IK WIL VIJF PILLEN IN MIJN MIK.quote:
Niet geklikt.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pillen in mijn kop, was het dus.
Niet gekliktquote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niet geklikt.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2020 18:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Fucking Lil Kleine. Donder op met je rotzooi.
Zie het als zijn 34e ontgroeningquote:Op maandag 13 januari 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
Caland moet Scrummie wel hebben sinds hij terug is.
Is Scrummie je bastaardkind dat je hem zo loopt te verdedigen?quote:Op maandag 13 januari 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
Caland moet Scrummie wel hebben sinds hij terug is.
IK VERDEDIG HEM TOCH NIET OF WEL SOMSquote:Op maandag 13 januari 2020 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Scrummie je bastaardkind dat je hem zo loopt te verdedigen?
Oei, je voelt je wel erg aangevallen nu.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK VERDEDIG HEM TOCH NIET OF WEL SOMS
Ik hou gewoon niet van onrecht!quote:Op maandag 13 januari 2020 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, je voelt je wel erg aangevallen nu.
Je bent letterlijk de eerste in de rij als Scrummie met zijn 86e account terugkeert om dezelfde act op te voeren. De meer sociale variant van KingRoland.quote:
De eerste in de rij met wat?quote:Op maandag 13 januari 2020 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent letterlijk de eerste in de rij als Scrummie met zijn 86e account terugkeert om dezelfde act op te voeren. De meer sociale variant van KingRoland.
Het zit je wel dwars he.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent letterlijk de eerste in de rij als Scrummie met zijn 86e account terugkeert om dezelfde act op te voeren. De meer sociale variant van KingRoland.
Nee, eigenlijk niet. Ik ben niet zo vrolijk, maar ik zou wel een heel droevig persoon zijn om dat op jullie af te reageren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |