Niet geklikt.quote:
Oh en omdat @Tjacka weg is vraag ik het maarquote:
Dijenkletserquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en omdat @:tjacka weg is vraag ik het maar
Hebben collega's hier geen last van?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Onlogisch hier intrapt is hij echt mokerdom.
De vrijdagmiddagborrel op zijn werk begint gewoon lekker vroegquote:
twitter:Staantribune twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 14:01:01Tussen #21 en #15 vinden we een aantal oud-gedienden van deze lijst, waaronder @aad300, voor altijd de allereerste #Voetbaltwitteraar van het Jaar!20. @Plattekar19. @LangeToepie18. @aad30017. @Alaphilippe_16. @sjoerdmossouWe zien je binnenkort bij de uitreiking, Aad! https://t.co/xsdrUXDoE0 reageer retweet
twitter:StevenAFCAmac twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 14:12:46@Voetbalisgeloo1 @Staantribune @aad300 @Plattekar @LangeToepie @Alaphilippe_ @sjoerdmossou En hij is een betere korfballer dan Aad!!! reageer retweet
Moest lachen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De vrijdagmiddagborrel op zijn werk begint gewoon lekker vroeg
Wie?quote:
Stinhoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
De Benjamin van VBL is een grootheid geworden.twitter:Staantribune twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 14:01:01Tussen #21 en #15 vinden we een aantal oud-gedienden van deze lijst, waaronder @:aad300, voor altijd de allereerste #Voetbaltwitteraar van het Jaar!20. @:Plattekar19. @:LangeToepie18. @:aad30017. @:Alaphilippe_16. @:sjoerdmossouWe zien je binnenkort bij de uitreiking, Aad! https://t.co/xsdrUXDoE0 reageer retweet
Uit eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij ouders eten, dus geen idee wat er op het menu staat.
En ook nog eens 4 posts van hoge kwaliteit!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!
@:Lange_Lans
https://staantribune.nl/t(...)van-het-jaar-2019-2/quote:17. @Alaphilippe_
Dé Twitterontdekking van 2019, want de hoogste nieuwe binnenkomer in de lijst. Stijn in het kort? Een schier oneindige foerage feiten en ingevoerde inzichten over het Campeonato Nacional de Liga de Primera División, kortweg La Liga. Alaphilippe_ bewijst dat er meer is onder de Spaanse zon dan Blaugranas, de Koninklijke en Atleti. Wen er vast aan, want aan de borreltafel voorafgaand aan Getafe – Ajax kom je voortaan niet meer weg met de analyse “geinig stadionnetje”. Que viva España!
hoiquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het érg leuk vinden als Scrummie terugkomt, ja.
Heb ik ergens gesteld dat je vóór 31-12 terug zou zijn?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hallo. Was ik toch niet terug voor de 31e van het vorige jaar he!
Meerdere keren zelfsquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb ik ergens gesteld dat je vóór 31-12 terug zou zijn?
In dat geval; dat ben ik vergeten.
ScrummieGodquote:
Hey Scrummie, welkom terug!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Zekerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ScrummieGod
Zoals je in dit topic kunt lezen zijn je trouwe vrienden @:ggmm en ik blij dat je terug bent.
Welkom terug maat.
Bedankt makkerquote:
Ik kan niet wachten op de eerste discussie tussen @Elan en mij in het Feyenoord topic!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oei hopelijk gaat hij hierdoor niet te veel in zichzelf geloven. Hij kijkt al zo neer op het gewone volk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
Hij begint nu echt een beroemdheid te worden.
[..]
https://staantribune.nl/t(...)van-het-jaar-2019-2/
Dank je wel @Coco.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:25 schreef Coco. het volgende:
Welkom terug @:Scrummie2.1
Ik weet nog steeds niet waarom je eigenlijk weg was.
Vind je het zelf niet een tikkeltje gênant allemaal? Dat booshuilen, account laten shredderen en later weer op hangende pootjes terugkomen? Je hoeft nu echt niet weer een ziedende reply te maken, maar waar gáát dit over?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dank je wel @:Coco.
Ik was weg omdat ik boos was op Danny ofzoiets. Ik was in elk geval heel erg boos!
Het is "met hangende pootjes terugkomen" of "op hoge poten".quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind je het zelf niet een tikkeltje gênant allemaal? Dat booshuilen, account laten shredderen en later weer op hangende pootjes terugkomen? Je hoeft nu echt niet weer een ziedende reply te maken, maar waar gáát dit over?
Stijn, gefeliciteerd met je uitverkiezing. Verder donder je maar op met je gejank en gezeik.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind je het zelf niet een tikkeltje gênant allemaal? Dat booshuilen, account laten shredderen en later weer op hangende pootjes terugkomen? Je hoeft nu echt niet weer een ziedende reply te maken, maar waar gáát dit over?
Op hangende pootjesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziedende replyquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stijn, gefeliciteerd met je uitverkiezing. Verder donder je maar op met je gejank en gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |