abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 januari 2020 @ 11:50:11 #1
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191007454


Hartelijk welkom bij alweer een nieuwe editie van de FPCL, de FOK! Premier Cycling League. Hierin gaat het hard tegen onzacht met als inzet de onmetelijk grote eer om je een jaar lang kampioen te mogen noemen van de FPCL.

Wie weet kennis van en inzicht in de wielersport te combineren met een sterk staaltje geldmanagement en het inschatten van de niet geringe tegenstand?

De FPCL wordt afgewerkt in competitievorm; elke week neemt jouw team het op tegen het team van een andere user. Met een beetje geluk scoor je met een team vol kneuzen een vijfde plaats, waar een team vol toppers geen topklassering garandeert. Maar een goed team is op zich toch ook wel handig. Ik zou de managers dan ook willen adviseren om uren, zo niet dagen, te investeren in het samenstellen van het ultieme team, dat elke week weer mondjes kan gaan snoeren!

Met de opzet van het spel onderscheidt de FPCL zich van de normale wielerpoule, waar na een paar etappes of wedstrijden 95% van de deelnemers al kansloos is of waarbij je afhankelijk bent van een slecht genomen bocht in een massasprint of een afgelopen ketting in volle finale.

De vraag is natuurlijk welke strategie eenieder gaat volgen tijdens de biedrondes. En wie heeft er Matxin aangesteld als scout? Wie moet het doen met de adviezen van Thijsje Zonneveld? Wie krijgt een schansspringer die hij of zij niet kent in de schoot geworpen door een opdringerige zaakwaarnemer? Wie betaalt de hoofdprijs voor de nieuwe Pecharroman? Spannend! Wie kroont zich uiteindelijk tot de Patrick Lefevere van Fok?

Je zou kunnen zeggen dat het leven draait om het maken van keuzes. Bij elke keuze twijfel je, want je moet er goed over nadenken. Hetzelfde als dat je een auto gaat kopen, moet je ook over nadenken. Doe je leren bekleding? Pak je een automaat?

Dit geldt ook voor de FPCL. Heb je na lang wikken en wegen je lijstje klaar, ga je toch weer twijfelen. Heb je je lijstje eenmaal verstuurd dan lijken de minuten wel uren en de uren wel dagen en zit je met klotsende oksels te wachten totdat de deadline verstreken is.

Eindstand vorig jaar:


Hoe werkt het spel?
• Voordat de competitie begint is het de taak van de manager om een team bij elkaar te krijgen. Dit gebeurt middels een draft waarbij gewerkt wordt met blinde biedingen.
• De draft werkt als volgt: Met een budget van 100 miljoen dien je een team van 14 renners samen te stellen in verschillende biedrondes. Het minimumbod voor een renner bedraagt 0,10 miljoen en biedingen mogen tot twee cijfers achter de komma precies zijn. Na een biedronde worden alle biedingen naast elkaar gelegd, waarbij de persoon met het hoogste bod op een renner deze in zijn team kan verwelkomen. Voor een voorbeeldje verwijs ik naar drie jaar geleden: SPT / FOK! Premier Cycling League, bij vragen of onduidelijkheden kun je uiteraard ook in het topic terecht.
• De teams nemen het vervolgens tijdens het seizoen elke speelronde tegen elkaar op in onderlinge confrontaties, waarbij het vooraf gepubliceerde speelschema gevolgd wordt. De winnaar krijgt 3 punten, een gelijkspel levert 1 punt voor beiden op en de verliezer staat met lege handen.
• Deze resultaten worden verwerkt in een stand, die de uitslag van het spel uiteindelijk bepaalt. Bij een gelijk puntenaantal in de totale tussenstand geeft het aantal gescoorde punten de doorslag. Is dit ook gelijk dan wordt er geloot.
• Elke wedstrijd van het niveau .1 en hoger telt mee (met uitzondering van ploegen- en duotijdritten), voor een volledig overzicht verwijs ik u door naar de kalender. Wordt een wedstrijd toegevoegd aan de kalender dan wordt deze toegevoegd aan de speelronde waar deze qua datum in valt. Wordt een wedstrijd verplaatst dan geldt hiervoor hetzelfde. Uitzonderingen hierbij vormen koersen die (gaan) vallen na de laatste wedstrijd die op de oorspronkelijke kalender staat.
• Als er een renner wordt betrapt op doping, al dan niet mechanisch, dan krijgt het team waar hij voor rijdt drie punten in mindering. De gescoorde punten van deze renner in de speelronde die bezig is vervallen, eerder gescoorde punten en resultaten van het team blijven wel staan.
• Transfers werken als volgt: voor aanvang van de transferperiode maak je kenbaar welke renner(s) je wilt verkopen. Hiervoor ontvang je de helft van het bedrag dat je voor deze renner hebt betaald terug. Dit bedrag kun je samen met je nog resterende budget gebruiken om je team weer aan te vullen tot het aantal van 14, met renners die nog op de markt zijn. Ook dit gebeurt middels blinde biedrondes.

Speelschema: volgt

Kalender:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puntentelling:
pi_191010143
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik had vorig jaar Bernal, Pogacar, Sosa, Philipsen, Madouas, Martinez etc. en werd ongeveer laatste. Je krijgt geen garanties in dit spel.
Dat ja.

Mijn team wordt altijd ergens in de middenmoot of daar onder ingeschat de afgelopen jaren. En toch eindig ik elke keer weer rond de top 5
  maandag 13 januari 2020 @ 15:55:26 #3
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191010707
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:10 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dat ja.

Mijn team wordt altijd ergens in de middenmoot of daar onder ingeschat de afgelopen jaren. En toch eindig ik elke keer weer rond de top 5
Het is na 3 jaar FPCL toch ook wel duidelijk dat de loting de belangrijkste factor is zo’n beetje? Snel gekeken heeft de top 7 van vorig jaar op 1 na minder dan 4900 punten tegen. Van de overige 25 zijn dat er 4, waarvan er 2 ook nog eens in de top 11 staan. Tuurlijk moet je dan nog wel zelf iemand hebben die in die rondes een score oplevert om de 3 punten te pakken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 13 januari 2020 @ 16:14:39 #4
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191010946
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Het is na 3 jaar FPCL toch ook wel duidelijk dat de loting de belangrijkste factor is zo’n beetje? Snel gekeken heeft de top 7 van vorig jaar op 1 na minder dan 4900 punten tegen. Van de overige 25 zijn dat er 4, waarvan er 2 ook nog eens in de top 11 staan. Tuurlijk moet je dan nog wel zelf iemand hebben die in die rondes een score oplevert om de 3 punten te pakken.
Daarom moet ik bonuspunten krijgen voor de vele punten die ik scoor ter compensatie. Maar die geweldige suggestie die ik al jaren opper wordt niet ter harte genomen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191010953
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Het is na 3 jaar FPCL toch ook wel duidelijk dat de loting de belangrijkste factor is zo’n beetje? Snel gekeken heeft de top 7 van vorig jaar op 1 na minder dan 4900 punten tegen. Van de overige 25 zijn dat er 4, waarvan er 2 ook nog eens in de top 11 staan. Tuurlijk moet je dan nog wel zelf iemand hebben die in die rondes een score oplevert om de 3 punten te pakken.
Betere verdediging inkopen dus
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_191010988
Is Heinrich Welling al geboekt? @wimderon
pi_191011001
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:14 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Daarom moet ik bonuspunten krijgen voor de vele punten die ik scoor ter compensatie. Maar die geweldige suggestie die ik al jaren opper wordt niet ter harte genomen.
Waarom zou je bonuspunten willen krijgen omwille van het feit dat je een mislukking bent?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191011046
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:19 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Waarom zou je bonuspunten willen krijgen omwille van het feit dat je een mislukking bent?
:o Er is toch geen pijlenfittie?
pi_191011096
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:24 schreef showtimer het volgende:

[..]

:o Er is toch geen pijlenfittie?
Ik verdedig slechts het concept. Het onvoorspelbare, willekeurige is juist het leuke.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport maandag 13 januari 2020 @ 16:31:04 #10
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191011120
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:14 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Daarom moet ik bonuspunten krijgen voor de vele punten die ik scoor ter compensatie. Maar die geweldige suggestie die ik al jaren opper wordt niet ter harte genomen.
Maar dan moet je dus gewoon een team kopen dat in de Tour en Vuelta extreem goed presteert, terwijl dat juist niet het idee van het spel zou moeten zijn..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 januari 2020 @ 16:34:11 #11
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191011155
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik verdedig slechts het concept. Het onvoorspelbare, willekeurige is juist het leuke.
Ergens wel. Enerzijds is het fijn dat ik niet meteen genaaid ben nu de biedrondes zo stroef lopen dit jaar. Anderzijds is het natuurlijk wel een beetje jammer dat je met een slecht team kan winnen en met een goed team laatste kan worden. Anders gezegd, onvoorspelbaarheid is niet slecht maar het spel is wel iets té onvoorspelbaar.

Neemt niet weg dat het vermakelijk is. En ik heb ook niet echt een gemakkelijke oplossing voor het probleem ofzo.
  maandag 13 januari 2020 @ 16:34:41 #12
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191011162
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik verdedig slechts het concept. Het onvoorspelbare, willekeurige is juist het leuke.
Hoezo? Ik ga gewoon voor top 10, Frozen gaat winnen en Wim en Goten gaan strijdend naar het podium, waar Showtimer, Knijn en Johannes net een stukje vanaf zitten, en ik, Maximus, Mexicano en Stijn daar nog een klein stukje achter zitten.
  maandag 13 januari 2020 @ 16:35:47 #13
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191011185
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik verdedig slechts het concept. Het onvoorspelbare, willekeurige is juist het leuke.
Terecht. Bij ons in groepje ook keer leuk concept voor tour spel bedacht, maar de helft vond het niet leuk omdat je alleen punten kreeg per etappe.
pi_191011199
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar dan moet je dus gewoon een team kopen dat in de Tour en Vuelta extreem goed presteert, terwijl dat juist niet het idee van het spel zou moeten zijn..
Het is niet verwonderlijk dat diegene die het minst aantal keren 0 punten heeft gescoord uiteindelijk vorig jaar heeft gewonnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_191011205
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:34 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ergens wel. Enerzijds is het fijn dat ik niet meteen genaaid ben nu de biedrondes zo stroef lopen dit jaar. Anderzijds is het natuurlijk wel een beetje jammer dat je met een slecht team kan winnen en met een goed team laatste kan worden. Anders gezegd, onvoorspelbaarheid is niet slecht maar het spel is wel iets té onvoorspelbaar.

Neemt niet weg dat het vermakelijk is. En ik heb ook niet echt een gemakkelijke oplossing voor het probleem ofzo.
We spelen als forum toch door het jaar heen al spelletjes die duidelijk genoeg zijn? Cyclingmaster, Firstcycling, Wielerprono om maar wat dingen te noemen. Zelfs voor een mindere kenner als ik is het ook een toegankelijk spel.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 13 januari 2020 @ 16:40:43 #16
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191011233
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:37 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

We spelen als forum toch door het jaar heen al spelletjes die duidelijk genoeg zijn? Cyclingmaster, Firstcycling, Wielerprono om maar wat dingen te noemen. Zelfs voor een mindere kenner als ik is het ook een toegankelijk spel.
Wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat dit spel een niche vult juist omdat het zo onvoorspelbaar is.

Dat ben ik met je eens, maar op zich zit die onvoorspelbaarheid natuurlijk al in de biedrondes.
  maandag 13 januari 2020 @ 16:40:50 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191011234
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:37 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

We spelen als forum toch door het jaar heen al spelletjes die duidelijk genoeg zijn? Cyclingmaster, Firstcycling, Wielerprono om maar wat dingen te noemen. Zelfs voor een mindere kenner als ik is het ook een toegankelijk spel.
Tevens heeft Showtimer toch aardig goed de kwaliteiten van Trentin, Van Asbroeck, Merlier en Cimolai ingeschat. Wel knap.
  maandag 13 januari 2020 @ 16:52:45 #18
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191011376
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:36 schreef Felagund het volgende:

[..]

Het is niet verwonderlijk dat diegene die het minst aantal keren 0 punten heeft gescoord uiteindelijk vorig jaar heeft gewonnen.
Aantal keer 0 punten gescoord:
showtimer │ 7
wimderon │ 7
maxi-mus │ 9
Chiappucci │ 10
Wuwwa │ 10
GotenSSJ │ 11

Daarom ben ik 28ste geworden? :P Omdat ik op 5 na het minste keer 0 punten heb gescoord? (Nou had ik vorig jaar ook wel gewoon een kut team, maar als nog)

Ik vind het spel erg vermakelijk, en heb net als Deco geen oplossing om het minder random te maken, maar soms voel je je wel genaaid :+
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_191011410
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Aantal keer 0 punten gescoord:
showtimer │ 7
wimderon │ 7
maxi-mus │ 9
Chiappucci │ 10
Wuwwa │ 10
GotenSSJ │ 11

Daarom ben ik 28ste geworden? :P Omdat ik op 5 na het minste keer 0 punten heb gescoord?

Ik vind het spel erg vermakelijk, en heb net als Deco geen oplossing om het minder random te maken, maar soms voel je je wel genaaid :+
Je hebt ook maar 3700 punten gescoord. Het gaat er vooral om zo constant mogelijk veel punten te scoren. Dan nog speelt de loting een rol, maar het gaat te ver om te zeggen dat het allesbepalend is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 13 januari 2020 @ 17:01:00 #20
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191011459
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:55 schreef Felagund het volgende:

[..]

Je hebt ook maar 3700 punten gescoord. Het gaat er vooral om zo constant mogelijk veel punten te scoren. Dan nog speelt de loting een rol, maar het gaat te ver om te zeggen dat het allesbepalend is.
Dat had ik er later in geëdit inderdaad. Alsnog vind ik het op het oog vrij veelzeggend dat 9 man uit de top 11 bij de 11 spelers horen met de minste tegenpunten. Na de top 11 is het wat meer random naar mijn idee. De loting is wellicht niet allesbepalend, maar om bij de beste te eindigen lijk je een goede loting nodig te hebben.

Vast iemand met verstand van statistiek die dat kan testen mocht hij of zij er zin in hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 13 januari 2020 @ 17:21:27 #21
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191011725
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat had ik er later in geëdit inderdaad. Alsnog vind ik het op het oog vrij veelzeggend dat 9 man uit de top 11 bij de 11 spelers horen met de minste tegenpunten. Na de top 11 is het wat meer random naar mijn idee. De loting is wellicht niet allesbepalend, maar om bij de beste te eindigen lijk je een goede loting nodig te hebben.

Vast iemand met verstand van statistiek die dat kan testen mocht hij of zij er zin in hebben.
Showtimer had ook de hoogste mediaan qua punten. Dus ik denk dat je er niet echt om heen kan dat ie terecht won.
  maandag 13 januari 2020 @ 17:25:24 #22
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191011775
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik verdedig slechts het concept. Het onvoorspelbare, willekeurige is juist het leuke.
Oke, ik vind het vervelend. Er mag best wat meer balans in het spel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191011831
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat had ik er later in geëdit inderdaad. Alsnog vind ik het op het oog vrij veelzeggend dat 9 man uit de top 11 bij de 11 spelers horen met de minste tegenpunten. Na de top 11 is het wat meer random naar mijn idee. De loting is wellicht niet allesbepalend, maar om bij de beste te eindigen lijk je een goede loting nodig te hebben.

Vast iemand met verstand van statistiek die dat kan testen mocht hij of zij er zin in hebben.
Eigenlijk zou je per ronde moeten kijken of je beter scoort dan het gemiddelde, of beter nog de winstkans bepalen. In principe kun je uit het gescoorde aantal punten afleiden hoe groot de kans is dat je een wedstrijd wint (als je ook de scores van alle mogelijke tegenstanders mee neemt). Als je dat per ronde doet zou kun afleiden hoeveel loting een invloed op je score heeft gehad.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 13 januari 2020 @ 17:39:52 #24
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191012013
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:28 schreef Felagund het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je per ronde moeten kijken of je beter scoort dan het gemiddelde, of beter nog de winstkans bepalen. In principe kun je uit het gescoorde aantal punten afleiden hoe groot de kans is dat je een wedstrijd wint (als je ook de scores van alle mogelijke tegenstanders mee neemt). Als je dat per ronde doet zou kun afleiden hoeveel loting een invloed op je score heeft gehad.
Dat zou een leuk projectje zijn inderdaad. Wel een berg werk denk ik om dit per ronde te doen _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 13 januari 2020 @ 17:42:04 #25
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191012041
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:39 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat zou een leuk projectje zijn inderdaad. Wel een berg werk denk ik om dit per ronde te doen _O-
Wim wil dat wel doen, die heeft alles voor ons over.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191012058
16/32

De rest is er nog over aan het filosiferen.
  Redactie Sport maandag 13 januari 2020 @ 17:45:04 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191012078
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:37 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

We spelen als forum toch door het jaar heen al spelletjes die duidelijk genoeg zijn? Cyclingmaster, Firstcycling, Wielerprono om maar wat dingen te noemen. Zelfs voor een mindere kenner als ik is het ook een toegankelijk spel.
Is firstcycling een godenspel? Kwam vorig jaar te laat achter het bestaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 13 januari 2020 @ 17:46:48 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191012100
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:39 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat zou een leuk projectje zijn inderdaad. Wel een berg werk denk ik om dit per ronde te doen _O-
Denk dat dat wel meevalt. Je hoeft alleen maar te bepalen hoeveel mensen er meer hebben gescoord, evenveel hebben gescoord en minder hebben gescoord per ronde. En dat dan keer 0, 1 en 3, en delen door 31. (Dus dat eerste (met x0 is al overbodig)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191012138
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:43 schreef wimderon het volgende:
16/32

De rest is er nog over aan het filosiferen.
Ik hoef je toch alleen nog maar de naam door te sturen toch? Of heb je die al uit het topic uitgepikt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 13 januari 2020 @ 17:51:02 #30
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191012154
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Denk dat dat wel meevalt. Je hoeft alleen maar te bepalen hoeveel mensen er meer hebben gescoord, evenveel hebben gescoord en minder hebben gescoord per ronde. En dat dan keer 0, 1 en 3, en delen door 31. (Dus dat eerste (met x0 is al overbodig)
Volgens mij klopt het dan zo inderdaad.
  maandag 13 januari 2020 @ 17:52:22 #31
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191012177
Ik heb een enorme godenselectie deze ronde. Benieuwd wie jullie mij door de maag splitsen.
pi_191012187
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is firstcycling een godenspel? Kwam vorig jaar te laat achter het bestaan.
Wel een extreme shitload waarvoor je moet invullen. Kreeg er op een gegeven moment RSI van en kapte ermee (lol).
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 13 januari 2020 @ 17:56:11 #33
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191012248
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Is firstcycling een godenspel? Kwam vorig jaar te laat achter het bestaan.
Ja dat is leuk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 januari 2020 @ 17:56:21 #34
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191012251
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:52 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Wel een extreme shitload waarvoor je moet invullen. Kreeg er op een gegeven moment RSI van en kapte ermee (lol).
Daarom mag jij ook niet in het A-team.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191012294
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Daarom mag jij ook niet in het A-team.
Slapeloze nachten hier.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191012367
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Daarom mag jij ook niet in het A-team.
Wie is de Murdock in dezen?
pi_191014866
Mijn bod is verstuurd. Ik reken op iets meer succes dan de vorige ronde.
  maandag 13 januari 2020 @ 21:34:59 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191015819
Bod gestuurd, ik ben wel klaar.
  Redactie Sport maandag 13 januari 2020 @ 21:49:55 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191016158
quote:
6s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Bod gestuurd, ik ben wel klaar.
Slim om er van af te zijn, maar ik zie Janez Brajkovic nog geen honderden punten binnenhalen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 januari 2020 @ 21:55:24 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191016251
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Slim om er van af te zijn, maar ik zie Janez Brajkovic nog geen honderden punten binnenhalen.
Die gaat schroeien nu de schorsing er op zit.
  maandag 13 januari 2020 @ 21:59:31 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191016342
I bless the rains down in aaaafricaaaaa.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:04:49 #42
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191016452
Heeft Riccardo Stacchiotti eigenlijk al een nieuw team? Hij staat niet meer bij Giotti op de lijst terwijl hij potdomme de enige coureur was die daar overwinningen haalde.

Dit vraag ik voor een vriend.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 13 januari 2020 @ 22:08:48 #43
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191016533
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Riccardo Stacchiotti eigenlijk al een nieuw team? Hij staat niet meer bij Giotti op de lijst terwijl hij potdomme de enige coureur was die daar overwinningen haalde.

Dit vraag ik voor een vriend.
Nog niet volgens mij. Zou naar dat Epowers gaan, maarja haha jammer man.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:13:55 #44
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191016666
Mijn bod is op de post, en het is een goed bod.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:16:24 #45
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191016723
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nog niet volgens mij. Zou naar dat Epowers gaan, maarja haha jammer man.
Wow ik heb de echte verklaring gevonden, schokkend.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:17:12 #46
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191016741
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wow ik heb de echte verklaring gevonden, schokkend.

[ afbeelding ]
Wat staat hier?
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:21:32 #47
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191016840
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:17 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat staat hier?
Fijne kerst allemaal
  maandag 13 januari 2020 @ 22:21:51 #48
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191016846
Waarom heb jij anno 2020 nog Facebook?
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:24:02 #49
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191016925
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:17 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat staat hier?
Je hebt Google Translate.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:24:20 #50
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191016936
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom heb jij anno 2020 nog Facebook?
Om met mijn bejaarde familie in contact te blijven. Of wil je dat ik een brief ga sturen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:25:45 #51
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191016974
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Om met mijn bejaarde familie in contact te blijven. Of wil je dat ik een brief ga sturen?
Ja, ja dat wil ik ja.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:26:16 #52
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191016986
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ja, ja dat wil ik ja.
Je kan de pot op.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:30:50 #53
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191017104
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:26 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Je kan de pot op.
Je stelt het zelf voor.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_191017142
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Je hebt Google Translate.
Dat werkt niet met afbeeldingen hé.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 13 januari 2020 @ 22:42:57 #55
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191017399
Als iedereen een team van 25 renners moest formeren had ik nu wel een aantal geschikte renners gevonden :')
  maandag 13 januari 2020 @ 22:52:33 #56
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191017613
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:32 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat werkt niet met afbeeldingen hé.
Haha, echt dom is die Mani.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 13 januari 2020 @ 23:09:26 #57
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191017916
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:32 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat werkt niet met afbeeldingen hé.
Er staat letterlijk See Translation onder de tekst.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 januari 2020 @ 23:09:36 #58
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191017920
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Haha, echt dom is die Mani.
Jij, blijkbaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 januari 2020 @ 23:30:49 #59
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191018309
Verstuurd.

pi_191018842
Ik hoop dat ik dit jaar in de Giro / Tour / Vuelta rondes eens met 50-800 op de broek krijg, dan kan ik ook eens gaan huilen over mijn doelsaldo :'(

Loting, oké, vooruit, een goede loting kan je 5 plekken hoger brengen dan je eigenlijk hoort te staan. Maar meer niet hoor. Als in de ronde met de Tour je 700-800 verliest dan heb je aan het einde van het seizoen veel doelpunten voor en ook veel tegen. Maar het geeft hetzelfde resultaat als met 50-51 verliezen in de ronde met de Tour, maar dan heb je een heel ander doelsaldo. En in de andere rondes scoor je beter omdat je daar op hebt ingekocht. De loting heeft invloed omdat je niet met je Roglic (die je misschien voor 40 miljoen hebt gekocht om de ronde met de Tour in elk geval te winnen) tegenover Bernal wilt komen te staan die ronde, dan heb je een ongelukkige matchup. Maar als je de ronde van de Tour verliest maar de twee rondes er na wint dankzij wat notoire puntensprokkelaars, die je ook voor je Roglic budget had kunnen kopen, dan kan het zijn dat je daar niks van ziet met het doelsaldo maar dat het je wel 6 uit 9 punten heeft opgeleverd, waar de ander die periode misschien 3/9 heeft.

Loting heeft invloed maar mensen die klagen dat het zo'n bepalende factor is moeten zichzelf eens in de spiegel kijken. Met het bieden is er ook een grote toevalsfactor, moeten we dat ook veranderen? Als we ergens na 3 jaar achter zouden moeten zijn is dat goede renners en goede FPCL renners niet altijd hetzelfde zijn. Blindstaren op doelsaldo, dat slaat nergens op. Zelfs blindstaren op zoveel mogelijk rondes met tenminste 1 punt, zelfs dat kan een loze statistiek zijn, als je de coureurs hebt die elke ronde 13e worden zijn er nog tenminste 12 mensen die in die wedstrijd een beter scorende coureur hebben.

Oftewel, genoeg weer over loting, doelsaldo en statistiek. Dat heeft geen zin. Een spel waarbij het aantal gescoorde punten leidend is, dat is juist doodsaai. Dat komt neer op: wie denk je dat er dit jaar de grote rondes wint?

Groetjes,
een jongen die is opgegroeid met de FPCL
pi_191023111
Sowieso zijn de biedrondes verreweg het leukste in dit spel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 14 januari 2020 @ 12:24:45 #62
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191023139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een spel waarbij het aantal gescoorde punten leidend is, dat is juist doodsaai. Dat komt neer op: wie denk je dat er dit jaar de grote rondes wint?
Ik vraag slechts om een kleine correctie, zodat er wat meer balans is. Het schiet teveel 1 kant uit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 12:42:03 #63
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191023392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar in de Giro / Tour / Vuelta rondes eens met 50-800 op de broek krijg, dan kan ik ook eens gaan huilen over mijn doelsaldo :'(

Loting, oké, vooruit, een goede loting kan je 5 plekken hoger brengen dan je eigenlijk hoort te staan. Maar meer niet hoor. Als in de ronde met de Tour je 700-800 verliest dan heb je aan het einde van het seizoen veel doelpunten voor en ook veel tegen. Maar het geeft hetzelfde resultaat als met 50-51 verliezen in de ronde met de Tour, maar dan heb je een heel ander doelsaldo. En in de andere rondes scoor je beter omdat je daar op hebt ingekocht. De loting heeft invloed omdat je niet met je Roglic (die je misschien voor 40 miljoen hebt gekocht om de ronde met de Tour in elk geval te winnen) tegenover Bernal wilt komen te staan die ronde, dan heb je een ongelukkige matchup. Maar als je de ronde van de Tour verliest maar de twee rondes er na wint dankzij wat notoire puntensprokkelaars, die je ook voor je Roglic budget had kunnen kopen, dan kan het zijn dat je daar niks van ziet met het doelsaldo maar dat het je wel 6 uit 9 punten heeft opgeleverd, waar de ander die periode misschien 3/9 heeft.

Loting heeft invloed maar mensen die klagen dat het zo'n bepalende factor is moeten zichzelf eens in de spiegel kijken. Met het bieden is er ook een grote toevalsfactor, moeten we dat ook veranderen? Als we ergens na 3 jaar achter zouden moeten zijn is dat goede renners en goede FPCL renners niet altijd hetzelfde zijn. Blindstaren op doelsaldo, dat slaat nergens op. Zelfs blindstaren op zoveel mogelijk rondes met tenminste 1 punt, zelfs dat kan een loze statistiek zijn, als je de coureurs hebt die elke ronde 13e worden zijn er nog tenminste 12 mensen die in die wedstrijd een beter scorende coureur hebben.

Oftewel, genoeg weer over loting, doelsaldo en statistiek. Dat heeft geen zin. Een spel waarbij het aantal gescoorde punten leidend is, dat is juist doodsaai. Dat komt neer op: wie denk je dat er dit jaar de grote rondes wint?

Groetjes,
een jongen die is opgegroeid met de FPCL
Wat een passieve agressiviteit.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:04:45 #64
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191023793
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar in de Giro / Tour / Vuelta rondes eens met 50-800 op de broek krijg, dan kan ik ook eens gaan huilen over mijn doelsaldo :'(

Loting, oké, vooruit, een goede loting kan je 5 plekken hoger brengen dan je eigenlijk hoort te staan. Maar meer niet hoor. Als in de ronde met de Tour je 700-800 verliest dan heb je aan het einde van het seizoen veel doelpunten voor en ook veel tegen. Maar het geeft hetzelfde resultaat als met 50-51 verliezen in de ronde met de Tour, maar dan heb je een heel ander doelsaldo. En in de andere rondes scoor je beter omdat je daar op hebt ingekocht. De loting heeft invloed omdat je niet met je Roglic (die je misschien voor 40 miljoen hebt gekocht om de ronde met de Tour in elk geval te winnen) tegenover Bernal wilt komen te staan die ronde, dan heb je een ongelukkige matchup. Maar als je de ronde van de Tour verliest maar de twee rondes er na wint dankzij wat notoire puntensprokkelaars, die je ook voor je Roglic budget had kunnen kopen, dan kan het zijn dat je daar niks van ziet met het doelsaldo maar dat het je wel 6 uit 9 punten heeft opgeleverd, waar de ander die periode misschien 3/9 heeft.

Loting heeft invloed maar mensen die klagen dat het zo'n bepalende factor is moeten zichzelf eens in de spiegel kijken. Met het bieden is er ook een grote toevalsfactor, moeten we dat ook veranderen? Als we ergens na 3 jaar achter zouden moeten zijn is dat goede renners en goede FPCL renners niet altijd hetzelfde zijn. Blindstaren op doelsaldo, dat slaat nergens op. Zelfs blindstaren op zoveel mogelijk rondes met tenminste 1 punt, zelfs dat kan een loze statistiek zijn, als je de coureurs hebt die elke ronde 13e worden zijn er nog tenminste 12 mensen die in die wedstrijd een beter scorende coureur hebben.

Oftewel, genoeg weer over loting, doelsaldo en statistiek. Dat heeft geen zin. Een spel waarbij het aantal gescoorde punten leidend is, dat is juist doodsaai. Dat komt neer op: wie denk je dat er dit jaar de grote rondes wint?

Groetjes,
een jongen die is opgegroeid met de FPCL
Ik denk dat een goede loting meer dan 15 plaatsen kan schelen. Kijk naar @Rellende_Rotscholier bijvoorbeeld vorig jaar, één van de meeste punten voor maar verloor vaak nipt en altijd tegen een tegenstander die veel scoorde. Terwijl ik niet veel scoorde maar veel 0 punten tegen kreeg en daardoor in de middenmoot ben beland. Misschien de charme van het spel maar een kleine correctie zou denk ik niet onlogisch zijn. Opzich is een toevalsfactor ook wel leuk maar er zijn er altijd wel 1 of 2 per seizoen die extreem veel pech hebben, die gun ik meer punten weetjewel uiteindelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 14-01-2020 13:10:19 ]
pi_191023794
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik vraag slechts om een kleine correctie, zodat er wat meer balans is. Het schiet teveel 1 kant uit.
Ik snap Mani wel, ik ben in de top10 geëindigd vorig jaar als je alleen naar de punten kijkt, maar toch laatste. Je zou het aantal punten of een positief doelsaldo als een bonus kunnen tellen naast de onderlinge duels
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:11:17 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191023875
Of 3,2 en 1 punt(en) bonus voor de top-3 scoorders iedere speelronde #slobsideeën
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:11:29 #67
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191023877
Nog even wikken en wegen, hoop het wel rond te hebben straks want anders gaan we echt de duistere krochten in.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:12:10 #68
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191023885
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik denk dat een goede loting meer dan 15 plaatsen kan schelen. Kijk naar @:Rellende_Rotscholier bijvoorbeeld vorig jaar, één van de meeste punten voor maar verloor vaak nipt en altijd tegen een tegenstander die veel scoorde. Terwijl ik niet veel scoorde maar veel 0 punten tegen kreeg en daardoor in de middenmoot ben beland. Misschien de charme van het spel maar een kleine correctie zou ik denk niet onlogisch zijn. Opzich is een toevalsfactor ook wel leuk maar er zijn er altijd wel 1 of 2 per seizoen die extreem veel pech hebben, die gun ik meer punten weetjewel uiteindelijk.
Ik was vorig jaar:

- 4e in aantal gescoorde punten
- 4e in mediaan van de gescoorde punten
- Eigenaar van 2 van de 15 meest scorende renners
- Winnaar van 3 van de 6 grote eendagskoersen plus nog een flinke lading kleinere koersen

Maar had tevens:

- Veruit de minste nulscores tegen
- Veel nipte verliespartijen
- Hierdoor in totaal een 30e plaats op de ranglijst

Dus je opmerking dat een goede loting meer dan 15 plaatsen scheelt is nog een onderschatting. Een goede loting kan meer dan 25 plaatsen schelen.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:15:52 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191023933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:12 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik was vorig jaar:

- 4e in aantal gescoorde punten
- 4e in mediaan van de gescoorde punten
- Eigenaar van 2 van de 15 meest scorende renners
- Winnaar van 3 van de 6 grote eendagskoersen plus nog een flinke lading kleinere koersen

Maar had tevens:

- Veruit de minste nulscores tegen
- Veel nipte verliespartijen
- Hierdoor in totaal een 30e plaats op de ranglijst

Dus je opmerking dat een goede loting meer dan 15 plaatsen scheelt is nog een onderschatting. Een goede loting kan meer dan 25 plaatsen schelen.
Jij had wel gewoon een gemiddeld aantal tegentreffers he, misschien wel over alle speelrondes verdeeld, maar er waren er ook met 8100 tegen. 25 plekken lijkt me wel erg veel maar soit, misschien heb je gelijk.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:16:55 #70
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191023943
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:15 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Jij had wel gewoon een gemiddeld aantal tegentreffers he, misschien wel over alle speelrondes verdeeld, maar er waren er ook met 8100 tegen. 25 plekken lijkt me wel erg veel maar soit.
Tegentreffers zegt niet zoveel, ik kreeg vrij weinig tegentreffers in 2 van de 3 grote rondes en dan lijkt het nog wel mee te vallen.

Naja, 25 is inderdaad wel wat overdreven. Mijn gimmick vorig jaar zorgde wel dat ik in sommige kleinere rondes wat moeilijker scoorde, zeker omdat de renners die ik had gekocht voor het Franse circuit (Ligthart en Hoelgaard met name) amper vooruit kwamen. Vooral de grote namen die ik had scoorden goed. Je schatting van 15 is wel redelijk, ik denk dat ik met een 'eerlijke' loting (voor zover dat mogelijk is) ergens hoog in de middenmoot was geëindigd.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 13:19:02 #71
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191023968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:16 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Tegentreffers zegt niet zoveel, ik kreeg vrij weinig tegentreffers in 2 van de 3 grote rondes en dan lijkt het nog wel mee te vallen.
Grote rondes vertekenen vrij veel inderdaad. Die tellen ook maar voor 1 ronde mee, maar kunnen een belachelijke hoeveelheid punten opleveren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:20:46 #72
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191023986
Ik had in ieder geval vet veel pech vorig jaar, dat lijkt me duidelijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:21:02 #73
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191023990
Ik zal het fiasco van vorig seizoen nog slikken, maar als ik dit jaar met mijn godenteam weer het degradatiespook recht in de ogen moet kijken doe ik het jaar daarop gewoon weer mee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:22:09 #74
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191024001
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had in ieder geval vet veel pech vorig jaar, dat lijkt me duidelijk.
Een nieuwe Eefje voor je voor het bloeden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:22:21 #75
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191024003
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal het fiasco van vorig seizoen nog slikken, maar als ik dit jaar met mijn godenteam weer het degradatiespook recht in de ogen moet kijken doe ik het jaar daarop gewoon weer mee.
:D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 13:22:43 #76
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191024008
Mij zal het verder allemaal verrotten, ik vind het bieden gewoon ultiem vermakelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:23:18 #77
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191024014
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal het fiasco van vorig seizoen nog slikken, maar als ik dit jaar met mijn godenteam weer het degradatiespook recht in de ogen moet kijken doe ik het jaar daarop gewoon weer mee.
_O-.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 13:23:38 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191024018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een nieuwe Eefje voor je voor het bloeden.
Goeie titel wel :')

Kan zo in het rijtje 'mee', 'stof', 'wel'.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:24:15 #79
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191024024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mij zal het verder allemaal verrotten, ik vind het bieden gewoon ultiem vermakelijk.
Dat sowieso _O_ Dat is wat dit spel zo leuk maakt.

Ik heb weleens zitten overwegen om een zelfde soort draftspel te organiseren voor een enkele grote ronde ofzo, al weet ik niet zo goed hoe je dat balanceert en ben ik met de Tour al druk genoeg met een ander pooltje organiseren.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:24:44 #80
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191024031
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mij zal het verder allemaal verrotten, ik vind het bieden gewoon ultiem vermakelijk.
Ik stel voor dat we dat halverwege het seizoen gewoon nog eens overdoen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191024035
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mij zal het verder allemaal verrotten, ik vind het bieden gewoon ultiem vermakelijk.
Ja, dit dus. En de discussie heeft weinig zin, zonder naar de scores per ronde te bekijken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:25:27 #82
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191024039
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een nieuwe Eefje voor je voor het bloeden.
EefjeGodin
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191024047
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we dat halverwege het seizoen gewoon nog eens overdoen.
Dan krijg je wel een heel andere dynamiek in het bieden, renners voor het voorjaar worden dan nog veel meer waard.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 13:26:00 #84
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191024048
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:24 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Dat sowieso _O_ Dat is wat dit spel zo leuk maakt.

Ik heb weleens zitten overwegen om een zelfde soort draftspel te organiseren voor een enkele grote ronde ofzo, al weet ik niet zo goed hoe je dat balanceert en ben ik met de Tour al druk genoeg met een ander pooltje organiseren.
In VBL ging het wel, maar er was te weinig animo voor hoeveel tijd het kostte (en ik merkte dat het scores bijhouden zoveel tijd kostte dat ik elke week verder achter liep :') ) Al kwam dat in het tweede jaar vooral omdat ik ziek werd.

Bij andere sporten werkt zoiets ook niet echt. Dit spel in de F1 zou denk ik geen doorslaand succes zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:28:28 #85
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191024080
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

In VBL ging het wel, maar er was te weinig animo voor hoeveel tijd het kostte (en ik merkte dat het scores bijhouden zoveel tijd kostte dat ik elke week verder achter liep :') )

Bij andere sporten werkt zoiets ook niet echt. Dit spel in de F1 zou denk ik geen doorslaand succes zijn.
Nee, er moeten sowieso minimaal een paar duizend (semi-)profs actief zijn in een sport wil het zin hebben. Wielrennen werkt goed, voetbal zou ook kunnen werken al moet je dan heel goed uitzoeken hoe je punten toekent voor verdedigers/aanvallers/etc. Andere sporten worden al snel lastig, met schaatsen zie ik het ook niet werken bijvoorbeeld.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:29:34 #86
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191024094
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

In VBL ging het wel, maar er was te weinig animo voor hoeveel tijd het kostte (en ik merkte dat het scores bijhouden zoveel tijd kostte dat ik elke week verder achter liep :') ) Al kwam dat in het tweede jaar vooral omdat ik ziek werd.

Bij andere sporten werkt zoiets ook niet echt. Dit spel in de F1 zou denk ik geen doorslaand succes zijn.
Misschien zou een Darts League wel leuk zijn. 90 miljoen op Van Gerwen.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 13:31:02 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191024115
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Misschien zou een Darts League wel leuk zijn. 90 miljoen op Van Gerwen.
98,7
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:32:06 #88
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_191024124
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

98,7
Gewoon 100, lekker boeiend dat je andere 13 slots leeg blijven. :P
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:33:01 #89
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191024139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Gewoon 100, lekker boeiend dat je andere 13 slots leeg blijven. :P
5/6 darters per team. Ik zie het helemaal zitten.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:36:18 #90
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191024178
Het leuke van dit spel is toch dat elke week iedereen op 0 begint en je weer een wedstrijd hebt.
Wij doen dit ook op zo'n soort manier met een vriendengroep voor de eredivisie.
Niet met unieke spelers, wat wel een mooi idee is, maar met van elke ploeg 1 speler.

Daar zie je ook rare dingen in de stand, maar dat maakt het juist extra vermakelijk!
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:38:44 #91
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191024203
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Misschien zou een Darts League wel leuk zijn. 90 miljoen op Van Gerwen.
Ik zou in een bloederige biedingsoorlog belanden met @El-Stinho
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:38:56 #92
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191024205
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:36 schreef knijn1985 het volgende:
Het leuke van dit spel is toch dat elke week iedereen op 0 begint en je weer een wedstrijd hebt.
Wij doen dit ook op zo'n soort manier met een vriendengroep voor de eredivisie.
Niet met unieke spelers, wat wel een mooi idee is, maar met van elke ploeg 1 speler.

Daar zie je ook rare dingen in de stand, maar dat maakt het juist extra vermakelijk!
Mooi verwoord. En uiteindelijk is het maar een spelletje @Koffieplanter
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:40:00 #93
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191024221
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:38 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Mooi verwoord. En uiteindelijk is het maar een spelletje @:Koffieplanter
Waarom neemt die jongen alles zo serieus?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:41:20 #94
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191024233
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:40 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Waarom neemt die jongen alles zo serieus?
Zwaar leven?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:48:26 #95
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191024313
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:38 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Mooi verwoord. En uiteindelijk is het maar een spelletje @:Koffieplanter
Waarom mention je mij?
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 13:52:30 #96
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191024366
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Waarom mention je mij?
Bait.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken? Het leukste aan dit spel zijn de biedingen. Na januari interesseert mij, en ik denk ook Mani, dit spelletje geen reet meer.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:53:20 #97
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191024372
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Bait.
[..]

Geheel en tevens volledig accurate omschrijving van deze reeks.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:57:13 #98
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191024419
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Bait.
[..]

Ik dacht toen dat hij niet dieper kon zinken.
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Het was niet mijn doel om hem te verslaan, slechts om hem voor de wielen te fietsen. Daarin ben ik zonder twijfel geslaagd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 13:59:28 #99
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191024450
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:57 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik dacht toen dat hij niet dieper kon zinken.
[..]

Ik eindigde nog bijna boven je, echt bijzonder pijnlijk.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 14:01:13 #100
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191024469
^ JEZUS WAT EEN TRIEST FIGUUR ^
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191024475
Verder alles goed?
Citius, Altius, Fortius.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 14:02:48 #102
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191024483
Ah, het is weer tijd voor de wekelijkse act van Mani en Koffieplanter. Lekker bezig jongens, ga zo door.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 januari 2020 @ 14:02:57 #103
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191024484
Ik ben er bijna uit.
@wimderon zie DM
  dinsdag 14 januari 2020 @ 14:09:03 #104
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191024562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 14:01 schreef Mani89 het volgende:
^ JEZUS WAT EEN TRIEST FIGUUR ^
Wat een prachtige editie, ik heb genoten van iedere seconde.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 14:13:55 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191024628
Dit topic nadert bijna haar kookpunt.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 14:33:13 #106
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191024894
Ik voel me machteloos. Laat het maar snel 22:00 zijn.
pi_191025024
Vind het ook spannend. Bij de 1e biedronde had ik nog wel een soort van houvast, maar met elke biedronde die hierop volgt verdwijnt dat steeds meer.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 14:55:14 #108
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191025162
Ik ben vooral benieuwd naar het bieden van de mensen die nog meer dan de helft van de renners binnen moeten harken.

Is het trouwens gebleken dat snel je selectie rond garantie is voor betere plek in de eindstand?
Of juist niet omdat je eerder sprokkelaars binnen harkt op deze manier.
pi_191025181
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 14:55 schreef knijn1985 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar het bieden van de mensen die nog meer dan de helft van de renners binnen moeten harken.

Is het trouwens gebleken dat snel je selectie rond garantie is voor betere plek in de eindstand?
Of juist niet omdat je eerder sprokkelaars binnen harkt op deze manier.
Vorig jaar werd ik 2e en had ik 8 renners na 2 rondes.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 14 januari 2020 @ 14:57:51 #110
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191025187
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 14:56 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar werd ik 2e en had ik 8 renners na 2 rondes
Dat dacht ik dus al.
pi_191025224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 14:56 schreef franklop het volgende:

[..]

Vorig jaar werd ik 2e en had ik 8 renners na 2 rondes.
Dit stemt mij positief.
pi_191025280
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 14:57 schreef knijn1985 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus al.
Had wel al 86 miljoen gespendeerd.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_191025289
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:04 schreef franklop het volgende:

[..]

Had wel al 86 miljoen gespendeerd.
Je had volgens mij toen al aardig wat toppers binnen. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_191025313
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:05 schreef Felagund het volgende:

[..]

Je had volgens mij toen al aardig wat toppers binnen. :+
Alaphilippe
Ewan
Teunissen
Kruijswijk
Pollit

en qua naam als 'topper'
Henao
Aru

Dat was wel aardig team ja :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 14 januari 2020 @ 15:33:17 #115
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_191025784
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 14:02 schreef knijn1985 het volgende:
Ik ben er bijna uit.
@:wimderon zie DM
Lijstje op de post.
pi_191026300
Eens met Johannes
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_191026406
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:42 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat een passieve agressiviteit.
Banter.
pi_191026598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Grote rondes vertekenen vrij veel inderdaad. Die tellen ook maar voor 1 ronde mee, maar kunnen een belachelijke hoeveelheid punten opleveren.
Klopt, doelsaldo zegt gewoon zo weinig in dit spel. Of je een ronde 800-10 of 800-790 verliest, dat geeft een heel ander doelsaldo aan het einde van het jaar, maar scheelt desalniettemin 0 punten.

Wat ik al zei, qua match-ups kan het soms echt tegen zitten, maar doelsaldo zegt niet zoveel omdat het per ronde verschilt wat een 'hoge' score is. In een ronde met alleen de Bongo Bongo en de Tour of Antarctica kan 20 punten al veel zijn, maar als jij dan net verliest tegen de enige persoon die 30 punten heeft heb je alsnog pech gehad maar zie je daar weinig van aan het einde van het jaar in het doelsaldo.
pi_191026612
Komt er trouwens ook dit jaar weer een bekercompetitie Wim?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_191027418
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 14:02 schreef knijn1985 het volgende:
Ik ben er bijna uit.
@:wimderon zie DM
Geen DM gehad :G

Je PM van later wel ontvangen :P
pi_191027487
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:19 schreef Felagund het volgende:
Komt er trouwens ook dit jaar weer een bekercompetitie Wim?
Als jullie even wat nummertjes noemen. Laten we beginnen met een nummer tussen 0 en 45.
pi_191027496
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:24 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als jullie even wat nummertjes noemen. Laten we beginnen met een nummer tussen 0 en 45.
22
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_191027502
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:24 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als jullie even wat nummertjes noemen. Laten we beginnen met een nummer tussen 0 en 45.
14
pi_191027524
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

14
Te laat helaas, poging 2 mag tussen 44 en 90.
pi_191027551
52
pi_191027567
54
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_191027586
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:29 schreef Sabata het volgende:
54
Te laat helaas, waag nogmaals je kans tussen de 89 en 135!
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 17:30:58 #128
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191027597
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Te laat helaas, waag nogmaals je kans tussen de 89 en 135!
121!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191027611
En dan nu graag een slinger aan het rad tussen de 134 en 179.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 17:32:05 #130
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191027624
(de halve finale van de Croky Cup zou wel eens een vermoeiende aangelegenheid kunnen worden zie ik al :') )
pi_191027637
En tot slot heb ik nog een nummertje nodig dat valt tussen 178 en 225!
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 17:34:37 #133
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191027662
199
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:38:34 #134
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191027712
Bingo!
Put these foolish ambitions to rest.
pi_191027783


De speelrondes voor de FPCL Croky Cup 2020:

Eerste ronde:
Reguliere speeltijd: 19-23 februari 2020 Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Verlenging: 29 februari 2020 Omloop Het Nieuwsblad Elite 1.UWT
Penalty's: 1 maart 2020 Kuurne-Bruxelles-Kuurne 1.Pro

Achtste finales:
Reguliere speeltijd: 12 april 2020 66 Klasika Primavera de Amorebieta 1.1
Verlenging: 14 april 2020 Paris-Camembert 1.1
Penalty's: 15 april 2020 De Brabantse Pijl – La Flèche Brabançonne 1.Pro

Kwartfinales:
Reguliere speeltijd: 3-7 juni 2020 Wyścig Mjr. Hubala - SANTE TOUR 2.1
Verlenging: 8 juni 2020 Mont Ventoux Dénivelé Challenge 1.1
Penalty's: 10-14 juni 2020 Baloise Belgium Tour 2.Pro

Halve finales:
Reguliere speeltijd: 29 augustus-5 september 2020 Tour of China I 2.1
Verlenging: 6 september 2020 Maryland Cycling Classic 1.Pro
Penalty's: 7-13 september 2020 Tour of China II 2.1

Finale:
Reguliere speeltijd: 29 september-4 oktober 2020 Cro Race 2.1
Verlenging: 6 oktober 2020 Tre Valli Varesine 1.Pro
Penalty's: 7 oktober 2020 Milano-Torino 1.Pro

Mocht er na de penalty's nog geen beslissing zijn gevallen, dan gaan we verder met de eerstvolgende koers op de kalender die begint nadat de penalty's zijn genomen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:46:00 #136
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191027817
97
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191027849


Wat een ellende.
pi_191027926
Ik moet nog een lijstje inzenden en ik ga er straks voor zitten haha.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191027947
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik moet nog een lijstje inzenden en ik ga er straks voor zitten haha.
Ik doe weer met je mee
pi_191027988
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:18 schreef showtimer het volgende:
Is Heinrich Welling al geboekt? @:wimderon
Je mag wel voor 'm invallen.

https://tournamentscheduler.net/

Volgorde op random.

Aguero
baggerbaas
Bill_Hillie
Chiappucci
Dale__Cooper
DecoAoreste
El-Stinho
Faraday01
Felagund
franklop
Frozen-assassin
GotenSSJ
heywoodu
hhh38
ijs_beer
Immerdebestebob
johannes_vermeer
knijn1985
Koffieplanter
Mani89
Max23
Maxi-mus
Mexicanobakker
Momo
noodgang
Pistolero
Rellende_Rotscholier
Sabata
showtimer
Slobeend
Steven184
wimderon
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:58:51 #141
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191028023
Even mijn biedingen aanpassen voor een perfect CUPFIGHTERS team
pi_191028040
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je mag wel voor 'm invallen.

https://tournamentscheduler.net/

Volgorde op random.

Aguero
-
wimderon
Mag ik zelf bepalen hoe veel randoms?
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:00:20 #143
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191028044
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:58 schreef hhh38 het volgende:
Even mijn biedingen aanpassen voor een perfect CUPFIGHTERS team
Hier is vrij duidelijk sprake van Manipulatie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 18:00:31 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191028047
3.141592653

Twee Spaanse koersen als reguliere speeltijd maakt van de beker denk ik een moeilijk verhaal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:01:27 #145
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191028054
Eigenlijk moet de loting volgen na de laatste biedronde #beflikkering
pi_191028067
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk moet de loting volgen na de laatste biedronde #beflikkering
Deze meneer heeft een punt.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:03:24 #147
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191028082
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik moet nog een lijstje inzenden en ik ga er straks voor zitten haha.
Nu!
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:04:14 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191028093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk moet de loting volgen na de laatste biedronde #beflikkering
De bepaling van de bekerrondes ook
pi_191028103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:03 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nu!
Nee. Ik zit over een halfuur aan de koffie en dan ga ik ervoor.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191028109
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik moet nog een lijstje inzenden en ik ga er straks voor zitten haha.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:06:21 #151
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191028113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:05 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Nee. Ik zit over een halfuur aan de koffie en dan ga ik ervoor.
Je hebt je avondeten al op?
pi_191028132
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je hebt je avondeten al op?
Al bijna verteerd.
pi_191028139
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:00 schreef showtimer het volgende:

[..]

Mag ik zelf bepalen hoe veel randoms?
-O-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2020 @ 18:11:36 #154
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191028185
Ik ga zo even eten, daarna het budget verdelen. Ik heb al tien prutsers bij elkaar w/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191028199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

-O-
Ik sta aan de kant van Maxi, de balletjes liggen alweer in de vriezer.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:20:11 #156
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191028287
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:08 schreef showtimer het volgende:

[..]

Al bijna verteerd.
Schandalig.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_191028323
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Weet je dat ik hier stiekem zielsgelukkig van word?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191028362
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk moet de loting volgen na de laatste biedronde #beflikkering
Ik vind het al competitievervalsing dat het schema bekend is en niet alle teams vol zijn.

Beflikkering
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_191028491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:23 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Weet je dat ik hier stiekem zielsgelukkig van word?
TrollFootball twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 10:34:00 Barcelona celebrating after their 5-4 loss under Quique Setién because they played the Cruyff wayhttps://t.co/1XxAFIH1xA reageer retweet
https://video.twimg.com/a(...)pKwjuM3Qg.mp4?tag=13
pi_191028570
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

TrollFootball twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 10:34:00 Barcelona celebrating after their 5-4 loss under Quique Setién because they played the Cruyff wayhttps://t.co/1XxAFIH1xA reageer retweet
https://video.twimg.com/a(...)pKwjuM3Qg.mp4?tag=13
Ik weet heel goed dat het niet een perfecte trainer is, maar dit wordt links- of rechtsom enorm leuk. Daar doe ik het uiteindelijk voor. Er zijn al teveel borefests in de Liga.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:45:06 #161
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191028587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:43 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik weet heel goed dat het niet een perfecte trainer is, maar dit wordt links- of rechtsom enorm leuk. Daar doe ik het uiteindelijk voor. Er zijn al teveel borefests in de Liga.
Dit heb je nu al vijf keer gezegd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:47:25 #162
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191028621
Voetbal is nog steeds geen sport.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_191028631
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dit heb je nu al vijf keer gezegd.
Wat een janksnolopmerking, zeg. Je ziet toch ook wel dat mij een mening wordt ontlokt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:48:28 #164
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191028638
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Wat een janksnolopmerking, zeg. Je ziet toch ook wel dat mij een mening wordt ontlokt.
Kwaad. Woedend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:49:43 #165
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191028652
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Voetbal is nog steeds geen sport.
Is dit een nieuwe mening van jou?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2020 @ 18:50:40 #166
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191028664
Zo, op naar biedronde 4 ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:52:15 #167
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191028693
Gaan we wel een 4de bietronde nodig hebben?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191028715
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:49 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Is dit een nieuwe mening van jou?
Sander Schimmelpenninck: ’Yolanthe lijkt op kat met Downsyndroom’
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191028717
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we wel een 4de bietronde nodig hebben?
Zeker weten.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:53:45 #170
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191028723
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:49 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Is dit een nieuwe mening van jou?
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Voetbal is geen sport.
Zo te zien niet!
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:54:04 #171
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191028727
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Sander Schimmelpenninck: ’Yolanthe lijkt op kat met Downsyndroom’
Vermoeiende man is dat he, overal zie ik dat hoofd tegenwoordig. Ga eens weg, denk ik dan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:54:16 #172
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191028733
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

[..]

Zo te zien niet!
Sinds wanneer haat jij voetbal dan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:55:05 #173
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191028748
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]


[..]

Zo te zien niet!
Meerdere posts van Columbiafan in dat topic. ;(

God hebbe zijn ziel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191028750
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:54 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Vermoeiende man is dat he, overal zie ik dat hoofd tegenwoordig. Ga eens weg, denk ik dan.
Ik ben best fan.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191028764
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Meerdere posts van Columbiafan in dat topic. ;(

God hebbe zijn ziel.
Vanmorgen nog online, de lurker.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:55:54 #176
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191028767
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Sander Schimmelpenninck: ’Yolanthe lijkt op kat met Downsyndroom’
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:56:23 #177
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191028772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik ben best fan.
Kan je dat ook aan ons uitleggen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 18:56:43 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191028777
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we wel een 4de bietronde nodig hebben?
Iemand had toch pas 3 renners?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191028782
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Kan je dat ook aan ons uitleggen?
Waarom stel je zoveel vragen, zeg.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:56:57 #180
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191028785
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Sander Schimmelpenninck: ’Yolanthe lijkt op kat met Downsyndroom’
Daar heeft ie wel een punt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 18:57:34 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191028794
Sander Schimmelpenninck heeft zelf het Downsyndroom.

Zou het wat uitmaken?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2020 @ 18:57:46 #182
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191028797
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Iemand had toch pas 3 renners?
Dat, en twee hebben er nog maar vier. Ik betwijfel of die beiden tien renners krijgen vanavond.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191028799
Opgestuurd.
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:58:43 #184
362868 crew  Slobeend
of all places
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:59:12 #185
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191028815
Heel benieuwd naast hoeveel renners de mensen met weinig renners vanavond gaan grijpen :D
pi_191028821
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:58 schreef Slobeend het volgende:
Hoeveel heb je er al @:wimderon
Waarom stellen mensen deze vraag steeds?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:59:37 #187
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191028823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel benieuwd naast hoeveel renners de mensen met weinig renners vanavond gaan grijpen :D
Hopelijk grijp jij een keer overal naast.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:00:02 #188
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191028831
We kunnen het ook gewoon nu doen als iedereen al heeft ingeleverd. Avondeten ligt ook alweer 2 uur achter ons dus we zijn er allemaal klaar voor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:00:21 #189
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_191028836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Waarom stellen mensen deze vraag steeds?
Je kan het ook direct aan mij vragen.
pi_191028837
Ik ga expres pas om 21:58 insturen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191028841
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Waarom stellen mensen deze vraag steeds?
Ik stuur toch pas om 21:5X
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:01:43 #192
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191028864
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef showtimer het volgende:

[..]

Vanmorgen nog online, de lurker.
Ik mention hem elke dag, hij negeert elk bericht.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_191028877
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik mention hem elke dag, hij negeert elk bericht.
@Rellende_Rotscholier zijn schuld
pi_191028879
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen het ook gewoon nu doen als iedereen al heeft ingeleverd. Avondeten ligt ook alweer 2 uur achter ons dus we zijn er allemaal klaar voor.
Maar deze uren zijn het allerleukst.

Citius, Altius, Fortius.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:03:18 #195
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191028889
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel benieuwd naast hoeveel renners de mensen met weinig renners vanavond gaan grijpen :D
Ik hoop vooral dat niemand op mijn goden gaat bieden.

Want erg veel budget heb ik niet meer :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:03:51 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191028897
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:02 schreef Aguero het volgende:

[..]

Maar deze uren zijn het allerleukst.

[ afbeelding ]
Psyduck is een parodie op een pokemon.
(inb4 iemand die met die sleutels of die ijsco komt)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:04:16 #197
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191028907
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

@:Rellende_Rotscholier zijn schuld
Ik bied nogmaals mijn excuses aan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:04:52 #198
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191028916
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Psyduck is een parodie op een pokemon.
(inb4 iemand die met die sleutels of die ijsco komt)
Zit toch best een leuk concept achter.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:04:58 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191028919
Columbiafan was vooral belangrijk in het Noordse Combinatie-topic.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191028921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik bied nogmaals mijn excuses aan.
Misschien moet je een keer bij hem langsgaan.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:05:43 #201
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191028934
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik bied nogmaals mijn excuses aan.
Karaktermoord was het, schandalig. Gewoon schandalig.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:05:49 #202
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191028936
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zit toch best een leuk concept achter.
De platypus is een ontzettend lelijk wezen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:06:11 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191028940
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:05 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Misschien moet je een keer bij hem langsgaan.
Kan ie meteen z'n scharrel aan R_R uitlenen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191028944
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Psyduck is een parodie op een pokemon.
(inb4 iemand die met die sleutels of die ijsco komt)
Psy-ay-ay.
Citius, Altius, Fortius.
pi_191028954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel benieuwd naast hoeveel renners de mensen met weinig renners vanavond gaan grijpen :D
Benieuwd naar het hoogste bod op een nobuddie.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:07:25 #206
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191028963
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik bied nogmaals mijn excuses aan.
@Columbiafan
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:08:09 #207
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191028974
Die aflevering dat Misty dacht dat haar Psyduck in een Golduck was geevolueerd was wel erg geestig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:08:12 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191028975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:06 schreef Felagund het volgende:

[..]

Benieuwd naar het hoogste bod op een nobuddie.
Er zitten 2 renners tussen die er écht iets van kunnen, dus tsja. Zit er dik in.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:08:42 #209
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191028987
Mijn favoriete Pokemon is Alakazam.
Put these foolish ambitions to rest.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2020 @ 19:08:53 #210
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191028991
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zit toch best een leuk concept achter.
Ja, Golduck.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:09:10 #211
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191028994
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:05 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Misschien moet je een keer bij hem langsgaan.
Geen verkeerd idee. Gent is een prachtige stad.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2020 @ 19:09:11 #212
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191028996
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Columbiafan was vooral belangrijk in het Noordse Combinatie-topic.
En het rodeltopic ;(

Ik mis @Columbiafan
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:09:34 #213
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191029005
De enige Pokémon die er echt toe doet is Sudowoodo.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191029007
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Geen verkeerd idee. Gent is een prachtige stad.
Neem je een grote teddybeer mee als troost?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191029008
Iedereen mist @Columbiafan
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:09:55 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191029012
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn favoriete Pokemon is Alakazam.
De evolutie van Uri Geller.

Ik kan daar geen fan van zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2020 @ 19:10:29 #217
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191029022
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn favoriete Pokemon is Alakazam.
Ik was groot fan van Machamp, Alakazam, Golem en Gengar en baalde altijd dat je die zonder vrienden niet kon krijgen in Pokémon Red/Blue/Yellow.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:10:31 #218
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191029024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:09 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Neem je een grote teddybeer mee als troost?
Als dat helpt zeker.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:10:39 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191029027
Over pokemon gesproken, even 25 miljoen op Pikachu zetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:10:58 #220
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191029031
Mijn favoriet is Exeggutor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:11:06 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191029033
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik was groot fan van Machamp, Alakazam, Golem en Gengar en baalde altijd dat je die zonder vrienden niet kon krijgen in Pokémon Red/Blue/Yellow.
Je kon ook zelf een tweede gameboy kopen natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2020 @ 19:11:34 #222
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191029045
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je kon ook zelf een tweede gameboy kopen natuurlijk.
Maar ik had nooit een Gameboy. Ik speelde stiekem met een emulator op de computer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:11:38 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191029047
Mijn favoriet is trouwens Lanturn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191029052
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 01:34 schreef showtimer het volgende:
Mol is weer vreselijk aan het spammen ja.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 01:51 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik schaar Mol in het rijtje Mikkel qua aandachtsgeilheid. Weg met dat soort figuren.
Mol is een fijnproever.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:12:09 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191029057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar ik had nooit een Gameboy. Ik speelde stiekem met een emulator op de computer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TGB Dual gebruiken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:12:29 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191029067
Peter Wright voelt bij mij altijd een beetje als een act.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:12:40 #227
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191029075
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriet is trouwens Lanturn.
Een vis met een lamp, het is wat.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191029078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

Mol is een fijnproever.
De Q-Schoolinschrijvingen zijn bekend.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191029082
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

Mol is een fijnproever.
@Koffieplanter staat andermaal voor paal.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2020 @ 19:13:01 #230
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191029084
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

TGB Dual gebruiken.
:o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191029091
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peter Wright voelt bij mij altijd een beetje als een act.
Pieter doet netjes wat moeder de vrouw wil.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2020 @ 19:13:40 #232
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191029096
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Een vis met een lamp, het is wat.
Water én elektriciteit, dat ding is de shit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191029101
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef showtimer het volgende:

[..]

@:Koffieplanter staat andermaal voor paal.
En nu stapt Pat ook nog in het voetbal.
pi_191029103
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over pokemon gesproken, even 25 miljoen op Pikachu zetten.
Leuk beestje maar natuurlijk waardeloos in competitie.
Citius, Altius, Fortius.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:14:41 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191029113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:13 schreef Aguero het volgende:

[..]

Leuk beestje maar natuurlijk waardeloos in competitie.
Je kunt beter 80 miljoen op Mewtwo zetten inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:14:49 #236
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191029117
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef showtimer het volgende:

[..]

@:Koffieplanter staat andermaal voor paal.
Wat moet ik hieruit opmaken?
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:15:07 #237
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191029125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Een vis met een lamp, het is wat.
Wel een zeer mooie vis.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191029131
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat moet ik hieruit opmaken?
Mol is fan van een volwassen man die zich iedere dag voor een TV-dartswedstrijd laat volkliederen met kleurtjes en zich daarop kleedt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:16:31 #239
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191029156
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Mol is fan van een volwassen man die zich iedere dag voor een TV-dartswedstrijd laat volkliederen met kleurtjes en zich daarop kleedt.
Darters hebben nog net geen syndroom van down.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:16:56 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191029161
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Mol is fan van een volwassen man die zich iedere dag voor een TV-dartswedstrijd laat volkliederen met kleurtjes en zich daarop kleedt.
Klinkt nog relatief verstandig voor een darter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 14 januari 2020 @ 19:18:26 #241
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191029191

Dit blijft nog altijd het hoogtepunt uit de edele dartsport
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191029234
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Mol is fan van een volwassen man die zich iedere dag voor een TV-dartswedstrijd laat volkliederen met kleurtjes en zich daarop kleedt.
Zeg, aan wiens kant sta jij?
pi_191029259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:20 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zeg, aan wiens kant sta jij?
Ik gedoog de darter Wright, maar heb niet zoveel met de verkleedact.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191029622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Geen verkeerd idee. Gent is een prachtige stad.
Hij heeft mij daar vorig jaar nog wat cafe-tips voor gegeven.
Nogmaals bedankt @Columbiafan
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 20:14:28 #245
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191030129
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:44 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Hij heeft mij daar vorig jaar nog wat cafe-tips voor gegeven.
Nogmaals bedankt @:Columbiafan
Ik heb afgelopen zomer nog een biertje gedronken in het Waterhuis aan de Bierkant.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:37:54 #246
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191030551
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:28 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik vind het al competitievervalsing dat het schema bekend is en niet alle teams vol zijn.

Beflikkering
Zien wij hier een begin van een opstand?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:40:55 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191030620
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hopelijk grijp jij een keer overal naast.
Nou nou nou
pi_191030753
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Columbiafan was vooral belangrijk in het Noordse Combinatie-topic.
Zijn anekdote over dat die zijn scharrel af wilde staan aan een Duits wielertalent blijft legendarisch
pi_191030840
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:46 schreef Max23 het volgende:

[..]

Zijn anekdote over dat die zijn scharrel af wilde staan aan een Duits wielertalent blijft legendarisch
Ik dacht dat we daar niet meer over zouden hebben. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_191030866
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zien wij hier een begin van een opstand?
Zeker, nu heb ik niet de kans om Robert Kessler binnen te halen en zo slinks de halve finale te halen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_191030900
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:52 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Zeker, nu heb ik niet de kans om Robert Kessler binnen te halen en zo slinks de halve finale te halen.
Je hebt ook nog een paar Spanjaarden en Aziaten nodig.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:55:24 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191030927
Het doet mij goed dat mijn verse aanwinst Pacioni alweer aan het schroeien is in Venezuela. Hopelijk wordt ie niet te moe
pi_191031078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:54 schreef Felagund het volgende:

[..]

Je hebt ook nog een paar Spanjaarden en Aziaten nodig.
Ik ben vol

:(

Competitievervalsing, wat ik je brom..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_191031126
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:01 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik ben vol

:(

Competitievervalsing, wat ik je brom..
Vertel mij wat, ik had anders Jeroen Meijers of Xianjing Lyu wel gekocht!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_191031267
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:51 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik dacht dat we daar niet meer over zouden hebben. :+
Ik weet nergens van :o
  dinsdag 14 januari 2020 @ 21:10:49 #256
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191031286
Toch nog een aanpassing opgestuurd :')
  dinsdag 14 januari 2020 @ 21:14:48 #257
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191031392
https://www.procyclingstats.com/quiz/photo-quiz

Om de tijd door te komen, ik was bij de 3e al af :')
  dinsdag 14 januari 2020 @ 21:16:09 #258
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191031416
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:10 schreef hhh38 het volgende:
Toch nog een aanpassing opgestuurd :')
Je weet dat je zwakte op kilometers afstand kan ruiken? En het wielerjaar moet nog beginnen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 21:18:35 #259
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191031473
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je weet dat je zwakte op kilometers afstand kan ruiken? En het wielerjaar moet nog beginnen.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik de renner die ik nu uit mijn lijstje heb gehaald niet zou binnenhalen met dat bod
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 21:26:25 #260
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191031677
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:14 schreef hhh38 het volgende:
https://www.procyclingstats.com/quiz/photo-quiz

Om de tijd door te komen, ik was bij de 3e al af :')
Alvaro Hodeg was niet goed, het moest Álvaro José Hodeg zijn.

Steef neem je rotzooi mee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191031777
Ik haalde Lorena Wiebes en Demi Vollering door elkaar.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 21:32:06 #262
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191031801
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:31 schreef Felagund het volgende:
Ik haalde Lorena Wiebes en Demi Vollering door elkaar.
Lorena is die ene met de dode ogen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191031844
Het aanbod is wel verschrikkelijk schraal :{
pi_191031973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:14 schreef hhh38 het volgende:
https://www.procyclingstats.com/quiz/photo-quiz

Om de tijd door te komen, ik was bij de 3e al af :')
Na een aantal pogingen ben ik nu tot nr. 22 gekomen.

Moet wel enorm wennen aan de shirtjes van bepaalde renners :D
pi_191032051
Het winnende bod is om 21:45 verzonden. Dit wordt een legendarisch jaar.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191032108
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:42 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Na een aantal pogingen ben ik nu tot nr. 22 gekomen.

Moet wel enorm wennen aan de shirtjes van bepaalde renners :D
46 *)
pi_191032131
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
Het winnende bod is om 21:45 verzonden. Dit wordt een legendarisch jaar.
13 minuten te vroeg, dat verdient een afstraffing.
pi_191032148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:49 schreef showtimer het volgende:

[..]

46 *)
Netjes hoor. Ik kom meestal wel een eind, maar bij nobuddies als Marc Sarreau, Ryan Gibbons of Felix Grosssschartner moet ik toch echt afhaken.
pi_191032153
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:50 schreef showtimer het volgende:

[..]

13 minuten te vroeg, dat verdient een afstraffing.
Jeugdig enthousiasme van mijn kant. Ik was zo verwoed bezig met de miljoentjes en het schrappen van renners uit de krochten van het wielrennen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191032169
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:50 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Netjes hoor. Ik kom meestal wel een eind, maar bij nobuddies als Marc Sarreau, Ryan Gibbons of Felix Grosssschartner moet ik toch echt afhaken.
Nans Peters :') Wie?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 21:52:47 #271
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191032186
Ook weer opgestuurd _O_ Hopelijk mijn team vol na deze ronde.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_191032222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Alvaro Hodeg was niet goed, het moest Álvaro José Hodeg zijn.

Steef neem je rotzooi mee.
Confirmed
Your answer is not correct. The rider in the picture is Álvaro José Hodeg.
pi_191032249
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nans Peters :') Wie?
Winnaar van een Giro-etappe _O_
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 21:57:11 #274
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191032282
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Confirmed
Your answer is not correct. The rider in the picture is Álvaro José Hodeg.
Ivan Sosa komt ook niet door de keuring. Het is Iván Ramiro Sosa.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 21:57:20 #275
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191032285
Ik herkende Circus Nils niet in zijn Israel shirtje.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191032291
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Confirmed
Your answer is not correct. The rider in the picture is Álvaro José Hodeg.
Hij rekende bij mij Aleksander Lutsenko goed. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_191032308
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Lorena is die ene met de dode ogen.
Ja, ik dacht al dat het niet goed was. Ik zag alleen het shirtje van Parkhotel en kon niet meer op de naam van Demi komen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 14 januari 2020 @ 21:58:29 #278
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191032310
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ivan Sosa komt ook niet door de keuring. Het is Iván Ramiro Sosa.
Het is niet Ivan Sosa, het is Iván Ramiro Sosa.

Ik zie het Steef al zeggen, de juiste klemtonen passief agressief benadrukkend, met zijn autistische hoofd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 22:01:01 #279
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191032357
Nou ik hoop dat ik mads.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 22:01:14 #280
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191032366
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is niet Ivan Sosa, het is Iván Ramiro Sosa.

Ik zie het Steef al zeggen, de juiste klemtonen passief agressief benadrukkend, met zijn autistische hoofd.
Het zou een broer van Koffieplanter kunnen zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191032380
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou ik hoop dat ik mads.
Hoe heb je geboden met je 0,6 miljoen budget voor 1 renner?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 22:02:43 #282
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191032390
Het wordt Pierpaolo best spannend deze ronde Ficara denk ik. Matteo Malucelli.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191032411
With 54 correct answers in 250.60 seconds you are in 10th position of todays quizes.

Die 113 komen er.
pi_191032412
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 22:03:58 #285
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191032418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt Pierpaolo best spannend deze ronde Ficara denk ik. Matteo Malucelli.
Ik heb wel een stiekem bod gedaan op Ficara.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 22:04:07 #286
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191032419
quote:
3 minuten te laat begonn
  dinsdag 14 januari 2020 @ 22:04:12 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191032421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:03 schreef showtimer het volgende:
With 54 correct answers in 250.60 seconds you are in 10th position of todays quizes.

Die 113 komen er.
Ik kon niet meer op Warren Barguil komen, het is wat allemaal.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 22:04:27 #288
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191032427
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik heb wel een stiekem bod gedaan op Ficara.
Hoger dan 0,1?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191032439
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen zomer nog een biertje gedronken in het Waterhuis aan de Bierkant.
Dat is goed toeven.
pi_191032451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik heb wel een stiekem bod gedaan op Ficara.
Ik overwoog een bod op Ben O'Connor.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 14 januari 2020 @ 22:05:29 #291
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191032452
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:02 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Hoe heb je geboden met je 0,6 miljoen budget voor 1 renner?
Tactisch. Een beetje op Mads, een beetje op een renner die vorig jaar alleen maar geblesseerd was, een beetje op een talentvolle Spanjaard, een beetje op een type Piotr Havik, een beetje op een laatbloeier, en beetje op een oudere renner die een stapje terugzet. Dus je kan uitrekenen hoeveel ik heb ingezet op iedereen. Dit in willekeurige volgorde.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 22:05:43 #292
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191032461
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hoger dan 0,1?
Ja.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191032465
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:03 schreef showtimer het volgende:
With 54 correct answers in 250.60 seconds you are in 10th position of todays quizes.

Die 113 komen er.
Ik had het hoofd van Fausto Masnada anders ingeschat.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 22:06:07 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191032469
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja.
Lap zeg. En Celano?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 22:06:27 #295
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191032475
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:05 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik overwoog een bod op Ben O'Connor.
Ik niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 22:06:30 #296
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191032477
Ik overwoog (lol) Betancur.
pi_191032482
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Tactisch. Een beetje op Mads, een beetje op een renner die vorig jaar alleen maar geblesseerd was, een beetje op een talentvolle Spanjaard, een beetje op een type Piotr Havik, een beetje op een laatbloeier, en beetje op een oudere renner die een stapje terugzet. Dus je kan uitrekenen hoeveel ik heb ingezet op iedereen. Dit in willekeurige volgorde.
Is de naam van je type Piotr Havik renner Piotr Havik?

Ongeveer 0.12 per renner dus. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 22:06:48 #298
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191032483
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:06 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Lap zeg. En Celano?
Nee, die mag je hebben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191032490
Wow, derde foto al af. Guillaume Martin nog nooit zonder helm gezien
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_191032497
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik niet.
Gaat iemand Brambielja pakken?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 14 januari 2020 @ 22:07:26 #301
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191032498
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 22:06 schreef Felagund het volgende:

[..]

Is de naam van je type Piotr Havik renner Piotr Havik?

Ongeveer 0.12 per renner dus. :+
0/1 goed geraden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')