Nee hoor. Die van jou. Post 268. Geloof je haar nu wel. Jouw reactie 'nee'. Als je haar niet gelooft is de enige andere mogelijkheid dat je denkt dat ze niet de waarheid spreekt.quote:
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:04 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Reageer je nog op de rest van de post?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:05 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Meneer is betrapt op liegen en te trots om het toe te geven. Helder.
Daar komt de betreffende persoon zelf toch op een bepaalde dag achter?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:21 schreef Fries1956 het volgende:
En wat klopt er precies niet bij een transgender?
Het verhaal is volledig verzonnen, waarom helpt niemand haar?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:51 schreef Degodvader het volgende:
Geloof je het met het laatste nieuws trouwens wel? Chanteur bekend bij politie etc.
Waarom zou dat weinig geloofwaardig zijn? Volgens mij begrijp jij niet hoe ons strafrecht (en politie-justitie) werkt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:03 schreef Za het volgende:
[..]
Het verhaal is volledig verzonnen, waarom helpt niemand haar?
De politie die uitzoekt wie het is, en de naam, adres, telefoonnummer en email doorgeeft, maar de persoon niet vervolgd ondanks het aantoonbaar plegen van een strafbaar feit. Weinig geloofwaardig.
Die Niels wil gewoon neuken. Maar ja, die binnengevouwen lul moet dan wel naar buiten komen. @Wereldgozerquote:Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een niet bestaande chanteur toch allemaal kan veroorzaken..
Omdat wanneer iemand aangifte doet van afdreiging, het daarmee strafbaar is, en niet aan het slachtoffer om te bepalen dat diegene al genoeg gestraft is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:24 schreef Degodvader het volgende:
Waarom zou dat weinig geloofwaardig zijn? Volgens mij begrijp jij niet hoe ons strafrecht (en politie-justitie) werkt.
Ze stelt ook niet dat ze die gegevens van de politie heeft gekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat wanneer iemand aangifte doet van afdreiging, het daarmee strafbaar is, en niet aan het slachtoffer om te bepalen dat diegene al genoeg gestraft is.
Daarnaast geeft de politie geen gegevens als naam, adres, telefoonnummer en emailadres van daders door aan slachtoffers.
Dat zijn haar exacte woorden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:10 schreef Leandra het volgende:
Ze stelt ook niet dat ze die gegevens van de politie heeft gekregen.
Ik heb ook wel ergens een twijfel dat dit verhaal een beetje is aangedikt om de coming-out goed te laten verlopen. Misschien was ze zo bang voor de commentaren wanneer ze zich out of the blue als transgender zou outen en online afgebrand zou worden, dat ze een slachtofferrol heeft gebruikt om die wind uit de zeilen te nemen...quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:
Mijn tweet waarin ik aangeef dat de chanteur niet bestaat heeft 18 likes gekregen.
Ik zeg niet dat het nu de waarheid is, maar veel is het wel natuurlijk.
Dit dusquote:Op donderdag 23 januari 2020 02:46 schreef Za het volgende:
[..]
Het is een aanname dat zij zich in een hachelijke positie bevond, ook dat er op walgelijke wijze gepest werd, en mijn begrip hieromtrent.
Het ligt voor de hand, en is inmiddels ook wel duidelijk, dat Nikkie gekozen heeft voor een bepaalde insteek. Door het chantage aspect in te passen creëert ze een bepaalde verontwaardiging waarbij ze mensen over de eventuele "waarom nu pas" vraag/verontwaarding heen tilt, alsmede het zakelijke contacten onmogelijk maakt af te haken.
Gewoon een slimme zet.
Moet hij weten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Niels wil gewoon neuken. Maar ja, die binnengevouwen lul moet dan wel naar buiten komen. @:wereldgozer
Dat dacht ik al. Je hebt nog nooit het strafrecht van dichtbij meegemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat wanneer iemand aangifte doet van afdreiging, het daarmee strafbaar is, en niet aan het slachtoffer om te bepalen dat diegene al genoeg gestraft is.
Daarnaast geeft de politie geen gegevens als naam, adres, telefoonnummer en emailadres van daders door aan slachtoffers.
Nee dat zijn het niet, ze zegt dat ze met behulp van de politie heeft ontdekt wie haar chanteur is, ze stelt helemaal niet dat ze al die gegevens van de politie gekregen heeft.quote:
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:07 schreef Leandra het volgende:
Nee dat zijn het niet, ze zegt dat ze met behulp van de politie heeft ontdekt wie haar chanteur is, ze stelt helemaal niet dat ze al die gegevens van de politie gekregen heeft.
Zij is bekend en zij wijkt af van de norm. Daar zijn de media gek op. Dat iedereen nu opeens dol is op transgenders geloof ik niet. Het is gewoon amusement..een freak show in een modern jasje waarvoor types als Nikki worden gebruikt. En het mes snijdt aan 2 kanten want zij wordt er zelf ook beter van.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Apart, dat er een hele pride month is waarin transgenders klagen hoe onderdrukt ze zijn. En nu komt Nikkie "uit de kast" en opent het allerlei deuren voor haar. Landelijk dagenlang op televisie en nu ook naar de VS.
Misschien zijn ze niet zo onderdrukt als ze zelf denken. Maarja die slachtofferrol voelt wel lekker natuurlijk.
Ik had nog nooit van haar gehoord , totdat ik dit topic begon te lezenquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:45 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb altijd geweten onbewust dat zij Trans was. Ik dacht iedereen weet dat wel.
Ik schrok toen ze uit de kast kwam.
Als jij niet snapt dat er een verschil is tussen "met behulp van de politie heb ik achterhaald wie mij gechanteerd heeft" en "de politie heeft mij alle gegevens gegeven" dan houdt het op.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:13 schreef Za het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Ze zegt dat ze de namen, adressen, telefoonnummers, emailadressen, gezinssamenstelling alles heeft verkregen met behulp van de politie.
Hoe zie je deze situatie überhaupt voor je, zodra je aangifte doet van afpersing/afdreiging is het een zaak voor de politie, en die gaan niet met hun bevindingen naar het slachtoffer maar gaan vervolgen.
Afpersing/afdreiging is een delict.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:12 schreef Leandra het volgende:
Als jij niet snapt dat er een verschil is tussen "met behulp van de politie heb ik achterhaald wie mij gechanteerd heeft" en "de politie heeft mij alle gegevens gegeven" dan houdt het op.
Ja, want zonder aangifte kan de politie haar niet geholpen hebben uiteraard....quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:21 schreef Za het volgende:
[..]
Afpersing/afdreiging is een delict.
Op het moment dat je daar aangifte van doet is het in handen van de politie.
Zij gaan een slachtoffer niet helpen uitzoeken wie erachter zit. Zo werkt ons rechtssysteem niet.
Welke woordkeuze je hiervoor kiest is verder irrelevant.
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:23 schreef Leandra het volgende:
Ja, want zonder aangifte kan de politie haar niet geholpen hebben uiteraard....
quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:25 schreef Za het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daarna is het volledig uit haar handen.
Dat dacht ik al. Je hebt nog nooit het strafrecht van dichtbij meegemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:49 schreef Za het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |