Ga prep slikken of zo.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zie deze meid eens even keihard transgenderexpert zijn dan.
En de 'vrouw' van het jaar is ook al beter gedaan door een man.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:16 schreef Marginal het volgende:
lol zelfs makeuppen wordt beter gedaan door kerels dan door vrouwen :’)
Kijk deze man met zijn 20 jaar jongere importbruid even denigrerend doen tegenover een andere minderheid in de samenleving.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
Verder vind ik het prima dat iedere volwassene gewoon met zijn/haar lichaam doet wat-ie zelf wil; al laat je je benen er af zagen omdat je vindt dat die daar niet horen. Psychologische hulp zou wel de eerste stap moeten zijn, maar verder is het jouw lichaam; veel plezier er mee.
Maar om het echt op te hemelen, doen alsof deze mensen dapper zijn en het allemaal te normaliseren?Het is grappig om af en toe een travestiet of transseksueel lekker overdreven te zien doen op tv, maar afwijkingen moeten niet de norm gaan worden.
En wat deze Youtuber betreft; nou hartstikke prima voor hem!Leuk dat hij zich er nu goed bij voelt dat hij lichamelijk meer op een vrouw lijkt.
Precies, en in hoeverre is hem dit allemaal aangepraat door zijn ouders?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Pure kindermishandeling. Kind is voor het leven steriel en verminkt en dat is besloten op een leeftijd dat de implicatie daarvan totaal nog niet bij dat kind kon doordringen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk deze man met zijn 20 jaar jongere importbruid even denigrerend doen tegenover een andere minderheid in de samenleving.
Ja , die snapte ik zelf ff nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk deze man met zijn 20 jaar jongere importbruid even denigrerend doen tegenover een andere minderheid in de samenleving.
Wat is een soyboy en waarom noem jij mij zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Als 86 jouw geboortejaar is, schelen we anders bar weinig, soyboy.
Dat geloof ik niet, jij moet wel een verzuurde boomer zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Als 86 jouw geboortejaar is, schelen we anders bar weinig, soyboy.
Dacht je weet wel hoe het voelt als mensen op je neerkijken maar blijkbaar niet, gezien hoe graag je het zelf doet.quote:
Dus als je afwijkt van de norm moet je alles maar prima vinden?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht je weet wel hoe het voelt als mensen op je neerkijken maar blijkbaar niet, gezien hoe graag je het zelf doet.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, jij moet wel een verzuurde boomer zijn
Vraag eens hoe ze in je geliefde Palestina daarover denken!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd te erg voor woorden hoe hier over transgender mensen wordt gesproken
geen woorden voor
Dat ze sick in the head zijn? Die mensen verdienen hulp bij de ggz, geen medeleven van mensen die dat puur doen om een wit voetje te halen op social media.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd te erg voor woorden hoe hier over transgender mensen wordt gesproken
geen woorden voor
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:44 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Ga eens opzoeken wat boomers zijn, pak dan je telefoon want hoofdrekenen kan men tegenwoordig niet meer en trek dan dat even af van 2020.
quote:boo·mer (de; m,v; meervoud: boomers)
1
(jongerentaal) persoon, m.n. van gevorderde leeftijd, met ouderwetse denkbeelden of conservatieve opvattingen; = fossiel
quote:Een 'boomer' wordt omschreven als een (meestal ouder) persoon met ouderwetse denkbeelden of conservatieve opvattingen. Het woord wordt veel door jongeren gebruikt om ouderen de mond te snoeren.
Ah! Nog zo'n slappe postquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Vraag eens hoe ze in je geliefde Palestina daarover denken!
Jij koppelde het aan leeftijd (nml de onmogelijkheid dat mijn geboortejaar niet zo ver van 86 af ligt) en dan is het dus babyboom. En die zijn al zo rond de 70 momenteel.quote:
De grenzeloze onzekerheid van De_Onnoembare wordt getriggerd als mensen die hij verder niet kent iets doen wat niet in zijn extreem conservatieve en bekrompen wereldbeeldje past. Dat is hier het enige probleem.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:45 schreef Pendule het volgende:
Wat een geneuzel hier zeg. Wat is nou het probleem?
Mijn topic niet hoor, prep-slikker.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De grenzeloze onzekerheid van De_Onnoembare wordt getriggerd als mensen die hij verder niet kent iets doen wat niet in zijn extreem conservatieve en bekrompen wereldbeeldje past. Dat is hier het enige probleem.
Dit slaat helemaal nergens opquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jij en jouw kliek naïevelingen:
[ afbeelding ]
Prep-slikker.. is dat net zoiets als soyboy? Wel mooi zo'n boomer die Mocronees spreekt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Mijn topic niet hoor, prep-slikker.
Dit!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De grenzeloze onzekerheid van De_Onnoembare wordt getriggerd als mensen die hij verder niet kent iets doen wat niet in zijn extreem conservatieve en bekrompen wereldbeeldje past. Dat is hier het enige probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |