Ik ben erg tevreden met Knox inderdaad, had broodnodig een klassementsman nodig met enkel Nibali in de gelederen. Stybar etc kunnen wel 1 of 2x per jaar kort eindigen, maar daar kun je ook niet echt van op aan.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Vooral vies veel geluk met Akkerfrans, dat maakt mn team al veel sterker en Valverde inderdaad goedkoop kunnen krijgen. Poliep is ook wel leuk.
Het was alleen helemaal geslaagd als ik MAL of Knox had, net tekort voor beide.
Ik had vorig jaar Bernal, Pogacar, Sosa, Philipsen, Madouas, Martinez etc. en werd ongeveer laatste. Je krijgt geen garanties in dit spel.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na ronde 1 kan je de overwinning nauwelijks meer ontgaan als je ronde 3 je best doet.
Ik had trouwens wel verwacht dat je een stuk lager zou gaan voor Valverde dan vorig jaar, maar ik zat net iets te laag helaas.
Ik was eigenlijk meer verbaasd dat Baggerbaas niet laatste is geworden en ook echt niet dik in de achterhoede is geëindigd. Zijn sterkste renner was Manzin ongeveer.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar Bernal, Pogacar, Sosa, Philipsen, Madouas, Martinez etc. en werd ongeveer laatste. Je krijgt geen garanties in dit spel.
Slob zelfde verhaal. Loting en beetje geluk is belangrijkquote:Op zondag 12 januari 2020 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk meer verbaasd dat Baggerbaas niet laatste is geworden en ook echt niet dik in de achterhoede is geëindigd. Zijn sterkste renner was Manzin ongeveer.
Zeer tevreden tot nu toe ja!quote:Op zondag 12 januari 2020 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij hebt echt hele goede biedronde gehadDaarmee eindig je nu ook wel bij de beste helft. Daarnaast ogen Wim, Frozen, Goten en Knijn ook het best bij mij.
Ik durf zelfs te stellen belangrijker dan een goed team.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Slob zelfde verhaal. Loting en beetje geluk is belangrijk
Het is wel van belang om genoeg puntensprokkelaars te hebben en zo weinig mogelijk 0 punten te scoren.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen belangrijker dan een goed team.
Dit begint een beetje lachwekkend te worden. Een goede renner is niet per definitie een goede FPCL renner.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen belangrijker dan een goed team.
Na de transferperiode had ik best een oke team hoor. Maar inderdaad ook geluk.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Slob zelfde verhaal. Loting en beetje geluk is belangrijk
Eens, maar je eerste 2 biedrondes leverden ook maar 2 renners op.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na de transferperiode had ik best een oke team hoor. Maar inderdaad ook geluk.
Door mensen als jou met meer dan 50 budget weet ik echt niet bij welke renners ik überhaupt kans maakquote:Op zondag 12 januari 2020 20:58 schreef Chiappucci het volgende:
Mijn lijstje is al klaar. Ik ga ervan uit dat mijn monsterbod deze keer voldoende is.
Speltheoretisch gezien is dit ook een moeilijke bieding om te analyseren, vooral omdat de aanname van rationaliteit niet geheel correct lijkt.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:21 schreef Sabata het volgende:
Wat ik inmiddels al gemerkt heb, het bieden is al een spel op zich. Er is ooit eens een sportfilm uitgekomen die niet eens over NBA basketbal ging, maar over de draftday van NBA-basketbal, en dat gevoel heb ik hier ook vaak. Je kan met heel veel budget toch overal naast grijpen waardoor je uiteindelijk teveel uitgeeft voor 3e of 4e garnituur of juist voor habbekrats een paar toppers proberen te stelen omdat die even niet in de spotlights staan.
Volgens mij is het wel rationeler dan eerst. We weten collectief beter welke (type) renners de meeste punten opleveren. Maar we weten ook dat bijna iedereen dat weet waardoor we eerder bij "mindere" renners uitkomen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speltheoretisch gezien is dit ook een moeilijke bieding om te analyseren, vooral omdat de aanname van rationaliteit niet geheel correct lijkt.
Waar past Affini, De Plus of Rosa wel bij dan?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voor mij is de meest moeilijke keuze waar voor te gaan:
(1) renners die overal sprokkelen (Dupont, Sarreau, Capiot, Planckaert, Boudat)
(2) renners die strak scoren in beperkt aantal rondes (Roglic, Thomas, Pogacar, Dennis, Porte)
(3) renners die daar tussen in zitten en allround scoren (Valverde, Sagan, Van Avermaet, Ackermann)
Als je een beetje handig weet te doen en categorie (2) spreidt kan je heel veel punten halen. Categorie (3) biedt ook kansen, maar is wellicht nog veel duurder. Categorie (1) brengt je zekerheid voor een redelijke eindklassering, maar is het genoeg voor winst? Ik ben er nog steeds niet uit wat echt handig is.
Als ik naar mijn team kijk heb ik behoorlijk veel uit categorie (1), ook omdat die het meest betaalbaar zijn. Eigenlijk alleen Van Avermaet, Affini, Rosa en De Plus passen daar niet bij.
Jij hebt echt prima zaken gedaan. Hoor is echt niks mis meer, alleen jammer dat je vorig jaar wat flegmatiek presteerde voor mij. Dit jaar even kijken wanneer hij weer op niveau is, want hij was toch aardig stuk. Voor Vuilermoz geldt ook zoiets.quote:Op maandag 13 januari 2020 01:14 schreef maxi-mus het volgende:
7 renners binnen deze ronde zo te zien, ik ben content. Op veel renners ook het enige bod dus wellicht in een te wat lage categorie gezocht. Hodor
Affini en De Plus zou ik zeggen veel punten in paar wedstrijden en weinig in de rest, dus categorie (2) En Rosa is meer allround, kan een klein rondje winnen, maar ook een eendagswedstrijd, dus categorie (3).quote:Op maandag 13 januari 2020 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar past Affini, De Plus of Rosa wel bij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |