Hier tussen 2 en 4 uur.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wachten bij de voordeur op de pakjesman is begonnen.
Ik kijk dinsdag wel even. Mss zit er nog leuke groene kleuren tussen voor in mijn roze slaapkamer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Wibra heeft ook gekleurde kratjes
Deze kleur groen is wel mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk dinsdag wel even. Mss zit er nog leuke groene kleuren tussen voor in mijn roze slaapkamer.
Meer oud Hollands bij de Xenos zie ikquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ow.. nee ik hou niet zo van kratjes of plastic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die kratjes niet echt mooi.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze kleur groen is wel mooi
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer oud Hollands bij de Xenos zie ikDeze zijn wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
Meer oud Hollands bij de Xenos zie ikVreselijk zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh maar niet de kleur groen van mijn huis.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze kleur groen is wel mooi
[ afbeelding ]
Vind ze niet heel gek hoor, om voorraad in op te bergenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind die kratjes niet echt mooi.
[..]
Meer oud Hollands bij de Xenos zie ikbedankt, ik typte en sekond te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je gaat goed..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt, ik typte en sekond te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |