Dan kan het inderdaad niet bestaanquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:06 schreef YoungDriller het volgende:
Ik weet dat deze botchboy hier vies veel geld mee aan het verdienen is. En het valt me op dat er nog steeds niemand gepakt is (toch?) voor deze chantage.
Zij geeft aan dat de jongen heeft gezegd, of je vertelt het zelf, of ik doe het.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:06 schreef YoungDriller het volgende:
En het valt me op dat er nog steeds niemand gepakt is (toch?) voor deze chantage.
Het is pure chantage.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:24 schreef Za het volgende:
[..]
Zij geeft aan dat de jongen heeft gezegd, of je vertelt het zelf, of ik doe het.
Wettelijk gezien valt dat niet onder afpersing. (indien het zou hebben plaatsgevonden, wat niet aannemelijk is).
Wat boeit dat of het wettelijk gezien afpersing is of niet als het overduidelijk chantage is?quote:
Waar dan?quote:[..]
Zeker wel.
Het is niet overduidelijk chantage wanneer eea niet voldoet aan de wettelijke criteria.quote:Op donderdag 23 januari 2020 02:12 schreef Lunatiek het volgende:
Wat boeit dat of het wettelijk gezien afpersing is of niet als het overduidelijk chantage is?
Zo'n beetje alle media:quote:Waar dan?
Het is een aanname dat zij zich in een hachelijke positie bevond, ook dat er op walgelijke wijze gepest werd, en mijn begrip hieromtrent.quote:Op donderdag 23 januari 2020 02:12 schreef Lunatiek het volgende:
Volgens mij snap je niet wat er is gebeurd en in welke hachelijke positie Nikkie zich bevond. En hoe walgelijk dat pestgedrag is.
Beetje onhandig vertalen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 02:39 schreef Za het volgende:
[..]
Het is niet overduidelijk chantage wanneer eea niet voldoet aan de wettelijke criteria.
[..]
Zo'n beetje alle media:
https://www.google.com/se(...)mobile&ie=UTF-8#ip=1
Ellen is 1,71 m, Nikkie 1,89 m. Het verschil lijkt hier vele malen groter.quote:
Komt omdat één de bouw van een vent heeft en de ander nietquote:Op donderdag 23 januari 2020 06:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ellen is 1,71 m, Nikkie 1,89 m. Het verschil lijkt hier vele malen groter.
Nikkie is toch 1.96m?quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ellen is wel smallerquote:Op donderdag 23 januari 2020 06:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, Nikkie heeft de bouw van een Hollands viswijf. Maar zoals ze daar zitten lijkt het lengteverschil minstens een meter. Door camera-posities en lenzen kun je dat makkelijk suggereren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Komt omdat één de bouw van een vent heeft en de ander niet
''Ze'' is letterlijk als man geboren, dus nee. De bouw van een vent. Dat ligt besloten in het woord ''bouw''. Hoe iemand gebouwd is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:28 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, Nikkie heeft de bouw van een Hollands viswijf.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:28 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, Nikkie heeft de bouw van een Hollands viswijf. Maar zoals ze daar zitten lijkt het lengteverschil minstens een meter. Door camera-posities en lenzen kun je dat makkelijk suggereren.
De Ellen DeGeneres show is wel echt tenenkrommend slecht, ik begrijp niet dat daar anno 2020 nog veel mensen naar kijken.quote:
Dan kijk je het blijkbaar nooit. Ontzettend goedequote:Op donderdag 23 januari 2020 10:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
De Ellen DeGeneres show is wel echt tenenkrommend slecht, ik begrijp niet dat daar anno 2020 nog veel mensen naar kijken.
Jij overschat het Amerikaanse volk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
De Ellen DeGeneres show is wel echt tenenkrommend slecht, ik begrijp niet dat daar anno 2020 nog veel mensen naar kijken.
Dan zijn er miljoenen mensen blind en achterlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:51 schreef zomer86 het volgende:
Ik zag beelden van hem bij die andere trut, Ellen, maar je moet serieus blind en achterlijk zijn om te denken dat dit een vrouw zou zijn.
Jij wil zeggen dat dat niet zo is?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:06 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dan zijn er miljoenen mensen blind en achterlijk.
Of dit is een stelling ingegeven door hindsight-bias.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het 'overduidelijk een man is' terwijl miljoenen mensen over de hele wereld haar niet als man zagen (tot bekend werd dat ze een transgender was).quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:09 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat dat niet zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |