Ik kom geen eens aan de 500 euro per jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,veel minder.Ik ga echt geen 500 euro voor een vest meer betalen.
500 is mijn inkomen momenteel.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom geen eens aan de 500 euro per jaar.
Ok rustig middagje dusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, alles oké hier. Net een klein hagelbuitje.
Dit was het nieuws.
Hier een tijdje terug ook... vies weer dat welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, alles oké hier. Net een klein hagelbuitje.
Dit was het nieuws.
Het is smerig koud met die wind erbij. Brr.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier een tijdje terug ook... vies weer dat wel
Heel tochtjequote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, hier wel.Wat heb jij allemaal uitgespookt vandaag?
Handig!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een verschil![]()
Geen stapels topjes die meer omvallen en dat het na 2 dagen weer een rommeltje wordt omdat je net die ene onderaan moet hebben.
Nu trek je het mandje eruit en je kunt gelijk pakken wat je nodig hebt
Ik moet zeggen dat ik het ook it te overwegenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een verschil![]()
Geen stapels topjes die meer omvallen en dat het na 2 dagen weer een rommeltje wordt omdat je net die ene onderaan moet hebben.
Dat is een beste trip zeg. Stervenskoud in het begin zeker.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel tochtjeEerst naar Utrecht en toen op een kanaal bij Vianen wat heen en weer gevaren, gelukkig allemaal droog
Hmm, misschien moet zelfs ik er maar eens aan geloven nu je dit zegt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een verschil![]()
Ja viel zelfs nog wel mee. Het is volgens mij nu ook kouder dan vanochtend vroegquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een beste trip zeg. Stervenskoud in het begin zeker.
Mooi zo!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:50 schreef drakin het volgende:
Woehoe krijg een winkelaar volgende week.
Januari begint toch weer een beetje op gang te komen na de erg langzame start 😁
Yes, nu even extra zuinig maar straks betere tijden vanaf eind feb/maart denk ik dat het weer los gaat.quote:
Over een paar maanden ben je misschien wel te druk om hier nog te posten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:50 schreef drakin het volgende:
Woehoe krijg een winkelaar volgende week.
Januari begint toch weer een beetje op gang te komen na de erg langzame start 😁
Denk het ook, want de verwarming lijkt nu warmer aan te voelen dan vanmorgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja viel zelfs nog wel mee. Het is volgens mij nu ook kouder dan vanochtend vroeg
Nog 1.5 week en dan gaan we voor twee weekjes in Sevilla trainen om de kou wat te ontvluchtenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het ook, want de verwarming lijkt nu warmer aan te voelen dan vanmorgen.
Welja joh!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog 1.5 week en dan gaan we voor twee weekjes in Sevilla trainen om de kou wat te ontvluchten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |