Ik kijk nu naar mugshots van gezochte Serviërs op de website van Interpol.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik luister nu naar een liveset van MK
Lekker man
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:40 schreef Tjacka het volgende:
Kampioenen!!!![]()
@:jancees @:ggmm @:picommp @:tarado @:jojoortje @:rensajacied
Gefeliciteerd iedereen
💪🏿💪🏿💪🏿quote:
Wilde je weten of je erop stond?quote:Op zondag 19 januari 2020 00:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar mugshots van gezochte Serviërs op de website van Interpol.
Ook niet best.
net even gekeken, dat was 3 keer niks inderdaadquote:Op zondag 19 januari 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
Gelukkig niet wakker geworden voor dat gevecht vanmorgen
Welk gevechtquote:Op zondag 19 januari 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
net even gekeken, dat was 3 keer niks inderdaad
twitter:_joshonair twitterde op zondag 19-01-2020 om 09:00:02THE KING HAS RETURNED 👑#ConorMcGregor TKOS #Cowboy 40 seconds into the 1st RD 🤯😱It’s the second fastest #UFC win of McGregor’s career! #McGregorVsCowboy #UFC246 #McGregorvsCerrone https://t.co/uXzcqcOk41 reageer retweet
Het waren 40-45 fantastische secondenquote:
ik ook niet, dat deed ik nog wel voor Mike Tyson goatquote:Op zondag 19 januari 2020 11:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh
Ik blijf daar niet voor wakker hoor
doe even normaal taradoquote:Op zondag 19 januari 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet, dat deed ik nog wel voor Mike Tyson goat
Lekker man, mooie dag vandaag. Zonnetje, AJAXgoden en vanavond lekker shoarma bestellen #viesdikquote:
Terwijl ik niks geks zegquote:Op zondag 19 januari 2020 14:55 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan wordt belachelijk gemaakt in het Feyenoord topic.
Oei. Ik lees het. Zeer pijnlijk ja.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen wordt @:Scrummie2.1 helemaal afgemaakt door ene Kyle, op Twitter.
Moet hij weten.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen wordt @:Scrummie2.1 helemaal afgemaakt door ene Kyle, op Twitter.
Dick heeft Ed Baars ook ontdekt.twitter:WildGeraas twitterde op zondag 19-01-2020 om 16:08:31Give this inventor some love...#greatestinventionsfromthenetherlandshttps://t.co/ejgTGYnl9R reageer retweet
Werd eens tijd. Bijzonder hoe weinig de filmpjes van Ed worden bekeken.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Dick heeft Ed Baars ook ontdekt.twitter:WildGeraas twitterde op zondag 19-01-2020 om 16:08:31Give this inventor some love...#greatestinventionsfromthenetherlandshttps://t.co/ejgTGYnl9R reageer retweet
@:jr-style-93
@:lenny_leonard
gereageerdquote:Op zondag 19 januari 2020 19:59 schreef Zipportal het volgende:
@:jr-style-93
@:lenny_leonard
Die smileyquote:Op zondag 19 januari 2020 20:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Niet geklikt. [ afbeelding ]
Moet jij wetenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wie van mijn vrienden zijn online?
Ik kijk heel Holland bakt mensen.
Ben je er nog?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wie van mijn vrienden zijn online?
Ik kijk heel Holland bakt mensen.
Je bedoelt een komma.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
De aanhalingstekens waren wel van waarde geweest in m’n vorige post.
Wist je dat de zanger van Boney M trouwde met een Yugoquote:Op zondag 19 januari 2020 22:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In principe hoe Steen zich altijd voor de camera gedraagt en beweegt.
Wist je dat ik zijn dochter ken?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist je dat de zanger van Boney M trouwde met een Yugo
Dat je het weet
Rapt ze nog?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wist je dat ik zijn dochter ken?
Toch wel bijzonder, net als Zivkovic de Antilliaanse Servierquote:Op zondag 19 januari 2020 22:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geen idee, maar was er sowieso nooit kapot van.
Ik had voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen kennis aan een Kroatische.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder, net als Zivkovic de Antilliaanse Servier
Denk je nog wel eens aan haar als je Rebekka aan ligt te duwen?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen kennis aan een Kroatische.
Niets geworden.
Nee, ik ben er dertien jaar na dato wel overheen.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk je nog wel eens aan haar als je Rebekka aan ligt te duwen?
Jammer, dat zijn toch wel de beste als je moet kiezenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen kennis aan een Kroatische.
Niets geworden.
Niet gelijk op releasedatum album checkenquote:
Wat maakt ze de beste?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer, dat zijn toch wel de beste als je moet kiezen
Ze klaagde ongetwijfeld met wat voor papzak haar dochter rondliepquote:Op zondag 19 januari 2020 22:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat maakt ze de beste?
Ze had een heel innige band met haar moeder en lulden met elkaar ook alleen in die taal onderling. Zat ik er toch altijd een beetje voor lul bij.
Ik was toen vel over been.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze klaagde ongetwijfeld met wat voor papzak haar dochter rondliep
Nog niet geluisterd, sowieso weinig hiphop laatste tijdquote:Op zondag 19 januari 2020 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vind je van nieuwe album eminem @:doublepain
Waaromquote:Op zondag 19 januari 2020 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd, sowieso weinig hiphop laatste tijd
Stukje Sobibortwitter:Margotjamnisek twitterde op maandag 20-01-2020 om 07:03:06Foto’s bewijzen aanwezigheid ‘beul’ Demjanjuk in vernietigingskamp Sobibor https://t.co/irjLIfnTkq reageer retweet
Applegodquote:
Raak je ook je evenwicht kwijt door dat virus dan?quote:Op maandag 20 januari 2020 09:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een topic gemaakt!
NWS / Mysterieus longvirus verspreidt zich verder in China; nu 200 gevallen
Dit is vast een grap die ik weer niet snap.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Raak je ook je evenwicht kwijt door dat virus dan?
200 gevallenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is vast een grap die ik weer niet snap.
Kom maar op.
Klopt, daar heb ik zojuist een TR voor gezet. Ik had nog even gezocht op China maar die andere TS had Azie gebruikt.quote:
Kan gebeuren maatquote:Op maandag 20 januari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik zojuist een TR voor gezet. Ik had nog even gezocht op China maar die andere TS had Azie gebruikt.
Dat kan haast niet anders.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Al met al kan je zeggen dat mijn eerste topic een fiasco is geworden. Hopelijk gaat het beter met het 2e topic dat ik ga maken!
Gewoon blijven proberen jochie, het gaat vanzelf wel een keertje goedquote:Op maandag 20 januari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Al met al kan je zeggen dat mijn eerste topic een fiasco is geworden. Hopelijk gaat het beter met het 2e topic dat ik ga maken!
quote:Op maandag 20 januari 2020 09:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat
[..]
Dat kan haast niet anders.
Bedankt voor jullie vertrouwen!quote:Op maandag 20 januari 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen jochie, het gaat vanzelf wel een keertje goed
Gelachenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Altijd mooi om de tags van @:GGMM op Twitter te lezen en te zien dat de tag (die geplaatst wordt om een taalfout aan te geven) geliked wordt door de originele poster van die tweet.
Wederom gelachen GGMM
Zeg dat vriend. Zit hier alweer met de blues achter mijn computertje. Waarom gooi ik 40 uur iedere week weer weg voor een hongerloon zou je je bijna gaan afvragenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:52 schreef Caland het volgende:
Sorry ik liet mij even gaan
Blue monday jongens
Nee, totaal niet. Het bevestigt vooral het totale onvermogen tot discussiëren van veel users.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:56 schreef Gutanoth het volgende:
@:Generationalpha wordt in het PSV topic even flink op zijn plaats gezet
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere maandag is een blue monday als je werkt
Bedankt voor de goede tip. Heb keihard gelachen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:06 schreef Caland het volgende:
Mokerhard gelachen om het PSV-topic
Aanrader!
Onlangs in China geweest?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben al 24 uur misselijk.
Misschien ga ik de pijp uit, al schijnt dat een zekerheid des levens te zijn.
Mietjequote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
die kans is toch wel groter dan dat je zwanger bentquote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas maar op, straks haalt tarado de mods erbij.
Precies wat ik nu ook ga doen inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
@:generationalpha is dat kneuzerige ventje op de basisschool met een gigantisch grote muil, die dan meteen huilend naar de meester rende als hij een keer een tik kreeg.
Pleur eens even als de sodemieter op hier uit het clubhuis.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Precies wat ik nu ook ga doen inderdaad.
Het is wel weer even klaar met beledigen.
Als ik hier gementioned word mag ik reageren lijkt me.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pleur eens even als de sodemieter op hier uit het clubhuis.
Kan je niet tegen een bekkenstootje ofzo?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Precies wat ik nu ook ga doen inderdaad.
Het is wel weer even klaar met beledigen.
wordtquote:Op maandag 20 januari 2020 12:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als ik hier gementioned wordt mag ik reageren lijkt me.
Kun je alsjeblieft optreden?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:38 schreef GGMM het volgende:
Oei, een conflict.
Toevallig dat @:onlogisch net offline is
Neem je verlies na je domme opmerking als een man en stel je niet zo aan.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kun je alsjeblieft optreden?
Slijmbal.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Valt ook af.
Ik wacht op de suggestie van @:GGMM want die stelt mij nooit teleur.
Jawel. Je laat jezelf ook nog eens behoorlijk kennenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Het bevestigt vooral het totale onvermogen tot discussiëren van veel users.
Dit is jouw niche.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een leuk gifje van Danny.
Wat een stigmatisering zo op de maandagmiddag.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is jouw niche.
[ afbeelding ]
Ik heb zo’n setje van een zakenrelatie gekregen die het waarschijnlijk in bulk goedkoop kon inkopen.quote:
bewierookt Nepalees bordeel*quote:Op maandag 20 januari 2020 13:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb zo’n setje van een zakenrelatie gekregen die het waarschijnlijk in bulk goedkoop kon inkopen.
Heb een uur geleden mokerhard gescheten en daarna mijn handen gewassen, mijn handen ruiken nog steeds naar een bewierookte Nepalese bordeel.
Bedankt, heb het aangepast.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
bewierookt Nepalees bordeel*
Kunnen mods ook ergens aangesproken worden op hun waardeloze en subjectieve gerommel?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem je verlies na je domme opmerking als een man en stel je niet zo aan.
Ja in feedback van VBL! Het mag ook in klaagbaak!quote:Op maandag 20 januari 2020 13:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kunnen mods ook ergens aangesproken worden op hun waardeloze en subjectieve gerommel?
Dan zou ik graag ergens een klacht indienen namelijk.
De klanten die je pooier aanlevert zakenrelaties noemenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb zo’n setje van een zakenrelatie gekregen die het waarschijnlijk in bulk goedkoop kon inkopen.
Heb een uur geleden mokerhard gescheten en daarna mijn handen gewassen met Rituals zeep. Mijn handen ruiken nog steeds naar een bewierookt Nepalees bordeel.
Ik heb ook zo'n set gekregenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb een uur geleden mokerhard gescheten en daarna mijn handen gewassen met Rituals zeep. Mijn handen ruiken nog steeds naar een bewierookt Nepalees bordeel.
Jij voelt als mod niet de behoefte om het zooitje even op te schonen?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja in feedback van VBL! Het mag ook in klaagbaak!
Koekkoekjesquote:Op maandag 20 januari 2020 13:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kunnen mods ook ergens aangesproken worden op hun waardeloze en subjectieve gerommel?
Die bevoegdheden heeft Tjacka nietquote:Op maandag 20 januari 2020 13:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij voelt als mod niet de behoefte om het zooitje even op te schonen?
Wat ben jij voor een zwakzinnige nicht zeg. Stel je niet zo aan millenialquote:Op maandag 20 januari 2020 13:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ben geen mod van VBL! Als je mij graag als mod van VBL ziet zou ik een DM naar @yvonne sturen.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hij is geen VBL-mod.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Huilenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf lieverd.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede vbl mod zijnquote:Op maandag 20 januari 2020 13:23 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hij is geen VBL-mod.
Ik ook niet, trouwens.
Je weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede vbl mod zijn
@:ggmm
Maak er werk van aub
Mijn anus ruikt wel tantoe lekker door die shit in de douche te gebruiken.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De klanten die je pooier aanlevert zakenrelaties noemenwel leuk dat ze een geurtje voor je meenamen!
Dat doe ik ook altijd, maar heb er 3 gekregen van 3 verschillende mensen met kerst.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n set gekregen
Bewaar het lekker voor een verjaardag om weg te geven. Op die manier heb ik er nog wat aan
Jij toch ook nietquote:Op maandag 20 januari 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit.
Lucht!quote:Op maandag 20 januari 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit.
Drink ik te weinig?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij komt niet door de wekelijkse alcoholcontrole.
Hoe is dit gecontroleerd?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:25 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mijn anus ruikt wel tantoe lekker door die shit in de douche te gebruiken.
quote:
quote:
Jullie worden bij het gepijpt worden nooit gerimd door jullie wijf?quote:
Ik douche altijd 's ochtends en de fellatio heeft meestal 's avonds plaats.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:30 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
Jullie worden bij het gepijpt worden nooit gerimd door jullie wijf?
Valt mij tegen hoor
Gelachen.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een zwakzinnige nicht zeg. Stel je niet zo aan millenial
Hij heeft dan ook alle tijd.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:36 schreef Elan het volgende:
Bijna 2 maanden geen post in Feedback geweest. Drizzt heeft de boel uitstekend onder controle
quote:Op maandag 20 januari 2020 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde reageren in FB. Maar ik zie dat Drizzt net wakker is
quote:
Zet een TR.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb een week geleden een topic geopend in BUG
Geen enkele reactie!
Als ik vaker zo word genegeerd haal in de mods erbij!
haal inquote:Op maandag 20 januari 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Geen enkele reactie!
In vind het allemaal best, kerel. Moet je helemaal zelf weten.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Geen enkele reactie!
haal inquote:Op maandag 20 januari 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Geen enkele reactie!
Haal in HAHAHAHAHAquote:Op maandag 20 januari 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Geen enkele reactie!
Ik had even de stille hoop dat er een Bugatti subforum was.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Geen enkele reactie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Jonge, in deze kneuzenbende moet je niet eens willen posten. Laat ze elkaar maar lekker pijpen. Bij ons ben je van harte welkomquote:Op maandag 20 januari 2020 13:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
…quote:Op maandag 20 januari 2020 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge, in deze kneuzenbende moet je niet eens willen posten.
Jij klinkt aardig, van welke forumsectie ben jij?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge, in deze kneuzenbende moet je niet eens willen posten. Laat ze elkaar maar lekker pijpen. Bij ons ben je van harte welkom
Dat kun je ook aan mijn mooie tagje zien. In mijn subforum kun je bijvoorbeeld mooie klaagtopics maken over vbl en als iemand je daar uit begint te schelden ofzo, heb ik je backquote:Op maandag 20 januari 2020 15:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij klinkt aardig, van welke forumsectie ben jij?
Hij is mod van het GAY-subforumquote:Op maandag 20 januari 2020 15:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij klinkt aardig, van welke forumsectie ben jij?
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat kun je ook aan mijn mooie tagje zien. In mijn subforum kun je bijvoorbeeld mooie klaagtopics maken over vbl en als iemand je daar uit begint te schelden ofzo, heb ik je back
Held.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat kun je ook aan mijn mooie tagje zien. In mijn subforum kun je bijvoorbeeld mooie klaagtopics maken over vbl en als iemand je daar uit begint te schelden ofzo, heb ik je back
Aldus de persoon die in deze kneuzenbende komt posten.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge, in deze kneuzenbende moet je niet eens willen posten. Laat ze elkaar maar lekker pijpen. Bij ons ben je van harte welkom
Waarom kom je hier dan posten idioot?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey jij bent die slechtste mod van KLB toch?quote:
Ik probeer mensen te helpen hier vandaan te komen. Wees me dankbaar joh, lulquote:Op maandag 20 januari 2020 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aldus de persoon die in deze kneuzenbende komt posten.
Had je de assist van Alvarado al gezien?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aldus de persoon die in deze kneuzenbende komt posten.
Nee, het gaat blijkbaar over één of andere Charlotte die suïcidaal is en per se direct hulp wil en daarom op de stoep van het ministerie van VWS is gaan zitten en daar blijft zitten.quote:
Donder gewoon op, goor varken.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom doe je dat hier?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil even melden dat ik net een van deze overheerlijke koeken heb verorberd
[ afbeelding ]
Omdat die slowchat van jou mokerdood isquote:
Ik ben je moeder nietquote:Op maandag 20 januari 2020 15:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Donder gewoon op, goor varken.
Genot.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:43 schreef fetX het volgende:
KLB / Inhoudsloze vbl-users
Ik kan niet slapen vannacht.
Dat komt door jou, dat snap je wel tochquote:Op maandag 20 januari 2020 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die slowchat van jou mokerdood is
Als ik de fantastische avonturen uit mijn leven daar deel snap ik wel dat er maar weinigen zijn die mijn posts overtreffen. Dus ergens heb ik daar zeker wel begrip voor.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat komt door jou, dat snap je wel toch
Jouw probleemquote:Op maandag 20 januari 2020 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil even melden dat ik net een van deze overheerlijke koeken heb verorberd
[ afbeelding ]
Bedankt, ook leuk om jou te zien vriend.quote:
Ik ga meteen kijken!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je de assist van Alvarado al gezien?
VBL / Roberto Alvarado #1: Dit wordt een hele grote!
Wij zijn geen vrienden!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt, ook leuk om jou te zien vriend.
Haha die gebbetjes van jou ook altijd, vriend.quote:
Over wie gaat dit.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het lastig om te zien dat 2 vrienden van mij zelf onderling geen vrienden zijn.
Ik heb jou wel eens los zien gaan op Chevy bij Haxball dat ik me af vraag wat die vriendschap waard is.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het lastig om te zien dat 2 vrienden van mij zelf onderling geen vrienden zijn.
Leer quoten, debiel.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 20 januari 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik heb jou wel eens los zien gaan op Chevy bij Haxball dat ik me af vraag wat die vriendschap waard is.
Quoten is echt niet zo moeilijk, idioot.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens los zien gaan op Chevy bij Haxball dat ik me af vraag wat die vriendschap waard is.
WowZOW!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was het bij je geboorte maar zo'n feest.
Oh, is @Generationalpha nou nog steeds aan het janken joh?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:43 schreef fetX het volgende:
KLB / Inhoudsloze vbl-users
Ik kan niet slapen vannacht.
Ssst.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha die gebbetjes van jou ook altijd, vriend.
Oh daar sta ik wel voor open.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:20 schreef Zipportal het volgende:
Politie zoekt man die vrouwen op billen slaat
https://www.hvzeeland.nl/(...)wen-op-billen-slaat/
@:Generationalpha
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh daar sta ik wel voor open.
Ik ga me gelijk aanmelden!
Godverdomme GGMMquote:Op maandag 20 januari 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
LOLquote:Op maandag 20 januari 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veronica inside om 20:30quote:Op maandag 20 januari 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
Ik moet tot 19.00u werken maar ik heb feitelijk niks meer te doen
Wat nu
Gewoon naar huis gaan.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
Ik moet tot 19.00u werken maar ik heb feitelijk niks meer te doen
Wat nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |