Zzzzzzzzzzzmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En gewoon door blijven gaan met typen.![]()
Prik mij maar lek.
Oh wacht..
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over maximaal een uur terug hier.
Ja, dat. Meer bulten van die krengen per jaar dan er klinknagels in de Moerdijkbruggen zitten.quote:
Het leven is hard werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:21 schreef notturna het volgende:
Zo gegeten, afgewassen en nu lekker uitbuiken.
Wat hebben jullie aan voedsel in je raapje geschoven dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:21 schreef notturna het volgende:
Zo gegeten, afgewassen en nu lekker uitbuiken.
Ja dat moet je niet onderschatten, nee.quote:
Gewokte groenten, met kip, black bean woksausje en rijst.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat hebben jullie aan voedsel in je raapje geschoven dan?
Horren voor de ramen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat. Meer bulten van die krengen per jaar dan er klinknagels in de Moerdijkbruggen zitten.
Lekker!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Gewokte groenten, met kip, black bean woksausje en rijst.
En hoeveel klinknagels zitten er dan in de moerdijkbrug?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat. Meer bulten van die krengen per jaar dan er klinknagels in de Moerdijkbruggen zitten.
Heb ik. Denk dat ze via de achterdeur gezellig mee naar binnen gaan als ik uit de tuin kom.quote:
Prikkie jij bent hem!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En gewoon door blijven gaan met typen.![]()
Prik mij maar lek.
Oh wacht..
Dat was het zeker. Sode had zijn best gedaan.quote:
Minder dan ik aan muggenbulten heb.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:24 schreef notturna het volgende:
[..]
En hoeveel klinknagels zitten er dan in de moerdijkbrug?
Dan ben je nu vast een Michelin mannetje.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Minder dan ik aan muggenbulten heb.
Sowieso aardig op weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan ben je nu vast een Michelin mannetje.
ft. Pebbles?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Luister je een track van ene Dj Bam Bam.³ Zóu je toch verwachten dat je een flinke hengst te horen krijgt.
Maar nee hoor, beetje lafjes fluf fluf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |