abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191074794
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Als ik naar Maastricht ga blijf ik doorgaans langer dan 5 minuten en laad ik ter plekke :s)
Welke auto heb je eigenlijk?
pi_191074880
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:44 schreef matigeuser het volgende:
Mensen die denken dat we er ooit op vooruit gaan :')

Dat zijn diezelfde idioten die denken dat het goed was dat vrouwen ook gaan werken. Of dat het basisinkomen geweldig is. Of dat insert x goedkoper is.

De status quo blijft altijd behouden. Een ondernemer of overheid accepteert geen daling in inkomen of omzet. Het moet altijd blijven 'groeien'.

Hebben we meer geld te besteden? Dan gaan de prijzen gewoon omhoog. Hebben we een alternatief gevonden voor de melkkoe? Dan komt er een nieuwe belasting of wat dan ook.

No way dat onze overheid straks iedereen met een elektrische auto geen wegenbelasting laat betalen en de auto laat opladen tegen normale energietarieven. Dat scheelt ze miljarden paar jaar. Geen enkele ambtenaar die dat kan accepteren. Er komt altijd iets voor in de plaats.

Tering, wat ben ik cynisch en negatief geworden zeg. Maar ja, het blijkt elke keer zo realistisch genoeg dat ik niet anders kan.
Wauw, dit is de meest realistische en kloppende post wat ik sinds tijden op FOK! heb gelezen.

Chapeau.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 17-01-2020 17:37:03 ]
pi_191074929
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:53 schreef fathank het volgende:
Genoeg alternatieven :')

Schooiers met een 5ehands plofkoets die haten op superieure electromobielen :')
pi_191074962
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:54 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Je bedoelt diezelfde mensen die iedere verjaardag lopen te janken dat de benzine, gas, electra, mrb en BPM zo hoog zijn geworden. De boze witman, niets doen en lekker janken man :')
Lees de OP eens O-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_191075015
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:44 schreef matigeuser het volgende:
Mensen die denken dat we er ooit op vooruit gaan :')

Dat zijn diezelfde idioten die denken dat het goed was dat vrouwen ook gaan werken. Of dat het basisinkomen geweldig is. Of dat insert x goedkoper is.

De status quo blijft altijd behouden. Een ondernemer of overheid accepteert geen daling in inkomen of omzet. Het moet altijd blijven 'groeien'.

Hebben we meer geld te besteden? Dan gaan de prijzen gewoon omhoog. Hebben we een alternatief gevonden voor de melkkoe? Dan komt er een nieuwe belasting of wat dan ook.

No way dat onze overheid straks iedereen met een elektrische auto geen wegenbelasting laat betalen en de auto laat opladen tegen normale energietarieven. Dat scheelt ze miljarden paar jaar. Geen enkele ambtenaar die dat kan accepteren. Er komt altijd iets voor in de plaats.

Tering, wat ben ik cynisch en negatief geworden zeg. Maar ja, het blijkt elke keer zo realistisch genoeg dat ik niet anders kan.
Natuurlijk moet iedereen met een electrische auto's wegenbelasting betalen, nu is er korting om electrische auto's te stimuleren.

Als je die cynische blik gebruikt om te kijken hoe het in bijvoorbeeld 1950 er aan toe ging en hoe het nu is. Kan je mij niet wijsmaken dat we er niet op vooruit zijn gegaan

We hebben nu ook een stuk meer dan 50 jaar geleden en toch zijn onze boodschappen tov van ons inkomen gedaald.

Was niet goed gaat, is dat wij het niet beter hebben dan onze ouders. Ook niet slechter trouwens
pi_191075050
Kijk al die EV-rijders eens op hun pik getrapt zijn :')
pi_191075075
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Mad.
pi_191075178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:56 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Mad.
Kijk deze EV-rijder eens mad zijn :')
  vrijdag 17 januari 2020 @ 18:08:33 #109
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_191075207
TS snapt het zoals gewoonlijk weer eens niet.

Buiten dat maken echt alleen maar armoedzaaiers zich over dit soort randzaken druk.

Ergo TS is een schooier.
pi_191075234
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Natuurlijk moet iedereen met een electrische auto's wegenbelasting betalen, nu is er korting om electrische auto's te stimuleren.

Als je die cynische blik gebruikt om te kijken hoe het in bijvoorbeeld 1950 er aan toe ging en hoe het nu is. Kan je mij niet wijsmaken dat we er niet op vooruit zijn gegaan

We hebben nu ook een stuk meer dan 50 jaar geleden en toch zijn onze boodschappen tov van ons inkomen gedaald.

Was niet goed gaat, is dat wij het niet beter hebben dan onze ouders. Ook niet slechter trouwens
Nog 50 jaar geleden kon je een huis kopen met een inkomen. Toen betaalde mijn moeder nog 200 gulden per maand voor boodschappen. Tegenwoordig betaal je 400 euro (880 gulden!) voor precies hetzelfde. Toen kostte brandstof ook iets van anderhalve gulden. Een pakje sigaretten 3 gulden. Betaalde je nog niet de hoofdprijs voor warm douchen en een lamp aanzetten. En kon je ook nog eens makkelijk met je hele gezin op vakantie. En was je pensioen waardevast, kostte zorg niet de hoofdprijs en kreeg je wat terug om je spaargeld aan een bank toe te vertrouwen.

Nee echt, nu is het allemaal beter.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_191075244
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:08 schreef pferdfahrer het volgende:
TS snapt het zoals gewoonlijk weer eens niet.

Buiten dat maken echt alleen maar armoedzaaiers zich over dit soort randzaken druk.

Ergo TS is een schooier.
Pferdelul :')
pi_191075247
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Echt hè :')
  vrijdag 17 januari 2020 @ 18:16:18 #113
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_191075289
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Pferdelul :')
Tontodans :')
pi_191075351
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:16 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Tontodans :')
Pferdemongol :')
pi_191075375
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nog 50 jaar geleden kon je een huis kopen met een inkomen. Toen betaalde mijn moeder nog 200 gulden per maand voor boodschappen. Tegenwoordig betaal je 400 euro (880 gulden!) voor precies hetzelfde. Toen kostte brandstof ook iets van anderhalve gulden. Een pakje sigaretten 3 gulden. Betaalde je nog niet de hoofdprijs voor warm douchen en een lamp aanzetten. En kon je ook nog eens makkelijk met je hele gezin op vakantie. En was je pensioen waardevast, kostte zorg niet de hoofdprijs en kreeg je wat terug om je spaargeld aan een bank toe te vertrouwen.

Nee echt, nu is het allemaal beter.
Komt door die parasitaire partij waar jij zo vol van bent.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_191075450
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ah, ik vroeg me al af waar je bleef. Moeten de batterijen van je vd klimaat topic detector worden opgeladen?

Als ik nu eens zeg dat ik 70 km van mijn werk woon? En dat ik met een benzine auto prima naar de Ardennen en terug kan rijden zonder te hoeven tanken? Dat ik onderweg overal benzine kan tanken en binnen 5 minuten weer lachend langs die aarzelend opladende Nikko voertuigjes rijd? Terwijl ze dus net zoveel moeten betalen? :)
Dat zou jij dus met een elektrische auto ook allemaal kunnen. Met alleen thuis laden, welteverstaan. En dan betaal je zeker weten minder dan je nu aan benzine in je Opel Astra moet gooien.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_191075698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:28 schreef knoopie het volgende:

[..]

Dat zou jij dus met een elektrische auto ook allemaal kunnen. Met alleen thuis laden, welteverstaan. En dan betaal je zeker weten minder dan je nu aan benzine in je Opel Astra moet gooien.
Straks wanneer EV’s volledig wegenbelasting betalen wordt het toch wel een stuk minder leuk een EV te kopen hoor..
Door het pakket erg zware auto’s, hogere aanschafprijs en restwaarde is minimaal omdat weinig mensen accus willen waar al 100.000 mee is gereden (een groter pakket die niet zovaak snellaad kan makkelijk 500.000 mee, maar men durft niet)
Daarnaast duurt het laden wel lang (ja snel kan, erg slecht voor de batterij), al meerdere keren gehad dat een collega plots weg moest maar zijn auto nog niet vol genoeg was.
pi_191075737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:42 schreef mikieu het volgende:

[..]

Straks wanneer EV’s volledig wegenbelasting betalen wordt het toch wel een stuk minder leuk een EV te kopen hoor..
Door het pakket erg zware auto’s, hogere aanschafprijs en restwaarde is minimaal omdat weinig mensen accus willen waar al 100.000 mee is gereden (een groter pakket die niet zovaak snellaad kan makkelijk 500.000 mee, maar men durft niet)
Daarnaast duurt het laden wel lang (ja snel kan, erg slecht voor de batterij), al meerdere keren gehad dat een collega plots weg moest maar zijn auto nog niet vol genoeg was.
Tesla heeft 240kw opladers, half uurtje, niet slecht voor je accu.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 18:48:25 #119
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_191075787
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:29 schreef Questular het volgende:

[..]

Welke auto heb je eigenlijk?
Model 3 van de vrouw rijden we privé. de stinkdiesel van mijn werkgever staat in het weekend stil. Ga toch geen 22% bijtelling betalen _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_191075810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:44 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Tesla heeft 240kw opladers, half uurtje, niet slecht voor je accu.
Heel ander segment wmb, wanneer je een goede tesla kunt aanschaffen zul je je weinig druk maken om de afschrijving of het tanken. Enige rede dat we deze autos overal zien is de belachelijke voordelen die ze vooral hadden en nog hebben. Ik geef de mensen die dat doen groot gelijk.
pi_191075817
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Model 3 van de vrouw rijden we privé. de stinkdiesel van mijn werkgever staat in het weekend stil. Ga toch geen 22% bijtelling betalen _O-
M3. _O_ _O_
pi_191076003
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch :)
pi_191076019
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef halfway het volgende:

[..]

Komt door die parasitaire partij waar jij zo vol van bent.
Misschien ben je vergeten wat den Uyl voor beleid voerde.
pi_191076073
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:28 schreef knoopie het volgende:

[..]

Nee dank je. Liever 600 km actieradius en unlimited tankvrijheid. Zeker als brandstof zometeen hetzelfde gaat kosten (of meer, want een ev doe je niet zomaar meer weg omdat je die aan de straatstenen niet meer kwijt kunt met alle nadelen) en de aanschafprijs belachelijk hoog is.
pi_191076085
Ook echt denken dat het beter is voor het milieu :') :') :') :') :')

Niemand is ready :') :') :') :') :') :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')