Het is dat ik nog zo veel games te spelen heb, ander leek Mario me wel watquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:11 schreef Aurelius het volgende:
Sale in de eShop. Mario Odyssey voor 40 euro, en Civ VI voor 25 euro. Verleidelijk.

Een Switch hebben en geen Odyssyquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is dat ik nog zo veel games te spelen heb, ander leek Mario me wel wat

* mschol steekt hand opquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Een Switch hebben en geen Odyssy

Sorryquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]

Mjah denk ik ook, 16 miljoen en de best verkopende 3D-Mario is wel matigquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hij liegt niet
game zal wel matig verkopen ofzo, anders hadden ze em nooit afgeprijsd

quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef BroesWillems het volgende:
Jongens, waar zijn jullie in godsnaam mee bezig!
gewoon, niet elke mario scheet kopenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef BroesWillems het volgende:

Galaxy vond ik ook niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
gewoon, niet elke mario scheet kopen
nee maar serieus, ik heb echt niks met die 3d mario's
galaxy vond ik niks, mario64 vond ik matig.
wellicht doet oddesy het wel beter hoor, maar dan ga ik em wel bij familie proberen (die hem wel hebben) voor ik er 40 euro tegenaan smijt

Ik ben te oud voor platformers, focus me liever op JRPGs en dergelijke.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef BroesWillems het volgende:

Ik moet Zelda eerst nog uitspelen. 😅quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef BroesWillems het volgende:

oh voornamelijk tokyo mirage sessions en disgaea 4+quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef BroesWillems het volgende:

Mario odyssey is natuurlijk niet zomaar een platformer.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor platformers, focus me liever op JRPGs en dergelijke.
Nou, heel snel dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:21 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik moet Zelda eerst nog uitspelen. 😅

Doom is ook in de aanbieding. Dan speel je met een echte man.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Puyo Puyo Tetris is nu 12 euro in de eShop. Echte mannen kopen die game.

Doom is awesome, maar die speel ik toch liever in hogere resolutie en met meer FPSquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:26 schreef BroesWillems het volgende:
Maar serieus, Doom, op de switch, top game.

Helemaal waar, maar m'n Xbone kon niet in het vliegtuig. Geen spijt van gehad dat ik hem op de switch heb gekocht.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doom is awesome, maar die speel ik toch liever in hogere resolutie en met meer FPS

True. Op bepaalde momenten is het gewoon heerlijk dat Switch er is en gewoon dat soort games draaitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar m'n Xbone kon niet in het vliegtuig. Geen spijt van gehad dat ik hem op de switch heb gekocht.

Je Switchquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:13 schreef timmmmm het volgende:
waar moet ik mn micro sd kaart in steken

+1 Behulpzaam.quote:

Bedankt broer.quote:

toch niet bij de gamemania hoop ik?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt broer.
Bij de gamemania wilden ze me er een van 32 aansmeren. Heb er toch maar een van 128 gehaald

Bij de Ritel om precies te zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
toch niet bij de gamemania hoop ik?
ik heb 256 erin zitten..

Een beetje welquote:Op zondag 16 februari 2020 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg dat ding niet open. Ben ik nu mongolide?

Je weet dat je een sd kaart in moet duwen?quote:Op zondag 16 februari 2020 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Dat is wel een ding ja.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje wel
Langere nagels groeien dan

niet helemaal, wilde hem gisteren op z'n stand zetten maar dat lukte ook niet direct, langere nagels werkt dan wel jaquote:Op zondag 16 februari 2020 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]

eens, sowieso is maar 1 kant een steuntje al een en falendquote:Op zondag 16 februari 2020 15:57 schreef DKUp het volgende:
De bouwkwaliteit van dat ding is natuurlijk wel helemaal ruk.

Nice!quote:Op zondag 16 februari 2020 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Catherine komt eraan
https://nintendoeverythin(...)dy-rated-for-switch/
Nintendo Direct incoming

En XCOM 2quote:Op zondag 16 februari 2020 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Catherine komt eraan
Nintendo Direct incoming

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dit is wel super triestquote:Op zondag 16 februari 2020 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Catherine komt eraan
Nintendo Direct incoming

Dat weet je goed zegquote:Op maandag 17 februari 2020 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is wat de pervs zeggen die dit soort games kopen om zich op af te trekken

Wat een onzin. Het is een geweldige volwassen puzzelgame.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is wat de pervs zeggen die dit soort games kopen om zich op af te trekken

quote:Op maandag 17 februari 2020 10:55 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is een geweldige volwassen puzzelgame.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |