Dank. Direct even opgezet en je hebt een prima smaak.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziedende reply.
Hopelijk doe je nog wel iets met deze muziektip.
gekliktquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziedende reply.
Hopelijk doe je nog wel iets met deze muziektip.
Dan vind jij Spinvis vast heel leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dank. Direct even opgezet en je hebt een prima smaak.
Nee, dat dan weer niet. @onlogisch schijnt wel fan te zijn van Spin vis.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan vind jij Spinvis vast heel leuk.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. @:Onlogisch schijnt wel fan te zijn van Spin vis.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:52 schreef Elan het volgende:
Blij dat kameraad @:Scrummie2.1 een ruggengraatloze zak aardappelen is gebleken
Oja, dat heb ik ook gezien.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik vind dat je goed hebt meegelezen! Of "ik vindt" zou @:GGMM zeggen.
entwitter:ScrummieNMS twitterde op maandag 06-01-2020 om 14:10:18@0nlogisch @Rene51945738641 https://t.co/MlKjYgKbf9 reageer retweet
twitter:ScrummieNMS twitterde op maandag 06-01-2020 om 14:09:51@0nlogisch @Rene51945738641 https://t.co/Wy078pxQXg reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook gezien.
Ik had nog een aantal leuke fouten van o.a. @:GGMM op Twitter geplaatst. Ik zal 'm zo plaatsen.
Dit is ook wel een klassieker:quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
entwitter:ScrummieNMS twitterde op maandag 06-01-2020 om 14:10:18@:0nlogisch @:Rene51945738641 https://t.co/MlKjYgKbf9 reageer retweet
twitter:ScrummieNMS twitterde op maandag 06-01-2020 om 14:09:51@:0nlogisch @:Rene51945738641 https://t.co/Wy078pxQXg reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is ook wel een klassieker:
[ afbeelding ]
Beest!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!
@:Lange_Lans
Vaak om gelachen. Nu ook weer.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is ook wel een klassieker:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
Wel verrassend vond ik het dat Pieter Zwart buiten de top50 is gevallen.
Welke is Pieter Zwart?quote:
Mooi was diequote:
WTFquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook gezien.
Ik had nog een aantal leuke fouten van o.a. @:GGMM op Twitter geplaatst. Ik zal 'm zo plaatsen.
Niet prime-time. Wel erg knap natuurlijk @Drizztquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!
@:Lange_Lans
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:52 schreef Elan het volgende:
Blij dat kameraad @:Scrummie2.1 een ruggengraatloze zak aardappelen is gebleken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lennygezicht, hoe heette die kroeg in Tilburg die jij pas op den twitterz noemde?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En het ging zo goed vandaag.
Buitenbeentje?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lennygezicht, hoe heette die kroeg in Tilburg die jij pas op den twitterz noemde?
Is dat die met carnaval en kermis dicht is?quote:
Ja. Godenkroeg. De eigenaar is een God.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat die met carnaval en kermis dicht is?
Morgen op bezoek met een aantal vrienden bij een maatje die in Tilbirg woont. Gaan een pintje pakken en ik wil daar naartoe.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Godenkroeg. De eigenaar is een God.
Zit op de korte heuvel. Ben je in Tilburg? Of wanneer kom je?
Wij maken geen onderscheid in kleur maat. Kan ons dat wat schelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Morgen op bezoek met een aantal vrienden bij een maatje die in Tilbirg woont. Gaan een pintje pakken en ik wil daar naartoe.Zijn ze negers gewend daar?
Wij willen gewoon langzaam zat worden in goede ambiance. En neem van mij aan dat wij die service binnen no-time op peil hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij maken geen onderscheid in kleur maat. Kan ons dat wat schelen.
De service is trouwens soms wat minder. Gewoon omdat ze niet meer personeel willen inzetten. Je wacht maar even. Als je dat een probleem vindt kun je beter ergens anders zitten.
Maar een leuke authentieke kroeg met keurige prijzen (serieus de helft van wat ze normaalgesproken vragen) is het zeker. Zou wel voor speciaalbier gaan daar.
Ok.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij willen gewoon langzaam zat worden in goede ambiance. En neem van mij aan dat wij die service binnen no-time op peil hebben.
Jelly.quote:
Hoezo ben ik weg?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en omdat @:tjacka weg is vraag ik het maar
Hebben collega's hier geen last van?![]()
Scrummie en ik waren vrienden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Scrummie hiermee terug lokken. Zou een prima ruil zijn; Scrummie voor Tjacka.
Zijn dit resten van Scrummie?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier, deze kan je wel gebruiken
[ afbeelding ]
Jij hebt een backup nog. Epstein tapes niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:21 schreef Tjacka het volgende:
Gelukkig heb ik mijn vrienden uit BNW nog.
@:illusions en @:ootjekatootje en @:superhartje en ook nog beetje @:lavenderrr. Die laten mij niet in de steek!
BNW on tour
@:zipportal
Nee die heb ik niet meer sinds je moeder op mij was gaan zitten!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier, deze kan je wel gebruiken
[ afbeelding ]
Inb4 "Jojo is dik, zelfde idee"quote:
Zelfs tussen aanhalingstekens doet het pijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inb4 "Jojo is dik, zelfde idee"
Omgquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij hebt een backup nog. Epstein tapes niet.
SCHOTEN GEVUURD.
FreeTrump2020.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet meer sinds je moeder op mij was gaan zitten!
Hahahaha!
Ik zie nu eenmaal sneller dingen dan andere mensen. Daarom ben ik ook moderator van BNW.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Alleen @:Tjacka merkt de enorme flater van @:GGMM op.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie nu eenmaal sneller dingen dan andere mensen. Daarom ben ik ook moderator van BNW.
Ik zit niet in de app en ik vond het oprecht een goede grap.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga weer lekker posten in de app joh mega debiel.
mooi aap nuquote:
Oh bedankt danquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit niet in de app en ik vond het oprecht een goede grap.
wiequote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:12 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de borsten van Greta?
@onlogisch gaat je er morgen van lanks geven.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:36 schreef GGMM het volgende:
Kutzooi, ik vergat een woord in m'n vorige post.
Echt een topic voor GGMM dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In dit topic zijn ze het niet met je eens
BNW / Klimaatverandering
BNW
Je deed me wel een beetje twijfelen aan die "R" in je ondertitel, gelukkig kwam ik tot de conclusie dat dit het geheel maakt tot "Wij zijn Ajax wij zijn de rijkste".quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:21 schreef Tjacka het volgende:
@:illusions en @:ootjekatootje en @:superhartje en ook nog beetje @:lavenderrr. Die laten mij niet in de steek!
BNW on tour
Niet fucken. Scrummie is een held, en 2.0 de verbeterde versie.quote:
Ik vind Scrummie alleen leuk omdat hij een band heeft met Rotterdam, dus ik beschouw hem vanwege deze reden als vriend.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Niet fucken. Scrummie is een held, en 2.0 de verbeterde versie.
Jij hebt vast en zeker zijn virale Dumpert nog nooit gezien.
Ok, die band die je nu noemt doet mij deze relatie opnieuw overwegen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Scrummie alleen leuk omdat hij een band heeft met Rotterdam, dus ik beschouw hem vanwege deze reden als vriend.
Het zou je sieren als je je in de Koreaanse cultuur (met name k-pop) verdiept. Deze SC heeft een zwak voor Koreaans popmuziek.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok, die band die je nu noemt doet mij deze relatie opnieuw overwegen.
Ik ben voor Ajax zolang ik in het buitenland woon (waar ik gelukkig ook woon), maar zal altijd die-hard AZ supporter blijven. In Spanje #teamWZAWZB of #teamAZ maar als de Rangers tegen Feyenoord spelen schmink ik m'n gezicht blauw met wit.
Leuke SC trouwens
Ben laatst al ESF ingelokt, hoop dat deze leuker is.
Echt waar?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je je in de Koreaanse cultuur (met name k-pop) verdiept. Deze SC heeft een zwak voor Koreaans popmuziek.
Nee, maar @johannes_vermeer en @GGMM gaan toevallig samen naar Parasite een van deze weken. René had mij beloofd dat hij Johannes zou vragenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik vind k-pop verachtelijk maar dat komt waarschijnlijk door de documentaire van één of andere westerse mongool die zich via plastische chirurgie heeft laten omtoveren tot k-pop figuur.
Bij nader inzien heb ik misschien niet veel op met K-pop, maar wel met Koreaanse cinema. met als absoluut hoogtepunt de film Oldeuboi (2003). Dae-su Oh! Goeie poging, en absoluut niet te evenaren met de remake van Josh Brolin van 10 jaar later, hoewel hij een goeie poging heeft gedaan en ik van mening ben dat hij de originele film probeerde te respecteren.
Parasite is natuurlijk de publieksfavoriet, en de eerste Koreaanse film die noemenswaardige awards in de wacht sleept (met uitzondering van de praktijken van Kim Jong-Il).
Het is laat, dus zit je me nu voor lul te zetten of heb ik echt een voetbalforum ontdekt met een Koreaans tintje?
Hij is vet. En die zombiefilm ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, maar @:johannes_vermeer en @:ggmm gaan toevallig samen naar Parasite een van deze weken. René had mij beloofd dat hij Johannes zou vragen
Je staat voor lul. Kingroland is onze dorpsgek. Wel een lieve dorpsgek.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik vind k-pop verachtelijk maar dat komt waarschijnlijk door de documentaire van één of andere westerse mongool die zich via plastische chirurgie heeft laten omtoveren tot k-pop figuur.
Bij nader inzien heb ik misschien niet veel op met K-pop, maar wel met Koreaanse cinema. met als absoluut hoogtepunt de film Oldeuboi (2003). Dae-su Oh! Goeie poging, en absoluut niet te evenaren met de remake van Josh Brolin van 10 jaar later, hoewel hij een goeie poging heeft gedaan en ik van mening ben dat hij de originele film probeerde te respecteren.
Parasite is natuurlijk de publieksfavoriet, en de eerste Koreaanse film die noemenswaardige awards in de wacht sleept (met uitzondering van de praktijken van Kim Jong-Il).
Het is laat, dus zit je me nu voor lul te zetten of heb ik echt een voetbalforum ontdekt met een Koreaans tintje?
Sinds wanneer heb je deze haat jegens mij? Zelfs Dubbelpijn is vriendelijker. Je hoeft de hormonen van je vrouw niet op mij af te reageren! Tjeeninee!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter was je gewoon weggebleven.
Sinds je zo vervelend doet in FC.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je deze haat jegens mij? Zelfs Dubbelpijn is vriendelijker. Je hoeft de hormonen van je vrouw niet op mij af te reageren! Tjeeninee!
Over voetbal?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
Ik besef me met elke seconde meer en meer dat ik een rant ben begonnen over Korea in een slowchat over voetbal.
Besef mequote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
Ik besef me met elke seconde meer en meer dat ik een rant ben begonnen over Korea in een slowchat over voetbal.
Lekker bezig maat!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:05 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zo naar de gym @:Lenny_leonard
Besef me metquote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
Jullie probleemquote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug maat. @:ggmm en ik hebben je gemist.
Nee. Dit kan niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
Flikker op tering NSBersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug maat. @:ggmm en ik hebben je gemist.
Jij wilde toch graag stoppen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds je zo vervelend doet in FC.
Nee vanwege kankerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer in POL bezig geweest?
DOORMETSELEN, Iran nuken.
Jonkgod. Terwijl Volendam spelers miste doodleuk winnen bij het thuis sterke Cambuur. Volgende week tegen Jong PSV moet appeltje eitje zijn.quote:
Waar eindigt dit maatje?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jonkgod. Terwijl Volendam spelers miste doodleuk winnen bij het thuis sterke Cambuur. Volgende week tegen Jong PSV moet appeltje eitje zijn.
Ik kijk niet elke wedstrijd, maar als ik de KKD-watchers moet geloven gaat Volendam promoveren samen met Cambuur.quote:
IKEAquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga vandaag een IKEA salontafel in elkaar draaien
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Te lang nagezeten bij de vrijmibo?
Oh wacht
Hahahaha!
@:ggmm
[..]
Oh wacht
Hahahaha!
Dank voor de dm.quote:
Beest. (geen prime-time)quote:
Als ik jou eens vertel dat Jonk nummer 1 kandidaat bij PSV is.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke wedstrijd, maar als ik de KKD-watchers moet geloven gaat Volendam promoveren samen met Cambuur.
Dat zou toch prachtig zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke wedstrijd, maar als ik de KKD-watchers moet geloven gaat Volendam promoveren samen met Cambuur.
[..]
Oh wacht
Hahahaha!
Goeie vraag.quote:
Koos Alberts, pseudoniem van Jacobus Johannes (Koos) Krommenhoek (Amsterdam, 3 februari 1947 – Enschede, 28 september 2018), was een Nederlands zanger van het levenslied.quote:
macaroni.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Hier is de lasagne bijna klaar
Had al een vermoeden dat je deze naam ging kiezen:quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht.
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Ban dat dagjesvolk eens @:GGMM @:Onlogisch @:Scrummie2.1
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had al een vermoeden dat je deze naam ging kiezen:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Vette Krakauer Wurst, veld- & komkommersalade én vers Turks brood, @:Drizzt_DoUrden
Als @GGMM zoiets belooft zal hij dat wel doen, ik ken René als een man van zijn woord.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, maar @:johannes_vermeer en @:ggmm gaan toevallig samen naar Parasite een van deze weken. René had mij beloofd dat hij Johannes zou vragen
Ik ook Johannes, ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als @:GGMM zoiets belooft zal hij dat wel doen, ik ken René als een man van zijn woord.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
quote:
Beest.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had al een vermoeden dat je deze naam ging kiezen:
[..]
Kpop moet echt verboden wordenquote:
hou je bekquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is echt heel vrouwonvriendelijk. Past dus wel bij je
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
word![]()
@:GGMM
@:Zipportal
@:Caland
@:maxi-mus
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 23:50:01دولت ایران باید به گروههای حقوق بشر اجازه بدهد حقیقت کنونی اعتراضات در جریان مردم ایران را نظارت کرده و گزارش بدهند. نباید شاهد کشتار دوباره ی معترضان مسالمت آمیز و یا قطع اینترنت باشیم. جهان نظاره گر این اتفاقات است. reageer retweet
Wie is ditquote:Op zondag 12 januari 2020 02:42 schreef Doublepain het volgende:
13,5 miljoen views binnen 24 uur_!
Oke
slapen
wat een maffia is het ook hèquote:Op zondag 12 januari 2020 10:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)e-den-haag~ab67b0ec/
Lol
Ontvoertquote:Op zondag 12 januari 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik word ontvoert
Bel zo 112, eerst nog even FOKken
ontvoert, ik ben geen taalnazi zoals jij maar deze is wel heel domquote:Op zondag 12 januari 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik word ontvoert
Gaat het wel goed met je? Je maakt opvallend veel foutjes de laatste tijd.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig maar dat ik naar Friesland ga, dat is meer mijn niveau
Ja het gaat juist bijzonder goed met me.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je? Je maakt opvallend veel foutjes de laatste tijd.
Dissen?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:18 schreef onlogisch het volgende:
Je weet dat je af bent wanneer Dummie je begint te dissen.
Dissen?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:18 schreef onlogisch het volgende:
Je weet dat je af bent wanneer Dummie je begint te dissen.
Ah, je bent verliefd. Wat schattigquote:Op zondag 12 januari 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het gaat juist bijzonder goed met me.
Raar dit
Hoe weet jij dat nou, je hebt toch niet alles zitten meelezen ofzo?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je? Je maakt opvallend veel foutjes de laatste tijd.
Lol denk je dat echtquote:Op zondag 12 januari 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je hebt toch niet alles zitten meelezen ofzo?
Natuurlijk wel. Zo zwak ben ik wel.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je hebt toch niet alles zitten meelezen ofzo?
Lolquote:Op zondag 12 januari 2020 11:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zo zwak ben ik wel.
Ik quote even een random post uit de SC tegen de verveling.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik word ontvoert
Een ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik quote even een random post uit de SC tegen de verveling.
Ik heb maar één oliebol op. 🙂quote:Op zondag 12 januari 2020 12:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Maar er moet iets verkeerds in die oliebollen hebben gezeten die René op 31-12 heeft weggewerkt.
Ik eet nooit bakkerijrommel op 31-12, wel vernuftig ik mij aan 54 toastjes met Franse kaas en 32 partjes worst, en een olijfje voor de sfeer.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet zo lekker.
Die mij maar een appelbeignet
Wat vindt Rebekka daarvan?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik eet nooit bakkerijrommel op 31-12, wel vernuftig ik mij aan 54 toastjes met Franse kaas en 32 partjes worst, en een olijfje voor de sfeer.
Okquote:Op zondag 12 januari 2020 12:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik eet nooit bakkerijrommel op 31-12, wel vernuftig ik mij aan 54 toastjes met Franse kaas en 32 partjes worst, en een olijfje voor de sfeer.
Die mij?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ze daarom bij je weg?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alles went, behalve een vent.
Die mijquote:Op zondag 12 januari 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Afgehandeld.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Wereldgozer
@:Lenny_Leonard
@:Maxi-mus
@:I
willen deze misser van @:GGMM ook vast niet missen
Eerder rollen iddquote:Op zondag 12 januari 2020 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zij op punt van rennen staat.
Dank voor de mention.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die mij![]()
@:Caland
@:Zipportal
@:maxi-mus
Ook nog even lachen.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik word ontvoert
Die mijquote:Op zondag 12 januari 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2020 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij dan eindelijk wakker bent, ben je ook echt wakker hè
quote:Op zondag 12 januari 2020 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij dan eindelijk wakker bent, ben je ook echt wakker hè
@onlogisch ben jij dat???quote:Op zondag 12 januari 2020 13:31 schreef Tjacka het volgende:
Gisteren alcohol vrij bier gedronken
Geen succes
Je drinkt, of je drinkt niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:31 schreef Tjacka het volgende:
Gisteren alcohol vrij bier gedronken
Geen succes
Ik probeer te minderenquote:Op zondag 12 januari 2020 13:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je drinkt, of je drinkt niet.
Homoseksueel.
Ik vindt het heel vervelend dat @GGMM ontvoert is door een zeebra.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
@:AFCNiels vindt deze ook vast leuk bedenk ik me net
quote:Op zondag 12 januari 2020 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vindt het heel vervelend dat @:GGMM ontvoert is door een zeebra.
Genotquote:Op zondag 12 januari 2020 15:08 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain
@:caland
@:kapiteintje
weer terug in het oostblok gelukkig
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:21 schreef Tjacka het volgende:
BNW on tour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |