na maart :+
pi_191172517
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:19 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Odessey is een stap te hoog voor een 4 jarige.
Voor 5 jarige zou het denk ik wel kunnen.

Als 5 jarige heb ik heel veel Super Nintendo gespeeld vroeger (Mario World, Donkey Kong) en dat ging best aardig.

Als jong knaapje leer je best snel van je fouten en speel je al snel beter.

Maar ik zou dan eerder Mario Bros aanraden denk ik.
pi_191172747
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 10:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mwa
Jawel joh... Voor iedereen wel iets, veel AAA titels, veel 3rd party wat goed bleek te zijn, samenwerking met MS studio, etc.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 12:24:24 #73
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_191172931
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 12:08 schreef Qunix het volgende:

[..]

Jawel joh... Voor iedereen wel iets, veel AAA titels, veel 3rd party wat goed bleek te zijn, samenwerking met MS studio, etc.
klopt, maar de echt grote titels kwamen pas in Q3 uit,(op mario maker 2 na dan di3 4 dagen voor Q3 uitkwam), in Q1 en 2 was het vorig jaar ook niet echt om over naar huis te schrijven.
pi_191173334
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 12:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

klopt, maar de echt grote titels kwamen pas in Q3 uit,(op mario maker 2 na dan di3 4 dagen voor Q3 uitkwam), in Q1 en 2 was het vorig jaar ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Eens.
pi_191178718
Had gehoopt dat door het succes van de Switch andere ontwikkelaars ook echt los gingen op de Switch met nieuwe games. Maar het blijft allemaal zo uit. Maargoed, er kan nog wat komen dit jaar.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_191179446
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
Had gehoopt dat door het succes van de Switch andere ontwikkelaars ook echt los gingen op de Switch met nieuwe games. Maar het blijft allemaal zo uit. Maargoed, er kan nog wat komen dit jaar.
Het duurt eventjes voor er een nieuwe game gemaakt is.
pi_191188403
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
Had gehoopt dat door het succes van de Switch andere ontwikkelaars ook echt los gingen op de Switch met nieuwe games. Maar het blijft allemaal zo uit. Maargoed, er kan nog wat komen dit jaar.
Dat hoor je sws niet voor een E3 direct/treehouse, tm juni hoef je op AC na echt geen AAA titels van nintendo te verwachten, laatstaan van andere developers, niet omdat het niet interessant kan zijn, maar puur omdat deze vanaf september/oktober beter verkopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 25-01-2020 13:57:01 ]
pi_191188473
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 19:52 schreef Qunix het volgende:

[..]

Het duurt eventjes voor er een nieuwe game gemaakt is.
Wees blij dat we gespaard blijven van de meeste EA troep. Dan blijft het ten minste een kwaliteits line up. En hoezo geen third part support, DOOM en Witcher 3 draaien verdomme op het ding. Platnum is ook goed aanwezig. Als ze zelfs Wicther 3 goed genoeg kunnen laten draaien zegt dat best wat over de power van het ding.
pi_191188516
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 11:53 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Voor 5 jarige zou het denk ik wel kunnen.

Als 5 jarige heb ik heel veel Super Nintendo gespeeld vroeger (Mario World, Donkey Kong) en dat ging best aardig.

Als jong knaapje leer je best snel van je fouten en speel je al snel beter.

Maar ik zou dan eerder Mario Bros aanraden denk ik.
Super Mario Bros/ World wel ja. In Odessey is het 3d, Das veel moeilijker dan 2d mario's qua hand/oog en diepte perceptie. Misschien kan het wel hoor maar mijn neefje en nichtje bakten er op die leeftijden niet veel van in World. Mario kart ook niet maar vonden ze wel leuk.
pi_191188564
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 23:59 schreef RaymanNL het volgende:
Hey maar ff heh, vinden jullie de line up van de switch ook niet wat teleurstellend? Ik mis echt wat goede adventures en originele onderscheidende titels. De Wii U-magnetron maaltijden heb ik wel ff gezien nu. Tijd voor een goede vernieuwende Mario of IP. Pokemon was prima overigens.
Er is altijd de one more thing at e3. Maar ik verwacht eigenlijk niets, dan kan het alleen maar meevallen.
pi_191188570
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:49 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

En hoezo geen third part support, DOOM en Witcher 3 draaien verdomme op het ding.
Rustig maar... Ik heb niet gezegd dat er geen support is of iets in die trant.
Ik heb alleen gezegd dat enkele 3rd party games onverwachts boven gemiddeld leuk blijken te zijn.
pi_191188598
En sinds EA Simcity verkracht heeft en Atari Rollercoaster Tycoon, koop en speel ik geen games meer van hun. Zelfs niet als de titel mij aanspreekt.
Activision gaat ook langzaam die kant op als ze niet oppassen.
pi_191188611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:52 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Super Mario Bros/ World wel ja. In Odessey is het 3d, Das veel moeilijker dan 2d mario's qua hand/oog en diepte perceptie. Misschien kan het wel hoor maar mijn neefje en nichtje bakten er op die leeftijden niet veel van in World. Mario kart ook niet maar vonden ze wel leuk.
Gaat het erom of ze het leuk vinden of gaat het erom dat ze er goed in zijn? Toen ik begon met gamen was ik een jaar of 4/5 en was iets als Pssst! leuker dan Elite, terwijl als je het achteraf bekijkt Elite een veel beter game is dan Pssst!.
pi_191188625
Ik wil eigenlijk Osu! Tatakae Ouendan op de Switch... Of het Osu! project van Peppy.

pi_191188628
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Qunix het volgende:
En sinds EA Simcity verkracht heeft en Atari Rollercoaster Tycoon, koop en speel ik geen games meer van hun. Zelfs niet als de titel mij aanspreekt.
Activision gaat ook langzaam die kant op als ze niet oppassen.
Ik zou alleen maar een game van EA kopen als ze een goede remake van SSX Tricky of Def Jam:Fight for NY zouden doen, als dat al zover zou komen.
pi_191188635
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Gaat het erom of ze het leuk vinden of gaat het erom dat ze er goed in zijn? Toen ik begon met gamen was ik een jaar of 4/5 en was iets als Pssst! leuker dan Elite, terwijl als je het achteraf bekijkt Elite een veel beter game is dan Pssst!.
true, het ging ze bij world ook meer om die kat pakjes halen dan de wereld zelf uitspelen
  zaterdag 25 januari 2020 @ 15:41:23 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191189624
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:00 schreef Qunix het volgende:
En sinds EA Simcity verkracht heeft en Atari Rollercoaster Tycoon, koop en speel ik geen games meer van hun. Zelfs niet als de titel mij aanspreekt.
Activision gaat ook langzaam die kant op als ze niet oppassen.
Heb al jaaaaaaaren geen EA, Take2, of Activision gekocht. Ubisoft ook weinig, alleen een AC Odyssey en Rabbids+Mario.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191189761
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb al jaaaaaaaren geen EA, Take2, of Activision gekocht. Ubisoft ook weinig, alleen een AC Odyssey en Rabbids+Mario.
Activision vanwege Spyro en de game zelf is niks mis mee, alleen een vage "login" achtige iets in het begin wat ik geskipt had en nooit meer naar boven komt.
pi_191189881
Buiten Breath of The Wild, Splatoon 2 en Super Mario Maker 2 heb ik niks gespeeld waar ik een Switch echt voor moet hebben.

Ik pas niet meer in de doelgroep. Pokémon Sword, Super Smash Bros Ultimate en Super Mario Odyssey deden mij niks :@

[ Bericht 47% gewijzigd door DKUp op 25-01-2020 16:21:11 ]
SOONY
pi_191192375
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:52 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Super Mario Bros/ World wel ja. In Odessey is het 3d, Das veel moeilijker dan 2d mario's qua hand/oog en diepte perceptie. Misschien kan het wel hoor maar mijn neefje en nichtje bakten er op die leeftijden niet veel van in World. Mario kart ook niet maar vonden ze wel leuk.
Ik was ook niet gelijk goed natuurlijk. Maar pikte het vrij snel op.

Als je met een vriend omstebeurt speelt of samen raced word je vanzelf goed.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 19:43:50 #91
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_191192558
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik zou alleen maar een game van EA kopen als ze een goede remake van SSX Tricky of Def Jam:Fight for NY zouden doen, als dat al zover zou komen.
DEF JAM FFNY _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 25 januari 2020 @ 20:15:17 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191193072
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:15 schreef DKUp het volgende:
Buiten Breath of The Wild, Splatoon 2 en Super Mario Maker 2 heb ik niks gespeeld waar ik een Switch echt voor moet hebben.

Ik pas niet meer in de doelgroep. Pokémon Sword, Super Smash Bros Ultimate en Super Mario Odyssey deden mij niks :@
Grown upped.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 25 januari 2020 @ 20:18:04 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_191193145
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:52 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Super Mario Bros/ World wel ja. In Odessey is het 3d, Das veel moeilijker dan 2d mario's qua hand/oog en diepte perceptie. Misschien kan het wel hoor maar mijn neefje en nichtje bakten er op die leeftijden niet veel van in World. Mario kart ook niet maar vonden ze wel leuk.
3D is op zich moeilijker, maar de 3D marios zijn dan weer veel minder straffend in wat je doet. Iemand die niet weet wat ie doet bij een 2d Mario gaat elke vier seconden dood, maar kan bij een 3d Mario best een tijdje rondrennen en soms een ster krijgen zonder meteen af te gaan. Met wat hulp heeft mijn 5 jarige zoontje Mario Odyssey tot het einde gespeeld. Mario Maker kan hij de een ster challenges al niet (noch Mario Bros 3).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191194214
Link's Awakening gekocht. Hele fijne game.
pi_191196247
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Grown upped.
:@
SOONY
  zaterdag 25 januari 2020 @ 23:04:15 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191196282
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:05 schreef Gehrman het volgende:
Link's Awakening gekocht. Hele fijne game.
_O_

Mooiste, liefste, leukste, schattigste game van 2019. Wholesome O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191201524
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:05 schreef Gehrman het volgende:
Link's Awakening gekocht. Hele fijne game.
Ik moet nog steeds beginnen. BoTW heeft mijn aandacht weer gegrepen.
  zondag 26 januari 2020 @ 12:57:57 #98
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191201540
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 12:56 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Ik moet nog steeds beginnen. BoTW heeft mijn aandacht weer gegrepen.
Ja dat is toch echt gewoon een van de beste spellen ooit.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Leukste jonkie 2022 zondag 26 januari 2020 @ 12:58:26 #99
213457 engine
pi_191201545
Krijg de Switch niet op de hotel wifi o|O
Hotspot vanaf telefoon/laptop werkt ook niet.

Iemand een tip?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 26 januari 2020 @ 14:09:06 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191202352
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2020 12:58 schreef engine het volgende:
Krijg de Switch niet op de hotel wifi o|O
Hotspot vanaf telefoon/laptop werkt ook niet.

Iemand een tip?
Wat wil je doen? Een online connectie is niet verplicht toch voor de meeste games? Je kunt alleen geen Tetris 99 spelen maar dat is wel te overzien.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191203743
quote:
19s.gif Op zondag 26 januari 2020 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat wil je doen? Een online connectie is niet verplicht toch voor de meeste games? Je kunt alleen geen Tetris 99 spelen maar dat is wel te overzien.
geen nieuwe online mm2 levels spelen ;(
pi_191203949
quote:
19s.gif Op zondag 26 januari 2020 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat wil je doen? Een online connectie is niet verplicht toch voor de meeste games? Je kunt alleen geen Tetris 99 spelen maar dat is wel te overzien.
Tenzij je NES of SNES wilt starten...

Maar inderdaad niet echt nodig (voor eventjes dan).
  Leukste jonkie 2022 zondag 26 januari 2020 @ 19:11:23 #103
213457 engine
pi_191207332
quote:
19s.gif Op zondag 26 januari 2020 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat wil je doen? Een online connectie is niet verplicht toch voor de meeste games? Je kunt alleen geen Tetris 99 spelen maar dat is wel te overzien.
Fortnite :')
En ben nu Overwatch aan het proberen maar begrijp er tot nu toe weinig van.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 27 januari 2020 @ 07:38:56 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191213706
Diverse games in de aanbieding bij bol.com. Allemaal kopen via het linkje van FOK! zodat Danny vanavond weer vlees kan eten.

Bol.com dus.

-edit- Blijkbaar heeft Danny geen honger want er komen geen linkjes naar Bol.com.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 27 januari 2020 @ 07:42:24 #105
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_191213719
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2020 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diverse games in de aanbieding bij bol.com. Allemaal kopen via het linkje van FOK! zodat Danny vanavond weer vlees kan eten.

Bol.com dus.

-edit- Blijkbaar heeft Danny geen honger want er komen geen linkjes naar Bol.com.
Ze staan ook onderaan:

https://partnerprogramma.(...)&name=bol%20homepage
pi_191213816
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2020 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diverse games in de aanbieding bij bol.com. Allemaal kopen via het linkje van FOK! zodat Danny vanavond weer vlees kan eten.

Bol.com dus.

-edit- Blijkbaar heeft Danny geen honger want er komen geen linkjes naar Bol.com.
Maar goed dat ik even heb gewacht met Just Dance 2019 en Ring Fit Adventure. Dit zijn net iets leukere prijzen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelius op 27-01-2020 08:30:56 ]
  maandag 27 januari 2020 @ 08:10:47 #107
141482 Q.
JurassiQ
pi_191213872
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2020 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diverse games in de aanbieding bij bol.com. Allemaal kopen via het linkje van FOK! zodat Danny vanavond weer vlees kan eten.

Bol.com dus.

-edit- Blijkbaar heeft Danny geen honger want er komen geen linkjes naar Bol.com.
Alles wat ik wil hebben heb ik al. :P Net 512 gig Micro SD kaartje in mn Switch gedaan zodat ik al mn games geinstalleerd kan houden. Flinke verzameling inmiddels. :7
For great justice!
pi_191213968
ring fit is wel het overwegen waard nu, voor de rest in dubio over zelda en andere games daar ik wel, euhm.., goedkopere wegen ( O-)) heb om die op een switch te spelen..
  maandag 27 januari 2020 @ 08:33:17 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191213989
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 08:29 schreef mschol het volgende:
ring fit is wel het overwegen waard nu, voor de rest in dubio over zelda en andere games daar ik wel, euhm.., goedkopere wegen ( O-)) heb om die op een switch te spelen..
Stoer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191214099
Hoe is Super Mario Party eigenlijk? Beetje geschikt om met jonge kinderen te spelen (3 en 4)?
pi_191217515
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 08:29 schreef mschol het volgende:
ring fit is wel het overwegen waard nu, voor de rest in dubio over zelda en andere games daar ik wel, euhm.., goedkopere wegen ( O-)) heb om die op een switch te spelen..
:')
  donderdag 30 januari 2020 @ 17:06:48 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191266268
Even wat Nintendo nieuws om de stilte te doorbreken.

The Outer Worlds, 6 maart, toffe game, een betere Fallout dan Fallout 4.
https://www.eurogamer.net(...)endo-switch-in-march

Pokémon verkoopt goed, wie had dat gedacht
https://www.eurogamer.net(...)-copies-in-six-weeks

Switch zelf op 50+ miljoen sales, SNES voorbij
https://www.eurogamer.net(...)w-sold-more-than-50m

Je mag niet Mario Karten als je niet Nintendo bent
https://www.eurogamer.net(...)in-court-to-nintendo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191266629
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even wat Nintendo nieuws om de stilte te doorbreken.

The Outer Worlds, 6 maart, toffe game, een betere Fallout dan Fallout 4.
https://www.eurogamer.net(...)endo-switch-in-march

Dat wordt double dippen. Hij was briljant op de PS4.
For great justice!
pi_191274301
https://tweakers.net/nieu(...)-switch-in-2020.html

quote:
Nintendo: er komt geen nieuw model van de Switch in 2020
Er komt in 2020 geen nieuw model van de Switch. Dat zegt Nintendo. De consolemaker wil zich in plaats daarvan richten op het uitbreiden van het aantal mensen dat een Switch-model gebruikt. De Switch kwam uit in 2017, de Switch Lite vorig jaar.

Nintendo Switch-verkopen in Europa, 2019Nintendo vindt het belangrijk om 'de aantrekkingskracht van beide modellen te blijven communiceren', zegt directeur Shuntaro Furukawa in een presentatie voor investeerders naar aanleiding van de kwartaalcijfers van donderdag. "Teken alstublieft aan dat we geen plannen hebben om een nieuw model van de Switch te introduceren."

Wel kunnen er varianten van de huidige modellen met verschillende thema's komen. Zo komt er een Switch met Animal Crossing-thema uit in maart tegelijk met de game New Horizons. Daarnaast wil Nintendo dat ontwikkelaars zich blijven richten op een enkel hardwareplatform, omdat de Switch zowel handheld- als consolegaming ondersteunt.

The Verge tekent aan dat Nintendo voor een nieuwe Switch vermoedelijk nieuwe processors nodig heeft. De maker van de processor voor de Switch, Nvidia, is gestopt met de ontwikkeling van krachtigere processors voor dit soort doeleinden.

De presentatie liet ook zien dat Nintendo in Europa 4,32 miljoen Switch-consoles heeft geleverd in de periode tussen april en december vorig jaar. Dat is 15 procent meer dan in dezelfde periode in 2018. Van de Ring Fit, een accessoire voor de Switch die vorig jaar uitkwam, heeft Nintendo er wereldwijd 1,7 miljoen geleverd.
Voor iedereen die op een Switch Pro wacht. Die komt er voorlopig niet.

Dus haal maar gewoon een Switch en geniet nu al van die kwaliteits-games.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 08:16:36 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191274331
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:14 schreef BroesWillems het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-switch-in-2020.html
[..]

Voor iedereen die op een Switch Pro wacht. Die komt er voorlopig niet.

Dus haal maar gewoon een Switch en geniet nu al van die kwaliteits-games.
Dat zei Reggie ook over de GameBoy Advance. Twee weken later kwam de GBA SP.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games vrijdag 31 januari 2020 @ 08:19:35 #116
181272 crew  Noppie2000
pi_191274353
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zei Reggie ook over de GameBoy Advance. Twee weken later kwam de GBA SP.
In niet helemaal dezelfde situatie natuurlijk :P
  vrijdag 31 januari 2020 @ 08:20:51 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191274360
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:19 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

In niet helemaal dezelfde situatie natuurlijk :P
Naja, ik geloof ze nooit meer in ieder geval. Leer mij Nintendo kennen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games vrijdag 31 januari 2020 @ 08:22:53 #118
181272 crew  Noppie2000
pi_191274382
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, ik geloof ze nooit meer in ieder geval. Leer mij Nintendo kennen.
:D zeker waar. Ik denk dat ze realiseren dat ze toch geen betere hardware uit kunnen brengen dan de O+ Animal Crossing Switch O+
pi_191274431
Mario en sonic is die nu zo kut of ben ik de serie ontgroeid?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 08:38:12 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191274518
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:22 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

:D zeker waar. Ik denk dat ze realiseren dat ze toch geen betere hardware uit kunnen brengen dan de O+ Animal Crossing Switch O+
Ik vind 'm ook prachtig. Vooral de Joycon. _O_ Maar ik ga natuurlijk geen nieuwe Switch kopen als de Pro dit jaar ook verschijnt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191274737
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:22 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

:D zeker waar. Ik denk dat ze realiseren dat ze toch geen betere hardware uit kunnen brengen dan de O+ Animal Crossing Switch O+
*na wat googlen:
das wel een toffe versie ja

gisteren ring fit en braintraining binnengekregen
van het weekend tijd om ring fit te proberen, en ik bak geen reet van papier steen schaar (ookal was het 22:00, ik verwacht niet veel beter te worden :+ )
pi_191275145
Die animal crossing is zo gaaf! Hopelijk zijn die joycons ook los te koop..

Hebben jullie eventueel een alternatief voor joycons? Third party ofzo? Die niet onderdoen aan de kwaliteit van nintendo?

Wil eigenlijk nog een setje voor 4 player spelletjes..
pi_191283949
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 09:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Die animal crossing is zo gaaf! Hopelijk zijn die joycons ook los te koop..

Hebben jullie eventueel een alternatief voor joycons? Third party ofzo? Die niet onderdoen aan de kwaliteit van nintendo?

Wil eigenlijk nog een setje voor 4 player spelletjes..
ik heb wel eens een setje van een euro of 40 moeten testen en je merkt gewoon het kwaliteitsverschil met nintendo joycons, knoppen zijn minder snappy, joystick ligt minder fijn aan de duim.
nee, mocht ik ooit extra joycons nodog hebben geef ik er graag die 70 euro aan uit..

al die verschillende kleurtjes maken het wel lastig :D
pi_191285437
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:28 schreef Tailless het volgende:
Mario en sonic is die nu zo kut of ben ik de serie ontgroeid?
Nee, hij is kut :)
pi_191292943
ring fit is vernuftig gedaan _O_
systeem is uiteraard wel te cheaten, maar met de enorme instelmogelijkheden kan je het zo moeilijk maken voor jezelf als je wilt :)
pi_191295895
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind 'm ook prachtig. Vooral de Joycon. _O_ Maar ik ga natuurlijk geen nieuwe Switch kopen als de Pro dit jaar ook verschijnt.
:D
pi_191295945
Link's Awakening net uitgespeeld. Volgens mij is er naast de grafische update aan de gameplay en het verhaal niet veel veranderd. Geeft wel aan hoe goed dat spel al was voor die tijd, helemaal op een handheld. Houd zich nu ook erg goed stand. :)
  Redactie Games zaterdag 1 februari 2020 @ 16:49:54 #128
181272 crew  Noppie2000
pi_191296829
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 15:39 schreef BroesWillems het volgende:
Link's Awakening net uitgespeeld. Volgens mij is er naast de grafische update aan de gameplay en het verhaal niet veel veranderd. Geeft wel aan hoe goed dat spel al was voor die tijd, helemaal op een handheld. Houd zich nu ook erg goed stand. :)
Op wat kleine dingetjes na is het een 1:1 remake ja :Y
pi_191301248
Ik vind bij Zelda wel dat je duidelijk merkt dat games qua ontwerp een stuk beter zijn geworden. Niet grafisch gezien, maar dat je niet tot frustratie toe hoeft te zoeken. Ik heb al twee keer vastgezeten in een tempel omdat ik geen idee meer had waar ik nog naar toe kon omdat er blijkbaar vijanden in exact de juiste volgorde dood moesten, wat je hoorde als je de uilensnavel had, maar die had ik niet want ik had met die sleutel al een andere kamer geopend. Zoiets zou bij een echt nieuwe Zelda niet meer mogelijk zijn. En nu ben ik na 2 maanden uit de tempel (als ik vast zit na meerdere keren proberen, leg ik het spel weg) en geen idee waar ik naar toe moet, maar dat ligt waarschijnlijk ook aan de tijd die er tussen zat.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Redactie Games zaterdag 1 februari 2020 @ 22:58:00 #130
181272 crew  Noppie2000
pi_191301708
Blijf het grappig vinden dat men moeite heeft met het design van Link's Awakening, terwijl het zonder meer de meest begeleidende en 'voorkauw' titel uit de franchise is :D
pi_191302036
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Blijf het grappig vinden dat men moeite heeft met het design van Link's Awakening, terwijl het zonder meer de meest begeleidende en 'voorkauw' titel uit de franchise is :D
Ben ik niet met je eens. Noem eens voorbeelden dan? Zeker binnen tempels is dit absoluut niet het geval, dat is in deze game vooral een aaneenschakeling van willekeurige kamers zonder rode draad. En buiten die tempels is het een kleine map waardoor alles goed vindbaar is, zolang je weet waar je moet zoeken. Voor iemand die het voor de eerste keer doorspeelt is het echt niet zo duidelijk, zeker niet als je de huidige Zelda's (muv BotW) gewend bent qua opzet.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Redactie Games zaterdag 1 februari 2020 @ 23:44:28 #132
181272 crew  Noppie2000
pi_191302250
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:24 schreef koei het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Noem eens voorbeelden dan? Zeker binnen tempels is dit absoluut niet het geval, dat is in deze game vooral een aaneenschakeling van willekeurige kamers zonder rode draad. En buiten die tempels is het een kleine map waardoor alles goed vindbaar is, zolang je weet waar je moet zoeken. Voor iemand die het voor de eerste keer doorspeelt is het echt niet zo duidelijk, zeker niet als je de huidige Zelda's (muv BotW) gewend bent qua opzet.
Voorbeelden? Grote pijlen naar geheime doorgangen, een luide piep als je in een kamer bent met een sleutel, een uil die letterlijk vertelt wat je moet doen, nog zoveel meer.

'Willekeurige kamers zonder rode draad' is ook echt simpelweg niet waar, veel dungeons zijn enorm linear zelfs dankzij slimme afzettingen met sleutels, danwel dungeon items

De overworld en progressie zijn al helemaal simpel. De uil die op elk moment zegt waar je heenmoet, de oude vent die je kunt bellen en zegt wat je moet doen. Minstens 80% van de game is te doen door gewoon te lezen en de omgeving te bekijken, daar komt geen puzzel of onduidelijkheid bij kijken.
  zondag 2 februari 2020 @ 05:33:07 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191303671
Tien jarige Roy kon Link's Awakening ook uitspelen zonder Google. Dan moet 40 jarige Koei dat helemaal lukken met deze remake want die maakt het alleen maar makkelijker.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 2 februari 2020 @ 10:00:11 #134
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_191304617
Ik heb hem uitgespeeld, met YouTube hulp. Zonder was het me nooit gelukt.
Maar ik ben dan ook een niet zo goede gamer die er wel veel plezier aan beleeft.
pi_191304864
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 23:44 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Voorbeelden? Grote pijlen naar geheime doorgangen, een luide piep als je in een kamer bent met een sleutel, een uil die letterlijk vertelt wat je moet doen, nog zoveel meer.

'Willekeurige kamers zonder rode draad' is ook echt simpelweg niet waar, veel dungeons zijn enorm linear zelfs dankzij slimme afzettingen met sleutels, danwel dungeon items

De overworld en progressie zijn al helemaal simpel. De uil die op elk moment zegt waar je heenmoet, de oude vent die je kunt bellen en zegt wat je moet doen. Minstens 80% van de game is te doen door gewoon te lezen en de omgeving te bekijken, daar komt geen puzzel of onduidelijkheid bij kijken.
ik weet dat ik op de gameboy op een gegeven moment niet wist waar ik heen moest of wat te doen..

op switch niet gebeurd nog
pi_191304948
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2020 05:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tien jarige Roy kon Link's Awakening ook uitspelen zonder Google. Dan moet 40 jarige Koei dat helemaal lukken met deze remake want die maakt het alleen maar makkelijker.
De kracht van de game is om juist de puzzels op te lossen en op "avontuur" te gaan naar een nieuwe plek om verder te komen in het verhaal. Mee eens. Al had ik een enkele keer een walktrough erbij gepakt omdat zelfs de telefoon dinges in de game mij niets zeiden. :D
  zondag 2 februari 2020 @ 17:00:24 #137
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_191311045
True ik heb geen WiiU in huis gehad, maar moet eerlijk zeggen dat ik deze ook niet mis met de versies van WiiU games op de switch, nu lekker bezig met tokyo mirage sessions, mooi dat ik deze niet hoef te missen.

Hoop alleen wel dat we dit jaar wat meer te horen krijgen over SMT V en wat persona betreft, doe mij maar rehashes van P3P en P4 golden,ipv P5 royal.
pi_191311848
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2020 17:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
True ik heb geen WiiU in huis gehad, maar moet eerlijk zeggen dat ik deze ook niet mis met de versies van WiiU games op de switch, nu lekker bezig met tokyo mirage sessions, mooi dat ik deze niet hoef te missen.

Hoop alleen wel dat we dit jaar wat meer te horen krijgen over SMT V en wat persona betreft, doe mij maar rehashes van P3P en P4 golden,ipv P5 royal.
Zelfs Royal komt niet naar de Switch dus 3 en 4 kan je al helemaal vergeten.
  zondag 2 februari 2020 @ 17:41:54 #139
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_191311992
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 17:36 schreef Drankster het volgende:

[..]

Zelfs Royal komt niet naar de Switch dus 3 en 4 kan je al helemaal vergeten.
Dat betwijfel ik dus, royal maakt me ook niet uit, maar omdat de switch zo'n beetje gemaakt is voor hybride games, kun je 3 of 4 nog wel verwachten, omdat er al goede ports voor bestaan die in handheld tot hun recht komen.

Daarbij wacht ik zelfs nog liever op SMT V dan op een van die anderen, maar dat duurt al behoorlijk lang.
pi_191323289
Iemand Yooka Laylee al gekocht/gespeeld?

Ik heb de demo uit en vind hem wel grappig. Tot nu toe leuker dan Tropical freeze
pi_191323739
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
Iemand Yooka Laylee al gekocht/gespeeld?

Ik heb de demo uit en vind hem wel grappig. Tot nu toe leuker dan Tropical freeze
Ik ben afgehaakt door de open wereld (buiten de levels om). Teveel backtracken en zoeken en dat is niet mijn ding!
pi_191323747
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:28 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ik ben afgehaakt door de open wereld (buiten de levels om). Teveel backtracken en zoeken en dat is niet mijn ding!
Oh dat is juist wel iets dat ik grappig vind
pi_191324609
quote:
Alright then. Might as well let it out.

There's two Directs this month. You've already guessed what they obviously are. Not sure of the timing, but that Feburary 20th stuff lines up for AC.

Please don't flood me.
Hoppa, Dat is dus donderdag een direct en de 20e een AC direct :D
pi_191324763
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:29 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Oh dat is juist wel iets dat ik grappig vind
Dan zeker kopen want de game speelt verder heerlijk weg!
  maandag 3 februari 2020 @ 12:13:05 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191325037
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
Tot nu toe leuker dan Tropical freeze
:')

Sorry. Maar dat is onzin.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191325989
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:')

Sorry. Maar dat is onzin.
Ik vind tropical freeze helaas niet super leuk.. Heb hem ook nog niet uitgespeeld.
pi_191326020
Tropical Freeze vond ik ook niet zo leuk eigenlijk.
SOONY
  Redactie Games maandag 3 februari 2020 @ 13:32:30 #148
181272 crew  Noppie2000
pi_191326198
De posts boven deze zijn banwaardig :(
  Forum Admin maandag 3 februari 2020 @ 13:42:55 #149
35723 crew  GGMM
pi_191326309
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Hoppa, Dat is dus donderdag een direct en de 20e een AC direct :D
Waar komt dit vandaan dan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games maandag 3 februari 2020 @ 13:46:48 #150
181272 crew  Noppie2000
pi_191326381
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waar komt dit vandaan dan
Insider-figuur van Resetera, heeft meestal wel gelijk in wattie post. Niet dat hier ook maar iets verrassends aan is, maar dat terzijde :+
  Forum Admin maandag 3 februari 2020 @ 13:47:59 #151
35723 crew  GGMM
pi_191326400
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:46 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Insider-figuur van Resetera, heeft meestal wel gelijk in wattie post.
Aha, thnx.

Dat zou fijn zijn, ik ben wel toe aan een direct.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191326534
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:32 schreef Noppie2000 het volgende:
De posts boven deze zijn banwaardig :(
Waarom, Tropical Freeze is gewoon een matige platformer. Meer niet.
  Redactie Games maandag 3 februari 2020 @ 14:04:01 #153
181272 crew  Noppie2000
pi_191326588
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:58 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Waarom, Tropical Freeze is gewoon een matige platformer. Meer niet.
:')
  Forum Admin maandag 3 februari 2020 @ 14:06:24 #154
35723 crew  GGMM
pi_191326617
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:58 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Waarom, Tropical Freeze is gewoon een matige platformer. Meer niet.
Vanaf nu ben jij mijn vijand.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 3 februari 2020 @ 14:11:09 #155
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_191326693
Ik ben te oud voor platformers, bak er geen ruk meer van. :')
  maandag 3 februari 2020 @ 14:21:57 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191326829
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:58 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Waarom, Tropical Freeze is gewoon een matige platformer. Meer niet.
Zou er bijna een FOK! Abo voor nemen om je te blokkeren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191326853
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vanaf nu ben jij mijn vijand.
Wat vind je van impossible lair?
pi_191347547
Inmiddels ben ik met The Witcher 3 DLC bezig. Blijft een mooi spel ondanks wat performance issues en grafische glitches.

Fire Emblem ga ik denk ik geen kans meer geven. Turn bases strategy is niet echt mijn ding meer misschien. Vroeger wel veel genoten van Heroes of might and magic.

Afwachten wat er aan grote releases komt om mijn honger te stillen :)
  Forum Admin dinsdag 4 februari 2020 @ 17:27:01 #159
35723 crew  GGMM
pi_191347610
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat vind je van impossible lair?
Nog geen tijd voor gehad. :{

Wil hem wel heel graag spelen dit jaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 4 februari 2020 @ 17:27:36 #160
35723 crew  GGMM
pi_191347621
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:46 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Insider-figuur van Resetera, heeft meestal wel gelijk in wattie post. Niet dat hier ook maar iets verrassends aan is, maar dat terzijde :+
Meestal, maar niet altijd dus.

Anders was het vandaag wel aangekondigd toch. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:31:42 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191347693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 17:23 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Inmiddels ben ik met The Witcher 3 DLC bezig.

_O_

Het einde van Blood & Wine O+ Zo goed.

Geniet van de laatste scenes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games dinsdag 4 februari 2020 @ 17:35:28 #162
181272 crew  Noppie2000
pi_191347780
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Meestal, maar niet altijd dus.

Anders was het vandaag wel aangekondigd toch. :{
Nou ja, zijn post zei 2 direct deze maand; niet welke dag. Waar Gutanoth die informatie vandaan tovert weet ik ook niet :+
  Forum Admin dinsdag 4 februari 2020 @ 17:36:53 #163
35723 crew  GGMM
pi_191347806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 17:35 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Nou ja, zijn post zei 2 direct deze maand; niet welke dag. Waar Gutanoth die informatie vandaan tovert weet ik ook niet :+
Verdomme @Gutanoth

Ik heb donderdag al vrij genomen hoor.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:40:07 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191347851
Ach joh. Dat is nog niets. @DKUp had ons beloofd dat morgen de PS5 meeting zou zijn.

BLIJKT OOK EEN LEUGEN
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191348204
Sorry jongen, ik maakte een foute aanname dat 2 directs tussen nu en 20 Feb zou betekenen dat er eentje deze week was :(
pi_191352496
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2020 05:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tien jarige Roy kon Link's Awakening ook uitspelen zonder Google. Dan moet 40 jarige Koei dat helemaal lukken met deze remake want die maakt het alleen maar makkelijker.
Ik heb nog geen google of guide hoeven te gebruiken! m'n man heeft 'm al uitgespeeld en me verteld wat ik moest doen. En zelfs toen lukte het nog niet om een sleutel te vinden en heeft hij nog de volgorde van vijanden verslaan moeten opzoeken omdat de eerste vier volgorden fout waren en hij niet zeker wist of hij het wel goed zei :')

Overigens waren die geluidjes bij kamers met sleutels me nog niet opgevallen. En grote pijlen heb ik ook nog niet gevonden, maar dat kan ook omdat ik nog niet zo ver ben (dungeon 2).

Wel benieuwd naar de direct! Hopelijk kondigen ze nog wat leuks aan voor het najaar, om de tijd tot de PS5 te doden.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_191358131
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 22:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Blijf het grappig vinden dat men moeite heeft met het design van Link's Awakening, terwijl het zonder meer de meest begeleidende en 'voorkauw' titel uit de franchise is :D
Omdat je het origineel kent. Kan mij voorstellen dat er wat onduidelijkheden zijn voor mensen die de game nog nooit hebben gespeeld. Dat stukje met dat cucco-beeld en dat je dat beest weer tot leven moet wekken bijvoorbeeld.

Overigens vond ik dat altijd het leukste aan Zelda: niet verder kunnen en vervolgens heel de wereld uitkammen.
  Redactie Games woensdag 5 februari 2020 @ 09:53:30 #168
181272 crew  Noppie2000
pi_191358156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 09:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat je het origineel kent. Kan mij voorstellen dat er wat onduidelijkheden zijn voor mensen die de game nog nooit hebben gespeeld. Dat stukje met dat cucco-beeld en dat je dat beest weer tot leven moet wekken bijvoorbeeld.

Overigens vond ik dat altijd het leukste aan Zelda: niet verder kunnen en vervolgens heel de wereld uitkammen.
Het origineel is zelfs minder handholdy en lukte me als jonkie ook gewoon :+ De remake heeft dat sterk aangepakt.

En over dat cucco-beeld:

quote:
↑ "'BRRING! BRRING! Hi, it's Ulrira! Have you heard of the Flying Rooster of Mabe Village? In the good old days, it used to give us rides if we held it above our heads... Now it is lying under the Weathercock... Is that useful for you? I hope so! Bye! CLICK!'" — Ulrira, Link's Awakening.
↑ "Have you heard of the Flying Rooster? They say it lived in Mabe Village a long time ago... I wonder if it's true..." — Rabbit, Link's Awakening.
Tsjah, als je dan nog niet beseft dat je misschien wat met het beeld moet doen... :+ Het uitkammen van de wereld vind ik ook zeker één van de betere aspecten van (2D)Zelda, maar met Ulrira, de uil en andere NPC's is dat tot zekere hoogte niet nodig, want je wordt altijd ergens heengestuurd :P
pi_191358205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 09:53 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Het origineel is zelfs minder handholdy en lukte me als jonkie ook gewoon :+ De remake heeft dat sterk aangepakt.

En over dat cucco-beeld:
[..]

Tsjah, als je dan nog niet beseft dat je misschien wat met het beeld moet doen... :+ Het uitkammen van de wereld vind ik ook zeker één van de betere aspecten van (2D)Zelda, maar met Ulrira, de uil en andere NPC's is dat tot zekere hoogte niet nodig, want je wordt altijd ergens heengestuurd :P
Ohja geen idee, ik heb die telefoons nooit gebruikt. Ik refereerde eigenlijk ook naar de tijd waar ik het origineel als kind speelde en geen Engels kon. Ben het met je eens dat het niet super lastig is hoor, maar in de meer recente Zelda's is het wat meer logisch allemaal.
  Redactie Games woensdag 5 februari 2020 @ 10:02:34 #170
181272 crew  Noppie2000
pi_191358242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 09:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ohja geen idee, ik heb die telefoons nooit gebruikt. Ik refereerde eigenlijk ook naar de tijd waar ik het origineel als kind speelde en geen Engels kon. Ben het met je eens dat het niet super lastig is hoor, maar in de meer recente Zelda's is het wat meer logisch allemaal.
Dat zal ik niet ontkennen, Link's Awakening heeft zeker een paar van de meer obscure puzzels en oplossingen. Deuren opengooien met een pot, wat? Daar kon kleine ik niet bij :D In de remake hebben ze weer een afbeelding van de pot op een deur gezet: extra makkelijk.

Qua logica is het wellicht allemaal wat verbeterd, maar er is genoeg in Link's Awakening om je verder te helpen, constant en overal :P
pi_191358487
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
Iemand Yooka Laylee al gekocht/gespeeld?

Ik heb de demo uit en vind hem wel grappig. Tot nu toe leuker dan Tropical freeze
The Impossible Lair? Ik heb 'm platinum op PS4. Vond het een toffe game, maar wat mij betreft net niet zo vloeiend als Donkey Kong.
pi_191359167
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:26 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

The Impossible Lair? Ik heb 'm platinum op PS4. Vond het een toffe game, maar wat mij betreft net niet zo vloeiend als Donkey Kong.
Jep :)
pi_191372908
Persona 5 Scramble demo in de Japanse store. :)

https://www.ccn.com/perso(...)-but-theres-a-catch/
pi_191375889
Zojuist deze bad boy besteld. _O_

pi_191375904
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2020 13:17 schreef Drankster het volgende:
Zojuist deze bad boy besteld. _O_

[ afbeelding ]
Wat is het?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_191375968
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 13:18 schreef CoExist het volgende:

[..]

Wat is het?
De soundtrack van Super Mario 64 op vinyl met wat stickers en posters.
pi_191376971
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2020 13:17 schreef Drankster het volgende:
Zojuist deze bad boy besteld. _O_

[ afbeelding ]
Wat intens lelijk hahah.
  Redactie Games donderdag 6 februari 2020 @ 14:48:00 #178
181272 crew  Noppie2000
pi_191377211
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2020 13:17 schreef Drankster het volgende:
Zojuist deze bad boy besteld. _O_

[ afbeelding ]
Vet! Waar :o
pi_191378426
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 14:48 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Vet! Waar :o
https://red0mb.bigcartel.com/

Maar de site is alweer offline, was een beperkte oplage.
pi_191385059
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2020 16:19 schreef Drankster het volgende:
https://red0mb.bigcartel.com/

Maar de site is alweer offline, was een beperkte oplage.
Lijkt me geen officieel product.
pi_191386390
quote:
5s.gif Op donderdag 6 februari 2020 22:48 schreef chibibo het volgende:

[..]

Lijkt me geen officieel product.
Klopt, is een bootleg. Nintendo zal nooit soundtracks op vinyl uitbrengen.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 07:12:30 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191388033
The Outer Worlds op Switch is DELAYED -O-
Maar komt wel op fysieke cartridge *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191390411
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 00:11 schreef Drankster het volgende:
Klopt, is een bootleg. Nintendo zal nooit soundtracks op vinyl uitbrengen.
Inderdaad, kan me niet herinneren dat ze dat ooit gedaan hebben. Evengoed een leuk hebbedingetje, natuurlijk.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 14:28:39 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191392513
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191395201
quote:
Oh jeej, daar komen de Switch port beggars weer, net wanneer je denkt ervan af te zijn. ;(

P4: Golden zou ik wel spelen!
pi_191395882
quote:
Persona 2 remake pls. (zal wel weer P4 Bright Golden Dance the Whole Week zijn).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_191395910
Qua games mogen er echt wel weer boeiende games uitkomen voor de Switch buiten Animal Crossing.
SOONY
pi_191395988
Ik hoop deze maand nog info te krijgen over zelda botw 2, paper mario, pikmin4 4, metroid 4 en mario kart 9. Deze gaan allemaal in 2020 uitkomen
  Redactie Games vrijdag 7 februari 2020 @ 19:45:19 #191
181272 crew  Noppie2000
pi_191396587
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 18:57 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop deze maand nog info te krijgen over zelda botw 2, paper mario, pikmin4 4, metroid 4 en mario kart 9. Deze gaan allemaal in 2020 uitkomen
Metroid 4 is al uit sinds 2002 :P

Gok dat Metroid nog te ver weg is, Mario Kart 9 is ook onzin. De rest ken :Y
  Forum Admin vrijdag 7 februari 2020 @ 19:53:04 #192
35723 crew  GGMM
pi_191396691
Mario Kart 9 komt pas op de volgende console. 8 is het best verkopende spel op de Switch :D

Heeeeeeeel misschien DLC, maar ook dat betwijfel ik.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191396728
Ik wacht wel even de Direct af, want ik zie niet echt veel boeiende dingen meer op de planning staan buiten BOTW Sequel en Metroid Prime 4 (2021 of 2022 pas waarschijnlijk).
SOONY
pi_191397263
Die demo van P5S... Niet mijn genre maar oh wat heeft het toffe vibes!
pi_191397735
Die menu heeft echt mooie art _O_
pi_191398457
En de Wargroove DLC gedownload?
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:07:53 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191399033
Vijf op een rij _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191399132
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vijf op een rij _O_
Shit verkeerde account. :o
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:13:08 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191399151
Oh wacht, ik kan niet tellen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191402069
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 18:57 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop deze maand nog info te krijgen over zelda botw 2, paper mario, pikmin4 4, metroid 4 en mario kart 9. Deze gaan allemaal in 2020 uitkomen
bayonetta 3....
pi_191404289
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 01:30 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

bayonetta 3....
Meh het eerste deel was best leuk maar Bayonetta 2 was redelijk hetzelfde en allebei kort.
SOONY
pi_191404844
Ik was natuurlijk flink aan het overdrijven :P
pi_191404889
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:44 schreef Gutanoth het volgende:
Ik was natuurlijk flink aan het overdrijven :P
Klinkt vooral als 2021 en Mario Kart 9 bewaren ze vast voor de nieuwe console. Metroid Prime 4 gaat ook richting die kant op.
SOONY
pi_191421396

Behalve de laadtijden weinig verschil. ^O^


O+

[ Bericht 28% gewijzigd door Aurelius op 09-02-2020 11:46:03 ]
pi_191421602
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_191421719
2e switch kopen kan ik dan local multiplayer?
Hem nog eenv1 switch em zeer veel digitale games
  zondag 9 februari 2020 @ 10:09:43 #209
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191421862
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191427018
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_191427083
Ziet er wel geil uit die twee kleuren.
SOONY
  Forum Admin zondag 9 februari 2020 @ 16:14:34 #212
35723 crew  GGMM
pi_191427578
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191434396
Vandaag in een Wallmart in Florida een originele Nintendo Switch Car Charger gekocht voor $10,-
Da’s niet geen duur geld jonguh!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_191436794
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 23:07 schreef CoExist het volgende:
Vandaag in een Wallmart in Florida een originele Nintendo Switch Car Charger gekocht voor $10,-
Da’s niet geen duur geld jonguh!
Heb je ook rondgereden in zo'n elektrische leen-rolstoel? (speciaal bedoelt voor hele dikke obesitas patiënten)
pi_191437474
Ben op dit moment in Japan. Was aan het kijken voor een Pro controller. Is goedkoper hier dan in NL en al helemaal met de tax free. Toen bedacht ik me net dat ik heel weinig op m’n Switch speel. Er zijn op dit moment ook geen games uit die me aanspreken eigelijk
pi_191439579
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 23:07 schreef CoExist het volgende:
Vandaag in een Wallmart in Florida een originele Nintendo Switch Car Charger gekocht voor $10,-
Da’s niet geen duur geld jonguh!
Verkaptte "ik ben in Amerika" post.

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:03 schreef Rijst het volgende:
Ben op dit moment in Japan. Was aan het kijken voor een Pro controller. Is goedkoper hier dan in NL en al helemaal met de tax free. Toen bedacht ik me net dat ik heel weinig op m’n Switch speel. Er zijn op dit moment ook geen games uit die me aanspreken eigelijk
Verkaptte "Ik ben Japan" Post
pi_191439639
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2020 07:12 schreef Qunix het volgende:

[..]

Heb je ook rondgereden in zo'n elektrische leen-rolstoel? (speciaal bedoelt voor hele dikke obesitas patiënten)
Deze keer niet. Wel in 2015 gedaan in een Wallmart in Neveda.
Maar Jezus wat zijn de mensen hier vet.

Games en accessoires zijn nauwelijks goedkoper dan in NL trouwens. En dan komt er nog de sale tax overheen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_191452864
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Die vent is zo vervelend
Ik ben het met je eens
pi_191452893
Ik ben op dit moment op de Zuidpool. De Switch-batterypack heeft te lijden door die kou.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 11 februari 2020 @ 10:01:38 #220
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191452996
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben op dit moment op de Zuidpool. De Switch-batterypack heeft te lijden door die kou.
:D

Bij Octopath over een dood punt heen, weer lol in het spel. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191456882
Ik krijg Direct-afkickverschijnselen
  Forum Admin dinsdag 11 februari 2020 @ 16:20:16 #222
35723 crew  GGMM
pi_191457645
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 15:21 schreef Gutanoth het volgende:
Ik krijg Direct-afkickverschijnselen
Ik niet direct, maar als het zo doorgaat wel.

:T
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 16:22:41 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191457665
Switch begint PS4-neigingen te krijgen. Niets te spelen. Niets in de planning.

RIP.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191457698
Is er een direct?
pi_191457702
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Switch begint PS4-neigingen te krijgen. Niets te spelen. Niets in de planning.

RIP.
:')
pi_191458529
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 16:24 schreef Tailless het volgende:
Is er een direct?
Men verwacht dat morgen een aankondiging komt voor een direct op donderdag
pi_191458541
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik niet direct, maar als het zo doorgaat wel.

:T
Tr gezet voor pijnlijke woordgrap
pi_191460444
Gezien het nieuwe game is, hoort hij niet in het retro Nintendo topic. :+

Ik heb een nieuwe NES game gekocht :o :







  dinsdag 11 februari 2020 @ 19:42:15 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191460571
Nice, maar heeft weinig met de Switch te maken :?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_191460627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:42 schreef Perrin het volgende:
Nice, maar heeft weinig met de Switch te maken :?
Ik kon het NES topic niet vinden en het is geen retro game.

Maar gezien er geen andere Nintendo consoles en handhelds zijn op dit moment doop ik dit tot algemeen Nintendo topic. :6
  dinsdag 11 februari 2020 @ 23:54:34 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191465252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:42 schreef Perrin het volgende:
Nice, maar heeft weinig met de Switch te maken :?
Net als het Xbox topic is dit eigenlijk een algemeen Nintendo topic. FOK! is tegenwoordig helaas niet groot genoeg meer om voor elk onderwerp een topicreeks te onderhouden.

Dus wat mij betreft dopen we dit strakjes ook om naar een algemeen Nintendo topic.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 12 februari 2020 @ 07:27:48 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191466772
Maakt het topic voor mij (en ik denk veel andere Switch-bezitters) minder boeiend, als ik heel eerlijk ben.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_191466848
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 07:27 schreef Perrin het volgende:
Maakt het topic voor mij (en ik denk veel andere Switch-bezitters) minder boeiend, als ik heel eerlijk ben.
Gezien er toch geen andere huidige generatie consoles van Nintendo zijn hoef je je daar niet zo druk om te maken.

Ik heb ook niets met de Persona's en dragon Quests. Daar lees ik dan ook gewoon om heen.
  woensdag 12 februari 2020 @ 08:05:05 #234
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191466971
Naja als het teveel niet-Switch gebabbel wordt, kunnen we jullie met je antieke consoles alsnog verzoeken een apart topic te beginnen :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_191466975
Van mij mag het best een algemeen Nintendo topic.
pi_191467227
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:36 schreef BroesWillems het volgende:
Gezien het nieuwe game is, hoort hij niet in het retro Nintendo topic. :+

Ik heb een nieuwe NES game gekocht :o :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lachen! Weet wel dat er nog steeds actief op ontwikkeld wordt. Ook bijvoorbeeld de Atari consoles: https://atariage.com/
pi_191467324
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 07:27 schreef Perrin het volgende:
Maakt het topic voor mij (en ik denk veel andere Switch-bezitters) minder boeiend, als ik heel eerlijk ben.
hoezo precies?
je kijkt op het 8 uur journaal ook alleen naar bepaalde onderwerpen? :?

zolang het niet te gek wordt (as in zoveel dat er nauwelijks nog iets over de switch/current gen console staat) is af en toe wat anders prima wat mij betreft
  woensdag 12 februari 2020 @ 08:46:05 #238
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191467326
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2020 08:45 schreef mschol het volgende:

[..]

hoezo precies?
je kijkt op het 8 uur journaal ook alleen naar bepaalde onderwerpen? :?

zolang het niet te gek wordt (as in zoveel dat er nauwelijks nog iets over de switch/current gen console staat) is af en toe wat anders prima wat mij betreft
Precies wat ik bedoel idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_191468686
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 08:05 schreef Perrin het volgende:
Naja als het teveel niet-Switch gebabbel wordt, kunnen we jullie met je antieke consoles alsnog verzoeken een apart topic te beginnen :P
Ja, want anders lopen alle tientallen onderwerpen in dit topic door elkaar heen.

:')
pi_191468759
Ik heb liever af en toe wat niet-Switch dan om de paar weken de discussie wat er in het topic thuishoort. O-)

Voor mij is het maar goed dat er even niets nieuws is. Backlog. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191480172
Klaar met Witcher 3 DLC op wat side quests na. Nog even de vraagtekens wegspelen (behalve die in het water). Vooral Blood and Wine was een zeer waardige toevoeging en haalt het beste uit het spel. Het ziet er ook erg goed uit voor een Switch titel moet ik zeggen. Ik ken verder de andere versies niet, maar het was echt een koopje voor 40 euro :)

Nu op zoek naar een waardige titel voor het invullen van de vrije uren. Er zijn helaas niet veel grote releases op dit moment die mijn interesse wekken.
  woensdag 12 februari 2020 @ 22:35:33 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191480382
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 22:27 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Klaar met Witcher 3 DLC op wat side quests na. Nog even de vraagtekens wegspelen (behalve die in het water). Vooral Blood and Wine was een zeer waardige toevoeging en haalt het beste uit het spel.
@Ang3l
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin woensdag 12 februari 2020 @ 22:37:00 #243
35723 crew  GGMM
pi_191480413
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:42 schreef Perrin het volgende:
Nice, maar heeft weinig met de Switch te maken :?
Je moet toch wat zonder Direct.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 13 februari 2020 @ 06:03:16 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191482828
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 13 februari 2020 @ 09:07:51 #246
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191484024
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

@:ang3l
Blood and wine? Zegt me niks? Is dat een uitbreiding?

;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_191500312
Sale in de eShop. Mario Odyssey voor 40 euro, en Civ VI voor 25 euro. Verleidelijk.
  Redactie Games vrijdag 14 februari 2020 @ 09:26:12 #248
181272 crew  Noppie2000
pi_191500429
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 09:11 schreef Aurelius het volgende:
Sale in de eShop. Mario Odyssey voor 40 euro, en Civ VI voor 25 euro. Verleidelijk.
Liegebeest, Nintendo games zijn nooit in de aanbieding.
pi_191500570
Iemand 'Kunai' geprobeerd?



https://www.nintendo.nl/Games/Nintendo-Switch-download-software/KUNAI-1708323.html#Overzicht


is van een Nederlandse studio, zou een Metroidvania achtige game moeten zijn.
pi_191501494
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 09:26 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Liegebeest, Nintendo games zijn nooit in de aanbieding.
hij liegt niet

game zal wel matig verkopen ofzo, anders hadden ze em nooit afgeprijsd
  vrijdag 14 februari 2020 @ 11:07:31 #251
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_191501527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 09:11 schreef Aurelius het volgende:
Sale in de eShop. Mario Odyssey voor 40 euro, en Civ VI voor 25 euro. Verleidelijk.
Het is dat ik nog zo veel games te spelen heb, ander leek Mario me wel wat _O-
pi_191501666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 11:07 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Het is dat ik nog zo veel games te spelen heb, ander leek Mario me wel wat _O-
Een Switch hebben en geen Odyssy :o
pi_191501687
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 11:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Een Switch hebben en geen Odyssy :o
* mschol steekt hand op
pi_191501749
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 11:25 schreef mschol het volgende:

[..]

* mschol steekt hand op
:|W
  vrijdag 14 februari 2020 @ 11:33:04 #255
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_191501795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 11:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Een Switch hebben en geen Odyssy :o
Sorry ;(
En nog geen BotW, MarioKart, Mario Party.

Eigenlijk alleen Let's Go Pokemon Eevee, Mario Maker 2 en Link's Awakening.
Maar we hebben dat ding nog geen jaar, en Nintendo spellen blijven zo fokking duur :'(

En dat in combinatie met een PS4 met dus nog teveel games om te spelen zorgt er voor dat er weinig gekocht wordt voor de switch
  Redactie Games vrijdag 14 februari 2020 @ 11:41:29 #256
181272 crew  Noppie2000
pi_191501901
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 11:03 schreef mschol het volgende:

[..]

hij liegt niet

game zal wel matig verkopen ofzo, anders hadden ze em nooit afgeprijsd
Mjah denk ik ook, 16 miljoen en de best verkopende 3D-Mario is wel matig :P
pi_191502042
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 11:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Een Switch hebben en geen Odyssy :o
:@
pi_191502270
Jongens, waar zijn jullie in godsnaam mee bezig! :(
pi_191502919
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef BroesWillems het volgende:
Jongens, waar zijn jullie in godsnaam mee bezig! :(
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef BroesWillems het volgende:
Jongens, waar zijn jullie in godsnaam mee bezig! :(
gewoon, niet elke mario scheet kopen :{w

nee maar serieus, ik heb echt niks met die 3d mario's

galaxy vond ik niks, mario64 vond ik matig.

wellicht doet oddesy het wel beter hoor, maar dan ga ik em wel bij familie proberen (die hem wel hebben) voor ik er 40 euro tegenaan smijt

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 14-02-2020 13:12:58 ]
  vrijdag 14 februari 2020 @ 13:50:54 #260
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_191503520
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 13:04 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

gewoon, niet elke mario scheet kopen :{w

nee maar serieus, ik heb echt niks met die 3d mario's

galaxy vond ik niks, mario64 vond ik matig.

wellicht doet oddesy het wel beter hoor, maar dan ga ik em wel bij familie proberen (die hem wel hebben) voor ik er 40 euro tegenaan smijt
Galaxy vond ik ook niks.
Mario 64 vond ik wel tof :)
  vrijdag 14 februari 2020 @ 15:14:08 #261
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_191504483
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef BroesWillems het volgende:
Jongens, waar zijn jullie in godsnaam mee bezig! :(
Ik ben te oud voor platformers, focus me liever op JRPGs en dergelijke.
pi_191504583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef BroesWillems het volgende:
Jongens, waar zijn jullie in godsnaam mee bezig! :(
Ik moet Zelda eerst nog uitspelen. 😅
  vrijdag 14 februari 2020 @ 15:22:19 #263
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_191504593
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef BroesWillems het volgende:
Jongens, waar zijn jullie in godsnaam mee bezig! :(
oh voornamelijk tokyo mirage sessions en disgaea 4+

hier en daar een snes game of een van de sega collectie
pi_191504825
ik denk dat ik meer een switch game verzamelaar ben.
helaas te weinig tijd
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:02:42 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191508790
Puyo Puyo Tetris is nu 12 euro in de eShop. Echte mannen kopen die game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191509160
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik ben te oud voor platformers, focus me liever op JRPGs en dergelijke.
Mario odyssey is natuurlijk niet zomaar een platformer.

Het is trouwens ook de enige 3d platformer die ik speel. De rest eh ik ook niets mee.


quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:21 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik moet Zelda eerst nog uitspelen. 😅
Nou, heel snel dan. :P
pi_191509190
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Puyo Puyo Tetris is nu 12 euro in de eShop. Echte mannen kopen die game.
Doom is ook in de aanbieding. Dan speel je met een echte man. 8-)

Uh, wacht, dat is misschien een verkeerde omschrijving. :@
pi_191509195
Maar serieus, Doom, op de switch, top game.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:31:23 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191509264
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:26 schreef BroesWillems het volgende:
Maar serieus, Doom, op de switch, top game.
Doom is awesome, maar die speel ik toch liever in hogere resolutie en met meer FPS :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191509327
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doom is awesome, maar die speel ik toch liever in hogere resolutie en met meer FPS :@
Helemaal waar, maar m'n Xbone kon niet in het vliegtuig. Geen spijt van gehad dat ik hem op de switch heb gekocht.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:38:47 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191509427
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:34 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Helemaal waar, maar m'n Xbone kon niet in het vliegtuig. Geen spijt van gehad dat ik hem op de switch heb gekocht.
True. Op bepaalde momenten is het gewoon heerlijk dat Switch er is en gewoon dat soort games draait _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191518055
Mario Kart VR is zo fucking vet. :P
pi_191518308
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 10:20 schreef Rijst het volgende:
Mario Kart VR is zo fucking vet. :P
Ik heb een Oculus Quest, is die daar op te spelen?
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:09:00 #274
8369 speknek
Another day another slay
pi_191518994
Da's toch iets van 30 euro voor een race van drie minuten?
Zou het nog steeds wel doen daar niet van.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191519314
Zojuist A Hat in Time gekocht voor 28 euro bij Amazon Frankrijk. Komt wel nog verzendkosten bij als je hem thuis wilt hebben ;)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 15 februari 2020 @ 14:13:33 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_191520235
waar moet ik mn micro sd kaart in steken
Laffe huichelaar
  Forum Admin zaterdag 15 februari 2020 @ 14:16:09 #277
35723 crew  GGMM
pi_191520255
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:13 schreef timmmmm het volgende:
waar moet ik mn micro sd kaart in steken
Je Switch
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zaterdag 15 februari 2020 @ 14:17:01 #278
35723 crew  GGMM
pi_191520264
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 14:22:36 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191520304
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
+1 Behulpzaam.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 15 februari 2020 @ 14:25:58 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_191520329
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt broer.

Bij de gamemania wilden ze me er een van 32 aansmeren. Heb er toch maar een van 128 gehaald
Laffe huichelaar
pi_191537921
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bedankt broer.

Bij de gamemania wilden ze me er een van 32 aansmeren. Heb er toch maar een van 128 gehaald
toch niet bij de gamemania hoop ik? :P

ik heb 256 erin zitten..
  zondag 16 februari 2020 @ 15:37:57 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_191538112
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:21 schreef mschol het volgende:

[..]

toch niet bij de gamemania hoop ik? :P

ik heb 256 erin zitten..
Bij de Ritel om precies te zijn
Laffe huichelaar
  zondag 16 februari 2020 @ 15:38:26 #283
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_191538118
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg dat ding niet open. Ben ik nu mongolide?
Laffe huichelaar
  Forum Admin zondag 16 februari 2020 @ 15:40:59 #284
35723 crew  GGMM
pi_191538146
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik krijg dat ding niet open. Ben ik nu mongolide?
Een beetje wel :{

Langere nagels groeien dan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 februari 2020 @ 15:45:20 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_191538198
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik krijg dat ding niet open. Ben ik nu mongolide?
Je weet dat je een sd kaart in moet duwen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 16 februari 2020 @ 15:47:34 #286
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_191538237
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Een beetje wel :{

Langere nagels groeien dan
Dat is wel een ding ja.
Laffe huichelaar
pi_191538374
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik krijg dat ding niet open. Ben ik nu mongolide?
niet helemaal, wilde hem gisteren op z'n stand zetten maar dat lukte ook niet direct, langere nagels werkt dan wel ja
pi_191538405
De bouwkwaliteit van dat ding is natuurlijk wel helemaal ruk.
SOONY
  zondag 16 februari 2020 @ 17:24:07 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191539853
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191540189
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2020 15:57 schreef DKUp het volgende:
De bouwkwaliteit van dat ding is natuurlijk wel helemaal ruk.
eens, sowieso is maar 1 kant een steuntje al een en falend
pi_191540332
quote:
Nice!
  maandag 17 februari 2020 @ 06:58:47 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191547970
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191548266
quote:
En XCOM 2 :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191549334
quote:
Dit is wel super triest :')
pi_191549366
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:16 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dit is wel super triest :')
Het is een puzzel game trouwens...
pi_191549391
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:19 schreef Qunix het volgende:

[..]

Het is een puzzel game trouwens...
Dat is wat de pervs zeggen die dit soort games kopen om zich op af te trekken
  Redactie Games maandag 17 februari 2020 @ 10:25:26 #297
181272 crew  Noppie2000
pi_191549427
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:21 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat is wat de pervs zeggen die dit soort games kopen om zich op af te trekken
Dat weet je goed zeg :+
pi_191549742
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:21 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat is wat de pervs zeggen die dit soort games kopen om zich op af te trekken
Wat een onzin. Het is een geweldige volwassen puzzelgame. :{
pi_191549797
En superpositief dat Atlus eindelijk meer games naar de Switch brengt.

Hopelijk volgen de Persona games snel. ^O^
pi_191550083
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:55 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is een geweldige volwassen puzzelgame. :{
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')