Leeuwardenquote:Op zondag 12 januari 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Waar in Friesland maat? @:ggmm (tevens ben je een tering dom varken)
Meneer Aart heeft voor mij niet zoveel sentimentele waardequote:Op zondag 12 januari 2020 17:37 schreef GGMM het volgende:
Meneer Aart
Vanwege een auto-ongeluk ook echt. Bah wat triest.
Snap ik, aan je taal te zien ben jij pas op je 16e naar Nederland gekomen.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meneer Aart heeft voor mij niet zoveel sentimentele waarde
ik ben in die tent in mallorca geweestquote:
Madquote:Op zondag 12 januari 2020 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, aan je taal te zien ben jij pas op je 16e naar Nederland gekomen.
(eigenlijk is dit hypocriet nu, I don't care)
Dronken Duitse chimi'squote:Op zondag 12 januari 2020 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben in die tent in mallorca geweest
duitse deel is beter maat
Niet mijn probleemquote:Op zondag 12 januari 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Mijn rechterborstspier trilt de hele tijd
rip dpquote:Op zondag 12 januari 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Moet jij weten.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Moet je je telefoon uit je borstzak halen.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Godver, ik moest hierom lachen.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je je telefoon uit je borstzak halen.
HAHAHAHA
Oh fuck ja, het speeltje van je moeder lag er nog in (geen idee hoe)quote:Op zondag 12 januari 2020 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je je telefoon uit je borstzak halen.
HAHAHAHA
Uh..quote:Op zondag 12 januari 2020 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh fuck ja, het speeltje van je moeder lag er nog in (geen idee hoe)
Bedankt! Gelukkig ga ik er zo toch heen
Aartquote:Op zondag 12 januari 2020 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik lees soms Aard of Aart
Wat is het nou!
Aart volgens mij.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik lees soms Aard of Aart
Wat is het nou!
Wow moet jij mij niet aanvallenquote:
twitter:mypoind twitterde op zondag 12-01-2020 om 17:52:07@roosabelman Ja roos, ( gecondoleerd ) hier in Hilversum intens verdrietig Aard was een mooie collega, En nu jou bericht wat een maand. januari met veel nieuws al over dood en oorlog. reageer retweet
en de clownquote:Op zondag 12 januari 2020 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
Als Bas van Toor of Aad van Toor ooit overlijdt dan pleit ik voor een week nationale rouw.
Zelden zon slechte show gezien als dezequote:
Steven heeft geen blad voor de mond. Laten we een petitie starten voor de terugkeer van deze VBL legend.twitter:StevenAFCAmac twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:19:48@Voetbalisgeloo1 @rzuaslan Die smerige kankerhoer heeft mij al tijdje terug geblokkeerd omdat ik haar ‘ zo wit als tandpasta’ noemde. Dat vieze gedrocht staat ook op dumpert met een liedje over facisten dat ze zingt bij een demonstratie reageer retweet
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:19 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch is nu direct door alle lijstjes van wie gaat er in 2020 dood heen aan het spitten wie meneer Aart had.
Lichtelijk ziedend.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Steven heeft geen blad voor de mond. Laten we een petitie starten voor de terugkeer van deze VBL legend.twitter:StevenAFCAmac twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:19:48@:Voetbalisgeloo1 @:rzuaslan Die smerige kankerhoer heeft mij al tijdje terug geblokkeerd omdat ik haar ‘ zo wit als tandpasta’ noemde. Dat vieze gedrocht staat ook op dumpert met een liedje over facisten dat ze zingt bij een demonstratie reageer retweet
Wow, die is boos.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Steven heeft geen blad voor de mond. Laten we een petitie starten voor de terugkeer van deze VBL legend.twitter:StevenAFCAmac twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:19:48@:Voetbalisgeloo1 @:rzuaslan Die smerige kankerhoer heeft mij al tijdje terug geblokkeerd omdat ik haar ‘ zo wit als tandpasta’ noemde. Dat vieze gedrocht staat ook op dumpert met een liedje over facisten dat ze zingt bij een demonstratie reageer retweet
Wtfquote:Op zondag 12 januari 2020 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Wat een beest
@:onlogisch
@:rensajacied
@:smoofie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |