SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nee? Je vindt me meer een koffie met rum type?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:06 schreef Molo het volgende:
Ik weet dat het nergens over gaat of op slaat maar ik vind jou, SQ, geen koffie met suiker type
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee? Je vindt me meer een koffie met rum type?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oh jezus, lekker gezondquote:Op zondag 12 januari 2020 21:18 schreef SQ het volgende:
Ja lach maar, koffie met rum was jarenlang het ontbijt van mijn ouweheer
Gelukkig heb ik niet al zijn opmerkelijke gewoontes overgenomen
Nee, zandhazen ook.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh jezus, lekker gezond![]()
Ik dacht dat alleen varende lieden dat deden
Ik drink een variant daarvan tegenwoordigquote:Op zondag 12 januari 2020 21:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, zandhazen ook.
En dan niet met echte koffie he. Nee, met dit:
[ afbeelding ]
Met aquavit.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik drink een variant daarvan tegenwoordig
Ja ja ik weet het maar vind dat het lekkerste nu![]()
![]()
![]()
Wel zonder rum
Daarom kan je beter vetpercentage meten/laten meten dan alleen wegen. Soms is op gewicht zelfs dikke prima, zolang je maar vet verliest.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:44 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik sport veel, heel veelMaar dat maakt afvallen ook weer lastig doordat ik veel vocht vasthoud en veel spieren kweek (en omdat ik er hongerrr van krijg
)
Morgenochtend proberenquote:
Gewoon maken met aquavit ipv water.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgenochtend proberen
Toch amper calorieën
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon maken met aquavit ipv water.
Dat brengt me op een idee voor de 26e.
Mijn weegschaal onderschat m’n vetpercentage altijd. 27,4% my ass, dat klopt echt niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:29 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Daarom kan je beter vetpercentage meten/laten meten dan alleen wegen. Soms is op gewicht zelfs dikke prima, zolang je maar vet verliest.
Nouja dat boeit opzich niet. Zolang je consequent kan meten dat het omlaag gaat...quote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mijn weegschaal onderschat m’n vetpercentage altijd. 27,4% my ass, dat klopt echt niet.
Yes, goed bezig!quote:Op maandag 13 januari 2020 07:55 schreef Luke83 het volgende:
Weegschaal vanochtend op 99.4, na het weekend. Vind dat ik nunecht definitief onder de 100 ben
Zo snelquote:Op maandag 13 januari 2020 07:30 schreef SQ het volgende:
Weegschaal gaf 1 onsje in de min , but still, een heel weekend niet in de plus![]()
Brengt de eindstand voor week 1 op -3,7 kilo!!
Eens kijken of ik de -5 in twee weken challenge ook haal
Yes, lekker!quote:Op maandag 13 januari 2020 07:55 schreef Luke83 het volgende:
Weegschaal vanochtend op 99.4, na het weekend. Vind dat ik nunecht definitief onder de 100 ben
Deze drink ik ook, de beste in de wereld van de korrels.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, zandhazen ook.
En dan niet met echte koffie he. Nee, met dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |