Haha waarom?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh mooi zo! Jij in de Ikea, dat lijkt me verder een heel ingewikkelde combinatie
Jezus Aoibhin, dan zit je echt op het niveautje zorgwekkend hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stapte in bad en dacht 'wat voelen mijn voeten raar aan op de badkuip'. Bleek dat ik vergeten was mijn sokken uit te trekken
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik was naar de Ikea en heb nu eindelijk een goede bureaustoel die hopelijk beter voor mijn rug gaat zijn.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
*Staat op het punt een 'verwarde man' te worden.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stapte in bad en dacht 'wat voelen mijn voeten raar aan op de badkuip'. Bleek dat ik vergeten was mijn sokken uit te trekken
Iedereen uit z'n hum kennelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:40 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Is me ook weleens gebeurd in de douche
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waren dat Strani's spullen?![]()
Ik heb een kartonnen doos met allerlei troep aan de ophaaldienst meegegeven.
Nou inderdaad, dat zijn toch van die automatische piloot-handelingen die je niet vergeetquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus Aoibhin, dan zit je echt op het niveautje zorgwekkend hoor
Haha, zó erg autist ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo veel prikkelsOf valt het wel mee?
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Iedereen uit z'n hum kennelijk.![]()
ESF / [2019] Psychische ondersteuning voor ESF-ers
edit: Em31 ook nog maar toegevoegd.![]()
Ah okayquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, zó erg autist ben ik nu ook weer niet hoor
Ik kan er best zonder problemen heen, alleen daarna wil ik dan wel weer rust aan mijn hoofd.
Een echte teamleider.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:35 schreef Strani het volgende:
Excuus dat ik de vergadering opende en toen direct verdween en jullie aan jullie lot heb overgelaten, maar ik was de hele dag weg. Ik zal er geen gewoonte van maken.
Oke. Maar ik verwacht dan wel een uitgebreide analyse he, morgen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb wel gelezen dat het wordt wie we dachten (sinds gisteren), maar heb nog niet de tijd gehad echt even te gaan zitten om het te laten bezinken.
Jaaa maar Songfestivalnieuws, Anja-zenuwen, het is nogal wat!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus Aoibhin, dan zit je echt op het niveautje zorgwekkend hoor
Oh dat geeft niet, die flessen wijn die in zijn kastje lagen hadden we al leeggedronken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waren dat Strani's spullen?![]()
Ik heb een kartonnen doos met allerlei troep aan de ophaaldienst meegegeven.
Oh dan ben ik het waarschijnlijk alweer vergetenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oke. Maar ik verwacht dan wel een uitgebreide analyse he, morgen.
Dat topic gaat eind mei waarschijnlijk hard nodig zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Iedereen uit z'n hum kennelijk.![]()
ESF / [2019] Psychische ondersteuning voor ESF-ers
edit: Em31 ook nog maar toegevoegd.![]()
Top, ik vond nog een flesje whisky in zijn kluisje, die is intussen ook leeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh dat geeft niet, die flessen wijn die in zijn kastje lagen hadden we al leeggedronken.
Zou me niks verbazen, k*t-Fransen.quote:
Ja, hij had een flinke voorraad aangelegd. Daardoor liep de Vrijmibo ook enorm uit de hand. Aoibhin vergat zelfs haar schoenen aan te doen toen ze naar huis ging.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top, ik vond nog een flesje whisky in zijn kluisje, die is intussen ook leeg.
Echt hequote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, k*t-Fransen.
Ik moet me er eigenlijk op voorbereiden mentaal, maar ik wil er niet aan denkenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me nl zomaar voorstellen dat na dit jaar de after-ESF-dip heftiger gaat zijn dan ooit.![]()
Hopelijk is @:Cyan9 zich daar al wat op aan het voorbereiden.
Het zou deze meneer zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, k*t-Fransen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij had een flinke voorraad aangelegd. Daardoor liep de Vrijmibo ook enorm uit de hand. Aoibhin vergat zelfs haar schoenen aan te doen toen ze naar huis ging.
Oh, halloquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Hij heet Tom Leeb (alsof het je laatste dag is).quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Daniël Boissevain! Klinkt Frans in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Halloquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Soooww koekoek!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Of hij moet het gewoon helemaal afleren.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:56 schreef Dave het volgende:
Hij moet nog wel even leren z’n borsthaar goed te scheren, zodat het overal even lang/kort is. Geen gezicht zo.
Zo beter?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:56 schreef Dave het volgende:
Hij moet nog wel even leren z’n borsthaar goed te scheren, zodat het overal even lang/kort is. Geen gezicht zo.
Moet hij zich nou beter scheren of is hij al te glad?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:57 schreef Dave het volgende:
Hij is mij te gladjes, dus ik hou het wel bij Stef.
Volgens afspraak zou de Nederlandse bekendmaking 15 januari pas zijn.quote:
In ieder geval beter dan die eerste foto waarop op z’n linkerschouder (kijkers rechts) nog een haar van 5 cm zit.quote:
Ja ik heb dat ook weleens, dan vind ik iemand wel knap, maar niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:00 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat ie mooi is, maar mij iets te perfect of zo, geen idee.
Als hij het idd wordt hoop ik ergens wel een beetje dat hij in het Frans gaat zingen. De meeste nummers die ik van hem zie zijn in het Engels.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Kort itempje met een overzicht van z’n optredens bij DWDD om precies te zijn, hij is er niet zelf.quote:
Ik leer elke dag bij.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Die cumgutters mogen er zijn, eerlijk is eerlijk.
Ik was eerst!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hallo![]()
@:Aoibhin bij nader inzien mag jij die Stef lekker houden, ik neem hier wel genoegen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |