Yep. Dat ziet ze nu helaas nog niet in, dat zal wel tijd kosten. Waar ze gisteren vooral verdrietig was, is ze nu boos.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Is mooi kut altijd ja....Je hoopt natuurlijk altijd dat het werkt
Maar klinkt alsof je een bewuste keuze hebt gemaakt. Hoe langer het doorgaat hoe meer pijn het gaat doen
Nooooo meat isn't goodquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou echt op met mijn rantposts, echt, maar er is nu ophef omdat BurgerKing "the D word" heeft gebruikt in een commercial...
Dick?
Dyke?
Nee, "damn' omdat hij zei "damn, that's good"
Waarom is moord toch verboden?.
Waar woont ze?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Dat ziet ze nu helaas nog niet in, dat zal wel tijd kosten. Waar ze gisteren vooral verdrietig was, is ze nu boos.
Had hier nog wel mee door kunnen gaan, maar dan kwam ik er later achter en zou het nog ingewikkelder zijn allemaal. Uiteindelijk beter zo.
Het ging zelfs over de vleesloze burgerquote:
Een burger zonder vlees is geen burger reeeeee!!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging zelfs over de vleesloze burger.
De wereld is echt totaal de weg kwijt lijkt het wel soms, gelukkig zijn de meeste "incidenten" online.
Kwam ik dat soort mensen maar IRL tegen, wat een field day zou dat zijn.
True, maar geen problemen met vega toevoegingen bij een restaurant uiteraard, zolang het maar geen vervanging is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een burger zonder vlees is geen burger reeeeee!!
Maar jij klaagt nu over mensen die klagen, dus dan ben jij het sneeuwvlokje reeeee!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar geen problemen met vega toevoegingen bij een restaurant uiteraard, zolang het maar geen vervanging is.
Maar klagen over "damn, that's good", hoe kapot ben je dan van binnen?.
Mooi he, leven in 2020?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij klaagt nu over mensen die klagen, dus dan ben jij het sneeuwvlokje reeeee!
Dat is weer stil.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry.
Hoe gaat het met kite-meisje?
Wel grappig hoe ze dat om proberen te draaien ja. Maar oke, dat zie ik van de andere kant uit ook gebeuren, maar dan vertaalt het zich meer in sarcasme.quote:
Jij maakt een keuze voor jou, ik heb niet het idee dat je heel bewust haar iets hebt aangedaan. Ik hoor wel vaker dat mensen boos worden, is ook een soort beschermingsmechanisme. Boos worden op de ander en de ander de schuld geven om zo het makkelijker te maken enzoquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Dat ziet ze nu helaas nog niet in, dat zal wel tijd kosten. Waar ze gisteren vooral verdrietig was, is ze nu boos.
Had hier nog wel mee door kunnen gaan, maar dan kwam ik er later achter en zou het nog ingewikkelder zijn allemaal. Uiteindelijk beter zo.
Is damn nu ook al een probleem, jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou echt op met mijn rantposts, echt, maar er is nu ophef omdat BurgerKing "the D word" heeft gebruikt in een commercial...
Dick?
Dyke?
Nee, "damn' omdat hij zei "damn, that's good"
Waarom is moord toch verboden?.
Ach, niet echt natuurlijk, een paar dwazen die blaten zijn geen afspiegeling van de bevolking, maar het geeft wel aan hoe enorm idioot gevoelig sommige types zijn, echt alles is tegenwoordig wel een reden voor aanstoot, het is echt zo zielig aan het worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is damn nu ook al een probleem, ja.
Het is wel waar inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, niet echt natuurlijk, een paar dwazen die blaten zijn geen afspiegeling van de bevolking, maar het geeft wel aan hoe enorm idioot gevoelig sommige types zijn, echt alles is tegenwoordig wel een reden voor aanstoot, het is echt zo zielig aan het worden.
Thanks. Nu even weer mijn moment nemen en er helemaal voor mezelf zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij maakt een keuze voor jou, ik heb niet het idee dat je heel bewust haar iets hebt aangedaan. Ik hoor wel vaker dat mensen boos worden, is ook een soort beschermingsmechanisme. Boos worden op de ander en de ander de schuld geven om zo het makkelijker te maken enzo.
Maar iig knuffel voor jouis nooit een leuke tijd om doorheen te gaan. Maar je kan het
Ben je 10 jaar terug in de tijd geweest?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ergens geweest waar werd gerookt en godverdomme alles kan weer in de was
Ik "lok" het ook een beetje zelf uit, dat ik die filmpjes op YT als recommended krijg, dat krijg je er van als je eenmaal 1 of 2 keer geklikt hebtquote:
Goffedomme das lekker jongenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar geen problemen met vega toevoegingen bij een restaurant uiteraard, zolang het maar geen vervanging is.
Maar klagen over "damn, that's good", hoe kapot ben je dan van binnen?.
Ja ik was ineens dunner, super maf.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je 10 jaar terug in de tijd geweest?
Verklaart waarom ik ineens een video over het vervangen van de homokineet zag vanmorgen...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik "lok" het ook een beetje zelf uit, dat ik die filmpjes op YT als recommended krijg, dat krijg je er van als je eenmaal 1 of 2 keer geklikt hebt.
Maar damn, wat een idioten zwerven er op deze planeet rond.
Vies is dat hequote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ergens geweest waar werd gerookt en godverdomme alles kan weer in de was
@ElDinosaurquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was ineens dunner, super maf.
Is het meest belangrijkequote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thanks. Nu even weer mijn moment nemen en er helemaal voor mezelf zijn.
Waar was je geweest dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n jas, m'n sjaal, m'n kleren, m'n haar
Gadverquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n jas, m'n sjaal, m'n kleren, m'n haar
Ik vind het ook echt grappig om te zien, de "denkwijze" :quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verklaart waarom ik ineens een video over het vervangen van de homokineet zag vanmorgen...
En dat laatste klopt.
Het is jammer dat dat soort types het feminisme veroordelen tot een clowneske show.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt grappig om te zien, de "denkwijze" :
Feminazi: 1917 is male toxicity, not enough wahmen!!
Publiek: Het is een film over de eerste wereldoorlog in de loopgraven, hoeveel vrouwen waren daar?
Feminazi: DAAR GAAT HET NIET OM!? Waarom maken "we" dit soort films nog en waarom geen film over de vrouwen die thuisbleven!!!!
Publiek:
Ja, op deze manier ram je iedereen murw en op een gegeven moment luistert er gewoon niemand meer naar je, ook al heb je gelijk etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jammer dat dat soort types het feminisme veroordelen tot een clowneske show.
Als we hier telkens doen alsof dat soort types het moderne feminisme vertegenwoordigen wel ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jammer dat dat soort types het feminisme veroordelen tot een clowneske show.
A league of their own! Oké dat is er eentje.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt grappig om te zien, de "denkwijze" :
Feminazi: 1917 is male toxicity, not enough wahmen!!
Publiek: Het is een film over de eerste wereldoorlog in de loopgraven, hoeveel vrouwen waren daar?
Feminazi: DAAR GAAT HET NIET OM!? Waarom maken "we" dit soort films nog en waarom geen film over de vrouwen die thuisbleven!!!!
Publiek:
Dit zijn geen losse tweets van Karens, dit zijn artikelen op grote sites.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Als we hier telkens doen alsof dat soort types het feminisme vertegenwoordigen wel ja.
Ook jammer van die grote sites dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zijn geen losse tweets van Karens, dit zijn artikelen op grote sites.
Laat maar klappenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ah, hollywood komt er meer en meer achter dat "go woke, go broke" geen belediging is maar een financieel feit. Beetje laat, maar soit.
Precies, en Ricky Gervais for prez!quote:
Thuis was het, als ik de verhalen mag geloven, ook spannend genoeg geweest. Thuiszoekingen, luchtaanvallen, onderduikers e.d..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:07 schreef Elvi het volgende:
Oh ergens lijkt het me wel interessant om een film te zien over hoe de thuisblijvers die oorlog beleefden. Maar dat is dan wel een andere film anders krijg je een film van 5 uur met 6 verschillende verhaallijnen
Tuurlijk, daar is niets mis mee, maar waarom een bestaande, blijkbaar geweldige, film aanvallen ipv gewoon zelf die film te maken?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:07 schreef Elvi het volgende:
Oh ergens lijkt het me wel interessant om een film te zien over hoe de thuisblijvers die oorlog beleefden. Maar dat is dan wel een andere film anders krijg je een film van 5 uur met 6 verschillende verhaallijnen
Klagen is makkelijker.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar is niets mis mee, maar waarom een bestaande, blijkbaar geweldige, film aanvallen ipv gewoon zelf die film te maken?
Yep, en als er dan een film gemaakt wordt door vrouwen, Little women, en die flopt, is het uiteraard WEER de schuld van de mannen, die weigeren naar de bios te gaan, kutmannenquote:
Makkelijke wegquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar is niets mis mee, maar waarom een bestaande, blijkbaar geweldige, film aanvallen ipv gewoon zelf die film te maken?
Uiteraard. Het is sowieso onze schuld.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, en als er dan een film gemaakt wordt door vrouwen, Little women, en die flopt, is het uiteraard WEER de schuld van de mannen, die weigeren naar de bios te gaan, kutmannen.
Fijn dat je eindelijk het boetekleed aantrekt. Dank je.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangezien ik een blanke man ben, is alles sowieso mijn fout.
Dr who, is woke, floptquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is sowieso onze schuld.
*cishet witte manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangezien ik een blanke man ben, is alles sowieso mijn fout.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk het boetekleed aantrekt. Dank je.
tweede Ghostbusters film is toch ook geflopt? Die was gisteren op tv, dacht eerst "oh, leuk, Ghosterbusters, nostalgie"quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr who, is woke, flopt
Batwoman, is woke, flopt
Allemaal de schuld van de man.
Ik weet nog steeds niet wat dat nu precies betekent.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is sowieso onze schuld.
Wat niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat nu precies betekent.
Yep, net als underwater en nog meer woke meuk, mensen zijn er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tweede Ghostbusters film is toch ook geflopt? Die was gisteren op tv, dacht eerst "oh, leuk, Ghosterbusters, nostalgie", maar kwam er al snel achter dat het niet het origineel was, toen maar weggezapt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik wel weer een leuk verhaal vond was de transvrouw die vrouwen die niet van haar kunnen winnen totale losers noemde![]()
Als het zo doorgaat is vrouwenvoetbal over een tijdje misschien het aangluren waard.
Toch nog een silver lining aan deze ellendequote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Krijgt het eindelijk niveau dat het kijken waard is.
Oh volgens mij zag ik daar laatst een South Park aflevering vanquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik wel weer een leuk verhaal vond was de transvrouw die vrouwen die niet van haar kunnen winnen totale losers noemde![]()
Als het zo doorgaat is vrouwenvoetbal over een tijdje misschien het aangluren waard.
Ja, maar uiteraard moet die aflevering gebanned wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh volgens mij zag ik daar laatst een South Park aflevering van. Die was wel heel grappig.
Die term ken ik ook niet hoor. Maar ik ben het intussen al heel erg gewend dat ik termen langs zie komen, die ik niet ken of kende, zoals boomer, gtwv en incel.quote:
Beetje bij de tijd blijven boomerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die term ken ik ook niet hoor. Maar ik ben het intussen al heel erg gewend dat ik termen langs zie komen, die ik niet ken of kende, zoals boomer, gtwv en incel.
Het is gewoon wakker zijn en oog voor de waarheid hebben. Net zoals lezers van de Telegraaf 'wakker' zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die term ken ik ook niet hoor. Maar ik ben het intussen al heel erg gewend dat ik termen langs zie komen, die ik niet ken of kende, zoals boomer, gtwv en incel.
Neeeeeee, die aflevering is veel te goed. Legt precies de vinger op de zere plekquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar uiteraard moet die aflevering gebanned worden.
FTFY.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is gewoon wakker zijn en oog voor de waarheid een totaal verknipt wereldbeeld hebben. Net zoals lezers van de Telegraaf 'wakker' zijn.
Ik ken de term wel als zijnde wakker. Maar wat het tegenwoordig echt precies betekent... No cluequote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doen vrijwel alle SP afleveringenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeeeeee, die aflevering is veel te goed. Legt precies de vinger op de zere plek.
Ja, maar daarom was er alweer ophef over, cancel culture, nog een mooie term. Als je iets niet leuk vindt is het niet genoeg om niet te kijken, nee het moet DOOD!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeeeeee, die aflevering is veel te goed. Legt precies de vinger op de zere plek.
True.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doen vrijwel alle SP afleveringen
Met vuur?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar daarom was er alweer ophef over, cancel culture, nog een mooie term. Als je iets niet leuk vindt is het niet genoeg om niet te kijken, nee het moet DOOD!
Napalm, geblust met tranen van fragile masculinityquote:
Meh wel een beetje de plank misgeslagen met hun Trump verhaallijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doen vrijwel alle SP afleveringen
Bijna t zelfde.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Napalm, geblust met tranen van fragile masculinity.
Geen idee, die ken ik niet. Kijk het al een aantal seizoenen niet meerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Meh wel een beetje de plank misgeslagen met hun Trump verhaallijn.
Dan kun je dus ook geen uitspraak doen over vrijwel alle SP afleveringenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, die ken ik niet. Kijk het al een aantal seizoenen niet meer
Ja, die was op t eind een beetje hmmmm, zeg maar. Begon wel sterk, vind ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Meh wel een beetje de plank misgeslagen met hun Trump verhaallijn.
Ja die andere 25 seizoenen tellen niet meequote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan kun je dus ook geen uitspraak doen over vrijwel alle SP afleveringen
I don't do Nederlandse meukquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom haal je mijn filmpje dan ook weg.Daar blijkt dat wel uit hoor.
Ik heb er eens over gehoord en dat The Netherlands second filmpje ken ik wel, maar verder nog nooit iets van gezien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, Lubach is wel goed vind ik.
Vind zichzelf heel erg grappig vooralquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er eens over gehoord en dat The Netherlands second filmpje ken ik wel, maar verder nog nooit iets van gezien.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind zichzelf heel erg grappig vooral
Zoals zoveel nederlandse artiesten, ze vinden zichzelf heel wat meer van 90% van de dingen uit NL krijg ik alleen cringe-gevoelensquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind zichzelf heel erg grappig vooral
Ik heb er geen oordeel over, ik ken hem verder niet, zijn werk danquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is wel zonde dat er geen Engelse versie van is, dat zou een internationaal succes worden.
Ja want je weigert op mijn filmpje te klikken, dus dat is niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er geen oordeel over, ik ken hem verder niet, zijn werk dan.
Hij is geen John Oliver, maar wel grappigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er eens over gehoord en dat The Netherlands second filmpje ken ik wel, maar verder nog nooit iets van gezien.
Net ff gedaan, wel okquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja want je weigert op mijn filmpje te klikken, dus dat is niet zo vreemd.
Ik zit ook in die Zeeuwse bubbel. Over een paar jaar komen die termen misschien ook hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de term wel als zijnde wakker. Maar wat het tegenwoordig echt precies betekent... No clue.
Allemaal te moeilijk voor me. Ik zit lekker in m'n Zeeuwse bubbel.
Lee Mack, Jimmy Carr, Ashling Bae, Alan Carr,Jo Brand, , etc etc, allemaal zo veel leuker dan NL comedians.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is geen John Oliver, maar wel grappig
Zijn die wel woke genoeg?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lee Mack, Jimmy Carr, Ashling Bae, Alan Carr,Jo Brand, , etc etc, allemaal zo veel leuker dan NL comedians.
Nee, totaal niet, compleet schijt aan PC gelul, net als Romesh Raganatan en Richard Ayoade. Niet altijd maar zo janken over dingen maar gewoon er met humor er tegen in gaan.quote:
Bah wat een nazi's danquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, compleet schijt aan PC gelul, net als Romesh Raganatan en Richard Ayoade. Niet altijd maar zo janken over dingen maar gewoon er met humor er tegen in gaan.
Bruine nazi's, die zie je niet vaakquote:
Jimmyquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lee Mack, Jimmy Carr, Ashling Bae, Alan Carr,Jo Brand, , etc etc, allemaal zo veel leuker dan NL comedians.
En ik vergeet nog zoveel namen, Rusell Crowe, Dara Ó Briain, Rob Brydon,David Mitchell, Noel Fielding, Nish Kumar,James Acaster.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
Ik vind ze allemaal goed, maar de "houding" van James Acaster is zo geweldig, al zegt ie niets moet ik nog lachenquote:
Windows Imaging Disk Methode?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo, ik ben er klaar mee voor vandaag. Nu aftellen richting WIDM.
Deze ken ik wel hoorquote:
QIquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze ken ik wel hoor.
Oh, hoe kan ik Alan "blue whale" Davies vergeten?.
quote:
Vind het onder Toksvig toch stukken minder dan onder Fry.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Aflevering van gisteren staat nog niet online.
Wat een held inderdaad. En Rachel Riley is ook altijd top.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal goed, maar de "houding" van James Acaster is zo geweldig, al zegt ie niets moet ik nog lachen.
Van HeatWoke niet?quote:
Rachel is mijn waifu. Jammer dat ze zwanger isquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een held inderdaad. En Rachel Riley is ook altijd top.
Snap ook wel dat je na 13 jaar wat anders wilt. Kan het hem niet kwalijk nemen.quote:
Phil met Noel Fieldingquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ook wel dat je na 13 jaar wat anders wilt. Kan het hem niet kwalijk nemen.
Maar die oude afleveringen, met David Mitchell, Phil Jupitus, Sean Locke, Jimmy Carr, Rob Brydon. Heerlijk.
Dara O'Briain, heerlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Phil met Noel Fielding![]()
Never mind the buzzcocks mis ik ook wel.
Geeft niets.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg dat al die namen mij niks zeggen.
Hoe heet die wetenschapper ook alweer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die oude afleveringen, met David Mitchell, Phil Jupitus, Sean Locke, Jimmy Carr, Rob Brydon. Heerlijk.
Nee hoor. Zegt mij ook niks.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg dat al die namen mij niks zeggen.
Jaaaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
niet obscuur genoeg voor jou.
Wat zou je dan doen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging zelfs over de vleesloze burger.
De wereld is echt totaal de weg kwijt lijkt het wel soms, gelukkig zijn de meeste "incidenten" online.
Kwam ik dat soort mensen maar IRL tegen, wat een field day zou dat zijn.
Big black cock fan?! Wowquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ik Qi wel eens gezien? Ben wel BBC fan, dus zal vast.
Er zit wel een 8 in de tijdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mijn gevoel is het echt al een uur of 8
Morgen pizza makenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frietjes, Chinees. Lekker weekend weer
Goed in de gaten houden. Over 15 minuten is hij rijp en over 20 minuten rot.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Hoerige avocado is nog steeds niet rijp.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed in de gaten houden. Over 15 minuten is hij rijp en over 20 minuten rot.
Ik zit al in de startblokken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed in de gaten houden. Over 15 minuten is hij rijp en over 20 minuten rot.
Veel neukenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe hou je dat goddelijke lichaam in stand?
Niet dat ik een goddelijk lichaam heb in ieder geval. En nog een rotkop ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet af en toe niet wat ik moet geloven hier.
Ik denk dat je wel een goddelijk lichaam hebt. God heeft de mens naar zijn evenbeeld geschapen, dus je zal wel een goddelijk lichaam hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet dat ik een goddelijk lichaam heb in ieder geval. En nog een rotkop ook.
Denk dat ik een van de eerste mislukte schetsen benquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een goddelijk lichaam hebt. God heeft de mens naar zijn evenbeeld geschapen, dus je zal wel een goddelijk lichaam hebben.
aawwhhquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat ik een van de eerste mislukte schetsen ben
Mijn moeder noemde me vroeger de eerste pannenkoekquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat ik een van de eerste mislukte schetsen ben
Ai dat is wel cruquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde me vroeger de eerste pannenkoek
Dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Terwijl ik er toch best mag zijn naar mijn eigen bescheiden mening
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit kloptquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Terwijl ik er toch best mag zijn naar mijn eigen bescheiden mening
[..]
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was het zwarte schaap![]()
Klopt ook wel
Jij mag er ook wezenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was het zwarte schaap![]()
Klopt ook wel
Oh wowquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Thx I guessquote:
Hebben je ouders je verstoten?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Thx I guess![]()
maar ik ben nogsteeds het zwarte schaap
Pics van je zus voor een objectief vergelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Thx I guess![]()
maar ik ben nogsteeds het zwarte schaap
Smoothquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ik naar de AH gaan en dan samen pannenkoeken maken?
Mijn zus is een kilo of 50 kwijtquote:
Heeft ze al gezocht bij gevonden voorwerpen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn zus is een kilo of 50 kwijtTenminste, iemand vroeg mij vorig jaar van "hoe ziet je zus eruit" en toen ik foto's probeerde te googlen leek ik dat te zien...Maar al heel wat jaren niet in levende lijven gezien, maar mogelijk ben ik nu de dikkie
Zoietsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben je ouders je verstoten?
Zal eens googlen als ik er binnenkort benquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van je zus voor een objectief vergelijk
Gaat steeds beter klinken dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoietsmaar kwam meer van mijn kant. Ze zijn gewoon heel HEEL erg anders enzo. Lang verhaal
Maar dat is een pro voor als je met mij date; geen familie aangelegenheden waarbij ik mij geroepen voel om aanwezig te zijn
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat steeds beter klinken dit.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoietsmaar kwam meer van mijn kant. Ze zijn gewoon heel HEEL erg anders enzo. Lang verhaal
Maar dat is een pro voor als je met mij date; geen familie aangelegenheden waarbij ik mij geroepen voel om aanwezig te zijn
Ik merk dat ik er in mijn hoofd al een beeld bij krijg door je verhalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Zal eens googlen als ik er binnenkort ben
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat steeds beter klinken dit.
50 Kilo eraf, dus veel tiet zal het niet meer zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er in mijn hoofd al een beeld bij krijg door je verhalen.
Wel handig om de kinderen bij te dumpen, mocht je ze per ongeluk krijgenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Schoonouders zijn wel een pre voor een relatie als het leuke zijn.
Zie het al voor me dat ze je transformers stuk makenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel handig om de kinderen bij te dumpen, mocht je ze per ongeluk krijgen
Of misschien komen die juist nu veel meer tot hun recht.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
50 Kilo eraf, dus veel tiet zal het niet meer zijn
Jup. ik ging altijd 1 keer per jaar bij moeder langs. Maar die jaar niet meer geweest....quote:
Wat hebben de schoonouders direct met de relatie te makenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Meestal verdwijnen die als eerstequote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of misschien komen die juist nu veel meer tot hun recht.
Dat probleem heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
Ik zie het ze graag proberenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie het al voor me dat ze je transformers stuk maken
Ehm, ja, effe dagje wachten dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ik naar de AH gaan en dan samen pannenkoeken maken?
Huhquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook.
Jij hebt wetenschappelijk onderzoek gedaan?quote:
Ik vind het wel belangrijk dat ik het met iemands ouders kan vinden. Als ik ze niet zou kunnen uitstaan, zou ik er denk ik geen toekomst in zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup. ik ging altijd 1 keer per jaar bij moeder langs. Maar die jaar niet meer geweest....
[..]
Wat hebben de schoonouders direct met de relatie te maken![]()
Maar altijd fijn als iemand een leuke familie heeft idd. Heb het zelf alleen niet. Zou het willen enzo, tja
oh ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
HuhJij het een vriendin toch?
Ik ben een geduldig persoon.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ehm, ja, effe dagje wachten dan?
Vergelijkend onderzoekquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wetenschappelijk onderzoek gedaan?
Ja oke... niet uitstaan is wat anders dan geen klik ofzo hebben....quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijk dat ik het met iemands ouders kan vinden. Als ik ze niet zou kunnen uitstaan, zou ik er denk ik geen toekomst in zien.
Geduld hebben met vrouwenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een geduldig persoon.
Oh, heb ik het verkeerd gelezen denk ikquote:
Ik denk dat wij er heel verschillend in staan omdat ik met mijn eigen familie ook best close ben. Dat ik daarom hoop dat ik met familie van mijn relatie ook zo'n soort band kan opbouwen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja oke... niet uitstaan is wat anders dan geen klik ofzo hebben....
Maar ik kan ook vrij weinig met de mijne, dus als mijn "relatie" mijn ouders wel fantastisch vind dan klopt er ook iets niet
Ja pre of nachtmerrie.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Is intussen alweer 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh, heb ik het verkeerd gelezen denk ik
Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat wij er heel verschillend in staan omdat ik met mijn eigen familie ook best close ben. Dat ik daarom hoop dat ik met familie van mijn relatie ook zo'n soort band kan opbouwen.
Je komt voorbij vanuit mijn random playlistquote:
ohquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is intussen alweer 4 jaar geleden.
Zou haar DM in sliden nu...quote:
quote:
En dat gebeurd al helemaal mijn nooitquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou haar slipje in sliden nu....
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je komt voorbij vanuit mijn random playlist
Morgenvroeg weer op de MTB?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou haar slipje in sliden nu....
Ik weet niet wat dat betekendquote:
Air leg jij het uit?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekend? Wat voor en playlist? Mis ik wat?
Ik twijfel, MTB of bootcamp.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg weer op de MTB?
Ik wil wel langskomen hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]!
Ik krijg bijna nooit DM
[..]
En dat gebeurd al helemaal mijn nooit![]()
quote:
Is toch veel te ver?quote:
Johquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:31 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
Faxie heeft wel een reputatie zo te zien
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh![]()
Terwijl het in de praktijk niet zo'n issue is hoor
Ehm...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met je liefdes leven?
Ik ook wel eens zo ongeveer, viel helaas beetje tegenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben al eens 2 uur onderweg geweest hoor
Ja hier ook. Ik danquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook wel eens zo ongeveer, viel helaas beetje tegen
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste vriendje was 3 uur enkele reis verderop. Zou daar niet snel meer aan beginnen
Dat is een aardig stuk weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste vriendje was 3 uur enkele reis verderop. Zou daar niet snel meer aan beginnen
Ik laat het haar horen als we de pics van haar zus Googlen.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat het haar horen als we de pics van haar zus Googlen.
Tevens, dat begin...
Hoopgevend dat je elke keer het land afreist on mij te zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:48 schreef Californium het volgende:
Als ik iemand echt leuk vind zou ik het wel (tijdelijk) een afstand willen overbruggen. Mits het duidelijk is dat dat tijdelijk is.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoopgevend dat je elke keer het land afreist on mij te zien.
Valt mee, ik had een 'dat doe ik voor Miss' verwacht.quote:
Er staat zat te koop hierquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:48 schreef Californium het volgende:
Als ik iemand echt leuk vind zou ik het wel (tijdelijk) een afstand willen overbruggen. Mits het duidelijk is dat dat tijdelijk is.
Ik wel, want het afstandelijke begin is het nog altijd waard. Zou opnieuw doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Shitquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mee, ik had een 'dat doe ik voor Miss' verwacht.
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:48 schreef Californium het volgende:
Als het zo doorgaat zal het hier ook nooit bewoond wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast ook een stuk goedkoper dan de bewoonde wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |