Kun je alsjeblieft optreden?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:38 schreef GGMM het volgende:
Oei, een conflict.
Toevallig dat @:onlogisch net offline is
Neem je verlies na je domme opmerking als een man en stel je niet zo aan.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kun je alsjeblieft optreden?
Slijmbal.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Valt ook af.
Ik wacht op de suggestie van @:GGMM want die stelt mij nooit teleur.
Jawel. Je laat jezelf ook nog eens behoorlijk kennenquote:Op maandag 20 januari 2020 11:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Het bevestigt vooral het totale onvermogen tot discussiëren van veel users.
Dit is jouw niche.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een leuk gifje van Danny.
Wat een stigmatisering zo op de maandagmiddag.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is jouw niche.
[ afbeelding ]
Ik heb zo’n setje van een zakenrelatie gekregen die het waarschijnlijk in bulk goedkoop kon inkopen.quote:
bewierookt Nepalees bordeel*quote:Op maandag 20 januari 2020 13:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb zo’n setje van een zakenrelatie gekregen die het waarschijnlijk in bulk goedkoop kon inkopen.
Heb een uur geleden mokerhard gescheten en daarna mijn handen gewassen, mijn handen ruiken nog steeds naar een bewierookte Nepalese bordeel.
Bedankt, heb het aangepast.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
bewierookt Nepalees bordeel*
Kunnen mods ook ergens aangesproken worden op hun waardeloze en subjectieve gerommel?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem je verlies na je domme opmerking als een man en stel je niet zo aan.
Ja in feedback van VBL! Het mag ook in klaagbaak!quote:Op maandag 20 januari 2020 13:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kunnen mods ook ergens aangesproken worden op hun waardeloze en subjectieve gerommel?
Dan zou ik graag ergens een klacht indienen namelijk.
De klanten die je pooier aanlevert zakenrelaties noemenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb zo’n setje van een zakenrelatie gekregen die het waarschijnlijk in bulk goedkoop kon inkopen.
Heb een uur geleden mokerhard gescheten en daarna mijn handen gewassen met Rituals zeep. Mijn handen ruiken nog steeds naar een bewierookt Nepalees bordeel.
Ik heb ook zo'n set gekregenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb een uur geleden mokerhard gescheten en daarna mijn handen gewassen met Rituals zeep. Mijn handen ruiken nog steeds naar een bewierookt Nepalees bordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |