Daar zat ze toch al in?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
In de USA is transgenderisme een soort nieuwe religie aan het worden, dus dit verbaast mij niets. Sint Nikkie zal straks ook wel als gastjurylid optreden bij RuPaul's Drag Race.
Waarom geen podcast met Joe Rogan... al die Hollywoodtalkshows boeit niemand.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:31 schreef maily het volgende:
Nikkie de Jager op de bank bij Ellen DeGeneres om te vertellen over haar coming-outtwitter:NikkieTutorials twitterde op maandag 20-01-2020 om 09:10:28I cannot even believe I’m about to say this but... I’m at the airport, off to Los Angeles cause I’ll be a guest on @:TheEllenShow 😳🥺😇💙 https://t.co/sfYV3g3F3m reageer retweet
Ah dan was dat het want de TV Kantine kijk ik niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:29 schreef Leandra het volgende:
Er is in 2015 wel een petitie geweest om haar als gast jurylid in het programma te krijgen, dus heel origineel is het idee iig niet.
Je ziet nu welk belang zij zelf hebben om die onderdrukte status in stand te houden. Of ja wat doet lijken alsquote:Op maandag 20 januari 2020 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Apart, dat er een hele pride month is waarin transgenders klagen hoe onderdrukt ze zijn. En nu komt Nikkie "uit de kast" en opent het allerlei deuren voor haar. Landelijk dagenlang op televisie en nu ook naar de VS.
Misschien zijn ze niet zo onderdrukt als ze zelf denken. Maarja die slachtofferrol voelt wel lekker natuurlijk.
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je ziet nu welk belang zij zelf hebben om die onderdrukte status in stand te houden. Of ja wat doet lijken als
wie ?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:55 schreef speedcore het volgende:
" onze" nikkie is helemaal zo dapper niet. de telegraaf wist vorige week nog te melden dat het vriendje van "onze Nikkie van niks wist en dacht dat "onze" Nikkie geboren was met een vagina ipv een penisje. Zo iets verzwijgen in je relatie is de lafheid ten top.
Waar staat dat? Of beter: bron?quote:Op maandag 20 januari 2020 21:55 schreef speedcore het volgende:
" onze" nikkie is helemaal zo dapper niet. de telegraaf wist vorige week nog te melden dat het vriendje van "onze Nikkie van niks wist en dacht dat "onze" Nikkie geboren was met een vagina ipv een penisje. Zo iets verzwijgen in je relatie is de lafheid ten top.
Het zijn vooral Nikkie-fans hier die eindeloos blijven doorzeuren over hoe moedig en grensverleggend dat rare mens is.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:54 schreef Seven. het volgende:
Jezus, topic 6 al. Het maakt heel wat los bij de tere fokkers.
Ik wist gewoon dat jij me zou quoten, je kunt het gewoon niet laten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het zijn vooral Nikkie-fans hier die eindeloos blijven doorzeuren over hoe moedig en grensverleggend dat rare mens is.En als door een wesp gestoken reageren op iedereen die ook maar een beetje kritiek uit op transgenderisme.
Fixedquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het zijn vooral Nikkie-bashers hier die eindeloos blijven doorzeuren.En als door een wesp gestoken reageren op iedereen die ook maar een beetje genuanceerd reageert.
Een van de vorige deeltjes. Cruciaal is: wanneer is het wèl verteld?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:53 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Waar staat dat? Of beter: bron?
Niemand die hier zegt dat je deze ontwikkelingen verplicht dient toe te juichen. Niemand die zegt dat het verboden is om andere meningen hierover uit te spreken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
En als door een wesp gestoken reageren op iedereen die ook maar een beetje kritiek uit op transgenderisme.
Het klopt nog steeds.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:33 schreef Za het volgende:
Dit is het jammer wanneer je een verhaal verzint, je gaat een niet kloppend verhaal ophangen.
In haar video zei ze:
I have been blackmailed by people that wanted to leak my story to the press. It was frightening to know that there are people out there that are so evil they can't respect someone's true identity. It is vile and it is gross." Nikkie adds: " They said they wanted to leak this because I am lying or because I am scared to know who I really am. So for the people who tried to blackmail me, this one's for you." Nikkie then holds up her middle finger and says: "I hope you can sit nice on it."
Vandaag bij Ellen vertelt ze dat een jongen uit haar verleden haar emailde en zei dat ze haar verhaal moest doen, anders deed hij het
(daarna veranderde ze vakkundig binnen 10 seconden van onderwerp):
https://www.nu.nl/278551/(...)ellen-degeneres.html
Dit soort verhalen moet je gewoon beter voorbereiden met zo'n groot publiek, of in het interview eerlijk zeggen dat je je genoodzaakt zag een blackmail verhaal in te passen, en om welke reden.
Come on.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:54 schreef Lunatiek het volgende:
Het klopt nog steeds.
They kun je eventueel ook voor enkelvoud gebruiken
...quote:en er is wel degelijk sprake van chantage.
Dan kan het inderdaad niet bestaanquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:06 schreef YoungDriller het volgende:
Ik weet dat deze botchboy hier vies veel geld mee aan het verdienen is. En het valt me op dat er nog steeds niemand gepakt is (toch?) voor deze chantage.
Zij geeft aan dat de jongen heeft gezegd, of je vertelt het zelf, of ik doe het.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:06 schreef YoungDriller het volgende:
En het valt me op dat er nog steeds niemand gepakt is (toch?) voor deze chantage.
Het is pure chantage.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:24 schreef Za het volgende:
[..]
Zij geeft aan dat de jongen heeft gezegd, of je vertelt het zelf, of ik doe het.
Wettelijk gezien valt dat niet onder afpersing. (indien het zou hebben plaatsgevonden, wat niet aannemelijk is).
Wat boeit dat of het wettelijk gezien afpersing is of niet als het overduidelijk chantage is?quote:
Waar dan?quote:[..]
Zeker wel.
Het is niet overduidelijk chantage wanneer eea niet voldoet aan de wettelijke criteria.quote:Op donderdag 23 januari 2020 02:12 schreef Lunatiek het volgende:
Wat boeit dat of het wettelijk gezien afpersing is of niet als het overduidelijk chantage is?
Zo'n beetje alle media:quote:Waar dan?
Het is een aanname dat zij zich in een hachelijke positie bevond, ook dat er op walgelijke wijze gepest werd, en mijn begrip hieromtrent.quote:Op donderdag 23 januari 2020 02:12 schreef Lunatiek het volgende:
Volgens mij snap je niet wat er is gebeurd en in welke hachelijke positie Nikkie zich bevond. En hoe walgelijk dat pestgedrag is.
Beetje onhandig vertalen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 02:39 schreef Za het volgende:
[..]
Het is niet overduidelijk chantage wanneer eea niet voldoet aan de wettelijke criteria.
[..]
Zo'n beetje alle media:
https://www.google.com/se(...)mobile&ie=UTF-8#ip=1
Ellen is 1,71 m, Nikkie 1,89 m. Het verschil lijkt hier vele malen groter.quote:
Komt omdat één de bouw van een vent heeft en de ander nietquote:Op donderdag 23 januari 2020 06:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ellen is 1,71 m, Nikkie 1,89 m. Het verschil lijkt hier vele malen groter.
Nikkie is toch 1.96m?quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ellen is wel smallerquote:Op donderdag 23 januari 2020 06:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, Nikkie heeft de bouw van een Hollands viswijf. Maar zoals ze daar zitten lijkt het lengteverschil minstens een meter. Door camera-posities en lenzen kun je dat makkelijk suggereren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Komt omdat één de bouw van een vent heeft en de ander niet
''Ze'' is letterlijk als man geboren, dus nee. De bouw van een vent. Dat ligt besloten in het woord ''bouw''. Hoe iemand gebouwd is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:28 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, Nikkie heeft de bouw van een Hollands viswijf.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:28 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, Nikkie heeft de bouw van een Hollands viswijf. Maar zoals ze daar zitten lijkt het lengteverschil minstens een meter. Door camera-posities en lenzen kun je dat makkelijk suggereren.
De Ellen DeGeneres show is wel echt tenenkrommend slecht, ik begrijp niet dat daar anno 2020 nog veel mensen naar kijken.quote:
Dan kijk je het blijkbaar nooit. Ontzettend goedequote:Op donderdag 23 januari 2020 10:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
De Ellen DeGeneres show is wel echt tenenkrommend slecht, ik begrijp niet dat daar anno 2020 nog veel mensen naar kijken.
Jij overschat het Amerikaanse volk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
De Ellen DeGeneres show is wel echt tenenkrommend slecht, ik begrijp niet dat daar anno 2020 nog veel mensen naar kijken.
Dan zijn er miljoenen mensen blind en achterlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:51 schreef zomer86 het volgende:
Ik zag beelden van hem bij die andere trut, Ellen, maar je moet serieus blind en achterlijk zijn om te denken dat dit een vrouw zou zijn.
Jij wil zeggen dat dat niet zo is?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:06 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dan zijn er miljoenen mensen blind en achterlijk.
Of dit is een stelling ingegeven door hindsight-bias.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het 'overduidelijk een man is' terwijl miljoenen mensen over de hele wereld haar niet als man zagen (tot bekend werd dat ze een transgender was).quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:09 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat dat niet zo is?
Tja, miljoenen mensen geloofden ook dat pranks echt waren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:11 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het 'overduidelijk een man is' terwijl miljoenen mensen over de hele wereld haar niet als man zagen (tot bekend werd dat ze een transgender was).
Dus dit lijkt me inderdaad een klassiek geval van hindsight bias.
Precies ja. Je ondersteunt mijn punt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:13 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Tja, miljoenen mensen geloofden ook dat pranks echt waren.
Dan zal ik wel speciaal zijn. Goed om te weten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:15 schreef Degodvader het volgende:
Precies ja. Je ondersteunt mijn punt.
Want nu stellen dat die pranks ' overduidelijk nep waren' is eveneens hindsight bias. Nu je weet dat het nep is, is het ineens 'overduidelijk'
Als ze overduidelijk nep waren, was dat namelijk van meet af aan duidelijk geweest. Dat is zegmaar, de definitie van 'overduidelijk'.
Volgens mij waren er wel her en der wat mensen die het vermoeden hadden. Maar, ik kan me voorstellen, dat er veel meer mensen waren die dachten; 'he, dat kon wel eens een transgender zijn', maar het niet boeiend vonden. Of mensen die het dachten, en er vervolgens maar niets over zeiden omdat je dan jan en allegenderneutralen over je heen krijgt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:11 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het 'overduidelijk een man is' terwijl miljoenen mensen over de hele wereld haar niet als man zagen (tot bekend werd dat ze een transgender was).
Het is meer dat de meeste mensen niet lang genoeg stil stonden bij de persoon Nikkie Tutorials om zich uberhaupt af te gaan vragen of het wellicht ooit een man was.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:11 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Met de omvang van haar fanbase kun je dit lastig volhouden vrees ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is meer dat de meeste mensen niet lang genoeg stil stonden bij de persoon Nikkie Tutorials om zich uberhaupt af te gaan vragen of het wellicht ooit een man was.
Even los van alle overbodige bijvoeglijk naamwoorden. Gelet op dikgedrukte lijk je het met me eens te zijn.quote:De eerste keer dat ik Nikkie zag vond ik het al een rare vogel, dat was bij Holland's Next Topmodel voor plus-sized dames. Komt ineens een boom van een vrouw binnen die iedereen schijnbaar al kent of zelfs als idool heeft, met een laag plamuur op die kop waardoor geen porie meer zichtbaar is.
Ik vond het maar een rare verschijning en een griezelige, neppe rotkop. Maar of onder die extreem dikke, vieze laag make-up, onnatuurlijk lange verschijning en relatief lage stem een kerel zou zitten, daar dacht ik niet echt over na. Ik was meer bezig met de lekkere dikke reten van die kandidates. Als ik Nikkie echt goed bestudeerd had, naar YouTube was gegaan en video's had bekeken, had ik die conclusie misschien wel getrokken. Misschien ook niet. Maar die dikke laag plamuur maakte het al lastig Nikkie's leeftijd en echte huidskleur in te schatten, laat staan de ware sekse.
Klinkt goed. Kun je misschien nu even aangeven welke BN'ers transgender zijn waarvan we het nu nog niet weten? Dat scheelt mij in de toekomst weer een verrassing.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:31 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel speciaal zijn. Goed om te weten.
Ook voor jouw een test om je hindsight te testen: GC / Zeg je meneer of mevrouw?quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:51 schreef zomer86 het volgende:
Ik zag beelden van hem bij die andere trut, Ellen, maar je moet serieus blind en achterlijk zijn om te denken dat dit een vrouw zou zijn.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is meer dat de meeste mensen niet lang genoeg stil stonden bij de persoon Nikkie Tutorials om zich uberhaupt af te gaan vragen of het wellicht ooit een man was.
De eerste keer dat ik Nikkie zag vond ik het al een rare vogel, dat was bij Holland's Next Topmodel voor plus-sized dames. Komt ineens een boom van een vrouw binnen die iedereen schijnbaar al kent of zelfs als idool heeft, met een laag plamuur op die kop waardoor geen porie meer zichtbaar is.
Ik vond het maar een rare verschijning en een griezelige, neppe rotkop. Maar of onder die extreem dikke, vieze laag make-up, onnatuurlijk lange verschijning en relatief lage stem een kerel zou zitten, daar dacht ik niet echt over na. Ik was meer bezig met de lekkere dikke reten van die kandidates. Als ik Nikkie echt goed bestudeerd had, naar YouTube was gegaan en video's had bekeken, had ik die conclusie misschien wel getrokken. Misschien ook niet. Maar die dikke laag plamuur maakte het al lastig Nikkie's leeftijd en echte huidskleur in te schatten, laat staan de ware sekse.
In jouw belevenis wel, feitelijk niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 05:58 schreef Lunatiek het volgende:
Beetje onhandig vertalen.
Het blijft chantage als je iemand dwingt iets te doen door die persoon te bedreigen hem of haar iets schadelijks aan te doen.
Dit is niet de plek om je innerlijke dialoog te bespreken.quote:Wetboek schuif je maar in je reet, de poep kontkomt toch al uit je smoel.
Volgens mij hebben we het ook niet puur over de fans, of wel? Al die vrouwen en meisjes die het kanaal volgen zullen het inderdaad nooit gedacht hebben, maar heteromannen hebben wel een soort radar voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:48 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Met de omvang van haar fanbase kun je dit lastig volhouden vrees ik.
Miljarden mensen geloven nog steeds dat de tora/bijbel/koran de waarheid zijn. Nog erger.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:13 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Tja, miljoenen mensen geloofden ook dat pranks echt waren.
Geloof je het met het laatste nieuws trouwens wel? Chanteur bekend bij politie etc.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een niet bestaande chanteur toch allemaal kan veroorzaken..
Nee. Waarom zou ik iemand op zijn woord moeten geloven die aantoonbaar gelogen heeft?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:51 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Geloof je het met het laatste nieuws trouwens wel? Chanteur bekend bij politie etc.
Je bedoelt jezelf nu? Want jij wist zeker dat er geen chanteur was. Nu blijkt dat de gegevens van de chanteur bij de politie bekend zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik iemand op zijn woord moeten geloven die aantoonbaar gelogen heeft?
Nee. Blijkt dat ja? Omdat Nikkie dat zegt? Aha.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:54 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf nu? Want jij wist zeker dat er geen chanteur was. Nu blijkt dat de gegevens van de chanteur bij de politie bekend zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:
Mijn tweet waarin ik aangeef dat de chanteur niet bestaat heeft 18 likes gekregen.
Ik zeg niet dat het nu de waarheid is, maar veel is het wel natuurlijk.
Normaal denk ik niet dat dat veel zegt, maar als een autoriteit op het gebied van transgenders dat zegt begin ik toch te twijfelen!quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:
Mijn tweet waarin ik aangeef dat de chanteur niet bestaat heeft 18 likes gekregen.
Dus jij denkt dat ze nu weer liegt. De persafdeling van de politie dat prima vindt. Iedereen om haar heen in het complot zit. Geen van de rapportende media het verhaal even heeft gecheckt?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee. Blijkt dat ja? Omdat Nikkie dat zegt? Aha.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:00 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze nu weer liegt.
Nee hoor. Die van jou. Post 268. Geloof je haar nu wel. Jouw reactie 'nee'. Als je haar niet gelooft is de enige andere mogelijkheid dat je denkt dat ze niet de waarheid spreekt.quote:
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:04 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Reageer je nog op de rest van de post?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:05 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Meneer is betrapt op liegen en te trots om het toe te geven. Helder.
Daar komt de betreffende persoon zelf toch op een bepaalde dag achter?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:21 schreef Fries1956 het volgende:
En wat klopt er precies niet bij een transgender?
Het verhaal is volledig verzonnen, waarom helpt niemand haar?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:51 schreef Degodvader het volgende:
Geloof je het met het laatste nieuws trouwens wel? Chanteur bekend bij politie etc.
Waarom zou dat weinig geloofwaardig zijn? Volgens mij begrijp jij niet hoe ons strafrecht (en politie-justitie) werkt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:03 schreef Za het volgende:
[..]
Het verhaal is volledig verzonnen, waarom helpt niemand haar?
De politie die uitzoekt wie het is, en de naam, adres, telefoonnummer en email doorgeeft, maar de persoon niet vervolgd ondanks het aantoonbaar plegen van een strafbaar feit. Weinig geloofwaardig.
Die Niels wil gewoon neuken. Maar ja, die binnengevouwen lul moet dan wel naar buiten komen. @Wereldgozerquote:Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een niet bestaande chanteur toch allemaal kan veroorzaken..
Omdat wanneer iemand aangifte doet van afdreiging, het daarmee strafbaar is, en niet aan het slachtoffer om te bepalen dat diegene al genoeg gestraft is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:24 schreef Degodvader het volgende:
Waarom zou dat weinig geloofwaardig zijn? Volgens mij begrijp jij niet hoe ons strafrecht (en politie-justitie) werkt.
Ze stelt ook niet dat ze die gegevens van de politie heeft gekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat wanneer iemand aangifte doet van afdreiging, het daarmee strafbaar is, en niet aan het slachtoffer om te bepalen dat diegene al genoeg gestraft is.
Daarnaast geeft de politie geen gegevens als naam, adres, telefoonnummer en emailadres van daders door aan slachtoffers.
Dat zijn haar exacte woorden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:10 schreef Leandra het volgende:
Ze stelt ook niet dat ze die gegevens van de politie heeft gekregen.
Ik heb ook wel ergens een twijfel dat dit verhaal een beetje is aangedikt om de coming-out goed te laten verlopen. Misschien was ze zo bang voor de commentaren wanneer ze zich out of the blue als transgender zou outen en online afgebrand zou worden, dat ze een slachtofferrol heeft gebruikt om die wind uit de zeilen te nemen...quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 23 januari 2020 02:46 schreef Za het volgende:
[..]
Het is een aanname dat zij zich in een hachelijke positie bevond, ook dat er op walgelijke wijze gepest werd, en mijn begrip hieromtrent.
Het ligt voor de hand, en is inmiddels ook wel duidelijk, dat Nikkie gekozen heeft voor een bepaalde insteek. Door het chantage aspect in te passen creëert ze een bepaalde verontwaardiging waarbij ze mensen over de eventuele "waarom nu pas" vraag/verontwaarding heen tilt, alsmede het zakelijke contacten onmogelijk maakt af te haken.
Gewoon een slimme zet.
Moet hij weten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Niels wil gewoon neuken. Maar ja, die binnengevouwen lul moet dan wel naar buiten komen. @:wereldgozer
Dat dacht ik al. Je hebt nog nooit het strafrecht van dichtbij meegemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat wanneer iemand aangifte doet van afdreiging, het daarmee strafbaar is, en niet aan het slachtoffer om te bepalen dat diegene al genoeg gestraft is.
Daarnaast geeft de politie geen gegevens als naam, adres, telefoonnummer en emailadres van daders door aan slachtoffers.
Nee dat zijn het niet, ze zegt dat ze met behulp van de politie heeft ontdekt wie haar chanteur is, ze stelt helemaal niet dat ze al die gegevens van de politie gekregen heeft.quote:
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:07 schreef Leandra het volgende:
Nee dat zijn het niet, ze zegt dat ze met behulp van de politie heeft ontdekt wie haar chanteur is, ze stelt helemaal niet dat ze al die gegevens van de politie gekregen heeft.
Zij is bekend en zij wijkt af van de norm. Daar zijn de media gek op. Dat iedereen nu opeens dol is op transgenders geloof ik niet. Het is gewoon amusement..een freak show in een modern jasje waarvoor types als Nikki worden gebruikt. En het mes snijdt aan 2 kanten want zij wordt er zelf ook beter van.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Apart, dat er een hele pride month is waarin transgenders klagen hoe onderdrukt ze zijn. En nu komt Nikkie "uit de kast" en opent het allerlei deuren voor haar. Landelijk dagenlang op televisie en nu ook naar de VS.
Misschien zijn ze niet zo onderdrukt als ze zelf denken. Maarja die slachtofferrol voelt wel lekker natuurlijk.
Ik had nog nooit van haar gehoord , totdat ik dit topic begon te lezenquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:45 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb altijd geweten onbewust dat zij Trans was. Ik dacht iedereen weet dat wel.
Ik schrok toen ze uit de kast kwam.
Als jij niet snapt dat er een verschil is tussen "met behulp van de politie heb ik achterhaald wie mij gechanteerd heeft" en "de politie heeft mij alle gegevens gegeven" dan houdt het op.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:13 schreef Za het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Ze zegt dat ze de namen, adressen, telefoonnummers, emailadressen, gezinssamenstelling alles heeft verkregen met behulp van de politie.
Hoe zie je deze situatie überhaupt voor je, zodra je aangifte doet van afpersing/afdreiging is het een zaak voor de politie, en die gaan niet met hun bevindingen naar het slachtoffer maar gaan vervolgen.
Afpersing/afdreiging is een delict.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:12 schreef Leandra het volgende:
Als jij niet snapt dat er een verschil is tussen "met behulp van de politie heb ik achterhaald wie mij gechanteerd heeft" en "de politie heeft mij alle gegevens gegeven" dan houdt het op.
Ja, want zonder aangifte kan de politie haar niet geholpen hebben uiteraard....quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:21 schreef Za het volgende:
[..]
Afpersing/afdreiging is een delict.
Op het moment dat je daar aangifte van doet is het in handen van de politie.
Zij gaan een slachtoffer niet helpen uitzoeken wie erachter zit. Zo werkt ons rechtssysteem niet.
Welke woordkeuze je hiervoor kiest is verder irrelevant.
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:23 schreef Leandra het volgende:
Ja, want zonder aangifte kan de politie haar niet geholpen hebben uiteraard....
quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:25 schreef Za het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daarna is het volledig uit haar handen.
Dat dacht ik al. Je hebt nog nooit het strafrecht van dichtbij meegemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat de politie geen calamiteiten gaat initiëren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:52 schreef Degodvader het volgende:
Tot slot, zulke gegevens kunnen wel degelijk aan het slachtoffer worden verstrekt. Dat gebeurt ook met enige regelmaat. Waarom jij denkt dat dit niet zo is, vraag ik me dan ook af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |