Hier tussen 2 en 4 uur.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wachten bij de voordeur op de pakjesman is begonnen.
Ik kijk dinsdag wel even. Mss zit er nog leuke groene kleuren tussen voor in mijn roze slaapkamer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Wibra heeft ook gekleurde kratjes
Deze kleur groen is wel mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk dinsdag wel even. Mss zit er nog leuke groene kleuren tussen voor in mijn roze slaapkamer.
Meer oud Hollands bij de Xenos zie ikquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ow.. nee ik hou niet zo van kratjes of plastic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die kratjes niet echt mooi.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze kleur groen is wel mooi
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer oud Hollands bij de Xenos zie ikDeze zijn wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
Meer oud Hollands bij de Xenos zie ikVreselijk zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh maar niet de kleur groen van mijn huis.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze kleur groen is wel mooi
[ afbeelding ]
Vind ze niet heel gek hoor, om voorraad in op te bergenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind die kratjes niet echt mooi.
[..]
Meer oud Hollands bij de Xenos zie ikbedankt, ik typte en sekond te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je gaat goed..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt, ik typte en sekond te laat
En dat vind ik dus niets aan ha ha ha zo verschillen de smaken van de mensquote:
Mooi is dat.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat vind ik dus niets aan ha ha ha zo verschillen de smaken van de mens
Tis maar goed dat niet iedereen hetzelfde mooi vindt. Zou wel saai zijn.quote:
boeien...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet wat met hem is,ik had nu 11 p in 10 min om zo en tijd
Daar zitten dingen in die rechtstreeks de vuilnis inkunnenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
De Jumbo heeft ook kratjes.
Idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar zitten dingen in die rechtstreeks de vuilnis inkunnen
Goedemiddag, tulpje.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:14 schreef espri het volgende:
[..]
Daar staan 2 dichte kasten waar ik het in kwijt kan.
De ananas hou ik welquote:
Ik dacht dat je aardiger was... dahwast. Borduur ze.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je Alzheimer ofzo? Ben je moeilijk van begrip? Was mijn bericht van de laatst niet duidelijk genoeg?
Praat niet zo tegen me. Engerd. Niet geïnteresseerd. Donder op.
quote:
[..]
Meer oud Hollands bij de Xenos zie ikDie vind ik wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
[..]
Meer oud Hollands bij de Xenos zie ikLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:
Wat een mafklapperd is het toch ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke
Ben je al overgestapt naar T mobile?
Ha Nijn, ja lekker zonnetjequote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag allen. Wat een prachtige dag toch weer
Nia jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:44 schreef mario390 het volgende:
de leukste bij Operation Trifuno
[ afbeelding ]
Hele topics vol,en hij gaat straks de hoofdprijs betalen want heeft alle pakketten genomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een mafklapperd is het toch ook.
Nee ik blijf lekker bij ZIggo
Morgen of overmorgen deugd T-Mobile niet meer![]()
Ik heb trouwens wel prepaid van t Mobile, ook al jaren
Het zal ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:01 schreef espri het volgende:
Jeetjekreetje, zit ik te wachten op die space gedoe in Florida, is het uitgesteld tot morgen.
ja oefenen voor de show van morgen, na het eten gaan ze naar het podium om daar verder te oefenenquote:
ah oke, maar niet op stream?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ja oefenen voor de show van morgen, na het eten gaan ze naar het podium om daar verder te oefenen
Maar nog niemand uitgevallen toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
2 bijna sturz,boah de Schweitzer dat hij daar niet gestürzt is
Grote doekjes danquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En er zette iemand een hele wasmachine aan voor 3 schoonmaak doekjes
99% van de wasmachine was leeg.quote:
En op 90 graden gedraaid? Want alleen dan was er nog enig nut aan, een wasmaschien moet af en toe heet en leeg draaien zodat ie langer meegaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
99% van de wasmachine was leeg.
Ik had gewoon plaatsvervangende schaamte
Di is zeker leuk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:01 schreef drakin het volgende:
Ik vond nog een leuke vanmorgen:
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet. De 90 graden schoonmaak was doet de schoonmaakster altijd 1x in de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:08 schreef drakin het volgende:
[..]
En op 90 graden gedraaid? Want alleen dan was er nog enig nut aan, een wasmaschien moet af en toe heet en leeg draaien zodat ie langer meegaat.
Zelf nog steeds niet gedaan trouwens
Hier ook.quote:
quote:
Hier trouwens ook.quote:
Een Paul & Shark vest.quote:
Das een onbekende film voor mij.quote:
Een USB geluidskaart. Maar is brievenbuspost, dus hoef er niet op te wachten. Eind van de middag even in de brievenbus kijken.quote:
quote:
Goedemiddag.quote:
Ik ken Paul en ik ken Shark.quote:
groenequote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mandjes voor kledingkast enzo
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken Paul en ik ken Shark.
Soort alien sharknado vest dus, klinkt goed!
Of is het een onbekend voor mij merk ofzo?
Nieuw rond de 500 euro.quote:
En zoveel had jij er ook voor betaald?quote:
Nee,veel minder.Ik ga echt geen 500 euro voor een vest meer betalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:21 schreef drakin het volgende:
[..]
En zoveel had jij er ook voor betaald?
Ik kom geen eens aan de 500 euro per jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,veel minder.Ik ga echt geen 500 euro voor een vest meer betalen.
500 is mijn inkomen momenteel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom geen eens aan de 500 euro per jaar.
Ok rustig middagje dusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, alles oké hier. Net een klein hagelbuitje.
Dit was het nieuws.
Hier een tijdje terug ook... vies weer dat welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, alles oké hier. Net een klein hagelbuitje.
Dit was het nieuws.
Het is smerig koud met die wind erbij. Brr.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier een tijdje terug ook... vies weer dat wel
Heel tochtjequote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, hier wel.Wat heb jij allemaal uitgespookt vandaag?
Handig!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een verschil![]()
Geen stapels topjes die meer omvallen en dat het na 2 dagen weer een rommeltje wordt omdat je net die ene onderaan moet hebben.
Nu trek je het mandje eruit en je kunt gelijk pakken wat je nodig hebt
Ik moet zeggen dat ik het ook it te overwegenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een verschil![]()
Geen stapels topjes die meer omvallen en dat het na 2 dagen weer een rommeltje wordt omdat je net die ene onderaan moet hebben.
Dat is een beste trip zeg. Stervenskoud in het begin zeker.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel tochtjeEerst naar Utrecht en toen op een kanaal bij Vianen wat heen en weer gevaren, gelukkig allemaal droog
Hmm, misschien moet zelfs ik er maar eens aan geloven nu je dit zegt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een verschil![]()
Ja viel zelfs nog wel mee. Het is volgens mij nu ook kouder dan vanochtend vroegquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een beste trip zeg. Stervenskoud in het begin zeker.
Mooi zo!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:50 schreef drakin het volgende:
Woehoe krijg een winkelaar volgende week.
Januari begint toch weer een beetje op gang te komen na de erg langzame start 😁
Yes, nu even extra zuinig maar straks betere tijden vanaf eind feb/maart denk ik dat het weer los gaat.quote:
Over een paar maanden ben je misschien wel te druk om hier nog te posten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:50 schreef drakin het volgende:
Woehoe krijg een winkelaar volgende week.
Januari begint toch weer een beetje op gang te komen na de erg langzame start 😁
Denk het ook, want de verwarming lijkt nu warmer aan te voelen dan vanmorgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja viel zelfs nog wel mee. Het is volgens mij nu ook kouder dan vanochtend vroeg
Nog 1.5 week en dan gaan we voor twee weekjes in Sevilla trainen om de kou wat te ontvluchtenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het ook, want de verwarming lijkt nu warmer aan te voelen dan vanmorgen.
Welja joh!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog 1.5 week en dan gaan we voor twee weekjes in Sevilla trainen om de kou wat te ontvluchten
oh lekker!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog 1.5 week en dan gaan we voor twee weekjes in Sevilla trainen om de kou wat te ontvluchten
Mandjes en ladesquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:58 schreef Voxs het volgende:
Ik ben een kledingkast aan het ontwerpen. Wat een gedoe.
Rokjes én tig jurken! Ik ga wel eerst een keer kijken naar mogelijkheden bij Ikea voor ik geheel tureluurs wordt van alle opties.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mandjes en lades![]()
![]()
Owh en ook plek om je rokjes op te hangen
Van wat voor materiaal?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:58 schreef Voxs het volgende:
Ik ben een kledingkast aan het ontwerpen. Wat een gedoe.
Gewoon van Ikea-materiaalquote:
Kijken, voelen en ervaren is altijd fijn jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rokjes én tig jurken! Ik ga wel eerst een keer kijken naar mogelijkheden bij Ikea voor ik geheel tureluurs wordt van alle opties.
Ik gok dat ze voor pax gaat en die moet je zelf samenstellenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je gaat een bestaande kast herontwerpen?
Zal dan wat foto's maken voor hier .quote:
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je gaat een bestaande kast herontwerpen?
Tof, ik hoop dat je heerlijk weer hebt!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal dan wat foto's maken voor hier .
Valt geloof ik samen met die reis van Prisha dus die zal ik daar elke avond ook even checken
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn appartement kwam al met grote ingebouwde kast. En ik heb hem helemaal vol
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat ze voor pax gaat en die moet je zelf samenstellen
Ah. Dat is ehm.. handig wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee
Je kunt met hun PAX systeem een hele kast samenstellen en inrichten.
Ik was vanmiddag nog de berging aan het opruimen en je rolt zo van het een in het ander. Wat een zooi kan men toch verzamelen. Kledingkast is nodig, die er nu staat is te klein en vooral ook onpraktisch.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn appartement kwam al met grote ingebouwde kast. En ik heb hem helemaal vol
Lekker hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaan voor een andere dan. Die in mijn studentenkamer was ook veel te klein en ook onpraktisch. Was altijd een rommeltje.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog de berging aan het opruimen en je rolt zo van het een in het ander. Wat een zooi kan men toch verzamelen. Kledingkast is nodig, die er nu staat is te klein en vooral ook onpraktisch.
Fijn weertje ondertussen weer in het Oosten van Spanje. Ze krijgen er wel van langs de laatste tijd zeg. Nu weer code rood.quote:
Ik was laatst een rok kwijt. Ik heb echt alles 3x overhoop gehaald en toen alles er zo weer ingepropt. Nog steeds niet opgeruimdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaan voor een andere dan. Die in mijn studentenkamer was ook veel te klein en ook onpraktisch. Was altijd een rommeltje.
Maar dan moet je gewoon opruimen en weg doenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was laatst een rok kwijt. Ik heb echt alles 3x overhoop gehaald en toen alles er zo weer ingepropt. Nog steeds niet opgeruimdEr wordt hier voornamelijk via het wasrek/wasmand geleefd
Ja ik begreep hetquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fijn weertje ondertussen weer in het Oosten van Spanje. Ze krijgen er wel van langs de laatste tijd zeg. Nu weer code rood.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan moet je gewoon opruimen en weg doen![]()
Ja, daar zal iedereen wel erg naar uitkijken. Zou zelf bijna gaan roeien. Maar dat is een beetje aan de late kant.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik begreep hetIn Sevilla is het gewoonlijk wel prima, het is zo langzamerhand een jaarlijks tripje geworden voor ons en vanaf nu begint iedereen af te tellen
Dan tieft Sas haar hele inboedel naar buiten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:14 schreef Voxs het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon voorjaarskriebels
Recreatief misschien? oh den rug..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar zal iedereen wel erg naar uitkijken. Zou zelf bijna gaan roeien. Maar dat is een beetje aan de late kant.
Ook wel een goed idee!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan tieft Sas haar hele inboedel naar buiten.
Rug wil wel. Opdrukken gaat weer en verder geen last gelukkig. Voor zo lang het duurt. Die roeimachine vond ik juist weer rottig zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Recreatief misschien? oh den rug..
Ik vond de roeimachine in de sportschool altijd het leukst.
Gelukkig! Rugpijn is zo rot..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rug wil wel. Opdrukken gaat weer en verder geen last gelukkig. Voor zo lang het duurt. Die roeimachine vond ik juist weer rottig zitten.
Ga je het weer oppakken?
Herkenbaar... en nee bedoel niet die rok.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was laatst een rok kwijt. Ik heb echt alles 3x overhoop gehaald en toen alles er zo weer ingepropt. Nog steeds niet opgeruimdEr wordt hier voornamelijk via het wasrek/wasmand geleefd
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig! Rugpijn is zo rot..
Ik heb een hekel aan de sportschoolDus sta nu regelmatig braaf op de cross trainer thuis en doe net of ik die gewichten echt optil en zo
Ik zou wat meer moeten doen.
Dat ligt er wel eens aan ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rug wil wel. Opdrukken gaat weer en verder geen last gelukkig. Voor zo lang het duurt. Die roeimachine vond ik juist weer rottig zitten.
Ga je het weer oppakken?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Blij mee dat het goed gaat ja. Naar de sportschool ging ik op tijden dat er bijna niemand was. Zoals tussen de middag. Geen zin in zwetende mensen die tegen je aan beginnen te blaten. Dat doen ze maar ergens in een SC of zo.
[..]![]()
Blij mee dat het goed gaat ja. Naar de sportschool ging ik op tijden dat er bijna niemand was. Zoals tussen de middag. Geen zin in zwetende mensen die tegen je aan beginnen te blaten. Dat doen ze maar ergens in een SC of zo.
Achteraf logisch dat het niet fijn aanvoelde, als je later te horen krijgt dat er nog resten van een vorige hernia inzaten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ligt er wel eens aan ja.
Beter dat het met de rug weer gaat. het is wel een ding waar toch vaak belasting op komt met de roeibeweging
[..]![]()
hmmmquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prima te knagen zo'n pure hazelnootreep.
Dit was het avondeten. Maar was niet voldoende, dus nog een 'dark chocolate' Salut reep bij weggeschoffeld.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
hmmm![]()
Ook eens even denken wat het avondeten gaat worden
Broccoli, spekjes, crème fraîche en macaroni. Aanrader.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
hmmm![]()
Ook eens even denken wat het avondeten gaat worden
Ja man.. das goed spul.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:45 schreef espri het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik wil gewoon elke dag groenten.
Na 4 uur stoven wel.quote:
Soms kook ik wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:51 schreef espri het volgende:
[..]
Nee maar ook geen beest toch?
Groenten is lekker.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:57 schreef espri het volgende:
[..]
Gooi er eens bloemkoolroosjes bij in, heb je gelijk wat lekkers.
Vast geen man voor nodig gehad.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat wandrekje hangt ook eindelijk aan de muur
wel waterpas neem ik aanquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat wandrekje hangt ook eindelijk aan de muur
En ik gok dat plantjes in komen![]()
of linksquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Waterpas is toch als het bubbeltje helemaal rechts zit toch?
In het midden tussen de lijntjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Waterpas is toch als het bubbeltje helemaal rechts zit toch?
Hard fietsen dan want het staat al bijna op tafel!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, als ik nu ga fietsen, ben ik op tijd.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hard fietsen dan want het staat al bijna op tafel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:49 schreef espri het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Stond teveel wind.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:52 schreef tonja het volgende:
Ik balen dat ik vandaag die In Flight Abort Test niet kon zien. Is het naar morgen verschoven![]()
Ik zat al anderhalf uur klaar...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:52 schreef tonja het volgende:
Ik balen dat ik vandaag die In Flight Abort Test niet kon zien. Is het naar morgen verschoven![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, ik las het.
[..]
Wel met haakwerkje?
Jij kan dat gewoonquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:54 schreef espri het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ben meteen met 3 dingen tegelijk bezig.
Geordend... uiteraardquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:56 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hoor, alles ligt weer ( geordend) vol hier.
Oh dat is weer door een tulpen kortwiek verhaal van gisteren.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:59 schreef espri het volgende:
[..]Hoe kom je eigenlijk aan tulpje?
Ben een zonnetje.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:59 schreef espri het volgende:
[..]Hoe kom je eigenlijk aan tulpje?
Ben een zonnetje.
Owja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is weer door een tulpen kortwiek verhaal van gisteren.
Ja en zo treffendquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:02 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ik vind deze echt nog steeds ontzettend leuk.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:07 schreef tonja het volgende:
[..]
I know, maar het is zo leuk om je ermee te plagen
Sorry was even te drukquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over een paar maanden ben je misschien wel te druk om hier nog te posten.
Ik ook, ik moest ook wel lachen toen ik hem klaar had.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:02 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ik vind deze echt nog steeds ontzettend leuk.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:08 schreef espri het volgende:
[..]Jij wil vast lopen volgende maand.
Kan het me voorstellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest ook wel lachen toen ik hem klaar had.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:11 schreef espri het volgende:
Ik zal vast muggen verzamelen voor je...
Ik heb zo minder dan een uur om verse lasagne te maken, denk niet dat dat lukt.quote:
Hmm, het zou net kunnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zo minder dan een uur om verse lasagne te maken, denk niet dat dat lukt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar maak ik graag olifanten van
Ah zo! Ze zijn ook dol op mij. Mja, vrouwtjes hè.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:13 schreef espri het volgende:
[..]
Daar houdt ze zo van en ik verstop de klamboe.
Ja maar het moet ook in de oven, en prei en wortel en knoflook en ui snijden duurt lang.quote:
Je bent een gezegend manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah zo! Ze zijn ook dol op mij. Mja, vrouwtjes hè.
Die hele zut in de keukenmachine mieteren en kort laten draaien. Of heel even in de blender.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar het moet ook in de oven, en prei en wortel en knoflook en ui snijden duurt lang.
En ook nog de schaal afwassen.
Waarom moet dat binnen een uur?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar het moet ook in de oven, en prei en wortel en knoflook en ui snijden duurt lang.
En ook nog de schaal afwassen.
Omdat ik het druk heb.quote:
Zzzzzzzzzzzmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En gewoon door blijven gaan met typen.![]()
Prik mij maar lek.
Oh wacht..
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over maximaal een uur terug hier.
Ja, dat. Meer bulten van die krengen per jaar dan er klinknagels in de Moerdijkbruggen zitten.quote:
Het leven is hard werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:21 schreef notturna het volgende:
Zo gegeten, afgewassen en nu lekker uitbuiken.
Wat hebben jullie aan voedsel in je raapje geschoven dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:21 schreef notturna het volgende:
Zo gegeten, afgewassen en nu lekker uitbuiken.
Ja dat moet je niet onderschatten, nee.quote:
Gewokte groenten, met kip, black bean woksausje en rijst.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat hebben jullie aan voedsel in je raapje geschoven dan?
Horren voor de ramen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat. Meer bulten van die krengen per jaar dan er klinknagels in de Moerdijkbruggen zitten.
Lekker!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Gewokte groenten, met kip, black bean woksausje en rijst.
En hoeveel klinknagels zitten er dan in de moerdijkbrug?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat. Meer bulten van die krengen per jaar dan er klinknagels in de Moerdijkbruggen zitten.
Heb ik. Denk dat ze via de achterdeur gezellig mee naar binnen gaan als ik uit de tuin kom.quote:
Prikkie jij bent hem!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En gewoon door blijven gaan met typen.![]()
Prik mij maar lek.
Oh wacht..
Dat was het zeker. Sode had zijn best gedaan.quote:
Minder dan ik aan muggenbulten heb.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:24 schreef notturna het volgende:
[..]
En hoeveel klinknagels zitten er dan in de moerdijkbrug?
Dan ben je nu vast een Michelin mannetje.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Minder dan ik aan muggenbulten heb.
Sowieso aardig op weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan ben je nu vast een Michelin mannetje.
ft. Pebbles?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Luister je een track van ene Dj Bam Bam.³ Zóu je toch verwachten dat je een flinke hengst te horen krijgt.
Maar nee hoor, beetje lafjes fluf fluf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |