Yep. Dat ziet ze nu helaas nog niet in, dat zal wel tijd kosten. Waar ze gisteren vooral verdrietig was, is ze nu boos.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Is mooi kut altijd ja....Je hoopt natuurlijk altijd dat het werkt
Maar klinkt alsof je een bewuste keuze hebt gemaakt. Hoe langer het doorgaat hoe meer pijn het gaat doen
Nooooo meat isn't goodquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou echt op met mijn rantposts, echt, maar er is nu ophef omdat BurgerKing "the D word" heeft gebruikt in een commercial...
Dick?
Dyke?
Nee, "damn' omdat hij zei "damn, that's good"
Waarom is moord toch verboden?.
Waar woont ze?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Dat ziet ze nu helaas nog niet in, dat zal wel tijd kosten. Waar ze gisteren vooral verdrietig was, is ze nu boos.
Had hier nog wel mee door kunnen gaan, maar dan kwam ik er later achter en zou het nog ingewikkelder zijn allemaal. Uiteindelijk beter zo.
Het ging zelfs over de vleesloze burgerquote:
Een burger zonder vlees is geen burger reeeeee!!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging zelfs over de vleesloze burger.
De wereld is echt totaal de weg kwijt lijkt het wel soms, gelukkig zijn de meeste "incidenten" online.
Kwam ik dat soort mensen maar IRL tegen, wat een field day zou dat zijn.
True, maar geen problemen met vega toevoegingen bij een restaurant uiteraard, zolang het maar geen vervanging is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een burger zonder vlees is geen burger reeeeee!!
Maar jij klaagt nu over mensen die klagen, dus dan ben jij het sneeuwvlokje reeeee!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar geen problemen met vega toevoegingen bij een restaurant uiteraard, zolang het maar geen vervanging is.
Maar klagen over "damn, that's good", hoe kapot ben je dan van binnen?.
Mooi he, leven in 2020?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij klaagt nu over mensen die klagen, dus dan ben jij het sneeuwvlokje reeeee!
Dat is weer stil.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry.
Hoe gaat het met kite-meisje?
Wel grappig hoe ze dat om proberen te draaien ja. Maar oke, dat zie ik van de andere kant uit ook gebeuren, maar dan vertaalt het zich meer in sarcasme.quote:
Jij maakt een keuze voor jou, ik heb niet het idee dat je heel bewust haar iets hebt aangedaan. Ik hoor wel vaker dat mensen boos worden, is ook een soort beschermingsmechanisme. Boos worden op de ander en de ander de schuld geven om zo het makkelijker te maken enzoquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Dat ziet ze nu helaas nog niet in, dat zal wel tijd kosten. Waar ze gisteren vooral verdrietig was, is ze nu boos.
Had hier nog wel mee door kunnen gaan, maar dan kwam ik er later achter en zou het nog ingewikkelder zijn allemaal. Uiteindelijk beter zo.
Is damn nu ook al een probleem, jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou echt op met mijn rantposts, echt, maar er is nu ophef omdat BurgerKing "the D word" heeft gebruikt in een commercial...
Dick?
Dyke?
Nee, "damn' omdat hij zei "damn, that's good"
Waarom is moord toch verboden?.
Ach, niet echt natuurlijk, een paar dwazen die blaten zijn geen afspiegeling van de bevolking, maar het geeft wel aan hoe enorm idioot gevoelig sommige types zijn, echt alles is tegenwoordig wel een reden voor aanstoot, het is echt zo zielig aan het worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is damn nu ook al een probleem, ja.
Het is wel waar inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, niet echt natuurlijk, een paar dwazen die blaten zijn geen afspiegeling van de bevolking, maar het geeft wel aan hoe enorm idioot gevoelig sommige types zijn, echt alles is tegenwoordig wel een reden voor aanstoot, het is echt zo zielig aan het worden.
Thanks. Nu even weer mijn moment nemen en er helemaal voor mezelf zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij maakt een keuze voor jou, ik heb niet het idee dat je heel bewust haar iets hebt aangedaan. Ik hoor wel vaker dat mensen boos worden, is ook een soort beschermingsmechanisme. Boos worden op de ander en de ander de schuld geven om zo het makkelijker te maken enzo.
Maar iig knuffel voor jouis nooit een leuke tijd om doorheen te gaan. Maar je kan het
Ben je 10 jaar terug in de tijd geweest?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ergens geweest waar werd gerookt en godverdomme alles kan weer in de was
Ik "lok" het ook een beetje zelf uit, dat ik die filmpjes op YT als recommended krijg, dat krijg je er van als je eenmaal 1 of 2 keer geklikt hebtquote:
Goffedomme das lekker jongenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar geen problemen met vega toevoegingen bij een restaurant uiteraard, zolang het maar geen vervanging is.
Maar klagen over "damn, that's good", hoe kapot ben je dan van binnen?.
Ja ik was ineens dunner, super maf.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je 10 jaar terug in de tijd geweest?
Verklaart waarom ik ineens een video over het vervangen van de homokineet zag vanmorgen...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik "lok" het ook een beetje zelf uit, dat ik die filmpjes op YT als recommended krijg, dat krijg je er van als je eenmaal 1 of 2 keer geklikt hebt.
Maar damn, wat een idioten zwerven er op deze planeet rond.
Vies is dat hequote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ergens geweest waar werd gerookt en godverdomme alles kan weer in de was
@ElDinosaurquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was ineens dunner, super maf.
Is het meest belangrijkequote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thanks. Nu even weer mijn moment nemen en er helemaal voor mezelf zijn.
Waar was je geweest dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n jas, m'n sjaal, m'n kleren, m'n haar
Gadverquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n jas, m'n sjaal, m'n kleren, m'n haar
Ik vind het ook echt grappig om te zien, de "denkwijze" :quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verklaart waarom ik ineens een video over het vervangen van de homokineet zag vanmorgen...
En dat laatste klopt.
Het is jammer dat dat soort types het feminisme veroordelen tot een clowneske show.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt grappig om te zien, de "denkwijze" :
Feminazi: 1917 is male toxicity, not enough wahmen!!
Publiek: Het is een film over de eerste wereldoorlog in de loopgraven, hoeveel vrouwen waren daar?
Feminazi: DAAR GAAT HET NIET OM!? Waarom maken "we" dit soort films nog en waarom geen film over de vrouwen die thuisbleven!!!!
Publiek:
Ja, op deze manier ram je iedereen murw en op een gegeven moment luistert er gewoon niemand meer naar je, ook al heb je gelijk etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jammer dat dat soort types het feminisme veroordelen tot een clowneske show.
Als we hier telkens doen alsof dat soort types het moderne feminisme vertegenwoordigen wel ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jammer dat dat soort types het feminisme veroordelen tot een clowneske show.
A league of their own! Oké dat is er eentje.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt grappig om te zien, de "denkwijze" :
Feminazi: 1917 is male toxicity, not enough wahmen!!
Publiek: Het is een film over de eerste wereldoorlog in de loopgraven, hoeveel vrouwen waren daar?
Feminazi: DAAR GAAT HET NIET OM!? Waarom maken "we" dit soort films nog en waarom geen film over de vrouwen die thuisbleven!!!!
Publiek:
Dit zijn geen losse tweets van Karens, dit zijn artikelen op grote sites.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Als we hier telkens doen alsof dat soort types het feminisme vertegenwoordigen wel ja.
Ook jammer van die grote sites dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zijn geen losse tweets van Karens, dit zijn artikelen op grote sites.
Laat maar klappenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ah, hollywood komt er meer en meer achter dat "go woke, go broke" geen belediging is maar een financieel feit. Beetje laat, maar soit.
Precies, en Ricky Gervais for prez!quote:
Thuis was het, als ik de verhalen mag geloven, ook spannend genoeg geweest. Thuiszoekingen, luchtaanvallen, onderduikers e.d..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:07 schreef Elvi het volgende:
Oh ergens lijkt het me wel interessant om een film te zien over hoe de thuisblijvers die oorlog beleefden. Maar dat is dan wel een andere film anders krijg je een film van 5 uur met 6 verschillende verhaallijnen
Tuurlijk, daar is niets mis mee, maar waarom een bestaande, blijkbaar geweldige, film aanvallen ipv gewoon zelf die film te maken?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:07 schreef Elvi het volgende:
Oh ergens lijkt het me wel interessant om een film te zien over hoe de thuisblijvers die oorlog beleefden. Maar dat is dan wel een andere film anders krijg je een film van 5 uur met 6 verschillende verhaallijnen
Klagen is makkelijker.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar is niets mis mee, maar waarom een bestaande, blijkbaar geweldige, film aanvallen ipv gewoon zelf die film te maken?
Yep, en als er dan een film gemaakt wordt door vrouwen, Little women, en die flopt, is het uiteraard WEER de schuld van de mannen, die weigeren naar de bios te gaan, kutmannenquote:
Makkelijke wegquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar is niets mis mee, maar waarom een bestaande, blijkbaar geweldige, film aanvallen ipv gewoon zelf die film te maken?
Uiteraard. Het is sowieso onze schuld.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, en als er dan een film gemaakt wordt door vrouwen, Little women, en die flopt, is het uiteraard WEER de schuld van de mannen, die weigeren naar de bios te gaan, kutmannen.
Fijn dat je eindelijk het boetekleed aantrekt. Dank je.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangezien ik een blanke man ben, is alles sowieso mijn fout.
Dr who, is woke, floptquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is sowieso onze schuld.
*cishet witte manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangezien ik een blanke man ben, is alles sowieso mijn fout.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk het boetekleed aantrekt. Dank je.
tweede Ghostbusters film is toch ook geflopt? Die was gisteren op tv, dacht eerst "oh, leuk, Ghosterbusters, nostalgie"quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr who, is woke, flopt
Batwoman, is woke, flopt
Allemaal de schuld van de man.
Ik weet nog steeds niet wat dat nu precies betekent.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is sowieso onze schuld.
Wat niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat nu precies betekent.
Yep, net als underwater en nog meer woke meuk, mensen zijn er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tweede Ghostbusters film is toch ook geflopt? Die was gisteren op tv, dacht eerst "oh, leuk, Ghosterbusters, nostalgie", maar kwam er al snel achter dat het niet het origineel was, toen maar weggezapt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik wel weer een leuk verhaal vond was de transvrouw die vrouwen die niet van haar kunnen winnen totale losers noemde![]()
Als het zo doorgaat is vrouwenvoetbal over een tijdje misschien het aangluren waard.
Toch nog een silver lining aan deze ellendequote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Krijgt het eindelijk niveau dat het kijken waard is.
Oh volgens mij zag ik daar laatst een South Park aflevering vanquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik wel weer een leuk verhaal vond was de transvrouw die vrouwen die niet van haar kunnen winnen totale losers noemde![]()
Als het zo doorgaat is vrouwenvoetbal over een tijdje misschien het aangluren waard.
Ja, maar uiteraard moet die aflevering gebanned wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh volgens mij zag ik daar laatst een South Park aflevering van. Die was wel heel grappig.
Die term ken ik ook niet hoor. Maar ik ben het intussen al heel erg gewend dat ik termen langs zie komen, die ik niet ken of kende, zoals boomer, gtwv en incel.quote:
Beetje bij de tijd blijven boomerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die term ken ik ook niet hoor. Maar ik ben het intussen al heel erg gewend dat ik termen langs zie komen, die ik niet ken of kende, zoals boomer, gtwv en incel.
Het is gewoon wakker zijn en oog voor de waarheid hebben. Net zoals lezers van de Telegraaf 'wakker' zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die term ken ik ook niet hoor. Maar ik ben het intussen al heel erg gewend dat ik termen langs zie komen, die ik niet ken of kende, zoals boomer, gtwv en incel.
Neeeeeee, die aflevering is veel te goed. Legt precies de vinger op de zere plekquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar uiteraard moet die aflevering gebanned worden.
FTFY.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is gewoon wakker zijn en oog voor de waarheid een totaal verknipt wereldbeeld hebben. Net zoals lezers van de Telegraaf 'wakker' zijn.
Ik ken de term wel als zijnde wakker. Maar wat het tegenwoordig echt precies betekent... No cluequote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doen vrijwel alle SP afleveringenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeeeeee, die aflevering is veel te goed. Legt precies de vinger op de zere plek.
Ja, maar daarom was er alweer ophef over, cancel culture, nog een mooie term. Als je iets niet leuk vindt is het niet genoeg om niet te kijken, nee het moet DOOD!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeeeeee, die aflevering is veel te goed. Legt precies de vinger op de zere plek.
True.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doen vrijwel alle SP afleveringen
Met vuur?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar daarom was er alweer ophef over, cancel culture, nog een mooie term. Als je iets niet leuk vindt is het niet genoeg om niet te kijken, nee het moet DOOD!
Napalm, geblust met tranen van fragile masculinityquote:
Meh wel een beetje de plank misgeslagen met hun Trump verhaallijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doen vrijwel alle SP afleveringen
Bijna t zelfde.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Napalm, geblust met tranen van fragile masculinity.
Geen idee, die ken ik niet. Kijk het al een aantal seizoenen niet meerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Meh wel een beetje de plank misgeslagen met hun Trump verhaallijn.
Dan kun je dus ook geen uitspraak doen over vrijwel alle SP afleveringenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, die ken ik niet. Kijk het al een aantal seizoenen niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |