SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nee? Je vindt me meer een koffie met rum type?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:06 schreef Molo het volgende:
Ik weet dat het nergens over gaat of op slaat maar ik vind jou, SQ, geen koffie met suiker type
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee? Je vindt me meer een koffie met rum type?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oh jezus, lekker gezondquote:Op zondag 12 januari 2020 21:18 schreef SQ het volgende:
Ja lach maar, koffie met rum was jarenlang het ontbijt van mijn ouweheer
Gelukkig heb ik niet al zijn opmerkelijke gewoontes overgenomen
Nee, zandhazen ook.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh jezus, lekker gezond![]()
Ik dacht dat alleen varende lieden dat deden
Ik drink een variant daarvan tegenwoordigquote:Op zondag 12 januari 2020 21:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, zandhazen ook.
En dan niet met echte koffie he. Nee, met dit:
[ afbeelding ]
Met aquavit.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik drink een variant daarvan tegenwoordig
Ja ja ik weet het maar vind dat het lekkerste nu![]()
![]()
![]()
Wel zonder rum
Daarom kan je beter vetpercentage meten/laten meten dan alleen wegen. Soms is op gewicht zelfs dikke prima, zolang je maar vet verliest.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:44 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik sport veel, heel veelMaar dat maakt afvallen ook weer lastig doordat ik veel vocht vasthoud en veel spieren kweek (en omdat ik er hongerrr van krijg
)
Morgenochtend proberenquote:
Gewoon maken met aquavit ipv water.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgenochtend proberen
Toch amper calorieën
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon maken met aquavit ipv water.
Dat brengt me op een idee voor de 26e.
Mijn weegschaal onderschat m’n vetpercentage altijd. 27,4% my ass, dat klopt echt niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:29 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Daarom kan je beter vetpercentage meten/laten meten dan alleen wegen. Soms is op gewicht zelfs dikke prima, zolang je maar vet verliest.
Nouja dat boeit opzich niet. Zolang je consequent kan meten dat het omlaag gaat...quote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mijn weegschaal onderschat m’n vetpercentage altijd. 27,4% my ass, dat klopt echt niet.
Yes, goed bezig!quote:Op maandag 13 januari 2020 07:55 schreef Luke83 het volgende:
Weegschaal vanochtend op 99.4, na het weekend. Vind dat ik nunecht definitief onder de 100 ben
Zo snelquote:Op maandag 13 januari 2020 07:30 schreef SQ het volgende:
Weegschaal gaf 1 onsje in de min , but still, een heel weekend niet in de plus![]()
Brengt de eindstand voor week 1 op -3,7 kilo!!
Eens kijken of ik de -5 in twee weken challenge ook haal
Yes, lekker!quote:Op maandag 13 januari 2020 07:55 schreef Luke83 het volgende:
Weegschaal vanochtend op 99.4, na het weekend. Vind dat ik nunecht definitief onder de 100 ben
Deze drink ik ook, de beste in de wereld van de korrels.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, zandhazen ook.
En dan niet met echte koffie he. Nee, met dit:
[ afbeelding ]
Verder nog Tuindiertje en Hupje geloof ik.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:14 schreef VitaBella het volgende:
Welke users zitten er eigenlijk in de fitbit challenge? Ik herken Myr, Sarabi, SQ, IJs alleen volgens mij
Allemaal vocht hequote:Op maandag 13 januari 2020 08:35 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Zo snel![]()
Je eh... eet nog wel he
Hier een halve kilo minus over t weekend.
Ah, tnx!quote:Op maandag 13 januari 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder nog Tuindiertje en Hupje geloof ik.
Wat goedquote:Op maandag 13 januari 2020 07:55 schreef Luke83 het volgende:
Zou je het niet eerder koud krijgen door de verminderde calorieën?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:04 schreef LC01 het volgende:
drink heel veel water maar ik merk dat ik het daar wel erg koud van krijg, denk toch afwisselen met warm water ofzo?
En op kamertemperatuur? Ik vul altijd flessen met kraanwater en die gaan de koelkast in, maar met lagere temperaturen laat ik 'm er ook wel buiten staan.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:04 schreef LC01 het volgende:
gisteravond de groene asperges gegrild met zalmmootje, vandaag nog niets gegeten, straks als lunch paar gekookte eitjes.
drink heel veel water maar ik merk dat ik het daar wel erg koud van krijg, denk toch afwisselen met warm water ofzo?
en sporten met een filmpje van youtube ging eigenlijk makkelijker dan ik dacht
avondeten is een must om het vol te houden.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:12 schreef SQ het volgende:
Word je daar niet ontzettend flauw van , al die shakes?
Voor mij komt een groot deel van de verzadiging juist uit het kauwen van dingen
En als je klaar bent met afvallen, blijf je dan shakes doen?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:15 schreef BertV het volgende:
[..]
avondeten is een must om het vol te houden.
Maar op een aantal punten zijn die shakes ideaal;
- je krijgt je zout, vezels, vet, koolhydraten, eiwit in goede verhouding binnen incl. vitamines
- het is duidelijk dat "dit" het is, dus geen overige voeding. (kans op versloffen is weg)
- je hoeft geen calorieën te tellen
- het is makkelijk
Na zo'n shake zit je echt wel vol hoor.
De switch naar gewoon brood gaat prima.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als je klaar bent met afvallen, blijf je dan shakes doen?
Ik denk te weten hoe ik gezond moet eten.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vriendinnen van mij waren ook met van die shakes bezig. Maar zodra ze het dan weer zonder ondersteuning van die shakes deden kwamen ze allemaal net zo hard weer aan.
Ik weet het niet hoor dan leer je nog niet hoe het beter kan eigenlijk.
Een hel?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ieder z'n ding, het klinkt voor mij als de hel, maaltijden vervangen door shakes.
Oh, dat is niet perse vanwege een emotionele band hoor. Ik drink m'n calorieën gewoon liever niet, mijn ervaringen daarmee is dat ik na een uur gewoon weer dat seintje "trek" krijg. Dat schiet niet op.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:31 schreef BertV het volgende:
[..]
Een hel?![]()
Je moet het zeker niet doen als je een "emotionele' band hebt met eten.
Ik snap de eerdere opmerking dat het juist voor veel afvallers een foute methode is.
Dan kun je beter op zoek naar lekkere gezonde gerechten.
Je hele leven shaken is kostbaar, en voor niemand vol te houden.
Wat is dan het verschil tussen jouw shakes en dieetshakes? Jouw shakes boosten niet je eiwit, maar zijn qua macro's volledig als maaltijd. Dat is dan toch een maaltijdshake bedoelt als onderdeel van een dieet?quote:
Dat klinkt als Herbalife van vroeger met van die periodes van shakes en dan weer terug naar 'gewoon'. Terwijl de hele uitdaging zit in het stroomlijnen van je gewone eet- en beweegpatroon.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vriendinnen van mij waren ook met van die shakes bezig. Maar zodra ze het dan weer zonder ondersteuning van die shakes deden kwamen ze allemaal net zo hard weer aan.
Ik weet het niet hoor dan leer je nog niet hoe het beter kan eigenlijk.
Ik werk bij een Nederlands chocolade merk.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
En als het gaat om je zoetekauwneigingen zou IF toch ook goed kunnen werken?
[..]
Oh, maar die cacaolucht is toch voornamelijk misselijkmakend.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:42 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik werk bij een Nederlands chocolade merk.![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ieder z'n ding, het klinkt voor mij als de hel, maaltijden vervangen door shakes.
heb vandaag inderdaad mijn fles gewoon uit de koelkast gelaten, scheelt al iets. en drink wat groene thee tussendoor, om beetje op te warmen.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En op kamertemperatuur? Ik vul altijd flessen met kraanwater en die gaan de koelkast in, maar met lagere temperaturen laat ik 'm er ook wel buiten staan.
Of thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |