abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191246196
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.
Nee hoor. Die van jou. Post 268. Geloof je haar nu wel. Jouw reactie 'nee'. Als je haar niet gelooft is de enige andere mogelijkheid dat je denkt dat ze niet de waarheid spreekt.

Reageer je nog op de rest van de post?
pi_191246207
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:04 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Reageer je nog op de rest van de post?
Ik zou er niet op rekenen.
pi_191246213
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik zou er niet op rekenen.
Meneer is betrapt op liegen en te trots om het toe te geven. Helder.
pi_191246230
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:05 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Meneer is betrapt op liegen en te trots om het toe te geven. Helder.
:?
  woensdag 29 januari 2020 @ 11:07:19 #280
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_191246234
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:21 schreef Fries1956 het volgende:
En wat klopt er precies niet bij een transgender?
Daar komt de betreffende persoon zelf toch op een bepaalde dag achter?
pi_191248940
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:51 schreef Degodvader het volgende:

Geloof je het met het laatste nieuws trouwens wel? Chanteur bekend bij politie etc.
Het verhaal is volledig verzonnen, waarom helpt niemand haar?

De politie die uitzoekt wie het is, en de naam, adres, telefoonnummer en email doorgeeft, maar de persoon niet vervolgd ondanks het aantoonbaar plegen van een strafbaar feit. Weinig geloofwaardig.
pi_191249203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:03 schreef Za het volgende:

[..]

Het verhaal is volledig verzonnen, waarom helpt niemand haar?

De politie die uitzoekt wie het is, en de naam, adres, telefoonnummer en email doorgeeft, maar de persoon niet vervolgd ondanks het aantoonbaar plegen van een strafbaar feit. Weinig geloofwaardig.
Waarom zou dat weinig geloofwaardig zijn? Volgens mij begrijp jij niet hoe ons strafrecht (en politie-justitie) werkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Degodvader op 29-01-2020 14:32:29 ]
pi_191249429
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een niet bestaande chanteur toch allemaal kan veroorzaken..
Die Niels wil gewoon neuken. Maar ja, die binnengevouwen lul moet dan wel naar buiten komen. @Wereldgozer
pi_191249450
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:24 schreef Degodvader het volgende:

Waarom zou dat weinig geloofwaardig zijn? Volgens mij begrijp jij niet hoe ons strafrecht (en politie-justitie) werkt.
Omdat wanneer iemand aangifte doet van afdreiging, het daarmee strafbaar is, en niet aan het slachtoffer om te bepalen dat diegene al genoeg gestraft is.

Daarnaast geeft de politie geen gegevens als naam, adres, telefoonnummer en emailadres van daders door aan slachtoffers.
  woensdag 29 januari 2020 @ 15:10:59 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191249682
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:49 schreef Za het volgende:

[..]

Omdat wanneer iemand aangifte doet van afdreiging, het daarmee strafbaar is, en niet aan het slachtoffer om te bepalen dat diegene al genoeg gestraft is.

Daarnaast geeft de politie geen gegevens als naam, adres, telefoonnummer en emailadres van daders door aan slachtoffers.
Ze stelt ook niet dat ze die gegevens van de politie heeft gekregen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191249752
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 15:10 schreef Leandra het volgende:

Ze stelt ook niet dat ze die gegevens van de politie heeft gekregen.
Dat zijn haar exacte woorden.
pi_191249767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:
Mijn tweet waarin ik aangeef dat de chanteur niet bestaat heeft 18 likes gekregen.

Ik zeg niet dat het nu de waarheid is, maar veel is het wel natuurlijk.
Ik heb ook wel ergens een twijfel dat dit verhaal een beetje is aangedikt om de coming-out goed te laten verlopen. Misschien was ze zo bang voor de commentaren wanneer ze zich out of the blue als transgender zou outen en online afgebrand zou worden, dat ze een slachtofferrol heeft gebruikt om die wind uit de zeilen te nemen...

Voor mij maakt het overigens geen reet uit, ik vond en vind het een tof wijf, maar met zo'n fanbase en verdienmodel snap ik wel dat je bang bent om dat te verliezen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191249816
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 02:46 schreef Za het volgende:

[..]

Het is een aanname dat zij zich in een hachelijke positie bevond, ook dat er op walgelijke wijze gepest werd, en mijn begrip hieromtrent.

Het ligt voor de hand, en is inmiddels ook wel duidelijk, dat Nikkie gekozen heeft voor een bepaalde insteek. Door het chantage aspect in te passen creëert ze een bepaalde verontwaardiging waarbij ze mensen over de eventuele "waarom nu pas" vraag/verontwaarding heen tilt, alsmede het zakelijke contacten onmogelijk maakt af te haken.

Gewoon een slimme zet.
Dit dus :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191249842
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Die Niels wil gewoon neuken. Maar ja, die binnengevouwen lul moet dan wel naar buiten komen. @:wereldgozer
Moet hij weten.
pi_191250067
quote:

[..]

Dat dacht ik al. Je hebt nog nooit het strafrecht van dichtbij meegemaakt.

Allereerst. Het is nog helemaal niet duidelijk of Nikkie aangifte heeft gedaan. Dat is ook niet nodig om een onderzoek te starten.

Ten tweede. Sinds de versterking van de positie van het slachtoffer in de strafrechtketen wordt bij een strafbaar feit de wensen van het slachtoffer meegewogen. De OvJ houdt er dus rekening mee als het slachtoffer geen verdere vervolging wenst. Dat wil niet zeggen dat het dan ook niet altijd gebeurt, maar in veel gevallen wel.

Ten derde is afdreigen een klachtdelict. Zonder klacht van Nikkie kan niet succesvol worden vervolgd. In dit geval is het de facto en de iure dus wel degelijk het 'slachtoffer dat beslist'.

Tot slot, zulke gegevens kunnen wel degelijk aan het slachtoffer worden verstrekt. Dat gebeurt ook met enige regelmaat. Waarom jij denkt dat dit niet zo is, vraag ik me dan ook af.
  woensdag 29 januari 2020 @ 16:07:04 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191250331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 15:17 schreef Za het volgende:

[..]

Dat zijn haar exacte woorden.
Nee dat zijn het niet, ze zegt dat ze met behulp van de politie heeft ontdekt wie haar chanteur is, ze stelt helemaal niet dat ze al die gegevens van de politie gekregen heeft.
Vanaf 8:00 minuten gaat het daar over:
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191250409
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:07 schreef Leandra het volgende:

Nee dat zijn het niet, ze zegt dat ze met behulp van de politie heeft ontdekt wie haar chanteur is, ze stelt helemaal niet dat ze al die gegevens van de politie gekregen heeft.
Wat is het verschil?

Ze zegt dat ze de namen, adressen, telefoonnummers, emailadressen, gezinssamenstelling alles heeft verkregen met behulp van de politie.

Hoe zie je deze situatie überhaupt voor je, zodra je aangifte doet van afpersing/afdreiging is het een zaak voor de politie, en die gaan niet met hun bevindingen naar het slachtoffer maar gaan vervolgen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Za op 29-01-2020 16:31:50 ]
pi_191250486
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Apart, dat er een hele pride month is waarin transgenders klagen hoe onderdrukt ze zijn. En nu komt Nikkie "uit de kast" en opent het allerlei deuren voor haar. Landelijk dagenlang op televisie en nu ook naar de VS.

Misschien zijn ze niet zo onderdrukt als ze zelf denken. Maarja die slachtofferrol voelt wel lekker natuurlijk.
Zij is bekend en zij wijkt af van de norm. Daar zijn de media gek op. Dat iedereen nu opeens dol is op transgenders geloof ik niet. Het is gewoon amusement..een freak show in een modern jasje waarvoor types als Nikki worden gebruikt. En het mes snijdt aan 2 kanten want zij wordt er zelf ook beter van.
  woensdag 29 januari 2020 @ 16:26:18 #294
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191250548
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:45 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb altijd geweten onbewust dat zij Trans was. Ik dacht iedereen weet dat wel.

Ik schrok toen ze uit de kast kwam.
Ik had nog nooit van haar gehoord , totdat ik dit topic begon te lezen :@

Maar ja , ik ben dan ook niet echt met make-up bezig
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 29 januari 2020 @ 17:12:55 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191251169
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:13 schreef Za het volgende:

[..]

Wat is het verschil?

Ze zegt dat ze de namen, adressen, telefoonnummers, emailadressen, gezinssamenstelling alles heeft verkregen met behulp van de politie.

Hoe zie je deze situatie überhaupt voor je, zodra je aangifte doet van afpersing/afdreiging is het een zaak voor de politie, en die gaan niet met hun bevindingen naar het slachtoffer maar gaan vervolgen.
Als jij niet snapt dat er een verschil is tussen "met behulp van de politie heb ik achterhaald wie mij gechanteerd heeft" en "de politie heeft mij alle gegevens gegeven" dan houdt het op.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191251261
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:12 schreef Leandra het volgende:

Als jij niet snapt dat er een verschil is tussen "met behulp van de politie heb ik achterhaald wie mij gechanteerd heeft" en "de politie heeft mij alle gegevens gegeven" dan houdt het op.
Afpersing/afdreiging is een delict.
Op het moment dat je daar aangifte van doet is het in handen van de politie.
Zij gaan een slachtoffer niet helpen uitzoeken wie erachter zit. Zo werkt ons rechtssysteem niet.

Welke woordkeuze je hiervoor gebruikt is verder irrelevant.
  woensdag 29 januari 2020 @ 17:23:28 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191251280
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:21 schreef Za het volgende:

[..]

Afpersing/afdreiging is een delict.
Op het moment dat je daar aangifte van doet is het in handen van de politie.
Zij gaan een slachtoffer niet helpen uitzoeken wie erachter zit. Zo werkt ons rechtssysteem niet.

Welke woordkeuze je hiervoor kiest is verder irrelevant.
Ja, want zonder aangifte kan de politie haar niet geholpen hebben uiteraard....
Woordkeuze is wel degelijk relevant, helemaal als jij stelt dat ze letterlijk zegt al die gegevens van de politie zou hebben gekregen.
Dat zegt ze helemaal niet, dat maak jij er van.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 29 januari 2020 @ 17:25:01 #298
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_191251297
Begint een raar verhaal te worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_191251299
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:23 schreef Leandra het volgende:

Ja, want zonder aangifte kan de politie haar niet geholpen hebben uiteraard....
Uiteraard.
Daarna is het volledig uit haar handen.
pi_191251717
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:25 schreef Za het volgende:

[..]

Uiteraard.
Daarna is het volledig uit haar handen.
quote:

[..]

Dat dacht ik al. Je hebt nog nooit het strafrecht van dichtbij meegemaakt.

Allereerst. Het is nog helemaal niet duidelijk of Nikkie aangifte heeft gedaan. Dat is ook niet nodig om een onderzoek te starten.

Ten tweede. Sinds de versterking van de positie van het slachtoffer in de strafrechtketen wordt bij een strafbaar feit de wensen van het slachtoffer meegewogen. De OvJ houdt er dus rekening mee als het slachtoffer geen verdere vervolging wenst. Dat wil niet zeggen dat het dan ook niet altijd gebeurt, maar in veel gevallen wel.

Ten derde is afdreigen een klachtdelict. Zonder klacht van Nikkie kan niet succesvol worden vervolgd. In dit geval is het de facto en de iure dus wel degelijk het 'slachtoffer dat beslist'.

Tot slot, zulke gegevens kunnen wel degelijk aan het slachtoffer worden verstrekt. Dat gebeurt ook met enige regelmaat. Waarom jij denkt dat dit niet zo is, vraag ik me dan ook af.

Tweede keer dan maar, aangezien je hem eerder hebt genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')