Heel geloofwaardig allemaal ja. Of zou hij toch een keer een granaat hebben weggekopt?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:46 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees
@:doublepain
@:zipportal
@:wereldgozer
@:coco.
Arnold Karskens: "Ik heb Jezus écht ontmoet, ben alleen zijn brief kwijt"
quote:Hij zat vlak bij de poort van Kirjat Arba, waar ik overnachtte. Lange haren, lange baard: hij voldeed precies aan het beeld dat ik tijdens mijn licht katholieke opvoeding meekreeg. Op een dag gaf hij me een hand en het was net alsof ik een warme kruik vastpakte. Het eerste wat me opviel was dat hij, anders dan iedereen daar, begrip leek te hebben voor alle partijen. Heel genuanceerd, heel vriendelijk", aldus de journalist over de ontmoeting. Duidelijk is wel dat het stukje 'nuance' Karskens blijkbaar niet inspireerde, de voormalig Revu-journalist is alles behalve genuanceerd.
"Hij was erg geïnteresseerd in mijn werk. Ik heb hem het artikel opgestuurd en hij heeft nog gereageerd ook, heel positief, maar ik ben die brief helaas kwijtgeraakt. Doodzonde. Een brief van Jezus, wie heeft zoiets?" Inderdaad, wie heeft zoiets? Karskens schijnbaar niet meer, typisch iets om kwijt te raken.
Als klap op de vuurpijl ontmoette Karskens ook nog de Heilige Geest. "Een paar jaar eerder had ik trouwens in Joegoslavië, waar de Serviërs en de Kroaten elkaar bestookten, ook de Heilige Geest al eens ontmoet. Het was in de stad Travnik. Zijn huis was door een granaat totaal verwoest. Hij zat achter zo’n campingtafeltje waarop z’n allerlaatste bezittingen lagen uitgestald: kopjes, schotels, kinderspeelgoed – wat lach je nou? Ik ben bloedserieus! Het zijn mystieke ervaringen geweest."
Sowieso komt Jezus uit Yugolandquote:Op zondag 12 januari 2020 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig allemaal ja. Of zou hij toch een keer een granaat hebben weggekopt?
[..]
hoop het ook daarom biddenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop jij Jezus nog tegen te komen maat
jammer dat hij die brief verloren heeftquote:Op zondag 12 januari 2020 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig allemaal ja. Of zou hij toch een keer een granaat hebben weggekopt?
[..]
Schijnt dat ie nog in omloop isquote:Op zondag 12 januari 2020 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat hij die brief verloren heeft
En dat de Heilige Geest blut is had ik ook nooit verwacht, je zou toch denken dat die knakker zichzelf wel zou kunnen redden. Blijkbaar worden Heilige Geesten zwaar overschat!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat hij die brief verloren heeft
Zlatko Zahovic, Shaqiri.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Nikola Tesla, Jezus, Modric, Djokovic
Zomaar wat namen
vind lo-fi house lijst wel lekkerquote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Vibrate, a song by Sonny Fodera, Biscits on Spotify
gvd wat beukt deze er toch kanjer lekker erdoorheen
Lekker man, technogenotquote:Op zondag 12 januari 2020 20:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind lo-fi house lijst wel lekker
en als ik wil rammen techno bunkertje 🔨🔨🔨
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:51 schreef Doublepain het volgende:
VIER OP EEN RIJ JAJAJAJA
@:LANGE_LANS
Het gaat mij zeer goed, vriend. Weinig hier de laatste tijd, dat wel.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
En hoe zou het zijn met onze maat @:Buitendam?
Komt dat ook bij jou doordat @Scrummie2.1 weer terug is?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat mij zeer goed, vriend. Weinig hier de laatste tijd, dat wel.
Post 224 van het vorige topic gezien?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat mij zeer goed, vriend. Weinig hier de laatste tijd, dat wel.
Het zit je wel dwars hé.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt dat ook bij jou doordat @:scrummie2.1 weer terug is?
Dit jaar? Geen idee.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie timing maat
Graag wat Techno/Trance toppers van dit jaar
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie timing maat
Graag wat Techno/Trance toppers van dit jaar
Jaar is nog vroeg hequote:
Hardstylequote:
@wollah wat haat je op hardstyle?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jaar is nog vroeg he
[..]
Hardstyle
Probeer je indruk op @:GGMM te maken met die kindermuziek lol
ik wil hier heenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hardstyle is wel een beetje voor Sjonnies.
Ik wil naar Hans Zimmergod.quote:
Wat een godquote:
Dat gaat echt een topshow worden.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een god
Kan nu al niet op de elections wachten
hand maatquote:Op zondag 12 januari 2020 23:41 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie net de zoveelste taalblunder van @:GGMM
Wat is er aan de hand maat?
Het zal eens niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:41 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie net de zoveelste taalblunder van @:GGMM
Wat is er aan de hand maat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |