abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 januari 2020 @ 13:13:02 #251
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_191157819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:11 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het 'overduidelijk een man is' terwijl miljoenen mensen over de hele wereld haar niet als man zagen (tot bekend werd dat ze een transgender was).

Dus dit lijkt me inderdaad een klassiek geval van hindsight bias.
Tja, miljoenen mensen geloofden ook dat pranks echt waren. :')
graag verwijderen
pi_191157844
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:13 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Precies ja. Je ondersteunt mijn punt.

Want nu stellen dat die pranks ' overduidelijk nep waren' is eveneens hindsight bias. Nu je weet dat het nep is, is het ineens 'overduidelijk'

Als ze overduidelijk nep waren, was dat namelijk van meet af aan duidelijk geweest. Dat is zegmaar, de definitie van 'overduidelijk'.
  donderdag 23 januari 2020 @ 13:31:15 #253
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_191158000
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:15 schreef Degodvader het volgende:
Precies ja. Je ondersteunt mijn punt.

Want nu stellen dat die pranks ' overduidelijk nep waren' is eveneens hindsight bias. Nu je weet dat het nep is, is het ineens 'overduidelijk'

Als ze overduidelijk nep waren, was dat namelijk van meet af aan duidelijk geweest. Dat is zegmaar, de definitie van 'overduidelijk'.
Dan zal ik wel speciaal zijn. Goed om te weten. 8-)
graag verwijderen
pi_191158019
quote:

[..]

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het 'overduidelijk een man is' terwijl miljoenen mensen over de hele wereld haar niet als man zagen (tot bekend werd dat ze een transgender was).

Volgens mij waren er wel her en der wat mensen die het vermoeden hadden. Maar, ik kan me voorstellen, dat er veel meer mensen waren die dachten; 'he, dat kon wel eens een transgender zijn', maar het niet boeiend vonden. Of mensen die het dachten, en er vervolgens maar niets over zeiden omdat je dan jan en allegenderneutralen over je heen krijgt.

Bovendien was het schijnbaar ook geen geheim ofzo, als je dat interview met die leraar las vlak na NikkieTutorials video.
  donderdag 23 januari 2020 @ 13:43:33 #255
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191158126
quote:

[..]

Het is meer dat de meeste mensen niet lang genoeg stil stonden bij de persoon Nikkie Tutorials om zich uberhaupt af te gaan vragen of het wellicht ooit een man was.

De eerste keer dat ik Nikkie zag vond ik het al een rare vogel, dat was bij Holland's Next Topmodel voor plus-sized dames. Komt ineens een boom van een vrouw binnen die iedereen schijnbaar al kent of zelfs als idool heeft, met een laag plamuur op die kop waardoor geen porie meer zichtbaar is.

Ik vond het maar een rare verschijning en een griezelige, neppe rotkop. Maar of onder die extreem dikke, vieze laag make-up, onnatuurlijk lange verschijning en relatief lage stem een kerel zou zitten, daar dacht ik niet echt over na. Ik was meer bezig met de lekkere dikke reten van die kandidates. Als ik Nikkie echt goed bestudeerd had, naar YouTube was gegaan en video's had bekeken, had ik die conclusie misschien wel getrokken. Misschien ook niet. Maar die dikke laag plamuur maakte het al lastig Nikkie's leeftijd en echte huidskleur in te schatten, laat staan de ware sekse.
pi_191158171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is meer dat de meeste mensen niet lang genoeg stil stonden bij de persoon Nikkie Tutorials om zich uberhaupt af te gaan vragen of het wellicht ooit een man was.
Met de omvang van haar fanbase kun je dit lastig volhouden vrees ik.

quote:
De eerste keer dat ik Nikkie zag vond ik het al een rare vogel, dat was bij Holland's Next Topmodel voor plus-sized dames. Komt ineens een boom van een vrouw binnen die iedereen schijnbaar al kent of zelfs als idool heeft, met een laag plamuur op die kop waardoor geen porie meer zichtbaar is.

Ik vond het maar een rare verschijning en een griezelige, neppe rotkop. Maar of onder die extreem dikke, vieze laag make-up, onnatuurlijk lange verschijning en relatief lage stem een kerel zou zitten, daar dacht ik niet echt over na. Ik was meer bezig met de lekkere dikke reten van die kandidates. Als ik Nikkie echt goed bestudeerd had, naar YouTube was gegaan en video's had bekeken, had ik die conclusie misschien wel getrokken. Misschien ook niet. Maar die dikke laag plamuur maakte het al lastig Nikkie's leeftijd en echte huidskleur in te schatten, laat staan de ware sekse.
Even los van alle overbodige bijvoeglijk naamwoorden. Gelet op dikgedrukte lijk je het met me eens te zijn.

Ze was niet 'overduidelijk een man'. Want als dat zo was, dan was het voor jou (en de miljoenen fans) duidelijk geweest. Dat is de definitie van 'overduidelijk'.

Nu zeggen dat het 'overduidelijk een man' is, is niets anders dan hindsight bias.
pi_191158269
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:31 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Dan zal ik wel speciaal zijn. Goed om te weten. 8-)
Klinkt goed. Kun je misschien nu even aangeven welke BN'ers transgender zijn waarvan we het nu nog niet weten? Dat scheelt mij in de toekomst weer een verrassing.
  donderdag 23 januari 2020 @ 14:05:44 #258
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191158389
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 11:51 schreef zomer86 het volgende:
Ik zag beelden van hem bij die andere trut, Ellen, maar je moet serieus blind en achterlijk zijn om te denken dat dit een vrouw zou zijn. :')
Ook voor jouw een test om je hindsight te testen: GC / Zeg je meneer of mevrouw?
  donderdag 23 januari 2020 @ 14:12:39 #259
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_191158496
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

_O-
graag verwijderen
pi_191159766
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 05:58 schreef Lunatiek het volgende:

Beetje onhandig vertalen.

Het blijft chantage als je iemand dwingt iets te doen door die persoon te bedreigen hem of haar iets schadelijks aan te doen.
In jouw belevenis wel, feitelijk niet.

quote:
Wetboek schuif je maar in je reet, de poep kontkomt toch al uit je smoel.
Dit is niet de plek om je innerlijke dialoog te bespreken.
  donderdag 23 januari 2020 @ 16:17:11 #261
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191159860
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:48 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Met de omvang van haar fanbase kun je dit lastig volhouden vrees ik.
Volgens mij hebben we het ook niet puur over de fans, of wel? Al die vrouwen en meisjes die het kanaal volgen zullen het inderdaad nooit gedacht hebben, maar heteromannen hebben wel een soort radar voor dat soort dingen.

Ik vertel mijn persoonlijke ervaring, ik kan niet spreken voor de andere heren hier maar het is een voorbeeld van wat je waarneemt en hoe je prioriteiten stelt bij wat je ziet. En de waarheid over de inhoud van de onderbroek van Nikkie Tutorials staat niet zo hoog op die lijst, want zoals bij de meeste transgenders voel je bewust of onbewust wel aan dat er iets niet helemaal klopt.
pi_191159940
Ik kom na een weekje weer eens kijken in dit topic, zie dat er nog weinig veranderd is. :)
  donderdag 23 januari 2020 @ 21:45:28 #263
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_191165250
Ik heb altijd geweten onbewust dat zij Trans was. Ik dacht iedereen weet dat wel.

Ik schrok toen ze uit de kast kwam.
pi_191165617
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:13 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Miljarden mensen geloven nog steeds dat de tora/bijbel/koran de waarheid zijn. Nog erger.
pi_191166155
Ik zei al dat het een transgender was toen ik haar in WIDM zag. Topic is nog wel terug te vinden in het WIDM subforum. Viel ook op door de botox die ze in haar kop laat spuiten, waardoor ze zo'n tranny look krijgt.
pi_191246069
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een niet bestaande chanteur toch allemaal kan veroorzaken..
Geloof je het met het laatste nieuws trouwens wel? Chanteur bekend bij politie etc.
pi_191246078
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:51 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Geloof je het met het laatste nieuws trouwens wel? Chanteur bekend bij politie etc.
Nee. Waarom zou ik iemand op zijn woord moeten geloven die aantoonbaar gelogen heeft?
pi_191246101
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee. Waarom zou ik iemand op zijn woord moeten geloven die aantoonbaar gelogen heeft?
Je bedoelt jezelf nu? Want jij wist zeker dat er geen chanteur was. Nu blijkt dat de gegevens van de chanteur bij de politie bekend zijn.
pi_191246108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Je bedoelt jezelf nu? Want jij wist zeker dat er geen chanteur was. Nu blijkt dat de gegevens van de chanteur bij de politie bekend zijn.
Nee. Blijkt dat ja? Omdat Nikkie dat zegt? Aha.
  Forum Admin woensdag 29 januari 2020 @ 10:55:25 #270
35723 crew  GGMM
pi_191246116
Mijn tweet waarin ik aangeef dat de chanteur niet bestaat heeft 18 likes gekregen.

Ik zeg niet dat het nu de waarheid is, maar veel is het wel natuurlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:58:38 #271
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191246144
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:
Mijn tweet waarin ik aangeef dat de chanteur niet bestaat heeft 18 likes gekregen.

Gefeliciteerd!
pi_191246148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:

Normaal denk ik niet dat dat veel zegt, maar als een autoriteit op het gebied van transgenders dat zegt begin ik toch te twijfelen!
  Forum Admin woensdag 29 januari 2020 @ 10:59:28 #273
35723 crew  GGMM
pi_191246149
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Thnx :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191246163
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee. Blijkt dat ja? Omdat Nikkie dat zegt? Aha.
Dus jij denkt dat ze nu weer liegt. De persafdeling van de politie dat prima vindt. Iedereen om haar heen in het complot zit. Geen van de rapportende media het verhaal even heeft gecheckt?

Groot complot wel. Erg handig van haar ook om hierover te liegen, want dat zal nooit uitkomen. Nee, dat er daadwerkelijk een chanteur is, dàt is vergezocht.
pi_191246165
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:00 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat ze nu weer liegt.
Dat zijn jouw woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')