beter dan de volendamse ziektequote:Op maandag 13 januari 2020 20:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En jij hebt last van de Engelse ziekte.
Misschien mag je wel over zijn adamsappel heen spuitenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
Net uitgekomen dat ze bij geboorte 'man' aangwezen kreeg en toen een transitie heeft gehad naar vrouw.
[ afbeelding ]
Zou wel nog steeds raken
Volgens mij heeft hij die laten weghalen zo te zien.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien mag je wel over zijn adamsappel heen spuiten
Die gaan nadenken over op welke personen ze zich afgebeerd hebben die wellicht toch niet als vrouw geboren zijn.... Want dat is eng kennelijk?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef babylon het volgende:
En dan die kerels die het altijd al wisten, maar vreemd genoeg dat nu pas zeggen
Sneuneuzen
Ik niet, door die enorme laag make-up/verf kon je d'r gezicht nauwelijks zienquote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gelukkig weet ik niet wie dat is
Want? Dit was hele belangrijke informatie waar iedereen echt op zit te wachten?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef babylon het volgende:
En dan die kerels die het altijd al wisten, maar vreemd genoeg dat nu pas zeggen
Sneuneuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |