Niemand enig idee ookquote:
Gewoon kutje. Ze zegt dat ze volledig is omgezet op haar 19dequote:Op maandag 13 januari 2020 20:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maar heeft hij wel nog een pik? Of heeft hij een kutje?
Zou je wel nog steeds raken?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben helemaal geshockeerd.
Oh beter.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon kutje. Ze zegt dat ze volledig is omgezet op haar 19de
Grootste Nederlandse Youtuberquote:
Ze showt best wel vaak haar gezicht zonder make up dus verbergen, nee.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:04 schreef Salvad0R het volgende:
die lelijk dikke plofkop verbergt haar mannenporem al achter 10 lagen make-up
dus in feite is ze niet dr zelf, met een masker, die anderen aanleert om ook niet zichzelf te zijn.
Zou me niets verbazen als ze Schweinstein van achternaam heet. Of Goldberg.
Hoe weet jij datquote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze showt best wel vaak haar gezicht zonder make up dus verbergen, nee.
Heb je daar ook vlees gegeten?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben weleens in Thailand geweest en zag dus al meteen dat het een kerel is.
Omdat ik net ff haar instagram ben gaan checken broer.quote:
Enkel jonge hertjesquote:Op maandag 13 januari 2020 21:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je daar ook vlees gegeten?
Post vaak genoeg zonder make upquote:Op maandag 13 januari 2020 21:04 schreef Salvad0R het volgende:
die lelijk dikke plofkop verbergt haar mannenporem al achter 10 lagen make-up
dus in feite is ze niet dr zelf, met een masker, die anderen aanleert om ook niet zichzelf te zijn.
Zou me niets verbazen als ze Schweinstein van achternaam heet. Of Goldberg.
beter dan de volendamse ziektequote:Op maandag 13 januari 2020 20:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En jij hebt last van de Engelse ziekte.
Misschien mag je wel over zijn adamsappel heen spuitenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
Net uitgekomen dat ze bij geboorte 'man' aangwezen kreeg en toen een transitie heeft gehad naar vrouw.
[ afbeelding ]
Zou wel nog steeds raken
Volgens mij heeft hij die laten weghalen zo te zien.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien mag je wel over zijn adamsappel heen spuiten
Die gaan nadenken over op welke personen ze zich afgebeerd hebben die wellicht toch niet als vrouw geboren zijn.... Want dat is eng kennelijk?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef babylon het volgende:
En dan die kerels die het altijd al wisten, maar vreemd genoeg dat nu pas zeggen
Sneuneuzen
Ik niet, door die enorme laag make-up/verf kon je d'r gezicht nauwelijks zienquote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gelukkig weet ik niet wie dat is
Want? Dit was hele belangrijke informatie waar iedereen echt op zit te wachten?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef babylon het volgende:
En dan die kerels die het altijd al wisten, maar vreemd genoeg dat nu pas zeggen
Sneuneuzen
Met name mensen die niet compleet wereldvreemd zijn vertoeven hierquote:Op maandag 13 januari 2020 23:11 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Godver ben ik nu zo oud dat ik als 1 van de weinige ben die nog nooit van dat wezen gehoord heeft?
Dacht dat de leeftijd op fok wat hoger lag. Maar blijkbaar is het weer terug bij af, een jongerenforum
Kuttie.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze heet geen Kittie maar Nikkie.
klittiequote:
Of een sinaasappeltje onder z'n shirt?quote:
Beauty-YouTuber Nikkie de Jager vertelt in video transgender te zijnquote:
Heumheuquote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
Net uitgekomen dat ze bij geboorte 'man' aangwezen kreeg en toen een transitie heeft gehad naar vrouw.
[ afbeelding ]
Zou wel nog steeds raken
Zijn we het voor één keer met elkaar eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Moet hij weten, val mij er niet mee lastig.
Ze is alleen maar de grootste Nederlandse Youtuber enzo, niks bijzondersquote:Op maandag 13 januari 2020 23:11 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Godver ben ik nu zo oud dat ik als 1 van de weinige ben die nog nooit van dat wezen gehoord heeft?
Dacht dat de leeftijd op fok wat hoger lag. Maar blijkbaar is het weer terug bij af, een jongerenforum
Hij is idd de grootste:quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze is alleen maar de grootste Nederlandse Youtuber enzo, niks bijzonders
nee, klopt, is ze ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leek verder totaal niet op een man.
Haha. Jawel.quote:
Ik geloof niet dat jij bepaalt wie man is en wie nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:25 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Haha. Jawel.
Maar geil gerust verder op die gozerin hoor, soyboy
Je valt jezelf ermee lastig door dit topic te bekijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Moet hij weten, val mij er niet mee lastig.
Het staat in iedere krant, komt voor in ieder journaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je valt jezelf ermee lastig door dit topic te bekijken.
Nee klopt. Dat bepalen je chromosomen. En die zijn nog steeds XY bij hem, ook na het afhakken en verminken van de penis, het verstoren van de hormoonhuishouding en het implanteren van siliconen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij bepaalt wie man is en wie niet
De wetenschap, en die is t ook best wel over eens dat je na volledige transitie het stempel man mag dragen. Ook officieel in je paspoort.
Dat onderscheid bestaat niet, is verzonnen door Judith Butler, soyboy.quote:Daarnaats heb je nog geslacht en gender, wat niet hetzelfde is.
Go back to school, you little alpha/omega boy.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarnaats heb je nog geslacht en gender, wat niet hetzelfde is.
Maar op welke manier ervaar je dit als lastig dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het staat in iedere krant, komt voor in ieder journaal.
Zo zwart-wit is het blijkbaar niet, er zijn nog wel wat meer variaties mogelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee klopt. Dat bepalen je chromosomen. En die zijn nog steeds XY bij hem, ook na het afhakken en verminken van de penis, het verstoren van de hormoonhuishouding en het implanteren van siliconen.
Paspoort is slechts een administratieve, papieren werkelijkheid.
[..]
Dat onderscheid bestaat niet, is verzonnen door Judith Butler, soyboy.
Er zijn ongeveer 0,03% intersekse personen, die hebben een genetische afwijking. Dat is echter NIET wat er met de overgrote meerderheid van transseksuelen aan de hand is. Die zijn gewoon XX of XY. Zoals 99,97% van de mensheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het blijkbaar niet, ik neem aan dat je geen DNA hebt afgenomen bij haar?
who.int/genomics/gender/en/index1.html
Feiten geven niet om je gevoelens.quote:Verder bepaalt het je geslachtskenmerken, niet of het geslacht past bij wat je je voelt.
Dat kan niet. Ja mensen kunnen geestelijk in de war zijn. Sommigen denken ook dat ze een kat zijn. Of Napoleon. Zijn ze niet.quote:Jij voelt je blijkbaar man, ik ook. Da's mooi want we zijn mannen dus dat sluit dan mooi aan bij hoe we eruit zien.
De vraag is; waarom lijk jij niet te kunnen accepteren dat een vrouw geboren kan zijn in het lichaam van een man of vice versa?
Geloof? Nou, als ik het erop gooi dat ik moslim ben, dan is het opeens wel goed toch volgens jullie?quote:Voel je je daardoor slimmer dan anderen? Of gun je iemand het geluk niet om eruit te zien zoals diegene zich voelt? Of is het iets met je geloof? Is het genetisch bepaald? Of... waar zit dat in?
Jij maakt er een "politiek en sociaal agenda van", ik niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ga de realiteit niet ontkennen voor jullie politieke en sociale agenda.
Alsof jij überhaupt een keuze zou zijn voor Nikkiequote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:04 schreef Solotovski het volgende:
Ik had heel die verloving afgeblazen als ik die vent was.
Maar gelukkig ben ik die vent niet en van mijn part leven ze lang en gelukkig
Idem. Dat Nikkie de geschiedenis verborgen houdt tijdens de eerste paar dates, soit. Maar als je jezelf gaat verloven en dan nog steeds niks tegen je partner zegt. Dan ben je de boel gewoon bewust aan het bedonderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:04 schreef Solotovski het volgende:
Staat best wel los van t feit of je man of vrouw, trans of cis bentquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:10 schreef KingRadler het volgende:
je hebt ook transgenders die ook echt mooi zijn,
Zij is gewoon geen gezicht
Ok, dan blijf je in 1980 leven. Mij prima.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 0,03% intersekse personen, die hebben een genetische afwijking. Dat is echter NIET wat er met de overgrote meerderheid van transseksuelen aan de hand is. Die zijn gewoon XX of XY. Zoals 99,97% van de mensheid.
[..]
Feiten geven niet om je gevoelens.
[..]
Dat kan niet. Ja mensen kunnen geestelijk in de war zijn. Sommigen denken ook dat ze een kat zijn. Of Napoleon. Zijn ze niet.
[..]
Geloof? Nou, als ik het erop gooi dat ik moslim ben, dan is het opeens wel goed toch volgens jullie?![]()
Het gaat mij erom dat er gespeeld wordt met de realiteit. Er wordt nu keihard beweert dat 1+1 3 is en als je daar niet in meegaat omdat 1+1 2 is, dan ben je opeens 'intolerant', 'transfobisch' en meer van dat soort 1984 onzin. Daar doe ik niet in mee.
Een geboren man met pik en baard moet je tegenwoordig ook al vrouw noemen, anders wordt je ontslagen![]()
Nou nee hoor, ik ga de realiteit niet ontkennen voor jullie politieke en sociale agenda.
Thaise ladyboysquote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Gehrman het volgende:
Hoe kom je erbij dat hij van niks wist dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:08 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Idem. Dat Nikkie de geschiedenis verborgen houdt tijdens de eerste paar dates, soit. Maar als je jezelf gaat verloven en dan nog steeds niks tegen je partner zegt. Dan ben je de boel gewoon bewust aan het bedonderen.
Nou , vooral dat. En ze gaf in de video aan dat ze er nog steeds mee bezig zijn "he was shocked, we are still dealing with it, but it is a private matter". Lijkt me dat ze dan niet ruim voordat ze ging verloven al de kaarten op tafel heeft gelegd. Anders ben je de coming out met je vriendje niet nog steeds aan het verwerken. Al blijft het natuurlijk speculeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij van niks wist dan?
Lees wel dat ze het hem niet bijzonder snel verteld lijkt te hebben, dat zou ik niet pikken denk ik. Het is niet niks.
Wat een onzeker gejank weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 0,03% intersekse personen, die hebben een genetische afwijking. Dat is echter NIET wat er met de overgrote meerderheid van transseksuelen aan de hand is. Die zijn gewoon XX of XY. Zoals 99,97% van de mensheid.
[..]
[..]
Dat kan niet. Ja mensen kunnen geestelijk in de war zijn. Sommigen denken ook dat ze een kat zijn. Of Napoleon. Zijn ze niet.
[..]
Geloof? Nou, als ik het erop gooi dat ik moslim ben, dan is het opeens wel goed toch volgens jullie?![]()
Het gaat mij erom dat er gespeeld wordt met de realiteit. Er wordt nu keihard beweert dat 1+1 3 is en als je daar niet in meegaat omdat 1+1 2 is, dan ben je opeens 'intolerant', 'transfobisch' en meer van dat soort 1984 onzin. Daar doe ik niet in mee.
Een geboren man met pik en baard moet je tegenwoordig ook al vrouw noemen, anders wordt je ontslagen![]()
Dat jij de realiteit ook op dat vlak ontkent, net zoals de fysieke realiteit van Nikky, dat is dan duidelijk ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij maakt er een "politiek en sociaal agenda van", ik niet.
Wacht even? Hij is verloofd met een vent en die zouden dus gaan trouwen en hij weet van niks?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:04 schreef Solotovski het volgende:
Maar gelukkig ben ik die vent niet en van mijn part leven ze lang en gelukkig
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dan blijf je in 1980 leven. Mij prima.
De wereld haalt je in, en jij blijft mopperen
Er is voor zover ik kan nagaan (ook niet in het filmpje) nergens gezegd of ze het voor of na de trouwplannen heeft verteld, dat is puur invulling.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wacht even? Hij is verloofd met een vent en die zouden dus gaan trouwen en hij weet van niks?
Dat is gewoon kwaadaardig.
Oh ja, nog zo'n verentooidrager. Kan je al een schroevendraaier hanteren of heb je daar een klusjesman voor nodig?quote:
Zijn die persoonlijke aanvallen nodig?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh ja, nog zo'n verentooidrager. Kan je al een schroevendraaier hanteren of heb je daar een klusjesman voor nodig?
VROEGER WAS ALLES BETER!!!!! TOEN ZATEN DE HOMO'S TOT AAN HUN DOOD IN DE KAST EN HAD JIJ ER GEEN LAST VAN.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Toen de Romeinse cultuur viel en de realiteitsontkennende gristenterreur overnam en Europa in 1000 jaar duisternis kieperde, zeiden ze ook 'de wereld haalt je in'. Betekent nog niet dat het een verbetering was.
Maar aan de realiteit heeft jullie religie weinig gelegen, dat is bekend.
Lekker selectief bezig weer jij:quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zijn die persoonlijke aanvallen nodig?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat een onzeker gejank weer.
quote:
Nee vroeger was niet alles beter. Het verband transgender en homo is trouwens ook niet aanwezig hier.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
VROEGER WAS ALLES BETER!!!!! TOEN ZATEN DE HOMO'S TOT AAN HUN DOOD IN DE KAST EN HAD JIJ ER GEEN LAST VAN.
Maar daar staat een opperbrein als dat van jou toch boven?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:09 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Lekker selectief bezig weer jij:
[..]
[..]
Eerlijk gezegd had ik vroeger vergelijkbare ideeën als dit. Ik was bang dat mensen met een psychische stoornis zichzelf aan het verminken waren met hulp van artsen, in plaats van hun psychische problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar daar staat een opperbrein als dat van jou toch boven?
Jij hebt zoiets toch helemaal niet nodig om je punt te maken?
'Alle' bekende intersekse gevallen zijn uitermate zeldzaam, ongeveer 0,03%. Het heeft ook geen zak te maken met de transgenderhype van nu, want 99,9% daarvan zijn niet interseks. Je begrijpt er weer eens niets van.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:11 schreef Gustaf86 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik vroeger vergelijkbare ideeën als dit. Ik was bang dat mensen met een psychische stoornis zichzelf aan het verminken waren met hulp van artsen, in plaats van hun psychische problemen op te lossen.
Inmiddels ken ik twee transgenders en ben ik 180 graden gedraaid. Die twee zijn zoveel gelukkiger nu, na hun coming out. Laat ze lekker. Het is niet aan ons om te bepalen hoe iemand moet leven. Niemand heeft er last van als een ander trans is, dus het doet niemand kwaad.
Daarnaast, een derde geslacht/gender bestaat in sommige culturen al eeuwen. Door alle bekende biologische intersekse voorbeelden weten we nu wel dat het niet zwart-wit is, geslacht en gender zijn veel meer fluide dan man vs vrouw.
Geen idee wat het betekent, zou het moeten opzoeken. Is vast wel een Nederlandse term voor?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:11 schreef kipknots het volgende:
Schelden met soyboy. Dan zie je wel dat iemand echt geen eigen identiteit heeft.
99,9%?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
'Alle' bekende intersekse gevallen zijn uitermate zeldzaam, ongeveer 0,03%. Het heeft ook geen zak te maken met de transgenderhype van nu, want 99,9% daarvan zijn niet interseks. Je begrijpt er weer eens niets van.
De overoverovergrote meerderheid.quote:
Het is zo'n term die je bij een vaste groep ziet. Roepen allemaal cuck, soyboy, alpha en beta en zijn de hele dag bezig met schreeuwen dat ze een hondelul zijn geen deugers zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
opzoeken. Is vast wel een Nederlandse term voor?
Ok, boomer.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
'Alle' bekende intersekse gevallen zijn uitermate zeldzaam, ongeveer 0,03%. Het heeft ook geen zak te maken met de transgenderhype van nu, want 99,9% daarvan zijn niet interseks. Je begrijpt er weer eens niets van.
Ah, dus toch.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
However, some intersex people come to realize that the gender that they were raised as doesn’t fit their internal sense of who they are, and may make changes to their appearance or social role similar to what many transgender people undergo to start living as the gender that better matches who they are.
https://transequality.org(...)t-transgender-people
Zie deze meid eens even keihard transgenderexpert zijn dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Die ouders en de artsen die hier aan meegewerkt hebben moeten echt opgesloten worden als dit echt is!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:02 schreef Werkman het volgende:
Ik persoonlijk zeg lekker leven en laten leven, maar als je me vraagt of ik er ooit iets met een trans zou beginnen, nee dank je.
Oh..voor de info...
[ afbeelding ]
Als 86 jouw geboortejaar is, schelen we anders bar weinig, soyboy.quote:
Pure kindermishandeling. Kind is voor het leven steriel en verminkt en dat is besloten op een leeftijd dat de implicatie daarvan totaal nog niet bij dat kind kon doordringen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ouders en de artsen die hier aan meegewerkt hebben moeten echt opgesloten worden als dit echt is!
Ga prep slikken of zo.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zie deze meid eens even keihard transgenderexpert zijn dan.
En de 'vrouw' van het jaar is ook al beter gedaan door een man.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:16 schreef Marginal het volgende:
lol zelfs makeuppen wordt beter gedaan door kerels dan door vrouwen :’)
Kijk deze man met zijn 20 jaar jongere importbruid even denigrerend doen tegenover een andere minderheid in de samenleving.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
Verder vind ik het prima dat iedere volwassene gewoon met zijn/haar lichaam doet wat-ie zelf wil; al laat je je benen er af zagen omdat je vindt dat die daar niet horen. Psychologische hulp zou wel de eerste stap moeten zijn, maar verder is het jouw lichaam; veel plezier er mee.
Maar om het echt op te hemelen, doen alsof deze mensen dapper zijn en het allemaal te normaliseren?Het is grappig om af en toe een travestiet of transseksueel lekker overdreven te zien doen op tv, maar afwijkingen moeten niet de norm gaan worden.
En wat deze Youtuber betreft; nou hartstikke prima voor hem!Leuk dat hij zich er nu goed bij voelt dat hij lichamelijk meer op een vrouw lijkt.
Precies, en in hoeverre is hem dit allemaal aangepraat door zijn ouders?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Pure kindermishandeling. Kind is voor het leven steriel en verminkt en dat is besloten op een leeftijd dat de implicatie daarvan totaal nog niet bij dat kind kon doordringen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk deze man met zijn 20 jaar jongere importbruid even denigrerend doen tegenover een andere minderheid in de samenleving.
Ja , die snapte ik zelf ff nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk deze man met zijn 20 jaar jongere importbruid even denigrerend doen tegenover een andere minderheid in de samenleving.
Wat is een soyboy en waarom noem jij mij zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Als 86 jouw geboortejaar is, schelen we anders bar weinig, soyboy.
Dat geloof ik niet, jij moet wel een verzuurde boomer zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Als 86 jouw geboortejaar is, schelen we anders bar weinig, soyboy.
Dacht je weet wel hoe het voelt als mensen op je neerkijken maar blijkbaar niet, gezien hoe graag je het zelf doet.quote:
Dus als je afwijkt van de norm moet je alles maar prima vinden?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht je weet wel hoe het voelt als mensen op je neerkijken maar blijkbaar niet, gezien hoe graag je het zelf doet.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, jij moet wel een verzuurde boomer zijn
Vraag eens hoe ze in je geliefde Palestina daarover denken!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd te erg voor woorden hoe hier over transgender mensen wordt gesproken
geen woorden voor
Dat ze sick in the head zijn? Die mensen verdienen hulp bij de ggz, geen medeleven van mensen die dat puur doen om een wit voetje te halen op social media.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd te erg voor woorden hoe hier over transgender mensen wordt gesproken
geen woorden voor
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:44 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Ga eens opzoeken wat boomers zijn, pak dan je telefoon want hoofdrekenen kan men tegenwoordig niet meer en trek dan dat even af van 2020.
quote:boo·mer (de; m,v; meervoud: boomers)
1
(jongerentaal) persoon, m.n. van gevorderde leeftijd, met ouderwetse denkbeelden of conservatieve opvattingen; = fossiel
quote:Een 'boomer' wordt omschreven als een (meestal ouder) persoon met ouderwetse denkbeelden of conservatieve opvattingen. Het woord wordt veel door jongeren gebruikt om ouderen de mond te snoeren.
Ah! Nog zo'n slappe postquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Vraag eens hoe ze in je geliefde Palestina daarover denken!
Jij koppelde het aan leeftijd (nml de onmogelijkheid dat mijn geboortejaar niet zo ver van 86 af ligt) en dan is het dus babyboom. En die zijn al zo rond de 70 momenteel.quote:
De grenzeloze onzekerheid van De_Onnoembare wordt getriggerd als mensen die hij verder niet kent iets doen wat niet in zijn extreem conservatieve en bekrompen wereldbeeldje past. Dat is hier het enige probleem.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:45 schreef Pendule het volgende:
Wat een geneuzel hier zeg. Wat is nou het probleem?
Mijn topic niet hoor, prep-slikker.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De grenzeloze onzekerheid van De_Onnoembare wordt getriggerd als mensen die hij verder niet kent iets doen wat niet in zijn extreem conservatieve en bekrompen wereldbeeldje past. Dat is hier het enige probleem.
Dit slaat helemaal nergens opquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jij en jouw kliek naïevelingen:
[ afbeelding ]
Prep-slikker.. is dat net zoiets als soyboy? Wel mooi zo'n boomer die Mocronees spreekt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Mijn topic niet hoor, prep-slikker.
Dit!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De grenzeloze onzekerheid van De_Onnoembare wordt getriggerd als mensen die hij verder niet kent iets doen wat niet in zijn extreem conservatieve en bekrompen wereldbeeldje past. Dat is hier het enige probleem.
Boehoehoe iemand heeft een afwijkende mening die niet in het straatje maatschappelijk correcte pijpers valt boehoehoehoe.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
je hoeft wat een ander doet niet oké te vinden. Maar dat is dan jou mening en daar moet je het gewoon bij houden. Ga niet iemand proberen te dwingen om te leven naar jou wereld idee. Laat elkaar gewoon met rust.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niks moet. Als jij niet inziet hoe enorm hersenloos je over komt met iemand die transgender is angstvallig als het originele geslacht te blijven benoemen dan moet jij dat weten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus als je afwijkt van de norm moet je alles maar prima vinden?
Vermoedelijk is de onnoembare een christen en dus moet hij wel mensen bekeren tot zijn wereldbeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
je hoeft wat een ander doet niet oké te vinden. Maar dat is dan jou mening en daar moet je het gewoon bij houden. Ga niet iemand proberen te dwingen om te leven naar jou wereld idee. Laat elkaar gewoon met rust.
Christofoob! Xenofoob! Boomer!quote:
Die nikkie heeft maar 1 geslacht en dat is het mannelijke geslacht. Hou jezelf niet.voor de gek met je maatschappelijk geprogrammeerde meningquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks moet. Als jij niet inziet hoe enorm hersenloos je over komt met iemand die transgender is angstvallig als het originele geslacht te blijven benoemen dan moet jij dat weten.
Ik hoop dat je tot in den eeuwigheid gezien mag blijven worden als die oude blanke vent die geen westerse vrouw kon krijgen.
En jij als die soyboy die nooit neukt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks moet. Als jij niet inziet hoe enorm hersenloos je over komt met iemand die transgender is angstvallig als het originele geslacht te blijven benoemen dan moet jij dat weten.
Ik hoop dat je tot in den eeuwigheid gezien mag blijven worden als die oude blanke vent die geen westerse vrouw kon krijgen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:56 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Die nikkie heeft maar 1 geslacht en dat is het mannelijke geslacht. Hou jezelf niet.voor de gek met je maatschappelijk geprogrammeerde mening
Meid maak je niet zo druk om mijn seksleven.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En jij als die soyboy die nooit neukt.
Religie veroorzaakt ellende. Niet omdat iemand ergens in geloofd, maar omdat dit soort mensen hun ideeën en levenswijze in je strot willen duwen. Laat elkaar gewoon met rust en blijf beleefd naar elkaar. Ookal heb je een andere idee van hoe je moet leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vermoedelijk is de onnoembare een christen en dus moet hij wel mensen bekeren tot zijn wereldbeeld.
"transvrouw" handbalspeelster:quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom jij wel om dat van iemand anders dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meid maak je niet zo druk om mijn seksleven.
Wat boeit het. Laat die Nikki lekker. Er wordt niemand mee benadeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:56 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Die nikkie heeft maar 1 geslacht en dat is het mannelijke geslacht. Hou jezelf niet.voor de gek met je maatschappelijk geprogrammeerde mening
Nu ja. Met alle respect, het kon nou niet echt als een verrassing komen. Het is een kloon van Devine. Maar dat zal wel voor jullie tijd zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:01 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ze heeft sinds 2018 een vriend en heeft dit pas recentelijk onthuld. Moet je je voorstellen, ben je eindelijk aan de vrouw... krijg je dit.
En nu? Transgenders in sporten is een vak apart. Klagen er vrouwen dat Nikkie ooit een jongetje was en te goed make up kan aanbrengen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
"transvrouw" volleybal speelster:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://pluralist.com/hannah-mouncey-handball-australia/
En die vuige transfobe meisjes die niet met hem, ik bedoel haar wilde douchen. Tsssk
Die hiervoor
Nee, maar ik ga ook niet tegen ze liegen dat ze slank zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat boeit het. Laat die Nikki lekker. Er wordt niemand mee benadeeld.
We gaan toch ook geen dikke mensen weigeren omdat ze vies vet zijn?
Dat mag je zijn. Het enige wat je moet doen is het bij jezelf houden. Geen andere mensen ermee lastigvallen. Het zijn jou ideeën en levenswijze. Dat mag.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:55 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Christofoob! Xenofoob! Boomer!
Afijn, nee ik ben moslim en dit zijn mijn denkbeelden. Nu mag je er niets meer van zeggen he, anders ben je islamofoob.
Oohhhhhh dan is er opeens WEL een daadwerkelijk fysiek verschil? Aha.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En nu? Transgenders in sporten is een vak apart. Klagen er vrouwen dat Nikkie ooit een jongetje was en te goed make up kan aanbrengen?
Ik maak mij niet druk om iemand zijn seksleven, jij koppelt relaties aan seks blijkbaar. Kan je niks aan doen als SGP'er, dat is nu eenmaal je opvoeding.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:01 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Waarom jij wel om dat van iemand anders dan?
Nee, maar dat is het punt ook niet. Laat lekker langs je heen varen lieverd. Je zit jezelf zo op te fokken als je je overal druk over gaat zitten maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga ook niet tegen ze liegen dat ze slank zijn.
Voor de meerderheid vd mensen zit er wel een correlatie tussen die twee ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
jij koppelt relaties aan seks blijkbaar.
Ik ben moslim. Niet zo islamofoob, intolerant, niet divers, niet inclusief en xenofoob doen, witte man.quote:Kan je niks aan doen als SGP'er, dat is nu eenmaal je opvoeding.
Die ken ik inderdaad niet. Nikki is mijn type niet, maar haar stem en voorkomen zijn best geloofwaardig. Ik dacht dat het niet zo'n knappe vrouw is, niet dat het een man is alhoewel ik het nu ook zie aan haar kaaklijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nu ja. Met alle respect, het kon nou niet echt als een verrassing komen. Het is een kloon van Devine. Maar dat zal wel voor jullie tijd zijn.
Ah ja, natuurlijk. Deze boomer wist het al voordat ze het bekend maakte.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nu ja. Met alle respect, het kon nou niet echt als een verrassing komen. Het is een kloon van Devine. Maar dat zal wel voor jullie tijd zijn.
Jammer voor jou dat ik geen fan ben van moslims, dit gaat wel erg tegen je wereldbeeld in nu denk ik. Pfoe, daar komt die identiteitscrisis.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:04 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Voor de meerderheid vd mensen zit er wel een correlatie tussen die twee ja.
Voor seksloze millenials misschien niet, dat kan.
[..]
Ik ben moslim. Niet zo islamofoob, intolerant, niet divers, niet inclusief en xenofoob doen, witte man.
Hij heeft een transgendar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ah ja, natuurlijk. Deze boomer wist het al voordat ze het bekend maakte.![]()
Islamofobische witte xenofoob!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat ik geen fan ben van moslims, dit gaat wel erg tegen je wereldbeeld in nu denk ik. Pfoe, daar komt die identiteitscrisis.
Religie is de kanker van de wereld.
Nou de 1.95 meter, 120 kg en het getekende gezicht was toch best een weggever,quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:05 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad niet. Nikki is mijn type niet, maar haar stem en voorkomen zijn best geloofwaardig. Ik dacht dat het niet zo'n knappe vrouw is, niet dat het een man is alhoewel ik het nu ook zie aan haar kaaklijn.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat boeit het. Laat die Nikki lekker. Er wordt niemand mee benadeeld.
We gaan toch ook geen dikke mensen weigeren omdat ze vies vet zijn?
Waarom?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou de 1.95 meter, 120 kg en het getekende gezicht was toch best een weggever,
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom?![]()
En quote jezelf eens even waar je stelde dat ze transgender is van voor dat het bekend werd.
Dus toen je zei dat je het al wist was dat dus een leugen. Goed dat je het zelf even bevestigd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Nee gast, ik heb het hier denk ik nooit over die gast gehad.
Aha. Ja. Want iets is alleen waar, als je het op Fokforum hebt gezegd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dus toen je zei dat je het al wist was dat dus een leugen. Goed dat je het zelf even bevestigd.
Jawel hoor, toen heb je het niet gezien of gemeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Nee gast, ik heb het hier denk ik nooit over die dame gehad.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou verblijd ons met wat ik gezegd heb
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is die make-up griet toch? Ja die kijkt mijn dochter ook. Die is in het echt 1.95 of zo, 120 kg en nogal corpulent. Niets bijzonders aan, maar met make up tekent ze gewoon een heel nieuw gezicht, filter eroverheen op instragram et voila.
Maar goed, ze heeft volgens mij nog niet in zichzelf laten snijden.
quote:
Ah ja. Dat was toen ik het voor het eerst zag, ooit eens gezien bij m'n dochter toen. De volledige verbouwing en 1.95 viel al op zoals ik zei.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah ja. Dat was toen ik het voor het eerst zag, ooit eens gezien bij m'n dochter toen. De volledige verbouwing en 1.95 viel al op zoals ik zei.
Later wat meer gezien en dan werd het toch al duidelijk.
Goed zeg, dat jij mij zo herinnerd
Lul er maar een eigen verhaal aan vast...quote:Maar goed, ze heeft volgens mij nog niet in zichzelf laten snijden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Lul er maar een eigen verhaal aan vast...
quote:Later wat meer gezien en dan werd het toch al duidelijk.
quote:Rechts een opmaakpop incl. blijkbaar fillers, tonnen make up, photoshop/instagramfilter, ongetwijfeld ook nephaar erin geweven (deed mijn nichtje met prima haar al op d'r 18e of zo). Wat een onzin, wat een nepperij en wat een decadentie.
Nogmaals, je hebt het toen ook niet gezien.quote:
Ik heb het er niet over gehad hier gast! Jezus!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt het toen ook niet gezien.
Je in vreemde bochten wringen door jezelf te quoten helpt daar niet echt bij.
Geef gewoon toe dat je het niet gezien hebt, dan hoe je jezelf niet langer zo voor schut te zetten
Moeilijk hè.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over gehad hier gast! Jezus!
Geeft niet, maar het is wel goed dat je dat bij jezelf herkent.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:54 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Man man, de autisme is strong in this one.
Ik denk dat het tijd wordt voor jou om uit te loggen en weer naar moeders zolderkamer te gaan. Veel plezier vanavond. Alleen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geeft niet, maar het is wel goed dat je dat bij jezelf herkent.
Dat is de eerste stap, "herkenning en erkenning".
Respect dat je daar voor uitkomt, lijkt me een zware last.
Ah oké. Ik wist niet dat ze zo groot is. Zo zie je duidelijk dat ze als man is geboren.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou de 1.95 meter, 120 kg en het getekende gezicht was toch best een weggever,
[ afbeelding ]
Dit is Devine trouwens:
Mwah die gaat nergens heen. Die profiteert lekker van haar centjes, geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:01 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ze heeft sinds 2018 een vriend en heeft dit pas recentelijk onthuld. Moet je je voorstellen, ben je eindelijk aan de vrouw... krijg je dit.
Jij hebt veel woede in je zegquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Kijk aan. Nog een bevestiging dat die boomer alles uit z'n rimpelige duimpje loopt te zuigen.
Ben benieuwd of zijn religie die transgenders ook goed keurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond weer allemaal bn'ers die moeten melden HOE ENORM TROTS ze wel niet zijn op Nikkie
Arie Boomsma bij RTL boelie had ik bijna een teiltje voor nodig
Dat is dan ook de christendeuger bij uitstek.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond weer allemaal bn'ers die moeten melden HOE ENORM TROTS ze wel niet zijn op Nikkie
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
Verder vind ik het prima dat iedere volwassene gewoon met zijn/haar lichaam doet wat-ie zelf wil; al laat je je benen er af zagen omdat je vindt dat die daar niet horen. Psychologische hulp zou wel de eerste stap moeten zijn, maar verder is het jouw lichaam; veel plezier er mee.
Wie kijkt er dan ook Boulevard.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef Solotovski het volgende:
Je hebt toch seks en uhh...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Door het niet te vertellen?
Geopereerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze kan van onder toch ook omgebouwd zijn?
Missschien is die vriend wel hartstikke bleu.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:31 schreef -Straw- het volgende:
En jij denkt dat je dat niet merkt of ziet? Ik vind het bijzonder.
Seks in het donkerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Missschien is die vriend wel hartstikke bleu.
Kweenie hoeveel vrouwen jij goed van onder hebt bekeken maar tis vaak nogal een zooitje & erg verschillend van vrouw tot vrouw. Volgens mij kan de plastische chirurgie behoorlijk mislukken en nog heeft waarschijnlijk geen man het in de gatenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:31 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Geopereerd.
Er is maar 1 reden waarom die BN’ers dit doen en dat is om zelf even in de spotlight te staan en mee te liften op de publiciteit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:45 schreef Repentless het volgende:.
Maar die ophemeling door allerlei BN-ers is ook weer zo voorspelbaar. Die heldenstatus die hier aan mensen wordt gegeven door iets over hun eigen leven te vertellen, is echt pure hysterie. Leuk voor haarzelf, maar ze heeft geen kanker genezen of wereldvrede gebracht of iets dergelijks.
'.
Als het de eerste kut is die je ooit hebt gezien kun je zomaar denken dat dat allemaal zo hoortquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:31 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Geopereerd.
Juist een goede zaak toch? Zowel Nikkie als die andere zogenaamde BN'ers zijn nou eenmaal rolmodellen dus als ze op deze manier de jongere generaties positief beïnvloeden dan is dat prima, lijkt me.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:45 schreef Repentless het volgende:
Door een nieuwsbericht kwam ik bij dat filmpje terecht, dus even op geklikt. Na een paar minuten constant hetzelfde horen met jump cuts, even doorgeskipt. Het eind was de zoveelste herhaling van hetzelfde verhaal.
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om 17 minuten nodig te hebben om de boodschap "ik ben transgender" te vertellen?Wat een ongelooflijk neuzelverhaal. Is er iemand die die volle 17 minuten volhoudt en geboeid blijft?
Verder leuk voor haar, en het zelf naar buiten brengen op het moment dat mensen je willen chanteren is het beste antwoord daarop.
Maar die ophemeling door allerlei BN-ers is ook weer zo voorspelbaar. Die heldenstatus die hier aan mensen wordt gegeven door iets over hun eigen leven te vertellen, is echt pure hysterie. Leuk voor haarzelf, maar ze heeft geen kanker genezen of wereldvrede gebracht of iets dergelijks.
Dus gewoon een pluim geven, en weer verder. Door het zo overdreven te adoreren, wekt men juist de indruk dat het iets abnormaals em buitengewoons is, terwijl men zegt te 'strijden' voor normalisatie en 'acceptatie'.
We gaan linksom of rechtsom betalen voor verwarde mensen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:00 schreef Ferdii het volgende:
Meest absurde is nog dat bijna alle behandelingen/operaties etc onder de basisverzekering vergoed worden en dat alles wat hier niet onder valt bij de belasting kan worden opgegeven als aftrekposten.
Oftewel wij betalen mee omdat die kerel zonodig een kutje wil hebben
Wij betalen ook mee als jij zo nodig aidsremmers moet slikken omdat je anders dood gaat. Wat is het verschil?quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:00 schreef Ferdii het volgende:
Meest absurde is nog dat bijna alle behandelingen/operaties etc onder de basisverzekering vergoed worden en dat alles wat hier niet onder valt bij de belasting kan worden opgegeven als aftrekposten.
Oftewel wij betalen mee omdat die kerel zonodig een kutje wil hebben
Dat aids remmers bijdragen aan het verbeteren van een ziekte proces en voorkomt dat je dood gaat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wij betalen ook mee als jij zo nodig aidsremmers moet slikken omdat je anders dood gaat. Wat is het verschil?
Natuurlijk is er dan wel wat aan de hand want de persoon in kwestie voelt zich ellendig, net als jij wanneer je je aidsremmers niet slikt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat aids remmers bijdragen aan het verbeteren van een ziekte proces en voorkomt dat je dood gaat.
Als hij/zij met een pik blijft doorlopen is er nog steeds niks aan de hand.
Geeft verwarde mensen een 10 ritten kaart bij de psycholoog, mogen ze daar vertellen hoe erg hun jeugd wel niet wasquote:Op woensdag 15 januari 2020 00:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
We gaan linksom of rechtsom betalen voor verwarde mensen.
Ik voel me ook ellendig als ik niet dagelijks naar de sportschool ga, betekend niet dat de zorgverzekeraar mijn abonnement maar moet betalenquote:Op woensdag 15 januari 2020 00:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Natuurlijk is er dan wel wat aan de hand want de persoon in kwestie voelt zich ellendig, net als jij wanneer je je aidsremmers niet slikt.
Je kunt dat toch ook prima zelf betalen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik voel me ook ellendig als ik niet dagelijks naar de sportschool ga, betekend niet dat de zorgverzekeraar mijn abonnement maar moet betalen
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Gehrman het volgende:
Transgender kan ook prima behandelingen betalen, kwestie van sparen...quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je kunt dat toch ook prima zelf betalen?
quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:14 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Al die mannen die gedurende jaren op haar hebben zitten rukken met de gedachte dat ze een vrouw is.
Nee, dat kan dus niet. Tenzij je echt enorm vermogend ben. En juist hier hebben we zorg voor.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Transgender kan ook prima behandelingen betalen, kwestie van sparen...
Huh?quote:Mooi voorbeeld is bv het epileren van de schaamsteek wordt vergoed bij een man bij transformatie naar vrouw.
Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die hiervoor naar de schoonheids specialist gaan en dit zelf betalen
Epilatie van het gelaat Uit de basisverzekering, maar alleen op verwijzing van de behandelaar.Eerste verwijzing is voor 10 behandelingen daarna nieuwe verwijzing en toestemming nodig.quote:
Waar gaat dit precies over?quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Epilatie van het gelaat Uit de basisverzekering, maar alleen op verwijzing van de behandelaar.Eerste verwijzing is voor 10 behandelingen daarna nieuwe verwijzing en toestemming nodig.
Epilatie van de schaamstreek Uit de basisverzekering, maar alleen op verwijzing (Indien de verwijzer het genderteam van een van de twee academische ziekenhuizen alleen bij instituten waarmee het deze ziekenhuizen een contract hebben afgesloten). Lees ook de toelichting op het tabblad onder deze tabel.
Lezenquote:Op woensdag 15 januari 2020 00:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waar gaat dit precies over?
Volgens mij snap je het niet; een geslachtsoperatie is geen cosmetische chirurgie. Je vergelijking slaat werkelijk waar nergens op.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Lezen
Vergoedingen passend bij transgender behandelingen. Dacht je dat die operatie een kwestie was van een hakmes door de snikkel?
Nog een absurde:
Borstvergroting
Twee mogelijkheden: 1. inwendige of 2. uitwendige protheses:
Wordt alleen vergoed uit de basisverzekering als er nauwelijks of geen sprake is van borstvorming (nauwelijks is de afwezigheid van een inframammaireplooi en klierweefsel van minder dan 1 cm aangetoond door een echo).
Van 1 februari 2019 tot 1 februari 2024 heeft het ministerie van VWS een subsidieregeling ingesteld voor transgender vrouwen ten behoeve van een borstvergroting. Zie ook het betreffende tabblad hieronder.
Zijn zoveel vrouwen met 2x niks die maar wat graag een borstvergroting zouden willen, maar als transfiguur krijg je er gewoon subsidie voor
Want je goed voelen kan niet zonder zelf naar de schoonheidsspecialiste te gaan en je hier te laten epileren?quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet; een geslachtsoperatie is geen cosmetische chirurgie. Je vergelijking slaat werkelijk waar nergens op.
Hij koppelt, denk ik, veranderingen aan je lichaam aan je psyche, niet zo heel vreemd toch?quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet; een geslachtsoperatie is geen cosmetische chirurgie. Je vergelijking slaat werkelijk waar nergens op.
Jij hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Want je goed voelen kan niet zonder zelf naar de schoonheidsspecialiste te gaan en je hier te laten epileren?
“Ik wil man/vrouw worden, maar alleen als het betaald wordt :’( “
Leg uit dan, waarom zou ik moeten meebetalen aan behandelingen die niet medisch noodzakelijk zijn?quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Genderdysforie is een stoornis die door een medische diagnose wordt vastgesteld en de kosten van behandeling kunnen daarom worden vergoed.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hij koppelt, denk ik, veranderingen aan je lichaam aan je psyche, niet zo heel vreemd toch?
Dat hoef je ook niet, want het gaat hier om behandelingen die wel medisch noodzakelijk zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Leg uit dan, waarom zou ik moeten meebetalen aan behandelingen die niet medisch noodzakelijk zijn?
Oneens, ook dat kan psychisch een groot probleem zijnquote:Op woensdag 15 januari 2020 00:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Genderdysforie is een stoornis die door een medische diagnose wordt vastgesteld en de kosten van behandeling kunnen daarom worden vergoed.
Dikkere tieten willen niet.
Je weet dat als mensen in transitie willen gaan dat naar de psycholoog gaan al de eerste stap is toch? En op het moment is er geen andere manier om gender dysphoria tegen te gaan behalve in transitie te gaan van het ene naar de andere gender.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
Maar om het echt op te hemelen, doen alsof deze mensen dapper zijn en het allemaal te normaliseren?Het is grappig om af en toe een travestiet of transseksueel lekker overdreven te zien doen op tv, maar afwijkingen moeten niet de norm gaan worden.
En wat deze Youtuber betreft; nou hartstikke prima voor hem!Leuk dat hij zich er nu goed bij voelt dat hij lichamelijk meer op een vrouw lijkt.
Geen medisch probleem.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Oneens, ook dat kan psychisch een groot probleem zijn
Wat een bullshit redenatie is ditquote:
Wees blij dat mensen die toegang wel hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat een bullshit redenatie is dit
Sterker nog, zelfs DSM-5 spreekt niet meer van een gender identiteitsstoornis, maar verwoord dit tactisch netjes door het gender dysforie te noemen, met als enige onderbouwing dat de werkgroep bang is dat mensen anders geen toegang meer hebben tot klinische zorg. Compleet omgedraaide wereld
Zorg moet vooral worden besteed aan mensen waar het noodzakelijk is, uit de white paper gender dysforie blijkt duidelijk dat enige onderbouwing op behandelingen ontbreekt, maar dat we wel graag willen dat die mensen behandelingen kunnen blijven krijgen omdat dit “altijd al zo was”quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wees blij dat mensen die toegang wel hebben.
Noodzakelijker wordt het niet hoor. Heb je ooit wel eens een transgender gesproken?quote:Op woensdag 15 januari 2020 01:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zorg moet vooral worden besteed aan mensen waar het noodzakelijk is, uit de white paper gender dysforie blijkt duidelijk dat enige onderbouwing op behandelingen ontbreekt, maar dat we wel graag willen dat die mensen behandelingen kunnen blijven krijgen omdat dit “altijd al zo was”
Idioter beleid dan dit bestaat niet.
Nou, vertel?quote:Op woensdag 15 januari 2020 01:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Noodzakelijker wordt het niet hoor. Heb je ooit wel eens een transgender gesproken?
Je ervaringen met een transgenderquote:Op woensdag 15 januari 2020 01:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat moet ik je vertellen?
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 15 januari 2020 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je ervaringen met een transgender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |