Samenvatting in twee zinnen graag.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:02 schreef DonRaja het volgende:
Hoe fucking stressed ben je dan als kutdealertje uit Rotterdam:
https://www.hln.be/nieuws(...)n-310-kilo~a94e2fd7/
kan me er wel iets bij voorstellen, is veel geldquote:Op maandag 13 januari 2020 15:02 schreef DonRaja het volgende:
Ze raken 310 kilo pure coke kwijt en gaan met een Polootje naar Denemarken om het te zoeken.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Samenvatting in twee zinnen graag.
leven ze nog?quote:Op maandag 13 januari 2020 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze raken 310 kilo pure coke kwijt en gaan met een Polootje naar Denemarken om het te zoeken.
Yep, maar waarschijnlijk niet lang meer. Ze hebben zelfs in eerste instantie een schadevergoeding toegewezen gekregen van het Deense gerechtshof. Een duidelijker doodvonnis hadden ze niet kunnen krijgenquote:
ja en?quote:Op maandag 13 januari 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Heb je het verhaal niet gelezen ofzo
ze zitten niet vast maar zijn wel hun handel kwijt, gezien de waarde en hun onbeholpenheid lijkt het me stug dat zij dit zelf hebben kunnen financieren, maw ze zijn iemand geld schuldig en die komt niet met een deurwaarder.quote:
Beter dan die dealers in Amsterdamquote:Op maandag 13 januari 2020 15:02 schreef DonRaja het volgende:
Dikke verliezer.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:24 schreef KingRoland het volgende:
ben net thuis boys
Even een gebaken eitje eten
120 miljoen, dat gaat een paar koppen kosten.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zitten niet vast maar zijn wel hun handel kwijt, gezien de waarde en hun onbeholpenheid lijkt het me stug dat zij dit zelf hebben kunnen financieren, maw ze zijn iemand geld schuldig en die komt niet met een deurwaarder.
Zou moeilijk kunnen als je weet dat ik vaak in mijn eigen stad aan het rennen ben voor de bus of de tramquote:
Je moeder rent ook weg voor mijn pik, maar is die wel dik!quote:Op maandag 13 januari 2020 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou moeilijk kunnen als je weet dat ik vaak in mijn eigen stad aan het rennen ben voor de bus of de tram
RENNEN IN JE EIGEN STADquote:Op maandag 13 januari 2020 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou moeilijk kunnen als je weet dat ik vaak in mijn eigen stad aan het rennen ben voor de bus of de tram
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moeder rent ook weg voor mijn pik, maar is die wel dik!
Kappêh nâh.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit komt niet eens in de buurt van grappig.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |