Jonge, in deze kneuzenbende moet je niet eens willen posten. Laat ze elkaar maar lekker pijpen. Bij ons ben je van harte welkomquote:Op maandag 20 januari 2020 13:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij voelt als mod niet de behoefte om het zooitje even op te schonen?
…quote:Op maandag 20 januari 2020 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge, in deze kneuzenbende moet je niet eens willen posten.
Jij klinkt aardig, van welke forumsectie ben jij?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge, in deze kneuzenbende moet je niet eens willen posten. Laat ze elkaar maar lekker pijpen. Bij ons ben je van harte welkom
Dat kun je ook aan mijn mooie tagje zien. In mijn subforum kun je bijvoorbeeld mooie klaagtopics maken over vbl en als iemand je daar uit begint te schelden ofzo, heb ik je backquote:Op maandag 20 januari 2020 15:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij klinkt aardig, van welke forumsectie ben jij?
Hij is mod van het GAY-subforumquote:Op maandag 20 januari 2020 15:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij klinkt aardig, van welke forumsectie ben jij?
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat kun je ook aan mijn mooie tagje zien. In mijn subforum kun je bijvoorbeeld mooie klaagtopics maken over vbl en als iemand je daar uit begint te schelden ofzo, heb ik je back
Held.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat kun je ook aan mijn mooie tagje zien. In mijn subforum kun je bijvoorbeeld mooie klaagtopics maken over vbl en als iemand je daar uit begint te schelden ofzo, heb ik je back
Aldus de persoon die in deze kneuzenbende komt posten.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge, in deze kneuzenbende moet je niet eens willen posten. Laat ze elkaar maar lekker pijpen. Bij ons ben je van harte welkom
Waarom kom je hier dan posten idioot?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey jij bent die slechtste mod van KLB toch?quote:
Ik probeer mensen te helpen hier vandaan te komen. Wees me dankbaar joh, lulquote:Op maandag 20 januari 2020 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aldus de persoon die in deze kneuzenbende komt posten.
Had je de assist van Alvarado al gezien?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aldus de persoon die in deze kneuzenbende komt posten.
Nee, het gaat blijkbaar over één of andere Charlotte die suïcidaal is en per se direct hulp wil en daarom op de stoep van het ministerie van VWS is gaan zitten en daar blijft zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |