Dit en Sean Paul zingt/rapt beter, muziek is verfrissend. Maar na 2 minuten weet ik het wel, te repetitief.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, draaiorgels zie je ook niet vaak op het ESF.![]()
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Het is goed voor de variatie. Al vind ik het echt het 11e nummer van een CD van Sean Paul ofzo.
Dat lijkt me slimquote:Btw, Ben mentioned during his IG livestream that revamp is possible, to create more of a buildup.
He discussed with the CZ team that maybe combining the unplugged version with the studio one might be an option.
40'ers en 50'ers in de jury's die hip willen doen, stemmen hier wel op. Als hij ook televoters wil aanspreken moet het nummer in de live-versie een stuk minder vlak zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:02 schreef Sableheart het volgende:
ok. Niet mijn stijl muziek.
Niet slecht, maar ik vraag me wel af wat ze op het podium willen gaan uitstralen. Het roept niet het enthousiasme op van een goed partynummer, noch de emoties van een goede ballad. Zijn er grote groepen fans van het genre die hier nu massaal op gaan stemmen? Is het een fantastisch lied en hoor ik dat niet omdat ik het genre niet ken?
Zo nee, dan kan Tsjechië het nog wel eens moeilijk krijgen dit jaar.
Ik heb hier op één of andere manier een heel goed gevoel bij.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:57 schreef Nashipeer het volgende:
Benny reist naar Kenia om daar te werken aan de revamp
https://eurovoix.com/2020(...)amp-kemama-in-kenya/
twitter:uapbc twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:45:02Inviting Czech representatives has become a great tradition, and this year is no exception 😉One more guest for the second semi-final of #Vidbir2020 - Benny Cristo from the Czech Republic with his song “Kemama” 🇨🇿✨ https://t.co/STNcTkjnzS reageer retweet
Ik heb het idee dat hij na de revamp een van de favorieten kan worden, het klinkt al fris op het ESF.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:32 schreef joko97 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Tsjechië dit jaar weer onderschat word wat zeer jammer is.
Benny heeft een hoop ervaring en weet echt wel wat hij doet, vind het ook een sympathieke gozer.
De afgelopen jaren had Tsjechië daadwerkelijk goede inzendingen. Leuke, catchy liedjes. De inzending van dit jaar is een muzikaal gedrocht van de bovenste plank, hoe sympathiek die gozer ook mag zijn.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:32 schreef joko97 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Tsjechië dit jaar weer onderschat word wat zeer jammer is.
Benny heeft een hoop ervaring en weet echt wel wat hij doet, vind het ook een sympathieke gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |