Leeuwardenquote:Op zondag 12 januari 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Waar in Friesland maat? @:ggmm (tevens ben je een tering dom varken)
Meneer Aart heeft voor mij niet zoveel sentimentele waardequote:Op zondag 12 januari 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
Meneer Aart
Vanwege een auto-ongeluk ook echt. Bah wat triest.
Snap ik, aan je taal te zien ben jij pas op je 16e naar Nederland gekomen.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meneer Aart heeft voor mij niet zoveel sentimentele waarde
ik ben in die tent in mallorca geweestquote:
Madquote:Op zondag 12 januari 2020 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, aan je taal te zien ben jij pas op je 16e naar Nederland gekomen.
(eigenlijk is dit hypocriet nu, I don't care)
Dronken Duitse chimi'squote:Op zondag 12 januari 2020 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben in die tent in mallorca geweest
duitse deel is beter maat
Niet mijn probleemquote:Op zondag 12 januari 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Mijn rechterborstspier trilt de hele tijd
rip dpquote:Op zondag 12 januari 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Moet jij weten.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Moet je je telefoon uit je borstzak halen.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Godver, ik moest hierom lachen.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je je telefoon uit je borstzak halen.
HAHAHAHA
Oh fuck ja, het speeltje van je moeder lag er nog in (geen idee hoe)quote:Op zondag 12 januari 2020 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je je telefoon uit je borstzak halen.
HAHAHAHA
Uh..quote:Op zondag 12 januari 2020 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh fuck ja, het speeltje van je moeder lag er nog in (geen idee hoe)
Bedankt! Gelukkig ga ik er zo toch heen
Aartquote:Op zondag 12 januari 2020 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik lees soms Aard of Aart
Wat is het nou!
Aart volgens mij.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik lees soms Aard of Aart
Wat is het nou!
Wow moet jij mij niet aanvallenquote:
twitter:mypoind twitterde op zondag 12-01-2020 om 17:52:07@roosabelman Ja roos, ( gecondoleerd ) hier in Hilversum intens verdrietig Aard was een mooie collega, En nu jou bericht wat een maand. januari met veel nieuws al over dood en oorlog. reageer retweet
en de clownquote:Op zondag 12 januari 2020 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
Als Bas van Toor of Aad van Toor ooit overlijdt dan pleit ik voor een week nationale rouw.
Zelden zon slechte show gezien als dezequote:
Steven heeft geen blad voor de mond. Laten we een petitie starten voor de terugkeer van deze VBL legend.twitter:StevenAFCAmac twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:19:48@Voetbalisgeloo1 @rzuaslan Die smerige kankerhoer heeft mij al tijdje terug geblokkeerd omdat ik haar ‘ zo wit als tandpasta’ noemde. Dat vieze gedrocht staat ook op dumpert met een liedje over facisten dat ze zingt bij een demonstratie reageer retweet
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:19 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch is nu direct door alle lijstjes van wie gaat er in 2020 dood heen aan het spitten wie meneer Aart had.
Lichtelijk ziedend.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Steven heeft geen blad voor de mond. Laten we een petitie starten voor de terugkeer van deze VBL legend.twitter:StevenAFCAmac twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:19:48@:Voetbalisgeloo1 @:rzuaslan Die smerige kankerhoer heeft mij al tijdje terug geblokkeerd omdat ik haar ‘ zo wit als tandpasta’ noemde. Dat vieze gedrocht staat ook op dumpert met een liedje over facisten dat ze zingt bij een demonstratie reageer retweet
Wow, die is boos.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Steven heeft geen blad voor de mond. Laten we een petitie starten voor de terugkeer van deze VBL legend.twitter:StevenAFCAmac twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:19:48@:Voetbalisgeloo1 @:rzuaslan Die smerige kankerhoer heeft mij al tijdje terug geblokkeerd omdat ik haar ‘ zo wit als tandpasta’ noemde. Dat vieze gedrocht staat ook op dumpert met een liedje over facisten dat ze zingt bij een demonstratie reageer retweet
Wtfquote:Op zondag 12 januari 2020 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Wat een beest
@:onlogisch
@:rensajacied
@:smoofie
De dood van Aart heeft hem nogal aangegrepen zo te zien.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Mad.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft geen blad voor de mondquote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2020 18:40 schreef Caland het volgende:
Stevengod
Zelfs hij was een capabelere mod dan @:onlogisch
Guitarist en valhallen ookquote:Op zondag 12 januari 2020 18:40 schreef Caland het volgende:
Stevengod
Zelfs hij was een capabelere mod dan @:onlogisch
@onlogisch @GGMMquote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Rustig maarquote:Op zondag 12 januari 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
heeft geen blad voor de mond
Log uit Rens.
@:Maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:Wereldgozer
Ik ben benieuwd of ze zichzelf nog weten te overtreffen, al zal het lastig worden inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
Ach, veel treuriger dan door gesnoven en ik wordt gaat het dit jaar niet meer worden
naja met de desbetreffende users weet je het maar nooit hequote:Op zondag 12 januari 2020 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze zichzelf nog weten te overtreffen, al zal het lastig worden inderdaad.
koekoekquote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:02:01Wow! Crazy Bernie Sanders is surging in the polls, looking very good against his opponents in the Do Nothing Party. So what does this all mean? Stay tuned! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 17:13:56Why did Nervous Nancy allow corrupt politician Shifty Schiff to lie before Congress? He must be a Witness, and so should she! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 14:58:09George @GStephanopoulos, ask Crazy Nancy why she allowed Adam “Shifty” Schiff to totally make up my conversation with the Ukrainian President & read his false words to Congress and the world, as though I said it? He got caught! Ask why hearing was most unfair & biased in history? reageer retweet
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
Hij is weer lekker presidentieel bezigtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:02:01Wow! Crazy Bernie Sanders is surging in the polls, looking very good against his opponents in the Do Nothing Party. So what does this all mean? Stay tuned! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 17:13:56Why did Nervous Nancy allow corrupt politician Shifty Schiff to lie before Congress? He must be a Witness, and so should she! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 14:58:09George @:GStephanopoulos, ask Crazy Nancy why she allowed Adam “Shifty” Schiff to totally make up my conversation with the Ukrainian President & read his false words to Congress and the world, as though I said it? He got caught! Ask why hearing was most unfair & biased in history? reageer retweet
Geen probleem voor Donald.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
rallysgenot en tussendoor terroristen bombarderen genot
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)used_by_Donald_Trump
Ik ben er maat. Ik had hier niks mee te maken.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft Lenny nog gepost vandaag?
https://www.omroepbrabant(...)uden-na-schietpartij
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 02:41:58Truly weird Senator Rand Paul of Kentucky reminds me of a spoiled brat without a properly functioning brain. He was terrible at DEBATE! reageer retweet
Hoop jij Jezus nog tegen te komen maatquote:Op zondag 12 januari 2020 20:46 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees
@:doublepain
@:zipportal
@:wereldgozer
@:coco.
Arnold Karskens: "Ik heb Jezus écht ontmoet, ben alleen zijn brief kwijt"
Heel geloofwaardig allemaal ja. Of zou hij toch een keer een granaat hebben weggekopt?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:46 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees
@:doublepain
@:zipportal
@:wereldgozer
@:coco.
Arnold Karskens: "Ik heb Jezus écht ontmoet, ben alleen zijn brief kwijt"
quote:Hij zat vlak bij de poort van Kirjat Arba, waar ik overnachtte. Lange haren, lange baard: hij voldeed precies aan het beeld dat ik tijdens mijn licht katholieke opvoeding meekreeg. Op een dag gaf hij me een hand en het was net alsof ik een warme kruik vastpakte. Het eerste wat me opviel was dat hij, anders dan iedereen daar, begrip leek te hebben voor alle partijen. Heel genuanceerd, heel vriendelijk", aldus de journalist over de ontmoeting. Duidelijk is wel dat het stukje 'nuance' Karskens blijkbaar niet inspireerde, de voormalig Revu-journalist is alles behalve genuanceerd.
"Hij was erg geïnteresseerd in mijn werk. Ik heb hem het artikel opgestuurd en hij heeft nog gereageerd ook, heel positief, maar ik ben die brief helaas kwijtgeraakt. Doodzonde. Een brief van Jezus, wie heeft zoiets?" Inderdaad, wie heeft zoiets? Karskens schijnbaar niet meer, typisch iets om kwijt te raken.
Als klap op de vuurpijl ontmoette Karskens ook nog de Heilige Geest. "Een paar jaar eerder had ik trouwens in Joegoslavië, waar de Serviërs en de Kroaten elkaar bestookten, ook de Heilige Geest al eens ontmoet. Het was in de stad Travnik. Zijn huis was door een granaat totaal verwoest. Hij zat achter zo’n campingtafeltje waarop z’n allerlaatste bezittingen lagen uitgestald: kopjes, schotels, kinderspeelgoed – wat lach je nou? Ik ben bloedserieus! Het zijn mystieke ervaringen geweest."
Sowieso komt Jezus uit Yugolandquote:Op zondag 12 januari 2020 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig allemaal ja. Of zou hij toch een keer een granaat hebben weggekopt?
[..]
hoop het ook daarom biddenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop jij Jezus nog tegen te komen maat
jammer dat hij die brief verloren heeftquote:Op zondag 12 januari 2020 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig allemaal ja. Of zou hij toch een keer een granaat hebben weggekopt?
[..]
Schijnt dat ie nog in omloop isquote:Op zondag 12 januari 2020 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat hij die brief verloren heeft
En dat de Heilige Geest blut is had ik ook nooit verwacht, je zou toch denken dat die knakker zichzelf wel zou kunnen redden. Blijkbaar worden Heilige Geesten zwaar overschat!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat hij die brief verloren heeft
Zlatko Zahovic, Shaqiri.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Nikola Tesla, Jezus, Modric, Djokovic
Zomaar wat namen
vind lo-fi house lijst wel lekkerquote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Vibrate, a song by Sonny Fodera, Biscits on Spotify
gvd wat beukt deze er toch kanjer lekker erdoorheen
Lekker man, technogenotquote:Op zondag 12 januari 2020 20:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind lo-fi house lijst wel lekker
en als ik wil rammen techno bunkertje 🔨🔨🔨
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:51 schreef Doublepain het volgende:
VIER OP EEN RIJ JAJAJAJA
@:LANGE_LANS
Het gaat mij zeer goed, vriend. Weinig hier de laatste tijd, dat wel.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
En hoe zou het zijn met onze maat @:Buitendam?
Komt dat ook bij jou doordat @Scrummie2.1 weer terug is?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat mij zeer goed, vriend. Weinig hier de laatste tijd, dat wel.
Post 224 van het vorige topic gezien?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat mij zeer goed, vriend. Weinig hier de laatste tijd, dat wel.
Het zit je wel dwars hé.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt dat ook bij jou doordat @:scrummie2.1 weer terug is?
Dit jaar? Geen idee.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie timing maat
Graag wat Techno/Trance toppers van dit jaar
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie timing maat
Graag wat Techno/Trance toppers van dit jaar
Jaar is nog vroeg hequote:
Hardstylequote:
@wollah wat haat je op hardstyle?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jaar is nog vroeg he
[..]
Hardstyle
Probeer je indruk op @:GGMM te maken met die kindermuziek lol
ik wil hier heenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hardstyle is wel een beetje voor Sjonnies.
Ik wil naar Hans Zimmergod.quote:
Wat een godquote:
Dat gaat echt een topshow worden.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een god
Kan nu al niet op de elections wachten
hand maatquote:Op zondag 12 januari 2020 23:41 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie net de zoveelste taalblunder van @:GGMM
Wat is er aan de hand maat?
Het zal eens niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:41 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie net de zoveelste taalblunder van @:GGMM
Wat is er aan de hand maat?
Betekendquote:Op maandag 13 januari 2020 08:38 schreef Doublepain het volgende:
Jongens het is maandag dus dat betekend dat we weet naar het weekend kunnen uitkijken!
quote:Op maandag 13 januari 2020 08:38 schreef Doublepain het volgende:
Jongens het is maandag dus dat betekend dat we weet naar het weekend kunnen uitkijken!
Betekendquote:Op maandag 13 januari 2020 08:38 schreef Doublepain het volgende:
Dom varkenquote:Op maandag 13 januari 2020 08:38 schreef Doublepain het volgende:
De teringquote:Op maandag 13 januari 2020 08:38 schreef Doublepain het volgende:
betekend, weet naarquote:Op maandag 13 januari 2020 08:38 schreef Doublepain het volgende:
Lekker maatquote:Op maandag 13 januari 2020 11:26 schreef Tarado het volgende:
was eyecandy dag vandaag in de sportschool, de standaard lag hoog
quote:Op maandag 13 januari 2020 11:26 schreef Tarado het volgende:
was eyecandy dag vandaag in de sportschool, de standaard lag hoog
Ook goed lekker vrij, zon schijnt denk dat ik zo ff ga vissenquote:Op maandag 13 januari 2020 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De leef is goed. En daar?
Lekker bezig baasje.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook goed lekker vrij, zon schijnt denk dat ik zo ff ga vissen
Met bier?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook goed lekker vrij, zon schijnt denk dat ik zo ff ga vissen
quote:Op maandag 13 januari 2020 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen met een hengel.
quote:Op maandag 13 januari 2020 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
9/10quote:Op maandag 13 januari 2020 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samenvatting in twee zinnen graag.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:02 schreef DonRaja het volgende:
Hoe fucking stressed ben je dan als kutdealertje uit Rotterdam:
https://www.hln.be/nieuws(...)n-310-kilo~a94e2fd7/
kan me er wel iets bij voorstellen, is veel geldquote:Op maandag 13 januari 2020 15:02 schreef DonRaja het volgende:
Ze raken 310 kilo pure coke kwijt en gaan met een Polootje naar Denemarken om het te zoeken.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Samenvatting in twee zinnen graag.
leven ze nog?quote:Op maandag 13 januari 2020 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze raken 310 kilo pure coke kwijt en gaan met een Polootje naar Denemarken om het te zoeken.
Yep, maar waarschijnlijk niet lang meer. Ze hebben zelfs in eerste instantie een schadevergoeding toegewezen gekregen van het Deense gerechtshof. Een duidelijker doodvonnis hadden ze niet kunnen krijgenquote:
ja en?quote:Op maandag 13 januari 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Heb je het verhaal niet gelezen ofzo
ze zitten niet vast maar zijn wel hun handel kwijt, gezien de waarde en hun onbeholpenheid lijkt het me stug dat zij dit zelf hebben kunnen financieren, maw ze zijn iemand geld schuldig en die komt niet met een deurwaarder.quote:
Beter dan die dealers in Amsterdamquote:Op maandag 13 januari 2020 15:02 schreef DonRaja het volgende:
Dikke verliezer.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:24 schreef KingRoland het volgende:
ben net thuis boys
Even een gebaken eitje eten
120 miljoen, dat gaat een paar koppen kosten.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zitten niet vast maar zijn wel hun handel kwijt, gezien de waarde en hun onbeholpenheid lijkt het me stug dat zij dit zelf hebben kunnen financieren, maw ze zijn iemand geld schuldig en die komt niet met een deurwaarder.
Zou moeilijk kunnen als je weet dat ik vaak in mijn eigen stad aan het rennen ben voor de bus of de tramquote:
Je moeder rent ook weg voor mijn pik, maar is die wel dik!quote:Op maandag 13 januari 2020 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou moeilijk kunnen als je weet dat ik vaak in mijn eigen stad aan het rennen ben voor de bus of de tram
RENNEN IN JE EIGEN STADquote:Op maandag 13 januari 2020 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou moeilijk kunnen als je weet dat ik vaak in mijn eigen stad aan het rennen ben voor de bus of de tram
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moeder rent ook weg voor mijn pik, maar is die wel dik!
Kappêh nâh.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit komt niet eens in de buurt van grappig.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
IK WIL VIJF PILLEN IN MIJN MIK.quote:
Niet geklikt.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pillen in mijn kop, was het dus.
Niet gekliktquote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niet geklikt.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2020 18:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Fucking Lil Kleine. Donder op met je rotzooi.
Zie het als zijn 34e ontgroeningquote:Op maandag 13 januari 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
Caland moet Scrummie wel hebben sinds hij terug is.
Is Scrummie je bastaardkind dat je hem zo loopt te verdedigen?quote:Op maandag 13 januari 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
Caland moet Scrummie wel hebben sinds hij terug is.
IK VERDEDIG HEM TOCH NIET OF WEL SOMSquote:Op maandag 13 januari 2020 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Scrummie je bastaardkind dat je hem zo loopt te verdedigen?
Oei, je voelt je wel erg aangevallen nu.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK VERDEDIG HEM TOCH NIET OF WEL SOMS
Ik hou gewoon niet van onrecht!quote:Op maandag 13 januari 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, je voelt je wel erg aangevallen nu.
Je bent letterlijk de eerste in de rij als Scrummie met zijn 86e account terugkeert om dezelfde act op te voeren. De meer sociale variant van KingRoland.quote:
De eerste in de rij met wat?quote:Op maandag 13 januari 2020 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent letterlijk de eerste in de rij als Scrummie met zijn 86e account terugkeert om dezelfde act op te voeren. De meer sociale variant van KingRoland.
Het zit je wel dwars he.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent letterlijk de eerste in de rij als Scrummie met zijn 86e account terugkeert om dezelfde act op te voeren. De meer sociale variant van KingRoland.
Nee, eigenlijk niet. Ik ben niet zo vrolijk, maar ik zou wel een heel droevig persoon zijn om dat op jullie af te reageren.quote:
Tering wat domquote:Op maandag 13 januari 2020 08:38 schreef Doublepain het volgende:
Als je ze maar niet maakt wanneer ik hard aan het werk ben, dat haalt me uit mijn concentratie.quote:
Mequote:Op maandag 13 januari 2020 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je ze maar niet maakt wanneer ik hard aan het werk ben, dat haalt me uit mijn concentratie.
quote:
Tering wat ben jij een mislukkeling.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.ze doen stom in BNW en het lukt mij niet om driztt te pesten.
Tussen de benen van je moeder is het inmiddels ook een behoorlijke rotzooi.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Fucking Lil Kleine. Donder op met je rotzooi.
Wildgroei aan soa'squote:Op maandag 13 januari 2020 20:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tussen de benen van je moeder is het inmiddels ook een behoorlijke rotzooi.
Leek me oprecht wel geinig om te kopentwitter:LEGO_Group twitterde op maandag 13-01-2020 om 15:00:35🔊 Bring home the Theatre of Dreams with the exclusive LEGO Old Trafford Stadium! @ManUtd #BuildUnited https://t.co/oPdQpDOUeY reageer retweet
Wie aan Drizzt komt, komt aan mij.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.ze doen stom in BNW en het lukt mij niet om driztt te pesten.
280 valt nog mee als het om lego gaatquote:Op maandag 13 januari 2020 20:32 schreef Caland het volgende:
Leek me oprecht wel geinig om te kopentwitter:LEGO_Group twitterde op maandag 13-01-2020 om 15:00:35🔊 Bring home the Theatre of Dreams with the exclusive LEGO Old Trafford Stadium!@:ManUtd #BuildUnited https://t.co/oPdQpDOUeY reageer retweet
¤280
Oh geen idee (ik hoefde dat vroeger nooit zelf te betalen)quote:Op maandag 13 januari 2020 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
280 valt nog mee als het om lego gaat
gefeliciteerd.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb bericht gekregen van EY boysben geselecteerd voor de inhousedag
Wacht maar tot je kinderen of neefjes hebtquote:Op maandag 13 januari 2020 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh geen idee (ik hoefde dat vroeger nooit zelf te betalen)
Goed bezigquote:Op maandag 13 januari 2020 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb bericht gekregen van EY boysben geselecteerd voor de inhousedag
@Saindquote:Op maandag 13 januari 2020 20:41 schreef KingRoland het volgende:
ik vraag me af welke TU beter is
Delft of Eindhoven
ik weet dat die van Twente niets voorstelt
Hoeveel schuift het als je bij EY werktquote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Delft is op basis van Locatie wel heerlijk
tussen Rotterdam en Amsterdam.
weinig mis mee
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel schuift het als je bij EY werkt
Heb je dat niet bekeken voordat je ernaartoe ging??quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lenny_leonard
@:napoleonfour
@:tarado
@:donraja
@:lange_lans
Bovendien moet je bij die in Twente tegenwoordig overal Engels praten. Lijkt me geen optie.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Delft of Eindhoven
Pics van je tieten.quote:
Delft natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2020 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Delft of Eindhoven
Ik werk niet bij EY en ik maak geen gebruik van de diensten van EY.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij wel. Ik stuur naar niemand door.quote:
@Saindquote:
Goed bezigquote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Morgenvroeg eerste sessie met een personal trainer. Ben benieuwd. Maatje van me gaat ook mee.
Behoorlijk gay.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Morgenvroeg eerste sessie met een personal trainer. Ben benieuwd. Maatje van me gaat ook mee.
Waarom is dat geen optie? Voertaal bij EY is ook Engels. @KingRolandquote:Op maandag 13 januari 2020 20:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bovendien moet je bij die in Twente tegenwoordig overal Engels praten. Lijkt me geen optie.
👍🏿👍🏿👍🏿quote:Op maandag 13 januari 2020 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig. Volgende keer graag een mention.
Ik vind het tegenvallen voor de uren die ze aan je vragen. Het is niet dat je snel boven de 4k bruto zit geloof ik.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oké, mijnheertje "ik-ben-volwassen-zonder-kinderen-maar-wil-graag-lego".quote:
Komend weekend start van het nieuwe seizoen? Dan snap ik dat je zelf ook in topvorm wil zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen voor de uren die ze aan je vragen. Het is niet dat je snel boven de 4k bruto zit geloof ik.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké, mijnheertje "ik-ben-volwassen-zonder-kinderen-maar-wil-graag-lego".
Ik wil eigenlijk graag een (halve) marathon lopen. Staat al een poosje op de afvinklijst.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komend weekend start van het nieuwe seizoen? Dan snap ik dat je zelf ook in topvorm wil zijn.
Bij ons ook, walgelijk. Gelijk de eerste afmelding van het nieuwe jaar.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komend weekend start van het nieuwe seizoen? Dan snap ik dat je zelf ook in topvorm wil zijn.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen voor de uren die ze aan je vragen. Het is niet dat je snel boven de 4k bruto zit geloof ik.
bij deloitte/pwc wel toch? digital consultant ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |