quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij had een flinke voorraad aangelegd. Daardoor liep de Vrijmibo ook enorm uit de hand. Aoibhin vergat zelfs haar schoenen aan te doen toen ze naar huis ging.
Oh, halloquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Hij heet Tom Leeb (alsof het je laatste dag is).quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Daniël Boissevain! Klinkt Frans in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Halloquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Soooww koekoek!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Of hij moet het gewoon helemaal afleren.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:56 schreef Dave het volgende:
Hij moet nog wel even leren z’n borsthaar goed te scheren, zodat het overal even lang/kort is. Geen gezicht zo.
Zo beter?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:56 schreef Dave het volgende:
Hij moet nog wel even leren z’n borsthaar goed te scheren, zodat het overal even lang/kort is. Geen gezicht zo.
Moet hij zich nou beter scheren of is hij al te glad?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:57 schreef Dave het volgende:
Hij is mij te gladjes, dus ik hou het wel bij Stef.
Volgens afspraak zou de Nederlandse bekendmaking 15 januari pas zijn.quote:
In ieder geval beter dan die eerste foto waarop op z’n linkerschouder (kijkers rechts) nog een haar van 5 cm zit.quote:
Ja ik heb dat ook weleens, dan vind ik iemand wel knap, maar niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:00 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat ie mooi is, maar mij iets te perfect of zo, geen idee.
Als hij het idd wordt hoop ik ergens wel een beetje dat hij in het Frans gaat zingen. De meeste nummers die ik van hem zie zijn in het Engels.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou deze meneer zijn
[ afbeelding ]
Kort itempje met een overzicht van z’n optredens bij DWDD om precies te zijn, hij is er niet zelf.quote:
Ik leer elke dag bij.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Die cumgutters mogen er zijn, eerlijk is eerlijk.
Ik was eerst!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hallo![]()
@:Aoibhin bij nader inzien mag jij die Stef lekker houden, ik neem hier wel genoegen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |