Is firstcycling een godenspel? Kwam vorig jaar te laat achter het bestaan.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We spelen als forum toch door het jaar heen al spelletjes die duidelijk genoeg zijn? Cyclingmaster, Firstcycling, Wielerprono om maar wat dingen te noemen. Zelfs voor een mindere kenner als ik is het ook een toegankelijk spel.
Denk dat dat wel meevalt. Je hoeft alleen maar te bepalen hoeveel mensen er meer hebben gescoord, evenveel hebben gescoord en minder hebben gescoord per ronde. En dat dan keer 0, 1 en 3, en delen door 31. (Dus dat eerste (met x0 is al overbodig)quote:Op maandag 13 januari 2020 17:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou een leuk projectje zijn inderdaad. Wel een berg werk denk ik om dit per ronde te doen
Ik hoef je toch alleen nog maar de naam door te sturen toch? Of heb je die al uit het topic uitgepikt.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:43 schreef wimderon het volgende:
16/32
De rest is er nog over aan het filosiferen.
Volgens mij klopt het dan zo inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. Je hoeft alleen maar te bepalen hoeveel mensen er meer hebben gescoord, evenveel hebben gescoord en minder hebben gescoord per ronde. En dat dan keer 0, 1 en 3, en delen door 31. (Dus dat eerste (met x0 is al overbodig)
Wel een extreme shitload waarvoor je moet invullen. Kreeg er op een gegeven moment RSI van en kapte ermee (lol).quote:Op maandag 13 januari 2020 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is firstcycling een godenspel? Kwam vorig jaar te laat achter het bestaan.
Ja dat is leuk.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is firstcycling een godenspel? Kwam vorig jaar te laat achter het bestaan.
Daarom mag jij ook niet in het A-team.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel een extreme shitload waarvoor je moet invullen. Kreeg er op een gegeven moment RSI van en kapte ermee (lol).
Slapeloze nachten hier.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom mag jij ook niet in het A-team.
Wie is de Murdock in dezen?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom mag jij ook niet in het A-team.
Slim om er van af te zijn, maar ik zie Janez Brajkovic nog geen honderden punten binnenhalen.quote:
Die gaat schroeien nu de schorsing er op zit.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slim om er van af te zijn, maar ik zie Janez Brajkovic nog geen honderden punten binnenhalen.
Nog niet volgens mij. Zou naar dat Epowers gaan, maarja haha jammer man.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Riccardo Stacchiotti eigenlijk al een nieuw team? Hij staat niet meer bij Giotti op de lijst terwijl hij potdomme de enige coureur was die daar overwinningen haalde.
Dit vraag ik voor een vriend.
Wow ik heb de echte verklaring gevonden, schokkend.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog niet volgens mij. Zou naar dat Epowers gaan, maarja haha jammer man.
Wat staat hier?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow ik heb de echte verklaring gevonden, schokkend.
[ afbeelding ]
Om met mijn bejaarde familie in contact te blijven. Of wil je dat ik een brief ga sturen?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom heb jij anno 2020 nog Facebook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |