Ik val niet echt op jonkies, kan ik trouwens ook niet meer bijhouden (denk ik)quote:Op zondag 16 februari 2020 10:07 schreef ato het volgende:
[..]
Ach wij oudjes mogen toch af en toe de Cougar uit hangen
Nou ja kijken mag toch nog wel schatquote:Op zondag 16 februari 2020 12:37 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik val niet echt op jonkies, kan ik trouwens ook niet meer bijhouden (denk ik). Maar dit is toch wel een hele leuke jongen
twitter:SchlagerKaty twitterde op zondag 16-02-2020 om 12:27:27I can't believe that France is so full of attitude in jESC, but in ESC it's obliterated completely. reageer retweet
Frans nummer van JESF was inderdaad een stuk beter.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:39 schreef lashatumbai het volgende:
zo waar dit.
https://twitter.com/SchlagerKaty/status/1229004357183705089
Ook, echt van alles zit erin.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:41 schreef lashatumbai het volgende:
Het klinkt echt als een Westlife nummer
Soms dan heb je écht een nieuwe jas nodig, je weet nog niet wat je zoekt maar je moet een jas hebben want het wordt winter en koud en je moet je warm aankleden. Je wil een leuke jas, eentje die goed past maar ook eentje die mooi is en waar alles aan zit, fijne zakken, goede sluiting, liefst een muts, degelijke voering, mooie kleur. En je krijgt maar niks gevonden, niks in de stad, niks online, nergens. En de winter nadert en het wordt kouder. Dus dan neem je maar de trein naar een stad in de buurt in de hoop daar iets te vinden en het is het ook allemaal nét niet. Of eigenlijk helemaal niet. Dan stap je een winkel in en daar hangt een jas en daarboven hangt een bordje met "winterjas", van een bepaald merk dat je kent en waarvan je weet dat het een prima merk is. Is de voering oké? Mwah, het houdt je warm. Je had liever ritssluiting dan knopen, liever een muts zonder bontje, liever een TOTAAL ANDERE KLEUR, maar zoals ik zei, de winter nadert en JE MOET EEN JAS. EN DEZE IS NOG IN DE AANBIEDING OOK.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:39 schreef Jesper23 het volgende:
"We received a hundred songs in total, and this song, when it arrived, we became addicts. Something happened. I wanted to make the whole world listen to it but I knew we couldn’t do it.While listening, we looked at each other and we knew it was the chosen one. It was obvious to all of us."
Aldus de France HoD. Ik snap niet hoe je met z'n allen zo lyrisch over dit kan zijn, of de 99 andere nummers moeten nóg slechter geweest zijn.
Ja doe ik ook, maar nu ik het liedje gehoord heb het liefst zonder geluid!quote:
Je schrijft zoals altijd goed.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms dan heb je écht een nieuwe jas nodig, je weet nog niet wat je zoekt maar je moet een jas hebben want het wordt winter en koud en je moet je warm aankleden. Je wil een leuke jas, eentje die goed past maar ook eentje die mooi is en waar alles aan zit, fijne zakken, goede sluiting, liefst een muts, degelijke voering, mooie kleur. En je krijgt maar niks gevonden, niks in de stad, niks online, nergens. En de winter nadert en het wordt kouder. Dus dan neem je maar de trein naar een stad in de buurt in de hoop daar iets te vinden en het is het ook allemaal nét niet. Of eigenlijk helemaal niet. Dan stap je een winkel in en daar hangt een jas en daarboven hangt een bordje met "winterjas", van een bepaald merk dat je kent en waarvan je weet dat het een prima merk is. Is de voering oké? Mwah, het houdt je warm. Je had liever ritssluiting dan knopen, liever een muts zonder bontje, liever een TOTAAL ANDERE KLEUR, maar zoals ik zei, de winter nadert en JE MOET EEN JAS. EN DEZE IS NOG IN DE AANBIEDING OOK.
Dus koop je die jas. Kan je er weer even mee vooruit ook al is het eigenlijk helemaal niet wat je zocht, maar er hangt tenminste een label van dat toffe merk aan.
Dit is een metafoor.
Die is een stuk spannender.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:47 schreef Cee het volgende:
Nou nou zo erg is het ook weer niet, er is nog altijd Armenië.
Ik hoor verder ook een typisch X Factor live-finale lied.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:36 schreef ato het volgende:
Ik hoor van alles in dit nummer, de John Lundvik sound, Johnny Logan, Israël verleden jaar.
Het is van alles wat, ook valt zijn stem wat tegen. Nee dit is cliche van cliche tot cliche.
Geen gesorryquote:Op zondag 16 februari 2020 12:46 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar nu ik het liedje gehoord heb het liefst zonder geluid!
Sorry @:Momo zie net jouw opmerking!
Waar?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:48 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Blas Canto kreeg ook die behandeling maar na een tijdje gingen mensen het lied toch waarderen
Staat in Nieuw-Zeeland alweer op iTunes. Snap echt niet dat iedereen die fout blijft makenquote:Op zondag 16 februari 2020 12:33 schreef Greys het volgende:
Is dit nou gelekt of echt bekend gemaakt? Kan het ff niet volgen. Waarom vanavond dan nog al die hoempa?
Ik vind al die Franse stukjes het mooist. En ja het is vrij cliché maar zeker niet slecht. Wmb iig beter dan een aantal andere inzendingen die tot nu toe bekend zijn. Zoals Spanje.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:51 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ugh, Frankrijk in het Engels. You hate to see it.
Spanje staat bijna nergens bovenaan idd, maar staat wel best vaak in de midden of zelfs derde heb ik gemerkt, waar het voorheen bij iedereen dead last wasquote:Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Waar?
Spanje bungelt nog steeds onderaan in alle lijstjes.
Ja ik vind het echt zielig.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:00 schreef Em31 het volgende:
Ohhh nee al die negativiteit overal op Twitter enzo. Hoop niet dat hij het leest, vind het dan sneu worden![]()
Ho ho, het is nog steeds mijn nummer drie.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Waar?
Spanje bungelt nog steeds onderaan in alle lijstjes.
Zelfs na dit pareltje uit Frankrijk?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ho ho, het is nog steeds mijn nummer drie.
Zou me niet eens verbazen als ze na een slecht resultaat dit jaar net als Italië en Turkije stampvoetend zich voor een aantal jaar, misschien wel langer, terugtrekken.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:30 schreef TheVulture het volgende:
Dan wil je toch ook gewoon niet winnen
Arme Tom.twitter:reykjavik2021 twitterde op zondag 16-02-2020 om 13:22:48so tom leeb is trending in france and the locals hate the song... the flavour reageer retweet
Dat is het ook, dit soort liedjes zijn al 3479 keer op een Songfestival gebracht. Ik denk ook echt dat ze G:Son en Lundvik vorig jaar al gevraagd hebben om iets te schrijven en nu niet meer terug konden. Je maakt mij niet wijs dat er niet iets beters tussen zat als je daadwerkelijk hebt gezocht.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:00 schreef Greys het volgende:
Ze doen net of het een gedrocht van een lied is.
Het valt tegen, het is generiek. Maar een gedrocht van een lied is voor mij persoonlijk toch echt nog steeds iets heel anders dan dit.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is het ook, dit soort liedjes zijn al 3479 keer op een Songfestival gebracht. Ik denk ook echt dat ze G:Son en Lundvik vorig jaar al gevraagd hebben om iets te schrijven en nu niet meer terug konden. Je maakt mij niet wijs dat er niet iets beters tussen zat als je daadwerkelijk hebt gezocht.
12e zou echt een genotsprestatie zijn met dit lied. Ik zet in op plek 23/24...quote:Op zondag 16 februari 2020 13:39 schreef Arth_NL het volgende:
Kunnen de Fransen nog wisselen?
Wat een non-lied. Het optreden kun je al helemaal intekenen met luide backings, gouden douches en zoom-ins op zijn gezicht. Het zal wel braaf twaalfde worden, maar ik had op meer gehoopt van Frankrijk.
Ik wil hem wel troosten hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 13:36 schreef Em31 het volgende:
Arme Tom.twitter:reykjavik2021 twitterde op zondag 16-02-2020 om 13:22:48so tom leeb is trending in france and the locals hate the song... the flavour reageer retweet
Tom zelf had sowieso geen keuze als ik de schrijfsels over de selectieprocedure mag geloven.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:45 schreef aarontje112 het volgende:
Wat mij vooral stoort; er zit niks maar dan ook niks eigens in dit nummer. Ik denk eigenlijk ook niet dat Tom een andere keus had dan dit nummer. Zonde. En dat een land als Frankrijk een Zweeds team stuurt.
Jammer is dat. Het kan zeker werken, maar bij dit soort nummers moet je wel met een eigen verhaal komen. Anders wordt het zo generiek.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tom zelf had sowieso geen keuze als ik de schrijfsels over de selectieprocedure mag geloven.
Daarom denk ik (hoop ik) dat hij zich niet te veel van de kritieken zal aantrekken maar het lijkt me geen fijne start van zijn eurovision-reis.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tom zelf had sowieso geen keuze als ik de schrijfsels over de selectieprocedure mag geloven.
Ja dit. Voor hem vind ik het echt best sneu. Hij zal ook maar gewoon het beste maken van wat hem als lied gegeven is.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom denk ik (hoop ik) dat hij zich niet te veel van de kritieken zal aantrekken maar het lijkt me geen fijne start van zijn eurovision-reis.
Niet alleen de transen, heur.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:57 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. Als ze hiervoor hun Destination Eurovision (dat erg sterk was in de breedte) hebben ingeleverd... snap ik wel waarom de transen dit af fikken.
Wat hebben die er nou weer mee te maken.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:57 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. Als ze hiervoor hun Destination Eurovision (dat erg sterk was in de breedte) hebben ingeleverd... snap ik wel waarom de transen dit af fikken.
'Not even San Marino'.twitter:ESCarmchair twitterde op zondag 16-02-2020 om 14:02:35So France, you killed off Destination Eurovision for this melfest reject that not even San Marino would touch with a bargepole...? It's not 'bad' but it feels terribly dated and I am not a fan of faux musical theatre numbers. At least I can schedule in the toilet break... reageer retweet
Dus elke ballad met een man is nu een Arcade copy flop?twitter:steffenbrrng twitterde op zondag 16-02-2020 om 13:57:31The first bad "Arcade" copy to flop here...well an internal selection with a solo male singer and a ballad is just unoriginal when someone like that won the year beforeAND FRANCE AXED DESTINATION EUROVISION FOR THIS🇫🇷🤦♀️ https://t.co/sBvKATxC8Z reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:11 schreef fatix het volgende:
beste vrienden..
ik denk dat de hormonen tijdelijk zijn
totdat we het lied horen wat ie zal/gaat zingen.
franse tv heeft een grote groep proffesionals
benadert o/h gepaste lied op zijn lijf te schrijven.
als dat niet mee moest vallen, zullen de
hormonen wel DOWN gaan..
wat is het meervoud van HUNK eigenlijk 🤔
#hunken of #hunks van #eurovision2020
ik ben verbaasd van mijn eigen schrijven: waarquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:25 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het lied zal me een worst wezen eerlijk gezegd.
twitter:ilcuoredilara twitterde op zondag 16-02-2020 om 12:47:58country: we need a songThomas G:son & John Lundvik: https://t.co/e881clmTPI reageer retweet
Een beetje drama is de gemiddelde songfestivalfan natuurlijk niet vreemdquote:Op zondag 16 februari 2020 14:08 schreef Greys het volgende:
Wat een imho zwaar overdreven gedoe allemaal joh.
Oké dat is waar. Maar dat ze hem lekker gaat taggen in tweets die lezen alsof hij het lied zelf gekozen/geschreven heeft vind ik best sneu.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:33 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Een beetje drama is de gemiddelde songfestivalfan natuurlijk niet vreemd
twitter:jasoniaomai twitterde op zondag 16-02-2020 om 14:11:02Disappointed by #TheBestInMe. Cheesy lyrics, and a pretty old fashioned instrumental.I expected from this amazing artist a guitar-voice ballad. We get a 2000 forgettable Disney song. @TomLeebOfficial doesn't have my 12 points.#Eurovision2020 #Eurovision reageer retweet
Ik kan de video niet bekijken vanwege rechtenquote:Op zondag 16 februari 2020 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind al die Franse stukjes het mooist. En ja het is vrij cliché maar zeker niet slecht. Wmb iig beter dan een aantal andere inzendingen die tot nu toe bekend zijn. Zoals Spanje.
quote:Op zondag 16 februari 2020 15:16 schreef Fred_B het volgende:
Wat een slechte Arcade kloon zeg. Zelfs San Marino zou hier nee tegen zeggen
Loodgieter bellen.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:27 schreef GeorgeM het volgende:
Wil ik even kijken bij m’n schoonouders op de wc. Doet-ie het niet
Hier staat nog een stuk van het lied:quote:Op zondag 16 februari 2020 15:27 schreef GeorgeM het volgende:
Wil ik even kijken bij m’n schoonouders op de wc. Doet-ie het niet
Dank! Ik heb ‘t geluisterd via WeTransfer dat iemand hier had gepostquote:Op zondag 16 februari 2020 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier staat nog een stuk van het lied:
https://twitter.com/archive_de/status/1229005840172056576?s=19
Ik heb ‘m gebeld en hij wil een date met Tomquote:
Ja dat geloof ik graag, maar zijn je schoonouders op de hoogte? Staat een beetje vreemd Tom en de loodgieter in de toiletruimte zonder dat je schoonouders op de hoogte zijn dat er een reparatie nodig is!quote:Op zondag 16 februari 2020 16:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb ‘m gebeld en hij wil een date met Tom
Ik hoop niet dat Tom de tweets zelf gaat zien, maar dat ze eerst worden geselecteerd want sommige zijn best wel lulligtwitter:EurovisionF2 twitterde op zondag 16-02-2020 om 18:03:00Posez toutes vos questions à @TomLeebOfficial, et rendez-vous ce soir à 20h50 sur @France2tv pour la découverte de sa chanson ! #Eurovision #Eurovision2020 Ask @TomLeebOfficial your questions and he will answer them in an upcoming video! https://t.co/8uoU3eZ8cC reageer retweet
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankrijk komt gewoon boven Armenië en Australië in m'n lijstje.
Ik ga de wantsen ook even zoeken.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:24 schreef Cee het volgende:
Ik zit er klaar voor met hapje en drankje en France2 besluit een ranzige reportage over bedwantsen uit te zenden.
Danku allenquote:Op zondag 16 februari 2020 20:50 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Ja op fb, het begint over 12 sec
https://m.facebook.com/vi(...)74244697339892/?_rdr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |