Yep. Dat ziet ze nu helaas nog niet in, dat zal wel tijd kosten. Waar ze gisteren vooral verdrietig was, is ze nu boos.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Is mooi kut altijd ja....Je hoopt natuurlijk altijd dat het werkt
Maar klinkt alsof je een bewuste keuze hebt gemaakt. Hoe langer het doorgaat hoe meer pijn het gaat doen
Nooooo meat isn't goodquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou echt op met mijn rantposts, echt, maar er is nu ophef omdat BurgerKing "the D word" heeft gebruikt in een commercial...
Dick?
Dyke?
Nee, "damn' omdat hij zei "damn, that's good"
Waarom is moord toch verboden?.
Waar woont ze?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Dat ziet ze nu helaas nog niet in, dat zal wel tijd kosten. Waar ze gisteren vooral verdrietig was, is ze nu boos.
Had hier nog wel mee door kunnen gaan, maar dan kwam ik er later achter en zou het nog ingewikkelder zijn allemaal. Uiteindelijk beter zo.
Het ging zelfs over de vleesloze burgerquote:
Een burger zonder vlees is geen burger reeeeee!!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging zelfs over de vleesloze burger.
De wereld is echt totaal de weg kwijt lijkt het wel soms, gelukkig zijn de meeste "incidenten" online.
Kwam ik dat soort mensen maar IRL tegen, wat een field day zou dat zijn.
True, maar geen problemen met vega toevoegingen bij een restaurant uiteraard, zolang het maar geen vervanging is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een burger zonder vlees is geen burger reeeeee!!
Maar jij klaagt nu over mensen die klagen, dus dan ben jij het sneeuwvlokje reeeee!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar geen problemen met vega toevoegingen bij een restaurant uiteraard, zolang het maar geen vervanging is.
Maar klagen over "damn, that's good", hoe kapot ben je dan van binnen?.
Mooi he, leven in 2020?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij klaagt nu over mensen die klagen, dus dan ben jij het sneeuwvlokje reeeee!
Dat is weer stil.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry.
Hoe gaat het met kite-meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |