gereageerdquote:Op zondag 19 januari 2020 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Dick heeft Ed Baars ook ontdekt.twitter:WildGeraas twitterde op zondag 19-01-2020 om 16:08:31Give this inventor some love...#greatestinventionsfromthenetherlandshttps://t.co/ejgTGYnl9R reageer retweet
@:jr-style-93
@:lenny_leonard
Die smileyquote:Op zondag 19 januari 2020 20:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Niet geklikt. [ afbeelding ]
Moet jij wetenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wie van mijn vrienden zijn online?
Ik kijk heel Holland bakt mensen.
Ben je er nog?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wie van mijn vrienden zijn online?
Ik kijk heel Holland bakt mensen.
Je bedoelt een komma.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
De aanhalingstekens waren wel van waarde geweest in m’n vorige post.
Wist je dat de zanger van Boney M trouwde met een Yugoquote:Op zondag 19 januari 2020 22:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In principe hoe Steen zich altijd voor de camera gedraagt en beweegt.
Wist je dat ik zijn dochter ken?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist je dat de zanger van Boney M trouwde met een Yugo
Dat je het weet
Rapt ze nog?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wist je dat ik zijn dochter ken?
Toch wel bijzonder, net als Zivkovic de Antilliaanse Servierquote:Op zondag 19 januari 2020 22:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geen idee, maar was er sowieso nooit kapot van.
Ik had voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen kennis aan een Kroatische.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder, net als Zivkovic de Antilliaanse Servier
Denk je nog wel eens aan haar als je Rebekka aan ligt te duwen?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen kennis aan een Kroatische.
Niets geworden.
Nee, ik ben er dertien jaar na dato wel overheen.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk je nog wel eens aan haar als je Rebekka aan ligt te duwen?
Jammer, dat zijn toch wel de beste als je moet kiezenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen kennis aan een Kroatische.
Niets geworden.
Niet gelijk op releasedatum album checkenquote:
Wat maakt ze de beste?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer, dat zijn toch wel de beste als je moet kiezen
Ze klaagde ongetwijfeld met wat voor papzak haar dochter rondliepquote:Op zondag 19 januari 2020 22:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat maakt ze de beste?
Ze had een heel innige band met haar moeder en lulden met elkaar ook alleen in die taal onderling. Zat ik er toch altijd een beetje voor lul bij.
Ik was toen vel over been.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze klaagde ongetwijfeld met wat voor papzak haar dochter rondliep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |