quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:08 schreef espri het volgende:
[..]Jij wil vast lopen volgende maand.
Kan het me voorstellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest ook wel lachen toen ik hem klaar had.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:11 schreef espri het volgende:
Ik zal vast muggen verzamelen voor je...
Ik heb zo minder dan een uur om verse lasagne te maken, denk niet dat dat lukt.quote:
Hmm, het zou net kunnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zo minder dan een uur om verse lasagne te maken, denk niet dat dat lukt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar maak ik graag olifanten van
Ah zo! Ze zijn ook dol op mij. Mja, vrouwtjes hè.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:13 schreef espri het volgende:
[..]
Daar houdt ze zo van en ik verstop de klamboe.
Ja maar het moet ook in de oven, en prei en wortel en knoflook en ui snijden duurt lang.quote:
Je bent een gezegend manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah zo! Ze zijn ook dol op mij. Mja, vrouwtjes hè.
Die hele zut in de keukenmachine mieteren en kort laten draaien. Of heel even in de blender.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar het moet ook in de oven, en prei en wortel en knoflook en ui snijden duurt lang.
En ook nog de schaal afwassen.
Waarom moet dat binnen een uur?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar het moet ook in de oven, en prei en wortel en knoflook en ui snijden duurt lang.
En ook nog de schaal afwassen.
Omdat ik het druk heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |