Niemand enig idee ookquote:
Gewoon kutje. Ze zegt dat ze volledig is omgezet op haar 19dequote:Op maandag 13 januari 2020 20:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maar heeft hij wel nog een pik? Of heeft hij een kutje?
Zou je wel nog steeds raken?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben helemaal geshockeerd.
Oh beter.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon kutje. Ze zegt dat ze volledig is omgezet op haar 19de
Grootste Nederlandse Youtuberquote:
Ze showt best wel vaak haar gezicht zonder make up dus verbergen, nee.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:04 schreef Salvad0R het volgende:
die lelijk dikke plofkop verbergt haar mannenporem al achter 10 lagen make-up
dus in feite is ze niet dr zelf, met een masker, die anderen aanleert om ook niet zichzelf te zijn.
Zou me niets verbazen als ze Schweinstein van achternaam heet. Of Goldberg.
Hoe weet jij datquote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze showt best wel vaak haar gezicht zonder make up dus verbergen, nee.
Heb je daar ook vlees gegeten?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben weleens in Thailand geweest en zag dus al meteen dat het een kerel is.
Omdat ik net ff haar instagram ben gaan checken broer.quote:
Enkel jonge hertjesquote:Op maandag 13 januari 2020 21:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je daar ook vlees gegeten?
Post vaak genoeg zonder make upquote:Op maandag 13 januari 2020 21:04 schreef Salvad0R het volgende:
die lelijk dikke plofkop verbergt haar mannenporem al achter 10 lagen make-up
dus in feite is ze niet dr zelf, met een masker, die anderen aanleert om ook niet zichzelf te zijn.
Zou me niets verbazen als ze Schweinstein van achternaam heet. Of Goldberg.
beter dan de volendamse ziektequote:Op maandag 13 januari 2020 20:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En jij hebt last van de Engelse ziekte.
Misschien mag je wel over zijn adamsappel heen spuitenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
Net uitgekomen dat ze bij geboorte 'man' aangwezen kreeg en toen een transitie heeft gehad naar vrouw.
[ afbeelding ]
Zou wel nog steeds raken
Volgens mij heeft hij die laten weghalen zo te zien.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien mag je wel over zijn adamsappel heen spuiten
Die gaan nadenken over op welke personen ze zich afgebeerd hebben die wellicht toch niet als vrouw geboren zijn.... Want dat is eng kennelijk?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef babylon het volgende:
En dan die kerels die het altijd al wisten, maar vreemd genoeg dat nu pas zeggen
Sneuneuzen
Ik niet, door die enorme laag make-up/verf kon je d'r gezicht nauwelijks zienquote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gelukkig weet ik niet wie dat is
Want? Dit was hele belangrijke informatie waar iedereen echt op zit te wachten?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef babylon het volgende:
En dan die kerels die het altijd al wisten, maar vreemd genoeg dat nu pas zeggen
Sneuneuzen
Met name mensen die niet compleet wereldvreemd zijn vertoeven hierquote:Op maandag 13 januari 2020 23:11 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Godver ben ik nu zo oud dat ik als 1 van de weinige ben die nog nooit van dat wezen gehoord heeft?
Dacht dat de leeftijd op fok wat hoger lag. Maar blijkbaar is het weer terug bij af, een jongerenforum
Kuttie.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze heet geen Kittie maar Nikkie.
klittiequote:
Of een sinaasappeltje onder z'n shirt?quote:
Beauty-YouTuber Nikkie de Jager vertelt in video transgender te zijnquote:
Heumheuquote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
Net uitgekomen dat ze bij geboorte 'man' aangwezen kreeg en toen een transitie heeft gehad naar vrouw.
[ afbeelding ]
Zou wel nog steeds raken
Zijn we het voor één keer met elkaar eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Moet hij weten, val mij er niet mee lastig.
Ze is alleen maar de grootste Nederlandse Youtuber enzo, niks bijzondersquote:Op maandag 13 januari 2020 23:11 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Godver ben ik nu zo oud dat ik als 1 van de weinige ben die nog nooit van dat wezen gehoord heeft?
Dacht dat de leeftijd op fok wat hoger lag. Maar blijkbaar is het weer terug bij af, een jongerenforum
Hij is idd de grootste:quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze is alleen maar de grootste Nederlandse Youtuber enzo, niks bijzonders
nee, klopt, is ze ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leek verder totaal niet op een man.
Haha. Jawel.quote:
Ik geloof niet dat jij bepaalt wie man is en wie nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:25 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Haha. Jawel.
Maar geil gerust verder op die gozerin hoor, soyboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |