Bron?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:33 schreef Ivo1985 het volgende:
De dingen die ik noemde, uitgezonderd het moorden, gebeuren dagelijks in Nederland. Maar gezien je vragen realiseer je je blijkbaar niet hoe slecht het in werkelijkheid gesteld is met de acceptatie in Nederland.
Ik ken inderdaad meerdere transgender vouwen en mannen die dit soort dingen meemaken in Nederland.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:33 schreef Ivo1985 het volgende:
De dingen die ik noemde, uitgezonderd het moorden, gebeuren dagelijks in Nederland. Maar gezien je vragen realiseer je je blijkbaar niet hoe slecht het in werkelijkheid gesteld is met de acceptatie in Nederland.
Ik ken er ook meerdere die het niet meemaken, en er van op kijken als er weer eens iets (eens in de zoveel tijd) opduikt in de media.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:51 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad meerdere transgender vouwen en mannen die dit soort dingen meemaken in Nederland.
Nee hoor, transgenders hebben een uitstekend leven in Nederland. Hou op met dat slachtoffer-gebazel. Ze zijn niet zielig.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:33 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik ken er ook die het niet meemaken, maar dat is wel van een aantal factoren afhankelijk. Locatie bijvoorbeeld: in Amsterdam Zuid is het anders dan in een klein dorp in Limburg. Ook maakt het uit of je al jong bent begonnen met hormonen, omdat het dan minder duidelijk te zien is.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ken er ook meerdere die het niet meemaken, en er van op kijken als er weer eens iets (eens in de zoveel tijd) opduikt in de media.
Kortom: je eigen belevingswereld staat meestal ver af van wat er daadwerkelijk gebeurt.
Maar het is makkelijker om je eigen belevingswereldje als de norm te nemen, en te roepen "oh wat hebben we het toch slecht in Nederland", dan daarbuiten te kijken.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:34 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik ken er ook die het niet meemaken, maar dat is wel van een aantal factoren afhankelijk. Locatie bijvoorbeeld: in Amsterdam Zuid is het anders dan in een klein dorp in Limburg.
Wat versta jij onder jong?quote:Ook maakt het uit of je al jong bent begonnen met hormonen, omdat het dan minder duidelijk te zien is.
Zover ik het begrijp is het aan te raden om in de vroege puberteit te beginnen, wanneer je lichaam zich vormt naar de uiteindelijke vorm. Ik ben geen dokter, maar de transgendervrouwen die ik ken zien daarin Valentijn de Hingh of Loiza Lamers voorbeelden. Bij een man van 70 ligt het lastiger.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Wat versta jij onder jong?
Dat zou per direct verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:40 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Zover ik het begrijp is het aan te raden om in de vroege puberteit te beginnen, wanneer je lichaam zich vormt naar de uiteindelijke vorm.
Lastigquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zou per direct verboden moeten worden.
De feiten spreken voor zich: transgenders hebben vaker te maken met bedreigingen en geweld. Er valt nog een hoop terrein te winnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee hoor, transgenders hebben een uitstekend leven in Nederland. Hou op met dat slachtoffer-gebazel. Ze zijn niet zielig.
Is dat een reden ze hier verbaal af te maken?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee hoor, transgenders hebben een uitstekend leven in Nederland. Hou op met dat slachtoffer-gebazel. Ze zijn niet zielig.
Doet de user die jij quote dat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:16 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Is dat een reden ze hier verbaal af te maken?
Buiten dat ik dat direct geloof, baseer je dat op cijfers of is dat natte vinger werk?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich: transgenders hebben vaker te maken met bedreigingen en geweld. Er valt nog een hoop terrein te winnen.
Dat een transgender het hier beter heeft dan in veel andere landen, betekent niet dat er hier geen sprake is van de door mij aangehaalde negatieve behandeling. Het is hier beter dan elders, maar vergelijk je het met een braaf hetero stelletje, dan hebben transgenders het ook in Nederland gemiddeld genomen tamelijk slecht.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Buiten dat ik dat direct geloof, baseer je dat op cijfers of is dat natte vinger werk?
Er valt uiteraard nog wel terrein te winnen, maar ik denk nog altijd (al gaat dat achteruit omdat we nou eenmaal veel islam importeren, nou niet het meest tolerante geloof ten opzichte van de homo/transgender gemeenschap) dat een transgender het hier best goed heeft ten opzichte van héél veel andere landen.
In welk opzicht hebben die transgenders het dan slecht? Ze gedragen zich toch ook niet als een normaal heterostelletje? Waarschijnlijk verwachten die transgenders veel teveel van hun medemensen en vergeten ook dat we in een land leven met heel veel rijke mannen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:13 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat een transgender het hier beter heeft dan in veel andere landen, betekent niet dat er hier geen sprake is van de door mij aangehaalde negatieve behandeling. Het is hier beter dan elders, maar vergelijk je het met een braaf hetero stelletje, dan hebben transgenders het ook in Nederland gemiddeld genomen tamelijk slecht.
Bijvoorbeeld dat ze vaker slachtoffer zijn van geweldsdelicten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:27 schreef torentje het volgende:
[..]
In welk opzicht hebben die transgenders het dan slecht? Ze gedragen zich toch ook niet als een normaal heterostelletje? Waarschijnlijk verwachten die transgenders veel teveel van hun medemensen en vergeten ook dat we in een land leven met heel veel rijke mannen.
Verwachten dat je gewoon als jezelf over straat kunt gaan, zonder regelmatig uitgescholden te worden en zonder bang te hoeven zijn om in elkaar gemept te worden is teveel verwachten van je medemens?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:27 schreef torentje het volgende:
[..]
In welk opzicht hebben die transgenders het dan slecht? Ze gedragen zich toch ook niet als een normaal heterostelletje? Waarschijnlijk verwachten die transgenders veel teveel van hun medemensen en vergeten ook dat we in een land leven met heel veel rijke mannen.
Hoe eigenlijk? Kan dit niet zo 1 2 3 vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze heeft wel maar mooi indirect smeerlap Kaj ontmaskerd.
Nogmaals: bron?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:13 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat een transgender het hier beter heeft dan in veel andere landen, betekent niet dat er hier geen sprake is van de door mij aangehaalde negatieve behandeling. Het is hier beter dan elders, maar vergelijk je het met een braaf hetero stelletje, dan hebben transgenders het ook in Nederland gemiddeld genomen tamelijk slecht.
Is het Kaj ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze heeft wel maar mooi indirect smeerlap Kaj ontmaskerd.
Nee, dat is niet zeker dat die Kaj de chanteur was. Volgens hemzelf in elk geval niet, al heeft ie de schijn nu wel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is het Kaj ja?
Wel heel toevallig dat hij gisteren beschuldigd werd van chanteren jonge meisjes om zijn sexuele lusten te bevredigen. Dat is toevallig.
Klopt, maar daardoor is dat andere vermoedelijk wel gaan rollen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zeker dat die Kaj de chanteur was. Volgens hemzelf in elk geval niet, al heeft ie de schijn nu wel een beetje tegen.
Hoe weet jij dat het gros van transgenders niet als een ‘normaal’ heterostelletje gedraagt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Tja, daar kan een arme toch ook niets aan doen, dat er zoveel abnormale rijke mannengroepen zijn in ons land? Denk dat ieder normaal mens dat probleem heeft.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Verwachten dat je gewoon als jezelf over straat kunt gaan, zonder regelmatig uitgescholden te worden en zonder bang te hoeven zijn om in elkaar gemept te worden is teveel verwachten van je medemens?
Dank.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Degodvader het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)lGYmVNArGdvrc5DkG94y
twitter:NikkieTutorials twitterde op maandag 20-01-2020 om 09:10:28I cannot even believe I’m about to say this but... I’m at the airport, off to Los Angeles cause I’ll be a guest on @TheEllenShow 😳🥺😇💙 https://t.co/sfYV3g3F3m reageer retweet
Bron?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een niet bestaande chanteur toch allemaal kan veroorzaken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |