Die rechtsboven is niet zo misluktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lippen
Is er OOIT een keer geweest dat opgespoten lippen er wel mooi uitzien? Is echt altijd afgrijselijk.
https://www.gva.be/cnt/dmf20180313_03406823
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
Net als die chick van Lil Kleine, die Jaimie, dat lijkt net Marijke Helwegen
Joh, het overgrote deel kan dik tot de 40 er prima uitzien zonder ingrepen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:23 schreef BaksteenMongool het volgende:
Verder wel terechte klacht, 90% van de chicks die onder de 25 is kan er in potentie prima uitzien als ze gewoon voor zichzelf zorgen.
Dat gaat echt fout hoor. Implantaten die lekken en vervangen moeten worden, littekenweefsel dat niet goed meer en/of lelijk geneest. Als je op je 25e je kop al strakgetrokken hebt, hoe erg moet je dat op je 45e dan wel niet laten doen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen daar op latere leeftijd zeker spijt van.
Hoezo? fillers zijn tegenwoordig toch niet meer permanent, dus zodra je er klaar mee bent ga je gewoon niet meer voor nieuwe behandelingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen daar op latere leeftijd zeker spijt van.
Dat er meisjes zijn die dit soort kanslozen als rolmodel zien is een feit, hoop alleen (en dat denk ik ook) dat het er maar een beperkt aantal zijn. Of ben ik hier te positief ingesteld?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Ah joh een troost TS, die vallen allemaal in een diep dal straks rond de 30ste. Als je zoveel aan je laat verbouwen al op jonge leeftijd en alles doet voor de likes lijkt me nooit echt een gelukkig leven hebben. Onzekerheid spat ervan af, het is alleen echter nogal gevaarlijk voor jonge meiden die dit soort kanslozen als rolmodel zien.
Zeker, dat wordt een heel diep dal idd. Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Ah joh een troost TS, die vallen allemaal in een diep dal straks rond de 30ste. Als je zoveel aan je laat verbouwen al op jonge leeftijd en alles doet voor de likes lijkt me nooit echt een gelukkig leven hebben. Onzekerheid spat ervan af, het is alleen echter nogal gevaarlijk voor jonge meiden die dit soort kanslozen als rolmodel zien.
Het is gewoon triest dat schimmige klinieken hier aan meewerken. Die zouden gewoon moeten zeggen: luister meid, je bent gvd 25, je zit hartstikke strak in je vel en dit is echt niet nodig, kom maar eens terug over 20 jaar of als je een ongeluk hebt gehad of zo en er wel een reden voor is.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Die zien gewoon een markt en easy money ook. Het is een vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat schimmige klinieken hier aan meewerken. Die zouden gewoon moeten zeggen: luister meid, je bent gvd 25, je zit hartstikke strak in je vel en dit is echt niet nodig, kom maar eens terug over 20 jaar of als je een ongeluk hebt gehad of zo en er wel een reden voor is.
Te positief, ik ben van mening dat je als ouder en met name ook de school zelf hierin echt kinderen goed moet voorlichten over het gebruik van social media.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:31 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dat er meisjes zijn die dit soort kanslozen als rolmodel zien is een feit, hoop alleen (en dat denk ik ook) dat het er maar een beperkt aantal zijn. Of ben ik hier te positief ingesteld?
Helaas lopen ouders en scholen altijd (of bijna altijd) achter op de werkelijkheid. Ouders zijn niet aan social media gewend en kunnen de gevaren (net als jongeren) niet goed inschatten. Scholen zijn net zo dramatisch. Lesstof daar loopt eigenlijk altijd wel minimaal 5 jaar achter op de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:37 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Te positief, ik ben van mening dat je als ouder en met name ook de school zelf hierin echt kinderen goed moet voorlichten over het gebruik van social media.
Die influencers hebben zon groot bereik en invloed op jonge meiden en jongens dat ze een compleet verkeerd beeld afgeven.
Dat is inderdaad de verantwoordelijkheid van de ouders. Ze zullen er later niet beter door uit gaan zien, maar verder heeft het meestal geen gevolgen voor de personen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:37 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Te positief, ik ben van mening dat je als ouder en met name ook de school zelf hierin echt kinderen goed moet voorlichten over het gebruik van social media.
Die influencers hebben zon groot bereik en invloed op jonge meiden en jongens dat ze een compleet verkeerd beeld afgeven.
Die Lil Kleine mag dan wel geld hebben, blind is ie wel. Of hij valt op mature.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:26 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.telegraaf.nl%2Fimages%2F1200x630%2Ffilters%3Aformat(jpeg)%3Aquality(80)%2Fcdn-kiosk-api.telegraaf.nl%2F4d3046ea-a265-11e8-a4d7-4f0945aba529.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
En hoe oud is dat kind?
Oh 29 zie ik. En dan al facelifts en fillers en lippen opspuiten, mijn god
https://axed.nl/lil-kleines-vriendin-jaimie-vaes/
Is o.a. cultuur iets, bijv. meisjes hebben een beeld van wat vrouwelijk is: grotere borsten. Als je in allerlei andere culturen vraagt wat het betekent om een vrouw te zijn, dan hoor je allemaal andere reacties.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
...
Wat is er mis met natuurlijke schoonheid? Zo zonde.....
Ja ook ongelofelijk. Die heeft zich al 10 x laten verbouwen of zo en is nog geen 30 dacht ik...quote:
Het is absoluut mogelijk mooi oud te worden, ook met rimpeltjes ed. Kijk sommige mensen krijgen erg veel last van bepaalde kwalen, lelijke wallen of onderkin of zo. Dan zou je misschien een kleine ingreep kunnen overwegen op een bepaalde leeftijd als je er echt mee zit.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Meer dan terechte klacht dit
En dan snap ik ook in de verste verte niet waarom ze dat doen, want het ziet er eigenlijk niet uit. Overigens vind ik dit ook voor oudere mensen gelden. Ik bedoel, je kan ook gewoon mooi oud worden toch? Treurige ontwikkeling dit.
Ik dacht dat het zijn moeder wasquote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:26 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.telegraaf.nl%2Fimages%2F1200x630%2Ffilters%3Aformat(jpeg)%3Aquality(80)%2Fcdn-kiosk-api.telegraaf.nl%2F4d3046ea-a265-11e8-a4d7-4f0945aba529.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
En hoe oud is dat kind?
Oh 29 zie ik. En dan al facelifts en fillers en lippen opspuiten, mijn god
https://axed.nl/lil-kleines-vriendin-jaimie-vaes/
Ja absoluut. Dat was een mooie vrouw die Tyler van The Bold and Beautiful (dat ik dat weet sjees, maar ja: twee zussen die dat keken is mijn excuusquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:17 schreef De_Onnoembare het volgende:
Veel beter dan zo'n strakgetrokken en volgespoten kop
[ afbeelding ]
Kijk. Bij professionele actrices/acteurs/artiesten kan ik me er nog iets bij voorstellen omdat hun uiterlijk hun werk is. En zolang het niet TE erg gebeurd en ze al wat ouder zijn, soit. Ik vind het bij Bullock niet eens zo heel erg gedaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:48 schreef matigeuser het volgende:
Ik kan ook absoluut niet kijken zonder irritatie naar een kop die plastische chirurgie, fillers of botox heeft gehad. Ik erger me er mateloos aan.
Bij die laatste film van Sandra Bullock ook, heb de halve film zitten balen van die botox kop.
En dan al die jonge chicks die hiermee bezig zijn, de domheid straalt er vanaf. Hopelijk wordt mijn dochter later nooit zo.
Het leven nu is ook anders dan vroeger. Vroeger gingen mensen de vrije tijd anders benutten; zwemmen, puzzelen, muziek instrument beoefenen enz.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:48 schreef matigeuser het volgende:
Ik kan ook absoluut niet kijken zonder irritatie naar een kop die plastische chirurgie, fillers of botox heeft gehad. Ik erger me er mateloos aan.
Bij die laatste film van Sandra Bullock ook, heb de halve film zitten balen van die botox kop.
En dan al die jonge chicks die hiermee bezig zijn, de domheid straalt er vanaf. Hopelijk wordt mijn dochter later nooit zo.
Het lijkt wel een pop!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:03 schreef Eightyone het volgende:
Midden 20 en voor jonge meiden zo ongeveer hét voorbeeld (dat ook uitdraagt om vooral tevreden te zijn met jezelf).
[ link | afbeelding ]
Dat is die nikkietutorials toch? Die heeft altijd zo'n dikke laag plamuur eropquote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:03 schreef Eightyone het volgende:
Midden 20 en voor jonge meiden zo ongeveer hét voorbeeld (dat ook uitdraagt om vooral tevreden te zijn met jezelf).
[ link | afbeelding ]
Ja photoshop inderdaad, en dat proberen die meiden in het echt ook voor elkaar te krijgen..!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het lijkt wel een pop!
Ik had laatst dat er foundation afgaf op m’n telefoon. Hoe moet dat wel niet zijn als je zo geplamuurd bent.
Dit is vast ook wel veel photoshop.
Dat is die make-up griet toch? Ja die kijkt mijn dochter ook. Die is in het echt 1.95 of zo, 120 kg en nogal corpulent. Niets bijzonders aan, maar met make up tekent ze gewoon een heel nieuw gezicht, filter eroverheen op instragram et voila.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:03 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens eigen zeggen heeft ze al het nodige aan zichzelf laten doen. Sowieso haar lippen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
Maar goed, ze heeft volgens mij nog niet in zichzelf laten snijden.
Oh, ik dacht dat dat alleen make up was. Triest dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen heeft ze al het nodige aan zichzelf laten doen. Sowieso haar lippen.
Kader ja. Max.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Behoorlijk VMBO die cast van dat programma vrees ik zo.
Meer info, inclusief puberfoto:quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat alleen make up was. Triest dan.
Links een doodnormale, frisse meid.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Meer info, inclusief puberfoto:
https://grazia.nl/showbiz(...)plastische-chirurgie
Niet te geloven dit...die dames willen ook allemaal het mooiste meisje van de klas zijn. Je kan er ook gewoon genoegen mee nemen dat je 'er gewoon goed uit ziet' lijkt me. En dan nog iets - wat minder erg dan - maar dat een deel van die jonge vrouwen inderdaad zoveel makeup gebruiken dat je gewoon naar een wandelend schilderij zit te kijken. Dan hoop ik maar dat ze het zelf oprecht mooi vinden, want als ik het er ook met anderen over heb hoor ik toch vaak dat over het algemeen vrouwen met een beetje make up gewoon het mooiste is.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
(Ja, links en rechts is dezelfde persoon.)
Oja die vrouw van the bold and the beautifulquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:17 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is absoluut mogelijk mooi oud te worden, ook met rimpeltjes ed. Kijk sommige mensen krijgen erg veel last van bepaalde kwalen, lelijke wallen of onderkin of zo. Dan zou je misschien een kleine ingreep kunnen overwegen op een bepaalde leeftijd als je er echt mee zit.
Maar dat volledig strakgetrokken en volgespoten gedoe vind ik afgrijselijk.
Zij gaat bv nu richting de 50 en tuurlijk zie je dat ze wat ouder is, maar ik vind het nog steeds een heel aantrekkelijke vrouw
[ afbeelding ]
Veel beter dan zo'n strakgetrokken en volgespoten kop
[ afbeelding ]
Ja leuk hoor, rechts zal het wel meer dan prima doen op een feestje als het wat donkerder is, maar met al die lampen erop is het net een plastic mal om der kopquote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
(Ja, links en rechts is dezelfde persoon.)
Dit, het is inderdaad gewoon een drug voor ze. Instagram junkies ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:42 schreef Sjemmert het volgende:
Hun brein functioneert niet meer normaal door hun verslaving aan social media, likes en aandacht. Het zijn eigenlijk gewoon junkies, best zielig hoor.
Nou ja bij sommigen is het natuurlijk gewoon hun werk. Daar kan je wat van vinden, maar dat is hun bron van inkomsten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:44 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit, het is inderdaad gewoon een drug voor ze. Instagram junkies ja.
Goed verwoord ook
Natuurfotografen die dit medium gebruiken en ook gebruiken als bron van inkomsten voor adverteren kan ik begrijpen. Maar tegenwoordig doet elke instafamous dit en is het allemaal zo nep dat het cringelevel oneindig is geworden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou ja bij sommigen is het natuurlijk gewoon hun werk. Daar kan je wat van vinden, maar dat is hun bron van inkomsten.
Dat zie je wel vaker bij junks. Dat gebruikers ook gaan verkopen. Zo onderhouden ze hun verslaving.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou ja bij sommigen is het natuurlijk gewoon hun werk. Daar kan je wat van vinden, maar dat is hun bron van inkomsten.
Ach zo denk ik ook over de 'mediums' op tv. Triester zijn echter de mensen die zich vrijwillig laten versleutelen en er niks voor terug krijgenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:49 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Natuurfotografen die dit medium gebruiken en ook gebruiken als bron van inkomsten voor adverteren kan ik begrijpen. Maar tegenwoordig doet elke instafamous dit en is het allemaal zo nep dat het cringelevel oneindig is geworden.
Werkt dat ook zo bij makelaars? Verslaafd aan huizen...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij junks. Dat gebruikers ook gaan verkopen. Zo onderhouden ze hun verslaving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |