Die kan je dan ook totaal niet serieus nemen.quote:
Wat bedoel je daarmee? Tegen die personen zeg je "meneer" en tegen alle anderen "mevrouw"?quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:38 schreef halfway het volgende:
2 4 13 14 15 16 19 29 30 32 39 100% man
Dat laatste is gewoon basaal fatsoen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:02 schreef Kanaroe het volgende:
Nummer 2 en nummer 22 zou ik zo niet weten, met een lijf erbij was handiger
Stel, ik kom Dame Edna tegen in haar outfit, noem ik die beste kerel gewoon "mevrouw" btw.
Ellie Lust dan? Of die Engelse...Sue Perkins.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon basaal fatsoen.![]()
Heeft iemand moeite gedaan om er als vrouw uit te zien? Mevrouw
Heeft iemand moeite gedaan om er als man uit te zien? Meneer
Nou, dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 januari 2020 20:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon basaal fatsoen.![]()
Heeft iemand moeite gedaan om er als vrouw uit te zien? Mevrouw
Heeft iemand moeite gedaan om er als man uit te zien? Meneer
Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Of iemand voor mij duidelijk een geboren man of vrouw is maakt me niet uit.
Ik spreek ze aan op hun uitingsvorm.
En zodra ze aangeven liever anders aangesproken te worden zal ik dat doen.
Ik heb geen behoefte om dwars te doen om het dwars doen. Het kost mij niets om aan te spreken naar behoefte. Levert hier en daar zelfs wat op. Al is het maar een glimlach.
Geen zin in onnodige negativiteit. Er is al zat moeilijk in het leven zonder er bewust aan toe te voegen.
Leef en laat leven. Een ontzettend cliche uitspraak, maar vooral omdat het oh zo waar is.
Ik hoef niet wekelijks op de koffie met die manman met baard en harige benen die een zwierig jurkje draagt. Hoef niet te weten wat er allemaal wel of niet achter steekt.
Het enige wat ik hoef te doen is gewoon lekker te laten zijn. Met een glimlach mevrouw te zeggen en gewoon normaal vriendelijk te zijn.
Meestal blijft het daarbij, maar misschien komt er een leuk gesprek uit voort en blijkt dat persoon nog interessant te zijn ook. Is mijn dag beter door dat persoon .
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:07 schreef Tailless het volgende:
Telefoon is kut maar
1 t/m5 ,7, 14t/m 19, 27, 30, 32, 33,37man
6,8,9,10 ,11,12, 13, 20 t/m 26, 28, 29,31 ,34,35,36 vrouw
Maar zo zou ik ze aanspreken dit is dus wat ik denk hoe ze aangesproken willen worden.
Jij spreekt Nikkie de Jager aan met "het" en schrijft dat je man mag zeggen:quote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:07 schreef Tailless het volgende:
Telefoon is kut maar
1 t/m5 ,7, 14t/m 19, 27, 30, 32, 33,37man
6,8,9,10 ,11,12, 13, 20 t/m 26, 28, 29,31 ,34,35,36 vrouw
Maar zo zou ik ze aanspreken dit is dus wat ik denk hoe ze aangesproken willen worden.
Tegelijkertijd faal je om Wietze de Jager (zal toch geen familie van zijn hoop ik) als transman te herkennen, hoewel dat hierboven al verklapt was. Toen Wietze bij Q-Music begon was hij nog in transitie en daar heel open over. Dat werd later minder en veel mensen weten het niet meer, zie ookquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:01 schreef Tailless het volgende:
[..]
onzin natuurlijk je ziet toch dat het een man is? Nu is het er voor uitgekomen en kan je dus man zeggen.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar van veel personen is het al moeilijk een goed portret te vinden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:57 schreef Zalmslaatje het volgende:
Foto's zijn lastig maar als je iemand irl of een stukje film ziet hoe iemand beweegt en praat kun je het volgens mij bijna altijd wel zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |